PDA

View Full Version : Officiele mededeling: HEAT FC / 8 mei – vechtsportgala afgelast



Heat FC
29-04-2011, 15:58
HEAT FC / 8 mei – vechtsportgala afgelast

Beste vechters, trainers en fans,

Helaas moeten wij melden dat op ons MMA & Muay Thai gala op 8 mei afgelast wordt.

Afgelopen jaren hebben wij 4x een show neergezet en hebben altijd een groeiend aantal bezoekers gehad. Met een toenemend aantal Pro partijen en professionalisering van onze shows, durf ik te beweren dat wij een van de geliefdste MMA shows zijn in Nederland.
Door overmacht op onze fightcard en om de kwaliteit te waarborgen hebben wij besloten de voorbereiding te staken.
Afgelopen dagen zijn we geteisterd door teveel afzeggingen. Met goede redenen zoals een armblessure en een overleden zus, tot trieste redenen als, “ik ga op vakantie” en “ik wist niet dat het Moederdag was”.

Gezien we vorige week nog 26 partijen hadden en nu nog 11, wordt het een hele grote gok om dit in de laatste week op te vullen. Deze plekken zijn lastig op te vullen in verband met de vakantietijd, de vele gala’s elders en de korte termijn. Zelfs een oproep tot het betalen van Nieuwelingen heeft niet mogen baten.

Uit eigen initiatief hebben we besloten de laatste week niet af te wachten. Ik vindt het onacceptabel om een dag van tevoren te kijken hoe we ervoor staan of op de dag zelf een flater slaan naar het publiek/vechters/trainers. Wij kunnen het niet maken naar ons trouwe publiek om een kaartje (of VIP tafel) te verkopen en maar 9 partijen te laten zien. Daaraan gekoppeld en niet onbelangrijk is dat weinig vechters ook invloed heeft op de kaartverkoop. Dit laatste is natuurlijk van grote invloed op het betalen van gages, horeca, locatie, etc.

Garantie HEAT FC
Alle deelnemende sportscholen en (Pro)vechters zijn telefonisch ingelicht, wij danken ze voor hun sportieve reacties en begrip.
Iedereen die een kaart / VIP tafel gekocht heeft krijgt zijn geld 100% terug. Via de verkooppunten krijgt men hun geld terug en online gekochte kaarten worden indien mogelijk vandaag teruggestort.
Sponsoren krijgen hun volledig bedrag terug.
Reserveringskosten en aanbetalingen zullen voldaan worden indien gevraagd. Gezien het “ons” probleem is, vinden wij dat alleen wij financiële schade mogen lijden.

Amateur wedstrijden
We begrijpen dat sommige vechters/partijen slachtoffer worden van deze situatie.
Gezien de pro partijen betaalt zijn en wij promotors niet kunnen dwingen deze over te nemen, hebben wij voor de amateurs een mogelijke tussenweg gevonden.
De vechters die willen kunnen in overleg met beide trainingskampen hun partij vechten op 2 galas. Een deel van de partijen gaat hoogstwaarschijnlijk naar Veni Vidi Vici in Veenendaal.
Een andere optie is overgezet naar een gala, 7 mei, van Stephen Cooke in Almelo.
Het is geen ideale optie, maar we hebben in ieder geval geprobeerd om toch de vechters niet te benadelen.
Wij danken het begrip en medewerking van de promotors, indien er vragen zijn over bovenstaande oplossingen, kunnen jullie contact opnemen met onze gegevens.
0613535566 / [email protected]

Vervolg
Wij zijn overtuigd van ons concept en houden voortaan enkel de show in Februari aan. Wij hopen op jullie begrip en danken voor jullie voor de tot nu toe ontvangen support.
Nogmaals wil ik mijn respect betuigen naar de reacties en begrip van vechters/scholen oa. Bert Kops, Team Parris, Fight Club Cologne, Hoyer, Vos gym, etc. Wij betreuren dit ten zeerste en gaan zeker trachten deze jongens volgende keer te plaatsen.

Met sportieve groet,
Wiggert Meerman
HEAT FC

sprAe
29-04-2011, 16:22
Welke lutser vecht er nou niet omdat het moederdag is. WTF!

SjorsWilms
29-04-2011, 16:23
Welke lutser vecht er nou niet omdat het moederdag is. WTF!

Moederskindjes

Cave
29-04-2011, 16:33
Jammer voor de fans en de organisatie van HEAT. En ook duizelingwekkend amateuristisch van de mensen hebben afgezegd met bullshit redenen als een vakantie of een moederdag. Lutsers!

Boem Boem
29-04-2011, 16:51
jammer man...maar begrijpelijk dat je deze beslissing neemt en het tijdig vermeld...dat is moedig en ook "ondernemen".
Succes voor een volgend gala....miss dat ik dan met vechters aanwezig kan zijn!

