PDA

View Full Version : **FEG en K-1 baas Tanikawa zegt dat alle vechters zijn betaald, Ray Sefo ontkent**



K-1sunstarr
29-04-2011, 15:50
Sadaharu Tanikawa was eerder deze week in een talkshow te zien om te spreken over de aanhoudende FEG/K-1 geruchten. Door de FEG herstructurering van de afgelopen maanden doken er vele problemen op waaronder het niet betalen van verschillende vechters. Men zou kunnen zeggen dat het hier de normale gang van zaken is omdat de Japanse organisatie erom bekend staat clausules in hun contracten op te nemen die melden dat de vechters binnen de 6 maanden na hun gevecht zullen betaald worden.

Normaal gezien gingen alle vechters in het verleden langs Mike Kogan om onder anderen het financiële te regelen. Hij brak echter met het FEG en nu moet alles via Tanikawa zelf. Tanikawa vertelde dat alle vechters, inclusief Ray Sefo, hun betaling hebben ontvangen. MMA-Japan nam contact op met Ray Sefo en hij wist te melden dat hij zijn 700.000 Dollar nog steeds niet ontvangen heeft. Het is dus duidelijk dat het lijkt alsof K-1 en FEG terug op de goede weg zijn, maar wat er zich precies achter gesloten deuren afspeelt, is nog steeds een raadsel. In ieder geval is het ook duidelijk dat nog niet alle problemen van de baan zijn.

Tot slot vertelde hij ook nog verschillende interessante dingen over K-1 en DREAM. Zo sprak hij over de afgesprongen deal met Spike TV waarbij de K-1 manager die in gesprek was met Spike TV ontslagen werd en Spike TV uiteindelijk voor het UFC koos. Daarnaast gaf hij ook aan dat K-1 geen rivalen heeft, ook It’s Showtime niet. Hij gaf aan dat ze het goed doen in Amsterdam, maar niet echt daarbuiten. We weten echter even goed als jullie dat dit de reinste onzin is. Om te eindigen meldde hij ook dat als er een World Grand Prix zou komen, deze pas tegen het einde van de zomer zou beginnen. Voor eventuele grote K-1 evenementen is het ook wachten tot de herfst of zelfs later dit jaar.

SjorsWilms
29-04-2011, 16:03
Ik trek me niet te veel aan over de geldzaken van Ray en FEG. Wij weten niet wat in het contract staat tussen die twee dus ze kunnen van alles zeggen en dan moeten wij maar geloven wat ze zeggen? Niet dus!

Ik hoop trouwens wel dan Dream, K1GP en K1 MAX weer terug komt. Mis het wel! Vind het eerlijk gezegd leuker dan It's showtime en Strikeforce. En 10x beter dan UFC.

blackadder
29-04-2011, 17:29
Ik hoop trouwens wel dan Dream, K1GP en K1 MAX weer terug komt. Mis het wel! Vind het eerlijk gezegd leuker dan It's showtime en Strikeforce. En 10x beter dan UFC.
x10.5
Hoewel It's Showtime wel beter wordt. Maar K1 is nog steeds de top.

goro
29-04-2011, 17:32
700.000 Dollar? Voor die paar laatste verlies partijen zou ik dat ook niet betalen hoor!

Bartju
29-04-2011, 17:54
its showtime word zeker beter maar de namen die k1 naar voren heeft gebracht in toernooien al die jaren is wel echt geweldig

Groundwork
29-04-2011, 18:42
700.000 Dollar? Voor die paar laatste verlies partijen zou ik dat ook niet betalen hoor!

Heeft geen bal te maken met slechte prestaties maar met contracten die zijn afgesloten..
Als dat de beloofde gage is dan moet die gage betaald worden.

bazooka
29-04-2011, 19:03
700.000 Dollar? Voor die paar laatste verlies partijen zou ik dat ook niet betalen hoor!

lol

Sadix
29-04-2011, 19:30
inb4 dirk5's het is allemaal goed comments haha

delightone
30-04-2011, 03:08
Om even te reageren op posts hierboven.
Als een vechter een contract heeft met organisatie of het nou om 1 dollar of 700.000 gaat het contract is gesloten dus vindt ik zelf dat de betaling er moet komen al zijn het verlies partijen.

Its showtime is leuk om te kijken maar kan nog lang niet de schoenen van K-1 vullen of dat in de toekomst lukt zal de tijd leren.
Maar het is altijd fijn om een alternatief te hebben.

marcelt
30-04-2011, 09:09
K-1 is een heel sterk merk met een fantastische historie. Als ze weer geld weten te vinden blijven ze de top in kickboksen, net als Wimbledon in tennis of Tour de France in wielrennen.

Rutz is zeer goed bezig en is echt al een gevestigde naam in Europa. Hij wordt zeker wereldwijd een heel belangrijke speler. De naam is echter niet kort en krachtig zoal UFC of K-1. It's Showtime heb ik altijd al een minder goed gekozen naam gevonden.

smike
30-04-2011, 15:43
Hoe zit het nu met de k1, is het definitief over en sluiten?

Petrosyan188
30-04-2011, 15:47
ja en ook JMMA