PDA

View Full Version : Stefan Struve AFAV the castle episode 1



Garcia
05-05-2011, 08:57
Check it out!!

http://www.heavy.com/mma/2011/05/stefan-struve-the-castle-episode-1/

Mastenbroek
05-05-2011, 09:25
Tof!

Goed bezig AFAV

Redwhitewarrior
05-05-2011, 09:31
Nice, erg leuk om te zien hoe hij zich voorbereid richting 130 en traint zijn staande werk met Githa zo te zien

dietrik
07-05-2011, 10:34
mooi gedaan, benieuwd naar de volgende aflevering

Jeroenwm
07-05-2011, 11:23
Dit is niks vergeleken met de docu van Overeem. Ik vind de interviewer ook slecht Engels spreken. En door die 2 zwarte banden op het beeld zie je bijna de helft van het beeld niet. Zonde.

SjorsWilms
07-05-2011, 13:26
Dit is niks vergeleken met de docu van Overeem. Ik vind de interviewer ook slecht Engels spreken. En door die 2 zwarte banden op het beeld zie je bijna de helft van het beeld niet. Zonde.

Stel je niet zo aan, zet de video gewoon op 1080p en full screen en dan is het gewoon goed te zien.

Het was wel beter geweest om in het NL te interviewen met Engelse ondertiteling. Of alleen Engels interviewen, maar een beetje van beide is irri.

tnk2k
07-05-2011, 20:09
Dit is niks vergeleken met de docu van Overeem. Ik vind de interviewer ook slecht Engels spreken. En door die 2 zwarte banden op het beeld zie je bijna de helft van het beeld niet. Zonde.

Ik vindt het veel beter dan 'the reem'. De intro, muziek, beelden van wormer en omstreken. Details goed gefilmd. Ze hebben er goed over nagedacht. Het menselijke aspect (dat die een huis gaat kopen, zijn moeder) is ook bijzonder daarmee kweek je een atmosfeer die ik bij 'the reem' misde. Zowiezo maakt AFAV leuke dingen.

En trouwens, Stefan is nog Stefan terwijl Ali O. een behoorlijke air heeft.

Ervani
07-05-2011, 21:23
Dit is niks vergeleken met de docu van Overeem. Ik vind de interviewer ook slecht Engels spreken. En door die 2 zwarte banden op het beeld zie je bijna de helft van het beeld niet. Zonde.

Ik begrijp dat jij nog op een 4x3 scherm kijkt, dan zal ik het even uitleggen: die zwarte balken dat noemt men binnen de filmwereld anamorphic.. zie je wel vaker in de bioscoop :-)

En jij vind de Reem serie VEEL beter, je goed recht wij kunnen het niet iedereen naar de zin maken, maar als je zo expliciet met je mening bent horen wij graag wat onderbouwing zodat wij aan de hand van jouw opbouwende kritiek verbeteringen kunnen aanbrengen. Trouwens ik moet wel zeggen dat ik de speelfilm 'Saving Privat Rayen' veel beter vindt dan onze Stefan Struve film, echt veel beter, mooier licht, spannender, beter camerawerk...

En inderdaad mijn Engels is Neder-Engels sorry meer krijg ik er niet uit, maar ik nodig je graag uit voor een screentest dan mag jij voortaan de interviews afnemen. Zorg je dan ook voor het redactionele deel van het interview dus zorg je voor de vragen en zo? Of wil je een film vullen met shots vanuit een auto die over een snelweg rijdt en het zonder vragen doen?

Ervani
07-05-2011, 21:26
De film wordt in de US goed ontvangen er is kans dat het op GROTE kanalen geplaatst gaat worden, hoe, wat en nog meer dat zullen jullie wel zien. BELANGRIJK!!! vanavond wordt er een tweede versie van de eerste aflevering ge-upload en zal de eerste versie binnen twee dagen verwijderd te worden. Heeft alles te maken met muziekrechten en zo...

