PDA

View Full Version : Dvd recensie : Mike Tyson History boxset



Hammerkick
29-04-2011, 22:09
http://img40.imageshack.us/img40/2703/miketysonhistorycoverad.jpg (http://img40.imageshack.us/i/miketysonhistorycoverad.jpg/)


Disc 1
Interview with Cus D'Amato and Tyson with Howard Cosell
Tyson vMilligan (Amateur)
Tyson vTillman II (Olympic Trials 1984)
Tyson vHector Mercedes, Albany, N.Y., TKO 1
Tyson vTrentSingleton, Albany, N.Y., TKO 1
Tyson v DonHalirn, Albany, N.Y., KO 4
Tyson vRick Spain, Atlantic City, N.J., KO 1
Tyson vJohn Alderson, Atlantic City, N.J., TKO 2
Tyson vLorenzo Canady, Atlantic City, N.J., TKO 1
Tyson vMichael Johnson, Atlantic City, N.J., KO 1
Tyson vDonnie Long, Atlantic City, N.J., KO 1
Tyson vRobert Colay, Atlantic City, N.J., KO 1
Tyson vSterling Benjamin, Latham, N.Y., TKO 1
Tyson vEddie Richardson, Houston, KO 1
Tyson vConroy Nelson, Latham, N.Y., KO 2
Tyson vSammy Scaff, New York,KO 1
Tyson vMark Young, Latham, N.Y., KO 1
Tyson vDave Jaco, Albany, N.Y., TKO 1
Tyson vMike Jameson, Atlantic City, N.J., TKO 5

Disc 2
Tyson vJesse Ferguson, Troy, N.Y., TKO 6
Tyson vSteve Zouski, Uniondale, N.Y., KO 3
Tyson vJames Tillis, Glen Falls, N.Y., W 10
SpecialFeatures
VariousTyson one on one interviews

Disc 3
Tyson vMitch Green, New York,W 10
Tyson vReggie Gross, New York,TKO 1
Tyson vWilliam Hosea, Troy, N.Y., KO 1
Tyson vLorenzo Boyd, Swan Lake, N.Y., KO 2
Tyson vMarvis Frazier, Glen Falls, N.Y., KO 1
Tyson vJose Ribalta, Atlantic City, N.J., TKO 10
SpecialFeatures
Great buildup to Tyson v Frazier with interviews with Marvis, Tyson and Joe Frazier.
Footage of Marvis training in his fathers gymnasium.

Disc 4
Tyson vAlfonzo Ratliff, Las Vegas,KO 2
Tyson vTrevor Berbick, Las Vegas,TKO 2 (Won WBCHeavyweight Title)
Tyson vJames Smith, Las Vegas,W 12 (Won WBAHeavyweight Title/Retained WBC Heavyweight Title)
Tyson vPinklon Thomas, Las Vegas,TKO 6 (RetainedWBA/WBC Heavyweight Titles)

Disc 5
Tyson vTony Tucker, Las Vegas,W 12 (Won IBFHeavyweight Title/Retained WBA/WBC Heavyweight Titles/Became Undisputed WorldHeavyweight Champion)
Tyson vTyrell Biggs, Atlantic City, N.J., TKO 7 (RetainedUndisputed World Heavyweight Title)
Tyson vLarry Holmes, Atlantic City, N.J., TKO 4 (RetainedUndisputed World Heavyweight Title)

Disc 6
Tyson vTony Tubbs, Tokyo, Japan, KO 2 (RetainedUndisputed World Heavyweight Title)
Tyson vMichael Spinks, Atlantic City, N.J., KO 1 (RetainedUndisputed World Heavyweight Title)
Tyson vFrank Bruno, Las Vegas,TKO 5 (RetainedUndisputed World Heavyweight Title)
Tyson vCarl Williams, Atlantic City, N.J., TKO 1 (RetainedUndisputed World Heavyweight Title)
SpecialFeatures
Build up toTyson Bruno (Short). Post fight press conference with Tyson and Don King
Sparring inTokyo prior tofight with Tony Tubbs

Disc 7
Tyson vJames Douglas, Tokyo, Japan, KO by 10 (Lost WorldHeavyweight Title)
Tyson vHenry Tillman, Las Vegas,KO 1
SpecialFeatures
BusterDougles talks through the entire fight explaining his feelings coming into thefight as the biggest underdog and how he overcame the odds to defeat MikeTyson.

