PDA

View Full Version : UFC Central, wat?



Slome
22-04-2011, 09:59
UFC Central

http://content1.sportpost.com/uploads/channel/a505e43e586c56aaf938190bc10abe1e55682795.jpg

Today the UFC posted this 19 second promo from something called “UFC Central” that is supposed to come to UFC.TV (http://ufc.tv/)on April 30th. What the UFC has planned with “UFC Central” is unknown but with eight days until it’s launch, let the speculation begin.

:confused:

http://www.youtube.com/watch?v=js2C47gRAv0&feature=player_embedded

Slome
22-04-2011, 10:00
Ik heb niet echt een idee, iemand wel?

Leventdepevent
22-04-2011, 10:18
misschien een of ander praat/nieuws programma over alles wat met de ufc te maken heeft??

XanaduNL
22-04-2011, 10:35
Ik denk een verbetering van het online kijken wat nieuwe en oude matches. Of eventueel een vernieuwde versie van Ultimate Insider.

McClane
22-04-2011, 13:03
Volgens mij heeft dit inderdaad betrekking op het online kijken van events.

Ik meen ooit iets gelezen te hebben dat je daar min of meer je eigen ervaring van UFC events regisseert. Je kunt zelf de gewenste camera kiezen als ook audio horen vanuit de hoeken. Ik weet niet of dit reeds is geïmplementeerd. Zo niet wordt dit wellicht mogelijk op UFC Central.

Slome
22-04-2011, 13:06
Volgens mij heeft dit inderdaad betrekking op het online kijken van events.

Ik meen ooit iets gelezen te hebben dat je daar min of meer je eigen ervaring van UFC events regisseert. Je kunt zelf de gewenste camera kiezen als ook audio horen vanuit de hoeken. Ik weet niet of dit reeds is geïmplementeerd. Zo niet wordt dit wellicht mogelijk op UFC Central.

klinkt wel heel vet....wat zou t moeten kosten, is dan de volgende vraag?

McClane
22-04-2011, 13:13
Oh, excuus. Ik zocht het nog even op en klaarblijkelijk is dit reeds in gebruik.


The Ultimate Fighting Championship® and NeuLion, Inc. (TSX:NLN), the leading service provider of live and on-demand international, sports and variety programming delivered via broadband, today announced a partnership to launch a brand new service for UFC® offering the most interactive, far-reaching digital experience yet.


The new online tool gives fans the ability to control audio and video feeds of UFC Pay-Per-View events, as well as other unique features such as quad view, picture-in-picture, video quality up to broadcast quality, live chat and live scoring by fans. The new UFC viewing experience will launch online on Feb. 5 at UFC.TV, just in time for the much-anticipated UFC® 126: SILVA vs. BELFORT card.


Ik heb nog nooit een PPV gekocht, maar kan het zijn dat UFC Central een wereldwijde uitrol is van het bovenstaande of is dit reeds het geval?

Strange Cutbean
22-04-2011, 13:33
Zou de UFC geen eigen zender beginnen? Staat mij iets van bij.

Djani
22-04-2011, 15:15
Zou de UFC geen eigen zender beginnen? Staat mij iets van bij.


Daar staat mij idd ook iets van bij

Kemal
22-04-2011, 16:13
Ben nu al zenuwachtig... ;)

Harrie Nak
22-04-2011, 16:51
Een eigen TV-netwerk (kanaal) inderdaad. Of "UFC 129 is marking the UFC's expansion to the globe" zoals Dana White het onlangs nog verwoorde.