Dus als je ergens een link naar de oude versie hebt staan of de code embedded hebt dan in de loop van de avond aanpassen.

justsomeone
07-05-2011, 21:26
Ik begrijp dat jij nog op een 4x3 scherm kijkt, dan zal ik het even uitleggen: die zwarte balken dat noemt men binnen de filmwereld anamorphic.. zie je wel vaker in de bioscoop :-)

En jij vind de Reem serie VEEL beter, je goed recht wij kunnen het niet iedereen naar de zin maken, maar als je zo expliciet met je mening bent horen wij graag wat onderbouwing zodat wij aan de hand van jouw opbouwende kritiek verbeteringen kunnen aanbrengen. Trouwens ik moet wel zeggen dat ik de speelfilm 'Saving Privat Rayen' veel beter vindt dan onze Stefan Struve film, echt veel beter, mooier licht, spannender, beter camerawerk...

En inderdaad mijn Engels is Neder-Engels sorry meer krijg ik er niet uit, maar ik nodig je graag uit voor een screentest dan mag jij voortaan de interviews afnemen. Zorg je dan ook voor het redactionele deel van het interview dus zorg je voor de vragen en zo? Of wil je een film vullen met shots vanuit een auto die over een snelweg rijdt en het zonder vragen doen?

Amen.


ik vind dat jullie topwerk leveren, zit op elke aflevering van jullie te wachten.
en al is het Engels misschien niet 100% zuiver, we verstaan je en daar gaat het om
ga zo door jongens

reps

justsomeone
07-05-2011, 21:27
De film wordt in de US goed ontvangen er is kans dat het op GROTE kanalen geplaatst gaat worden, hoe, wat en nog meer dat zullen jullie wel zien. BELANGRIJK!!! vanavond wordt er een tweede versie van de eerste aflevering ge-upload en zal de eerste versie binnen twee dagen verwijderd te worden. Heeft alles te maken met muziekrechten en zo...

Dus als je ergens een link naar de oude versie hebt staan of de code embedded hebt dan in de loop van de avond aanpassen.

Ok, je laat wel even weten wanneer die online komt?

kooivechter
07-05-2011, 21:53
echt supertof jongens. mooie docu. ben er alleen maar voor, hoop dat er meer van zulke docu's komen. ook bij andere vechters is dit of om te doen.
Ook een leuk kijkje in z'n prive. idd zou ik wel een andere interviewer doen. iemand die iets beter engels spreekt, en wat meer verstand heeft van mma. daar wordt de docu nog professioneler van denk ik. Voor de rest te gek, ben benieuwd naar de volgende.

Ervani
07-05-2011, 22:13
Upload staat nu te pruttelen, voor jullie als volgers van het eerste uur alvast een link naar de film.. nu zie je nog niets omdat de boel aan het uploaden is. beschikbaar rond 23:15

http://youtu.be/L00vNiW3u5A

MaartenManaus
08-05-2011, 01:07
Goed bezig!
Was heel goed te kijken en dus laat de rest ook maar snel komen.

Wel grappig dat we nu allemaal weten waar Stefan woont en hoeveel ie voor zn huis betaald heeft maar dat ter zijde

johnmixfight
08-05-2011, 08:21
Ik begrijp dat jij nog op een 4x3 scherm kijkt, dan zal ik het even uitleggen: die zwarte balken dat noemt men binnen de filmwereld anamorphic.. zie je wel vaker in de bioscoop :-)

En jij vind de Reem serie VEEL beter, je goed recht wij kunnen het niet iedereen naar de zin maken, maar als je zo expliciet met je mening bent horen wij graag wat onderbouwing zodat wij aan de hand van jouw opbouwende kritiek verbeteringen kunnen aanbrengen. Trouwens ik moet wel zeggen dat ik de speelfilm 'Saving Privat Rayen' veel beter vindt dan onze Stefan Struve film, echt veel beter, mooier licht, spannender, beter camerawerk...

