PDA

View Full Version : Ik word een beetje moe van homotornado Paul......



MarcelZ1
26-04-2011, 16:13
Gisteren was Semmy Schilt te gast bij hem. ALTIJD dezelfde vragen:" wat mag je nou wel en wat mag je nou niet doen". Semmy zegt duidelijk dat je bij K-1 niet naar de grond gaat, vervolgens laten ze foto's van een mma gevecht zien. Ik ga voortaan niet meer kijken als er een vechter langskomt, want het is altijd hetzelfde liedje. Storen jullie je hier ook aan?

R.H.
26-04-2011, 16:21
Tjah, tuurlijk zou ik me er aan storen, maar wat verwacht je het is Paul de leeuw. Gewoon sowieso niet kijken dus.

MarcDeurloo
26-04-2011, 16:40
altijd moet je het uitleggen, dat is nou eenmaal zo. Voetballers moeten toch ook nog steeds buitenspel uitleggen. is toch niks mis mee.

Leventdepevent
26-04-2011, 17:08
ik ben al jaren Paul de Leeuw MOE............verschrikkelijke vent

Marchant
26-04-2011, 17:38
ik ben al jaren Paul de Leeuw MOE............verschrikkelijke vent


2x

KN
26-04-2011, 17:44
Het draagt toch alleen maar bij aan een positief beeld aan de sport als het niet als een no hold barred rag partij wordt afgeschilderd? De doelgroep van de madiwodovrijdag show is natuurlijk niet echt vechtsport publiek, dus dan zijn dat soort vragen ook wel enigszins gerechtvaardigd. En die Pride foto was misschien niet erg slim uitgekozen, maar ach. Beter dat, dan het ongenuanceerde gelul van burgemeesters over gala's.

Ik vond Sem erg vriendelijk overkomen en denk dat het enkel positief is geweest voor iedereen.

The Company
26-04-2011, 17:59
Stefan Struve was ook bij spijkers met koppen op de radio. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan terugluisteren?

ijsblok
26-04-2011, 18:05
K1 is natuurlijk ook geen sport voor homo's.

Pansier
26-04-2011, 18:17
K1 is natuurlijk ook geen sport voor homo's.

Zit eigenlijk geen logica in, maar goed.

Briant
26-04-2011, 18:20
Het draagt toch alleen maar bij aan een positief beeld aan de sport als het niet als een no hold barred rag partij wordt afgeschilderd? De doelgroep van de madiwodovrijdag show is natuurlijk niet echt vechtsport publiek, dus dan zijn dat soort vragen ook wel enigszins gerechtvaardigd. En die Pride foto was misschien niet erg slim uitgekozen, maar ach. Beter dat, dan het ongenuanceerde gelul van burgemeesters over gala's.

Ik vond Sem erg vriendelijk overkomen en denk dat het enkel positief is geweest voor iedereen.

x2

Pride_187
26-04-2011, 18:33
Paul de leeuw moet niet naar de bekende weg vragen. Alistair Overeem had hem vorige keer al haarfijn uitgelegd. Paul gedraagt zich wel erg dom voor iemand die 600.000 euro per jaar verdient.

Briant
26-04-2011, 18:46
Paul de leeuw moet niet naar de bekende weg vragen. Alistair Overeem had hem vorige keer al haarfijn uitgelegd. Paul gedraagt zich wel erg dom voor iemand die 600.000 euro per jaar verdient.

Wat wil je dan datie vraagt? Je verwacht toch geen kickbox specifieke vragen die wij wellicht interessant vinden maar het gros van de mensen niets zegt of interesseert. Ik vond het een prima interview, voor diepgaande dingen moet je toch hier op mixfight of soortgelijke bron lezen.

TOON
26-04-2011, 19:06
Paul de leeuw moet niet naar de bekende weg vragen. Alistair Overeem had hem vorige keer al haarfijn uitgelegd. Paul gedraagt zich wel erg dom voor iemand die 600.000 euro per jaar verdient.

op zich logisch, hij moet vragen stellen voor het publiek, niet voor zichzelf....
en hij mag er natuurlijk vanuit gaan met de kijkcijfers van zijn show dat bijna iedereen destijds het interview met Overeem niet gezien heeft :)

Peter0711
26-04-2011, 19:11
Ik ben ook niet zozeer fan van Paul de leeuw,maar niet iedereen volgt overal de vechtsporters die even op tv komen,en zullen dus ook niet zo verbaasd zijn over telkens weer dezelfde vragen.. (Wat misschien gezien de gemiddelde kennis bij de meeste mensen ook niet zo verassend is)

Ik ben ondanks die vragen toch wel blij dat ze mannen zoals Sem een momentje geven op t.v.. Hij bereikt via deze manier toch telkens weer een groep mensen die misschien toch n beetje een vooroordeel hebben over vechtsport in het algemeen,en wie beter om daar verandering in te brengen als de altijd sympatieke en sportieve Sem Schilt..

Briant
26-04-2011, 19:23
Ik weet nog dat Bert Kops bij Giel op de radio kwam. Giel probeerde hem quasi-lollig voor schurk uit te maken, maar Bert liet zich niet kende en lachte het vriendelijk weg.