Disc 8
Tyson v AlexStewart, Atlantic City, N.J., TKO 1
Tyson vDonovan Ruddock, Las Vegas,TKO 7
Tyson vDonovan Ruddock, Las Vegas,W 10
SpecialFeatures
Spike Leefeature on Tyson with great footage and interviews
Trainingspecial following Tyson's daily training routine and an interview inside the famous Catskill Gym where it all started.

Disc 9
Tyson vPeter McNeeley, Las Vegas,WDSQ 1
Tyson vBuster Mathis, Jr., Philadelphia,KO 3
Tyson vFrank Bruno II, Las Vegas,TKO 3 (Won WBCHeavyweight Title)
Tyson vBruce Seldon, Las Vegas,TKO 1 (Won WBAHeavyweight Title)
SpecialFeatures
Trainingfootage including a heavy bag workout, a sparring special and a trainingmontage
featuring loads of rare Tyson training video all pieced together.

Disc 10 -Holyfield Special
Tyson vEvander Holyfield, Las Vegas,TKO by 11 (Lost WBAHeavyweight Title)
Tyson vEvander Holyfield II, Las Vegas,L DQ 3 (For WBAHeavyweight Title)
SpecialFeatures
Build-up toTyson v Holyfield II with weigh in's, training, analysis and interviews with both fighters.

Disc 11
Tyson vFrancois Botha, Las Vegas,KO 5
Tyson vOrlin Norris, Las Vegas, NC 1
Tyson vJulius Francis, Manchester,Englad, TKO 2
Tyson v LouSavarese, Glasgow, Scotland, TKO 1
Tyson vAndrew Golota, Detroit,TKO 3
SpecialFeatures
ExtensivePre-fight footage from Tyson's long awaited return against Botha.

Disc 12
Tyson vBrian Nielsen, Copenhagen, Denmark, TKO 7
Tyson vLennox Lewis, Memphis, Tennessee, L KO 8
T yson vClifford Etienne, Memphis, Tennessee, TKO 1
Tyson vDanny Williams L KO 4

Disc 13
Tyson vKevin McBride L TKO 6 (Retired)
SpecialFeatures
Tyson Biography Documentary (2006)

Disc 14
SpecialFeatures
Tyson -Beyond The Glory Documentary (2003)
Interviews with Tyson from 1996 to 2005

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op internet zijn er diverse boxsets verkrijgbaar van MikeTyson. De allerbeste voor mij is de boxset Mike Tyson History. De box heeft al zijn gevechten die zijn opgenomen in de beste kwaliteit. Ook staan er diverse interviews en voorbeschouwingen op, van zijn legendarische partijen. De box zelf ziet er fantastisch uit, met een kaft in een grote box. Ook de schijfjes zien er mooi uit en hebben allemaal een mooie print van Tyson en deze schijfjes zijn origineel geperst. De dvd’s zijn regiovrij en spelen dus op iedere dvd-speler. Deze professionele boxset van Mike Tyson heb ik nu zelf 2 x bekeken en ik kan niet anders zeggen, dat als je Tyson fan bent, je deze boxset moet hebben. Voor de prijs hoef je het niet te laten, dat is slechts 30 € !! Alles over deze box, om hem te bestellen kan je vinden op : http://www.mike-tyson-dvd.com (http://www.mike-tyson-dvd.com/)