Osu

Chris

Leventdepevent
29-04-2011, 17:11
das jammer zeg......thanks voor het melden.

lopez86
29-04-2011, 17:58
Heel erg jammer, maar de door HEAT FC geplaatste reactie getuigd maar weer eens van de professionaliteit die deze organisatie bezit.
Ik heb nog nooit gehoord dat een organisator na cancelling door overmacht, de overgebleven partijen nog op andere gala's probeert en zelfs weet neer te zetten.

HEAT FC blijft de toonaangevende organisatie op MMA gebied in Nederland.

Bartju
29-04-2011, 18:30
respect voor zo'n moeilijke keuze!

Baske
29-04-2011, 18:34
Het vergt toch wel een nodige set ballen om een persbericht als dit op te stellen. Respect inderdaad voor de moeilijke keuze, en hoe het verder afgehandeld wordt. Het volgende evenement zal ik bijzijn!

mama
29-04-2011, 19:23
wat een gelul. Ik maak toch ook foto's ondanks dat het moederdag is. Jammer Wiggert ik had er wel zin in.

Ritchie Vink
29-04-2011, 21:07
Erg jammer. Vind het altijd een mooi gala.
Had ook graag gevochten, maar ben nu al bijna 2 jaar onder constructie.
Volgend jaar beter! I'll join!!

Sadix
29-04-2011, 21:16
erg jammer dat het niet door gaat.

Weet iemand wie de match making doet van HEAT FC? ik wil de volgende x graag wat jongens van mij opgeven.

el bastardo
29-04-2011, 23:02
Nette reactie!

Ik ben ervoor om bekend te maken wie die amateurs zijn die nu nog komen aankakken met "Ik ga op vakantie" of "Ik wist niet dat het moederdag was". Afzegging kan altijd, daar heb je nu eenmaal mee te maken, maar dit soort mensen moeten gewoon nooit meer worden uitgenodigd! Niemand moet meer met die gasten in zee gaan! Het helpt een gala om zeep en niemand is erbij gebaat. Triest!

Succes met alles.

Marco (scheids)
29-04-2011, 23:05
Respect voor je reactie Wiggert!! Zal geen gemakkelijke keuze voor je zijn geweest....maar zoals ik heb gezegt tegen je; wel een verstandige keuze, voor je fans en voor de vechters die wel willen knokken.

Veel succes met het volgende gala, op mijn steun kun je rekenen!!

Team Henk & Deb H
30-04-2011, 00:38
jammer dat jullie door zulke ongein gewoon je hele gala af moeten blazen

remco pardoel
30-04-2011, 02:12
Op het gala van 7 mei kan er ook nog een -77 en een -93 kilo amateur geplaatst worden.
Max 3 partijen ervaring gewenst.

Volgende editie maar weer knallen Wiggert.
Succes

Yogi1
30-04-2011, 11:48
Dat is zwaar balen. Ongelooflijk dat sommige vechters met zo'n trieste reden komen om af te zeggen. Maar ik respecteer zeker deze keuze wat een karakter moet je hebben om deze beslissing durven te nemen. De volgende keer zijn we er zeker weer er bij.

Ronald
30-04-2011, 13:09
Ik ben ervoor om bekend te maken wie die amateurs zijn die nu nog komen aankakken met "Ik ga op vakantie" of "Ik wist niet dat het moederdag was". Afzegging kan altijd, daar heb je nu eenmaal mee te maken, maar dit soort mensen moeten gewoon nooit meer worden uitgenodigd! Niemand moet meer met die gasten in zee gaan! Het helpt een gala om zeep en niemand is erbij gebaat. Triest!
Een zwarte lijst, helemaal niet zo'n gek idee. Overigens verbaas ik me er ook wel over dat een trainer zoiets van zijn vechter accepteert.

Maar erg jammer Wiggert. Er gaat ongelooflijk veel werk zitten in zoiets organiseren en het is balen als dat al met al voor niets blijkt te zijn.

Dragon Tail
30-04-2011, 21:20
HEAT FC / 8 mei – vechtsportgala afgelast

Beste vechters, trainers en fans,

Helaas moeten wij melden dat op ons MMA & Muay Thai gala op 8 mei afgelast wordt.


Amateur wedstrijden
We begrijpen dat sommige vechters/partijen slachtoffer worden van deze situatie.
Gezien de pro partijen betaalt zijn en wij promotors niet kunnen dwingen deze over te nemen, hebben wij voor de amateurs een mogelijke tussenweg gevonden.
De vechters die willen kunnen in overleg met beide trainingskampen hun partij vechten op 2 galas. Een deel van de partijen gaat hoogstwaarschijnlijk naar Veni Vidi Vici in Veenendaal.
Een andere optie is overgezet naar een gala, 7 mei, van Stephen Cooke in Almelo.
Het is geen ideale optie, maar we hebben in ieder geval geprobeerd om toch de vechters niet te benadelen.


