PDA

View Full Version : Muay Thai shirts (eigen ontwerpen)



Boran
21-04-2011, 21:56
Ik loop al een tijdje met het idee rond om zelf t-shirts te ontwerpen en dan vooral gericht op muay thai. Nou heb ik een aantal ontwerpen gemaakt en ik wil ze eerst online zetten om te kijken hoe erop gereageerd wordt.

Wat vinden jullie van deze ontwerpen? Heb je nog tips, laat het weten.
Dan de belangrijkste vraag, zouden jullie deze shirts kopen als ze te koop waren voor een redelijke prijs.. zeg €25 tot €30.

https://lh3.googleusercontent.com/_sd7OBFr7_bk/TbCKUwyzBDI/AAAAAAAAAyw/rRYIgwr4byk/s512/mt-schild-sander-tan.jpeg

https://lh5.googleusercontent.com/_sd7OBFr7_bk/TbCKU4hJsXI/AAAAAAAAAys/Nw7aSe8Ta5Q/s512/wai-kru-sander-tan.jpeg

https://lh3.googleusercontent.com/_sd7OBFr7_bk/TbCKUuegdmI/AAAAAAAAAyo/G4Ni58_3mdw/s512/mt-knee-black-sander-tan.jpeg

Justinian
21-04-2011, 22:00
Met name de eerste twee zijn top!

Richelieu
21-04-2011, 22:01
De eerste is inderdaad erg mooi!

Kemal
21-04-2011, 22:02
Ziet er goed uit!

Boran
21-04-2011, 22:10
Thanks, ik vind de eerste ook 't mooist. Bij de 2e twijfel ik over de tekst, maar vind ik het beeld wel vet. Bij de 3e haal ik de sterren denk ik weg of doe ik nog iets met de achtergrond.

Mavi
21-04-2011, 22:16
Voor 15 euro's zou ik die eerste wel willen kopen

Baske
21-04-2011, 22:23
Ik ben met smacht aan 't wachten tot er een producent komt met shirts die ook in de mouwen goed zitten. Shirts die gewoon simpelweg wat modieuzer zijn dan de meeste vechtsportshirts. Dan zou 't veel meer verkopen, ben ik zeker van.

Mijn favoriet is toch wel zeker te weten het eerste shirt. Ik geef eerlijk toe, toen ik de titel las had ik er weinig verwachtingen van, maar ben positief verrast!

Pansier
21-04-2011, 22:24
2e vind ik echt vet! De andere 2 ben ik niet echt fan van.

Boran
21-04-2011, 22:35
Thanks voor de complimenten. Dit zijn de eerste probeersels en ik wil een stuk of 6 tot 8 ontwerpen klaar hebben om daaruit de 2 of 3 beste te kiezen om te laten drukken.

De pasvorm vind ik ook belangrijk. Standaard bedrukte shirts, bijvoorbeeld bandshirts, zitten voor geen meter en zou ik ook niet in mijn vrije tijd dragen, maar alleen naar gala's of met trainen. Als ik ze laat drukken wil ik dat de pasvorm zo goed is dat je 'm ook aan zou doen tijdens het uitgaan bij wijze van spreken.

Gevolg is wel dat het dan niet mogelijk is om het shirt voor €15 te verkopen.

Baske
21-04-2011, 22:48
De pasvorm vind ik ook belangrijk. Standaard bedrukte shirts, bijvoorbeeld bandshirts, zitten voor geen meter en zou ik ook niet in mijn vrije tijd dragen, maar alleen naar gala's of met trainen. Als ik ze laat drukken wil ik dat de pasvorm zo goed is dat je 'm ook aan zou doen tijdens het uitgaan bij wijze van spreken.

Precies wat je zegt. Ik hoop dat je dit doorzet, want één koper heb je zowiezo!

Leventdepevent
21-04-2011, 23:09
ik vind juist die 3e erg mooi.........vooral doorgaan met ontwerpen zeg ik..!!

payap
22-04-2011, 07:08
Onderzoek nog even de naam MUAYTHAI.

