PDA

View Full Version : Euroshopper Magere Melk



SjorsWilms
05-05-2011, 13:51
Euroshopper Magere Melk, wat is dat smerig zeg! Volgens mij is het verdunt met water of zo :sick:
Melk is toch gewoon melk. Of wordt het soms gesorteerd op kwaliteit en verkoop euroshopper alle troep die over is??

Pansier
05-05-2011, 14:32
Euroshopper Magere Melk, wat is dat smerig zeg! Volgens mij is het verdunt met water of zo :sick:
Melk is toch gewoon melk. Of wordt het soms gesorteerd op kwaliteit en verkoop euroshopper alle troep die over is??

Ik vind melk sowieso smerig ;)

MaartenManaus
06-05-2011, 16:33
die magere troep is idd water met beetje melk voor de kleur en omdat het anders geen melk meer mag heten.
gewoon volle melk rechtstreeks van de koe,. als je dat ooit hebt gehad is de rest niet meer te zuipen.

Bartju
07-05-2011, 11:46
Moedermelk hmmm!!

Leventdepevent
08-05-2011, 20:29
Moedermelk hmmm!!
ook eigen merk zeker hehe

Bartju
08-05-2011, 21:19
goei koper als die van euroshopper:p

Evilman
14-05-2011, 21:41
Melk is sowieso troep (zuivel) wat helemaal niet goed voor je is.

SjorsWilms
15-05-2011, 13:25
Wat is er slecht aan melk dan??

blackadder
17-05-2011, 05:01
Wat is er slecht aan melk dan??
Niks.

Bagheera
17-05-2011, 06:18
Wat is er slecht aan melk dan??

Er zijn geleerden die beweren dat melk niet voorbestemd is om "lang" te drinken, melk is een product
die er ook voor zorgt dat een pasgeborene direct een goede en stevige groei doormaakt. Te lang melk drinken zou een
verklaring kunnen zijn waarom wij en andere europeanen zo groot zijn, wij blijven melk consumeren in grote
hoeveelheden tijdens onze kindertijd. (wij stoppen niet met melk drinken na het zogen)
dit wordt dan verklaard als "slecht" of niet "natuurlijk".

Ik heb niet alle informatie van die stelling omdat het een bericht is wat ik jaren geleden gelezen/gehoord heb.

Als ik meer info vindt, zet ik het wel klaar anders google even voor jezelf, moet te vinden zijn.

Sadix
17-05-2011, 12:17
ik heb 9 jaar melk gedronken op de basis school en ben nog steeds maar 1,70 haha

blackadder
17-05-2011, 14:31
ik heb 9 jaar melk gedronken op de basis school en ben nog steeds maar 1,70 haha
Nou. Dat is dus onnatuurlijk. Als je op een natuurlijke manier was gegroeid, zonder melk, was je 1. 30.
Dat zou veel beter zijn.
Oh ja. Ik herinner me ineens dat iemand me ook eens vertelde dat melk slecht is omdat in Azie ongeveer 2 derde van de bevolking lactose intolerant is. Waarom het dan voor ons, in europa, slecht is kon die ongewassen alto niet uitleggen. Blijkbaar moest die 'onthulling' me zo erg schokken dat ik niet zulke moeilijke vragen zou gaan stellen.

Briant
17-05-2011, 14:48
Er zijn geleerden die beweren dat melk niet voorbestemd is om "lang" te drinken, melk is een product
die er ook voor zorgt dat een pasgeborene direct een goede en stevige groei doormaakt. Te lang melk drinken zou een
verklaring kunnen zijn waarom wij en andere europeanen zo groot zijn, wij blijven melk consumeren in grote
hoeveelheden tijdens onze kindertijd. (wij stoppen niet met melk drinken na het zogen)
dit wordt dan verklaard als "slecht" of niet "natuurlijk".

Ik heb niet alle informatie van die stelling omdat het een bericht is wat ik jaren geleden gelezen/gehoord heb.

Als ik meer info vindt, zet ik het wel klaar anders google even voor jezelf, moet te vinden zijn.

Maar vroeger... middeleeuwen dronken de mensen al Melk. Maar toen was de gemiddelde lengte aanzienelijk kleiner. Jezus schijnt trouwens ook maar iets van 1.60 of zo geweest te zijn.