Zaterdag 7 mei Almelo, aanvang 16:00 uur.

We zitten al aardig vol, maar mail me tijdig voor die MMA-partijen, dan kan ik de bond inlichten.

Voor thaiboksers staan er nog enkele partijen open die ik graag op wil vullen en wie weet dat er nog afzeggingen komen wegens plotselinge moederdag-zaterdag-vooravond-ceremonies en zo. :)

Mail: [email protected]

Groeten,
Stephen Cooke
06-50506177

Richelieu
30-04-2011, 22:28
......is dat voor het gala waar Mixfight.nl zo mooi op de poster staat?

Dragon Tail
01-05-2011, 00:53
......is dat voor het gala waar Mixfight.nl zo mooi op de poster staat?

Nee, maar ook Mixfighters zijn welkom al weet ik donders goed dat er niemand van Mixfight komt als er meer dan 30 partijen op de mm staan. Daar is onlangs al over gesproken toen er op een poster wel een logo van Mixfight op stond en niemand kwam.
En ik mocht hier van Kevin en Roy gewoon reclame maken voor gala's.
Op de poster van To The Maxx in Assen staat ook geen logo van Fighttalk op maar toch gaat er elk jaar een reportageploeg naar toe en staan ze gebroederlijk naast die van Mixfight en staat de poster in een topic op FT.

Maar effe.. lekker belangrijk. Hier werd mij gevraagd iemand uit de brand te helpen en ging ik akkoord, terwijl mijn gala al barstensvol zit met partijen, dan is gekissebis over zo'n logo in dezen toch van ondergeschikt belang.

Pansier
01-05-2011, 01:01
Je weet toch voordat je een partij inplant wat in je agenda staat voor die dag...

lopez86
01-05-2011, 03:04
......is dat voor het gala waar Mixfight.nl zo mooi op de poster staat?

DT helpt een medepromoter uit de brand en jij gaat lopen sneren?

Richelieu
01-05-2011, 09:53
Nee, maar ook Mixfighters zijn welkom al weet ik donders goed dat er niemand van Mixfight komt als er meer dan 30 partijen op de mm staan. Daar is onlangs al over gesproken toen er op een poster wel een logo van Mixfight op stond en niemand kwam.
En ik mocht hier van Kevin en Roy gewoon reclame maken voor gala's.

Dat kan een beweegreden zijn, maar het is toch wel een beetje goedkoop door Mixfight te gebruiken om je evenement te promotoren, maar daar erg weinig (zoals een simpel logo te plaatsen) tegenover te stellen.



DT helpt een medepromoter uit de brand en jij gaat lopen sneren?

Hoezo ben jij van mening je hierin te moeten mengen?

abujahjah
01-05-2011, 11:23
Chapeau voor deze organisatie.
Vind het zeer terecht dat hun deze gala cancellen, het is zo ook niet te doen en door zo goed alles te formuleren en op een rijtje te zetten durf ik te zeggen dat het met deze organisatie wel goed komt.
Dat sommige vechters zeggen dat het moederdag is of niet kunnen om domme redenen vind ik niet kunnen en vind dan ook dat deze personenen nooit meer een uitnodiging verdienen,sukkels 1e klas.
Heb maar 1 woord voor deze organisatie en dat is JULLIE ZIJN 1 VAN DE BESTE UIT DIT LAND.
Veel s6 verder en hoop snel weer naar een gala van jullie toe te kunnen gaan.

Dragon Tail
01-05-2011, 12:53
Dat kan een beweegreden zijn, maar het is toch wel een beetje goedkoop door Mixfight te gebruiken om je evenement te promotoren, maar daar erg weinig (zoals een simpel logo te plaatsen) tegenover te stellen.



Ik zal er volgende keer een logo erop zetten. Geen probleem, maar ik verwacht dan ook wel een keer een beetje reprociteit. Jullie een logo, ik een fotoreportage.

ICON
01-05-2011, 14:08
Dat kan een beweegreden zijn, maar het is toch wel een beetje goedkoop door Mixfight te gebruiken om je evenement te promotoren, maar daar erg weinig (zoals een simpel logo te plaatsen) tegenover te stellen.




Hoezo ben jij van mening je hierin te moeten mengen?

je plaatst iets op een openbaar forum?? bel DT op of stuur hem een pm als je niet wilt dat anderen zich ermee bemoeien.
zo komt het een beetje triest over..