PDA

View Full Version : Ernesto Hoost! I'm coming for yah!



MJOKKIE
05-05-2011, 15:35
Dinsdag is de lancering van mijn boek 'de Kickbokser'. Om de boel een beetje in te kleuren en om Hoost nog een kans op een comeback te gunnen, zullen wij samen in de ring stappen voor een rondje ouderwets hakken

Ik ben al in training:-) Nu die lange nog..

Groet Jens Olde Kalter

http://www.youtube.com/watch?v=ePex7aAI6Ns

Sadix
05-05-2011, 15:47
ziet er goed uit hoor, Ernesto gaat het nog zwaar krijgen :P

Justinian
05-05-2011, 16:56
Hahaha lekker Jens, veel plezier ;)

Peter0711
05-05-2011, 19:40
Allereerst gefeliciteerd met de lancering voor je boek,dat zal een bijzonder moment zijn voor jou en Ernesto. En wat een leuke ontwikkeling dat je tegen Mr. Perfect een wedstrijd mag draaien,dat zal vast ook een enorm bijzonder moment zijn voor je. Of het een slimme keuze is,zal nog moeten blijken ;) Maar gezien je trainings video denk ik dat je redelijk je mannetje kan staan in de ring.. Respect!!

Maar nu komt de hamvraag : Gezien het respect wat je ongetwijfeld hebt voor Ernesto,durf je te winnen van 'm ?

Anyway,thanks voor je boek!!

MJOKKIE
06-05-2011, 00:04
Dankjewel. Is zeker bijzonder moment. Kijk er wel heel erg naar uit, maar ben ook best wel beetje nerveus. Loopt alles goed, staat alles op tijd en oh ja, moet ook nog een rondje knokken. Of ik van hem zou durven winnen. Tuurlijk, maar ik weet dat dat niet gaat gebeuren. Al is ie tachtig. Je hebt geen idee hoe goed hij nog is. De bedoeling van ons rondje knokken is meer om op de boeklancering aan de leek te laten zien wat kickboksen is, hoe het eruit ziet. En gewoon iets extra+s, origineels doen.

Groetjes Jens

Peter0711
06-05-2011, 13:13
Leuk idee om eve een rondje te draaien met Ernesto om mensen kennis te laten maken met het kickboksen. En een legendarisch moment,eve met Mr. Perfect in de ring staan. Ik geloof ook direct dat Ernesto nogsteeds zo onwijs goed is! ;)

Naqual
06-05-2011, 15:38
Je schrijft gelukkig beter dan je vecht.. :)

MJOKKIE
06-05-2011, 16:19
Piss off! Laatste keer dat jij mijn lowkick met je dijbeen opblokte piepte je nog anders