PDA

View Full Version : Video: Faldir Chahbari vs Anthony Kane



Mattie73
28-04-2011, 00:19
Afgelopen weekend vocht Chahbari tegen Kane. Hieronder vind je een link naar de video.

Het is toch iedere keer weer genieten van de technieken die Faldir etaleert.
Wat een verdediging, wat een snelheid wat een techniek, pfff ongelooflijk !!! (Let speciaal op de snelle combinaties die hij maakt op 11.06 minuut)

http://www.fightstartv.com/videos/faldir-chahbari-vs-anthony-kane/

Tykill
28-04-2011, 01:18
heel mooi

GnP
28-04-2011, 02:04
gevecht kon me niet echt boeien...

knift
28-04-2011, 10:36
gevecht kon me niet echt boeien...

Nou wij wel prachtig om te zien al die technieken van Chahbari en een heel mooi gebaar na de partij.

N!K
28-04-2011, 11:26
Mooie pot! Faldir weer ouderwets snel!!

carlsson
28-04-2011, 13:10
technisch en snel zoals altijd.

Mauro
28-04-2011, 15:37
Faldir maatje te groot voor Anthony.

SjorsWilms
28-04-2011, 16:36
Ik heb altijd het gevoel dat Faldir minder doet in de ring dat hij echt kan, waardoor zijn partijen minder er spectaculair uitzien.

mokumnised
28-04-2011, 16:53
Begrijp niet dat zo'n technisch begaafde vechter zo veel moeite heeft om een k.o. te scoren. Bedoel ik niet eens specifiek op deze partij, maar meer in het algemeen. Dat gebrek aan k.o. power is wel ten koste gegaan van een internationale doorbraak. Zonde...

M3
28-04-2011, 18:48
mooie partij voor faldir, netjes gevochten en verdiend gewonnen, van kane vind ik dat hij kwa ontwikkeling gestagneerd is sinds hij bij ropie weg is, had echt gedacht dat hij zich meer zou ontwikkelen toen ik hem in de c en b klasse zag.

joury1986
28-04-2011, 19:47
Vond de laatste partij van de avond, A 70 kg Omar Baqi vs mijn maatje Yassine Ikouaa toch zeker de mooiste om te zien. Wat een partij was dat! Beide hebben echt top gevochten ben dan ook benieuwd naar de beelden, wat een slugfest!

Chabbari vs Kane was mooi! old vs new skool, Kane begon goed maar Chabbari maakte het mooi af, volgende keer en wat ervaring rijker beter voor kane;)

Anderson
28-04-2011, 20:19
Begrijp niet dat zo'n technisch begaafde vechter zo veel moeite heeft om een k.o. te scoren. Bedoel ik niet eens specifiek op deze partij, maar meer in het algemeen. Dat gebrek aan k.o. power is wel ten koste gegaan van een internationale doorbraak. Zonde...


Je kan niet alles hebben Petrosyan wint ook niet zo vaak op k.o wat dacht je van FMWjr of Pernell Whitaker

FightstarTV
28-04-2011, 20:40
Staat morgenmiddag online :-)



Vond de laatste partij van de avond, A 70 kg Omar Baqi vs mijn maatje Yassine Ikouaa toch zeker de mooiste om te zien. Wat een partij was dat! Beide hebben echt top gevochten ben dan ook benieuwd naar de beelden, wat een slugfest!

Chabbari vs Kane was mooi! old vs new skool, Kane begon goed maar Chabbari maakte het mooi af, volgende keer en wat ervaring rijker beter voor kane;)

bladetrinity
28-04-2011, 20:50
Ik heb altijd het gevoel dat Faldir minder doet in de ring dat hij echt kan, waardoor zijn partijen minder er spectaculair uitzien.

x2, Het lijkt hier ook net of hij aan het sparren is. Wat overigens niet wegneemt dat hij heel erg goed is.

D1987
28-04-2011, 21:53
Als je het zo ziet, en wat de matchmaking al deed vermoeden moest Faldir Chahbari wel winnen. Verschil was wel heel groot, Anthony Kane hielt mooi vol en probeerde mee te komen, maar je zag dat Faldir niet eens het onderste uit de kan hoefde te halen.

Tykill
28-04-2011, 22:38
Ik denk dat Faldir altijd op safe speelt wat tactisch gezien heel goed is. Hij zou 10 rondes kunnen draaien als het moest en dan zonder uitgeput te raken. Als hij een klap te verwerken krijgt heeft hij iig altijd genoeg energie om door te gaan.

Heb Faldir ook nog nooit KO zien gaan en dat met 1 oog...

Helaas wordt in de Faldir CHAHBARI topics zijn naam altijd door iemand fout getypt... lol :P

Simone
28-04-2011, 23:31
Ik vind Faldirs techniek en snelheid echt grandioos.. prachtig om te zien!

Mattie73
28-04-2011, 23:35
Heb Faldir ook nog nooit KO zien gaan en dat met 1 oog...
:P

Sterker nog; hij heeft zelfs nog nooit 8 tellen gehad !!!

Mattie73
28-04-2011, 23:38
Ik denk dat Faldir ook een goed trainer zal gaan worden in de toekomst. Ik heb weleens een seminar van hem gezien; hij kan dingen echt goed uitleggen. Hij is didactisch heel sterk. De mensen die laatst op het Mixfightfeest zijn geweest zullen dit beamen want Faldir gaf daar ook een seminar hoorde ik.

FightstarTV
29-04-2011, 00:23
Ik denk dat Faldir ook een goed trainer zal gaan worden in de toekomst. Ik heb weleens een seminar van hem gezien; hij kan dingen echt goed uitleggen. Hij is didactisch heel sterk. De mensen die laatst op het Mixfightfeest zijn geweest zullen dit beamen want Faldir gaf daar ook een seminar hoorde ik.

Seminars van Faldir op de Mixfightdag en in Groningen bij Balili Gym


http://www.fightstartv.com/?search-criteria=Alles&s=seminar+faldir&submit=Zoeken

MMAFAN-1122
29-04-2011, 09:49
Faldir, mooie vechter om naar te kijken, jammer dat hij geen KO in zijn handen heeft!