Hammerkick
29-04-2011, 22:10
http://www.youtube.com/watch?v=HaAoeazFlQM (http://www.youtube.com/watch?v=HaAoeazFlQM)

http://www.youtube.com/watch?v=_3cTwYdso-Y (http://www.youtube.com/watch?v=_3cTwYdso-Y)

Leventdepevent
29-04-2011, 22:14
thanks dirk...heb je hem al helemaal gekeken die box? (tussen het witten door ;) )

K-1sunstarr
30-04-2011, 00:05
Hammerkick thanks voor het posten, ik zal er eentje bestellen.

sprAe
30-04-2011, 00:20
Wow, dat is echt belachelijk goedkoop. Bedankt voor de heads up.

Djoggo
30-04-2011, 00:50
Hahaha werk je voor ze dat je reclame op mixfight voor ze maakt ! Ik heb recent ook een kopie ervan besteld en moet zeggen dat ik er heel erg tevreden mee ben. Heb nog niet alle dvd's bekeken, maar tot nu toe dikke thumbs up.

http://www.youtube.com/watch?v=Y5DH8Hr1Fok
http://www.youtube.com/watch?v=LNG51lWTg84

Iron mike legend !!

Djani
30-04-2011, 01:04
Thnx voor de tip. Ik ga 'm zeker bestellen!

GilbertYvelFan24
06-05-2011, 23:46
Uitverkocht zucht....

wrestler_nl
07-05-2011, 01:04
Vette videos...
thanks hammerkick

Marco
10-05-2011, 16:59
17 mei is ie weer te bestellen zag ik op de site.

Hammerkick
20-05-2011, 07:59
Uitverkocht zucht....
Nee hoor, ze waren met vakantie !!

Glen
20-05-2011, 13:21
Kut, hij is niet compleet, er mist één gevecht!!
Versus Larry Sims, 19 juli 1985!

Hammerkick
20-05-2011, 20:41
Kut, hij is niet compleet, er mist één gevecht!!
Versus Larry Sims, 19 juli 1985!
Dat klopt !! De partij is waarschijnlijk niet opgenomen. Lees maar http://www.tysontalk.com/ftopict-2848.html

Richelieu
20-05-2011, 20:59
Thanx Dirk, misschien iets voor Marvin ;)

GilbertYvelFan24
28-06-2011, 16:23
Heb net de dvd box binnen gekregen. Dvd's zien er goed uit. Beeldmateriaal ook tevreden over.

Echt een must have als je fan van Tyson bent!!!

FUCKING SNEL GELEVERD!!!!! Vrijdag besteld!!!

Djoggo
28-06-2011, 16:48
Heb net de dvd box binnen gekregen. Dvd's zien er goed uit. Beeldmateriaal ook tevreden over.

Echt een must have als je fan van Tyson bent!!!

FUCKING SNEL GELEVERD!!!!! Vrijdag besteld!!!

Heb em allang mattie hahah (trotse tyson fan)

Eric468
28-06-2011, 19:06
Ik heb al bijna alle DVD's bekeken, en het is echt schitterend om al die wedstrijden te zien.

En voor het geld hoef je het niet te laten.


Nog bedankt voor de tip!

rollermanskunk
28-06-2011, 19:25
Ooit eens "Mike Tyson Raw & Uncut" gedownload met al zijn matches. Ik weet niet of het dan zin heeft om deze er nog bij te nemen?

GilbertYvelFan24
28-06-2011, 22:26
Ooit eens "Mike Tyson Raw & Uncut" gedownload met al zijn matches. Ik weet niet of het dan zin heeft om deze er nog bij te nemen?

Tja moet je zelf weten. Ik ben zelf een DVD verzamelaar (voornamelijk MMA) en deze kon ik echt niet laten liggen. Zeker voor de prijs niet.

Djoggo
29-06-2011, 01:11
Ooit eens "Mike Tyson Raw & Uncut" gedownload met al zijn matches. Ik weet niet of het dan zin heeft om deze er nog bij te nemen?