Die wordt namelijk sinds een aantal jaren aan elkaar geschreven als een woord.

Daarom is bv de WMTC nu WMC.

World Muay Thai Council ----- World Muaythai Council

Richelieu
22-04-2011, 07:37
Onderzoek nog even de naam MUAYTHAI.

Die wordt namelijk sinds een aantal jaren aan elkaar geschreven als een woord.

Daarom is bv de WMTC nu WMC.

World Muay Thai Council ----- World Muaythai Council

Scherp Chris, al zal het voor de Nederlandse markt weinig uitmaken denk ik.

Boran
22-04-2011, 09:19
Onderzoek nog even de naam MUAYTHAI.

Die wordt namelijk sinds een aantal jaren aan elkaar geschreven als een woord.

Daarom is bv de WMTC nu WMC.

World Muay Thai Council ----- World Muaythai Council

Dat klopt inderdaad. Ik blijf het wel raar vinden. Zo zou muay boran dan ook als muayboran geschreven moeten worden.
In het Thaise schrift heb je sowieso geen spaties, daar heb je volgens mij een teken voor 'stilte'. Misschien dat het daarom is aangepast?

Hier is het denk ik herkenbaarder om muay thai te schrijven, dus met spatie, ook al is het dan fout.

pampennock
22-04-2011, 22:04
1e shirt zou ik zonder twijfel direct kopen!
De 2e vind ik ook heel mooi maar dan in een andere kleur, niet persoonlijk hoor maar ik hou niet van blauw :-)
Ik denk dat je ze in ieder geval snel zult verkopen!!!

Pansier
22-04-2011, 22:46
1e shirt zou ik zonder twijfel direct kopen!
De 2e vind ik ook heel mooi maar dan in een andere kleur, niet persoonlijk hoor maar ik hou niet van blauw :-)
Ik denk dat je ze in ieder geval snel zult verkopen!!!

x2.

Misschien kan je met de kleurencirkel werken en de kleureffecten hiermee versterken.

Pansier
22-04-2011, 22:48
Onderzoek nog even de naam MUAYTHAI.

Die wordt namelijk sinds een aantal jaren aan elkaar geschreven als een woord.

Daarom is bv de WMTC nu WMC.

World Muay Thai Council ----- World Muaythai Council

Hoe ga je het nu dan uitspreken?

Richelieu
22-04-2011, 22:52
Hoe ga je het nu dan uitspreken?

Lees even bovenstaande reply van Boran ;)

wrestler_nl
22-04-2011, 22:54
https://lh3.googleusercontent.com/_sd7OBFr7_bk/TbCKUwyzBDI/AAAAAAAAAyw/rRYIgwr4byk/s512/mt-schild-sander-tan.jpeg


deze vind ik mooi

Marchant
22-04-2011, 23:24
Niet echt mijn smaak, maar mooi project succes!

knift
23-04-2011, 08:18
Vind ze alle 3 wel kicken, prijs vind ik ook goed dus kom maar op met die productie!

Boran
24-04-2011, 12:09
Cool, wanneer er meer bekend is laat ik het hier weten.

Pansier
24-04-2011, 13:36
Lees even bovenstaande reply van Boran ;)

Daar staat niet hoe je het uispreekt, er zijn namelijk verschillende varianten. Zo heb ik gehoord dat als je moei thai zegt, dat dit in het Thais schaamhaargevecht betekend. (Heeft iemand gezegt die vloeiend Thais spreekt). Hij zei dat je het als moe-ay thai uitspreekt. Als man zijnde zou je het snel achter elkaar moeten uitspreken en als vrouw langzaam achter elkaar.

Vandaar dat ik wil weten wat het nu eigenlijk is.

Bagheera
24-04-2011, 21:59
nr 1 & 2 zijn wel mooi, nr 3 vindt ik lelijk.

Voor goed passende shirts zou ik wel 25e over hebben...Maar geen cent meer!!!!!! (ben wel nederlander he ;) )