En inderdaad mijn Engels is Neder-Engels sorry meer krijg ik er niet uit, maar ik nodig je graag uit voor een screentest dan mag jij voortaan de interviews afnemen. Zorg je dan ook voor het redactionele deel van het interview dus zorg je voor de vragen en zo? Of wil je een film vullen met shots vanuit een auto die over een snelweg rijdt en het zonder vragen doen?

vooropgesteld dat ik het een leuk filmpje vond maarre...

kan je niet zo goed tegen commentaar misschien ?

Sjakiezwart
08-05-2011, 08:38
Die gasten van The Opposites trainen ook. Zag ze gister nog bij Kops lopen. Misschien kun je hen eens contacteren voor wat hitjes op de achtergrond. Zij hebben ook weer contacten met De Jeugd van Tegenwoordig, Hef, etc. etc. Zou wel mooie gimmick zijn om allemaal nederlandse muziek er onder te mixen toch?

Verder een mooi filmpie. Goed stukje Hollandse nuchterheid. Eten bij mamma, in Nederland blijven trainen.

Heeft ie wel eens overwogen om een trainingskamp mee te doen met een grote naam uit de VS? Ik denk dat iedereen die in de toekomst moet vechten tegen Antonio Silva in de voorbereiding ook wel even met Struve wil trainen. Zo kan ie in ieder geval af en toe eens met wat goede worstelaars trainen.

Ervani
08-05-2011, 10:15
vooropgesteld dat ik het een leuk filmpje vond maarre...

kan je niet zo goed tegen commentaar misschien ?

Ik kan zeker wel tegen kritiek is onderdeel van het werk, maar deze opmerking was een natte scheet... je kan het allemaal niets vinden maar zeg dan wat je er niet goed aan vind. Vooral als je nogal stevige termen gebruikt, als je zegt dat je iets helemaal NIETS vind zeg dan waarom.. anyway ik moet er ook niet op reageren :-) da's dan weer mijn fout.

marcelt
08-05-2011, 10:57
Ik zou de vragen van tevoren voorbereiden op een papiertje en iemand die goed Engels beheerst er even naar laten kijken. Verder waardeer ik jullie filmpjes zeer.

MMAFAN-1122
08-05-2011, 15:18
Ziet er weer top uit!

XanaduNL
08-05-2011, 16:01
Leuk om te zien.
En de hele wereld heeft nu Stefans nieuwe adres. :P

Peter0711
08-05-2011, 16:05
Inderdaad leuk om te zien. Goed filmpie!

Anderson
08-05-2011, 17:41
Dit is niks vergeleken met de docu van Overeem. Ik vind de interviewer ook slecht Engels spreken. En door die 2 zwarte banden op het beeld zie je bijna de helft van het beeld niet. Zonde.


Ik vind de Docu van Overeem maar kut vergeleken die met HBO Manny Pacquiao Shane Mosley. Muziek is ook erg slecht, Engels is ook slecht van Overeem. Zonde

Peter0711
08-05-2011, 18:40
Jullie kunnen wel discuseren wie wat leuker of beter vindt,maar die discussie is totaal zinloos,want je hebt nog altijd zoiets als smaak,en dat is,zoals jullie zelf waarschijnlijk stiekum ook wel weten maar even negeren,bij ieder persoon verschillend.

De kwaliteit van "The Reem" docu is naar mijn idee erg goed,en wordt lastig om te evenaren. Over de stijl valt te discusseren,ik vindt het persoonlijk geweldig mooi. Maar goed,das per persoon verschillend. Wat betreft de docu's van AFAV,en met name deze docu,ik ben enorm blij dat AFAV de moeite neemt om uberhoud deze docu's te maken. Erg vermakelijk,en erg leuk. Ik vindt ze ook nog redelijk goed. Wat betreft belichting,geluid en het interview gedeelte kan het naar mijn idee nog iets beter,maar ik ben er heilig van overtuigd dat AFAV dat vanzelf perfect onder de knie zal krijgen.