Je krijgt niet alleen alle gevechten ook een aantal documentaires, training footage etc en dat allemaal in 1 dvd box-set voor maar 30 euro dacht ik. Ik hoefde er iig niet lang over na te denken

Hammerkick
29-06-2011, 08:08
Ooit eens "Mike Tyson Raw & Uncut" gedownload met al zijn matches. Ik weet niet of het dan zin heeft om deze er nog bij te nemen?

Die box heb ik ook, daar staan Mike zijn 25 eerste gevechten op. Dus deze box is veel completer !

Glen
29-06-2011, 08:38
Ik heb eigenlijk maar één puntje van kritiek op deze box:
Het menu...na elke partij gaat hij weer terug naar het menu.
En ik kan je vertellen dat dat irritant is bij de eerste 18 partijen van Tyson!

Marco
29-06-2011, 12:26
heb m ook besteld, voel me weer een kind dat verlangt naar pakjes avond haha.

Glen
29-06-2011, 12:29
heb m ook besteld, voel me weer een kind dat verlangt naar pakjes avond haha.
En geloof me het is ook pakjesavond!!
Dan kijk je naar die eerste partijen....monsterlijk...en dan besef je dat die eikel pas 17 is op dat moment..

Marco
29-06-2011, 12:34
En geloof me het is ook pakjesavond!!
Dan kijk je naar die eerste partijen....monsterlijk...en dan besef je dat die eikel pas 17 is op dat moment..

ja het blijft onvoorstelbaar dat iemand zo jong al zo dominant vecht en kracht aan snelheid koppelt. ik heb veel partijen en docu's los gedownload in de afgelopen jaren en het blijft een fascinerende vechter (en ook een gestoorde eikel, dat zeker)

Challenger
29-06-2011, 16:31
Thanx dirk

MRNijman
29-06-2011, 17:36
Kan iemand mij vertellen of er nederlandse ondertiteling bij zit?

Eric468
29-06-2011, 19:27
Geen NL ondertiteling (voor zover ik weet)

Durfal
29-06-2011, 22:24
Tyson at sweet 17 geestelijk een kind in het lichaam van een superman,misschien is dat altijd daarna wel zo gebleven...................
Feit is en blijft dat we na M Ali eindelijk weer iemand die op het heavy weight boxtoneel kwam, die ons allemaal heel erg kon boeien.
Even off topic: welke kickboxer had iron Mike kunnen stoppen in Tyson zn prime in de kickboxring???
Er werd even geflirt tussen Tyson en de K1 maar toen was Mike allang niet meer op zn best,maar toch was en blijft dat intrigerend... toch???

Djoggo
30-06-2011, 13:57
Tyson at sweet 17 geestelijk een kind in het lichaam van een superman,misschien is dat altijd daarna wel zo gebleven...................
Feit is en blijft dat we na M Ali eindelijk weer iemand die op het heavy weight boxtoneel kwam, die ons allemaal heel erg kon boeien.
Even off topic: welke kickboxer had iron Mike kunnen stoppen in Tyson zn prime in de kickboxring???
Er werd even geflirt tussen Tyson en de K1 maar toen was Mike allang niet meer op zn best,maar toch was en blijft dat intrigerend... toch???

Op kickboks regels ? Dan zouden wel een paar winnen. als je nooit rekening moest houden met kicks kan 1tje echt onverwachts komen. Op boxingrules imo zou geen 1 kickboxer langer dan 3 rondes met tyson kunnen draaien. sterker nog durf te zeggen 2 rondes tyson in zijn prime zou die kickbokser toch zo erg straffen wanneer ze met die wijde hoeken etc zouden komen hahaha. En dan slipt hij ook nog 80% van hun stoten ze zouden niet weten wat ze over kwam. IRON MIKE !

