PDA

View Full Version : laptop kaput...



TOON
21-04-2011, 21:44
mn laptop doet ut niet meer....helaas....geen beweging in te krijgen, scherm blijft zwart, je hoort wel een geluidje dat normaliter altijd klinkt net voordat je in kunt loggen...
jullie enig idee wat to do? heb al wat F-knopjes geprobeerd maar reageert nergens meer op...


wsl dus binnenkort weer een nieuwe, hebben jullie wellicht wat tips?
ik ga niet de hoofdprijs betalen, daarvoor doe ik er te weinig meee, gewoon een goede, snelle pc met genoeg opslagcapaciteit enzo...

zo nu ga ik het nog een keer proberen
thank god voor de externe harde schijf!!!

Kemal
21-04-2011, 21:55
misschien kun je proberen je laptop aan een scherm of tv te hangen om te kijken of je beeld hebt, zo ja , zal het draadje wat zorgt voor het beeld een breuk bevatten..dit repareren is waarschijnlijk goedkoper dan een andere laptop aan te schaffen..

Marchant
21-04-2011, 21:57
(Kleine kans)

FN toets en dacht F8
je hebt een optie op je laptop om te schakelen tussen laptop scherm en extern.
en anders is waarschijnlijk je aansluiting van je beeldscherm naar moederbord los of kapot

zit meestal met een plat kabeltje onder je toetsenbord dus is redelijk makkelijk na te kijken

Marchant
21-04-2011, 21:58
, zo ja , zal het draadje wat zorgt voor het beeld een breuk bevatten...

dus dat ;)

TOON
21-04-2011, 22:08
thanks mannen, ga ik even uitproberen, maar vrees het ergste....

Italian*Berlusconi*
21-04-2011, 23:01
sluit is een monitor aan en kijk is of die beeld heeft, als dat zo is dan kan je jouw laptop helpdesk gaan bellen helaas.....

Vinand
21-04-2011, 23:12
Je videokaart is naar de klote. Staat zowiezo een duur prijskaartje aan. Wat voor laptop heb je eigenlijk, en hoe lang heb je hem?

TOON
22-04-2011, 13:04
Je videokaart is naar de klote. Staat zowiezo een duur prijskaartje aan. Wat voor laptop heb je eigenlijk, en hoe lang heb je hem?

jaartje of 4 nu denk ik, HP, maar vraag me verder geen details ;) dus heeft z'n beste tijd wel gehad denk ik
heb gister nog op de tv aangesloten, maar ook geen beeld daar....
heb al een hulplijn ingeschakeld :)