Wat betreft de reaktie van Ervani,niet erg profesioneel,beetje bas bonerig. Ik zou de kritiek filteren van gezeur en er je voordeel uit halen door te leren van dit soort commentaar.

Al met al ben ik erg blij met de docu's en hoop ik er nog lang van te mogen genieten.

Mule-Kick
09-05-2011, 10:20
Ik vond em cool, ben benieuwd naar de rest

johnmixfight
09-05-2011, 10:57
Ik kan zeker wel tegen kritiek is onderdeel van het werk, maar deze opmerking was een natte scheet... je kan het allemaal niets vinden maar zeg dan wat je er niet goed aan vind. Vooral als je nogal stevige termen gebruikt, als je zegt dat je iets helemaal NIETS vind zeg dan waarom.. anyway ik moet er ook niet op reageren :-) da's dan weer mijn fout.

idd, lekker laten kletsen de volgende keer

Jeroenwm
09-05-2011, 11:13
Ik zal mijn kritiek wat proberen te onderbouwen, maar toch wil ik even aangeven dat het gewoon mijn mening betreft en zoals ik hierboven lees niet de mening van de mainstream.
Door de balken erin mis is soms echt delen van het beeld. Ik begrijp dat het best mooi kan zijn als je ook dit formaat TV of pc-scherm hebt, maar dat hebben er maar weinig en dan wordt het beeld gewoon kleiner of je mist stukken. Maar nogmaals dat is mijn mening, 16:9 vind ik gewoon mooier.
Dat jouw Engels echt Nederlands Engels is, daar kiezen jullie voor, dat zal hoogst waarschijnlijk met het budget te maken hebben, daarin tegen zijn de vragen wel goed. Mijn Engels is inderdaad beter maar dat komt omdat ik veel in Amerika werk, maar mijn redactionele vaardigheden zullen daarin tegen idd minder zijn dan die van jullie ;)

Het verhaal is ook niet zo heel erg spannend, een huis kopen, beetje op de pads enz. Maar misschien zal episode 2 wel wat spannender worden, met wat meer sparren, interview met zijn trainer Bob Schreiber, bezoek van een gala etc.
Stefan is zeker meer down to earth dan Ali. Hierdoor zal de docu ook goed ontvangen worden. En Stefan staat nog niet aan de top binnen de UFC, hier heeft hij nog tijd zat voor, dus dan maakt hij ook nog niet zoveel mee als Ali.

Misschien kon je niet zo veel met mijn eerste reactie, maar hopelijk wel met het bovenstaande. We hebben allemaal immers hetzelfde doel: bekendheid van MMA in Nederland vergroten en Nederlandse vechters, zoals Stefan, meer bekendheid wereldwijd geven.

Even een beetje off-topic:
Ik vind het tevens jammer dat Stefan niet terug komt in alle promo-beelden van de UFC, hij staat immers op de Main Card.
Het is daarin tegen wel top dat zijn eerste episode op de site van de UFC staat, mijn complimenten.

Succes met de rest van de documentaire.

Jeroenwm
09-05-2011, 11:16
Wat betreft de docu's van AFAV,en met name deze docu,ik ben enorm blij dat AFAV de moeite neemt om uberhoud deze docu's te maken.

Mee eens!!

Kemal
09-05-2011, 11:23
Erg leuk filmpje!

Peter0711
09-05-2011, 18:22
Dat jouw Engels echt Nederlands Engels is, daar kiezen jullie voor, dat zal hoogst waarschijnlijk met het budget te maken hebben, daarin tegen zijn de vragen wel goed. Mijn Engels is inderdaad beter maar dat komt omdat ik veel in Amerika werk, maar mijn redactionele vaardigheden zullen daarin tegen idd minder zijn dan die van jullie ;)
.

Laat ik daar metteen aan toevoegen dat ik mijn commentaar leverde puur als kijker,en niet als kenner. Ik zou het zelf bij lange na niet zo goed kunnen alsdat AFAV doet ;) Maar goed,de beste stuurlui staan ook aan wal he ;)