Durfal
30-06-2011, 17:14
Ga wel met je theorie mee dat Mike geen trappen gewend was,maar zn head movement was in zn prime fantastisch,dit raakte hij compleet kwijt toen zn trainer de laan uitgestuurd werd, was erg moeilijk te raken destijds.
Maar als je heel veel voorwaartse druk zet wat Mike toen deed heb je als kickboxer geen tijd om een trap te zetten,had echt een spektakel geworden!!

rollermanskunk
01-07-2011, 01:31
Op Animal Planet is Tyson te zien met zijn duiven: "Taking on Tyson"

http://animal.discovery.com/videos/taking-on-tyson-coming-soon.html

Wel paradoxaal om te zien hoe zo'n Beest van een vechter zo gefascineerd met duiven omgaat.

De psyche van Tyson is ondoorgrondelijk (van de gevangenis naar een duiventil)

Shikoku
01-07-2011, 02:32
Op boxing rules is een boxer toch beter dan een kickboxer, dat is dus een beetje overbodig om te zeggen. Andere timing, andere afstand. In kickboxing had mike kans gehad als hij gewoon was gaan bullrushen met de eerste flurry, maar Mike´s gameplan was volledig gebasserd op korte afstand en bobben weaven met veel gewicht op zijn voorste been. Een top kickboxer zou hem op zijn rug leggen met een knie of hem op de grond hebben liggen met 2 leg kicks. Stel je voor als Mike in zijn klassieke houding gaat staan voor Alistair Overeem. Ik denk Texeira, ik denk fujita :P

Djoggo
01-07-2011, 02:54
Op boxing rules is een boxer toch beter dan een kickboxer, dat is dus een beetje overbodig om te zeggen. Andere timing, andere afstand. In kickboxing had mike kans gehad als hij gewoon was gaan bullrushen met de eerste flurry, maar Mike´s gameplan was volledig gebasserd op korte afstand en bobben weaven met veel gewicht op zijn voorste been. Een top kickboxer zou hem op zijn rug leggen met een knie of hem op de grond hebben liggen met 2 leg kicks. Stel je voor als Mike in zijn klassieke houding gaat staan voor Alistair Overeem. Ik denk Texeira, ik denk fujita :P

Dat is idd logisch dat een boxer op boxingrules beter is dan een kickboxer, maar dat betekent niet dat elke bokser een top 5 kickbokser binnen 2 rondes kan finishen ;) ff beter lezen volgende keer.

Asura
01-07-2011, 03:01
Mike Tyson heeft een keer een trap gehad van een kickboxer (1 waar we hierom lachen in NL), ben vergeten wie. Hij zei dat hij nog nooit zo veel pijn had gevoeld haha.

Shikoku
01-07-2011, 03:08
Dat is idd logisch dat een boxer op boxingrules beter is dan een kickboxer, maar dat betekent niet dat elke bokser een top 5 kickbokser binnen 2 rondes kan finishen ;) ff beter lezen volgende keer.

Dat is toch logisch? Mike Tyson in zijn prime knockte title contenders uit in de eerste ronde, dan zal een kickboxer heus geen uitzondering zijn. Ik zeg toch ook helemaal niet dat elke kneus met een boxlesje direct iemand die kickboxt op zijn rug legt in de eerste ronde? Het ging hier over Mike Tyson.

Glen
01-07-2011, 09:01
Heb nu (serieus) voor de derde keer de box besteld, ben hem elke keer weer kwijt aan de visite!

Durfal
01-07-2011, 12:21
Mag ik er ook 1 bij je bestellen fliendje Huisman? je weet wanneer en waar ik m cash met je afreken.................


Ush

Djoggo
01-07-2011, 14:15
Dat is toch logisch? Mike Tyson in zijn prime knockte title contenders uit in de eerste ronde, dan zal een kickboxer heus geen uitzondering zijn. Ik zeg toch ook helemaal niet dat elke kneus met een boxlesje direct iemand die kickboxt op zijn rug legt in de eerste ronde? Het ging hier over Mike Tyson.

:thup: