PDA

View Full Version : Samir "KLIK KLIK" Boukhidous vs Nathan "`T BEEST" van `t Hoft -- 29 MEI IN ROTTERDAM



stoet
01-05-2011, 17:32
Eindelijk dan het gevecht waar vele van ons op hebben gewacht, Samir "KLIK KLIK" Boukhidous vs Nathan "`T BEEST" van `t Hof. En dan te bedenken op K1 rules, dit gevecht zal worden uitgevochten op 95 kg. Samir en Nathan vechten normaal gesproken op 86 kg, ik geloof dat Samir voor eerst op dit gewicht de strijd aangaat, voor Nathan is dit geloof ik zijn derde wedstrijd op dit gewicht.

Ik ben echt benieuwd wie dit gevecht zal gaan winnen, beide heren zijn op hun best als het neerkomt op 3 x 3 minuten. Ik persoonlijk vind Samir een completere vechter en ben dan ook overtuigd dat hij de titel naar mee naar huis zal gaan nemen. Al met al is het toch uitkijken geblazen, een stoot van Nathan kan fataal zijn.

Forumleden wat denken jullie???????:twak:

Richelieu
01-05-2011, 19:44
Had het liever op 5x3 gezien, maar dit is wel een toppartij! Beide vechters komen in mijn ogen te weinig in actie.

superfreak
02-05-2011, 12:19
Welke titel? Kan een leuke partij worden. Nathan z'n conditie moet wel op pijl zijn. al is het 3X3.

stoet
02-05-2011, 13:21
Welke titel? Kan een leuke partij worden. Nathan z'n conditie moet wel op pijl zijn. al is het 3X3.


Het gaat hier om de WT WFCA K1 Titel. 3x3 is gezien de conditie van beide heren de beste optie, dit wordt dan ook een knalpartij. :thup: