PDA

View Full Version : Glory Charleroi vanavond op Eurosport



remco pardoel
05-05-2011, 18:45
20.00 uur beginnen we met de uitzending
Voor de mensen die het gemist hebben en het is natuurlijk een goede opfrisser voor de finale die komen gaat in Rusland.

Peter0711
05-05-2011, 19:11
Thanks voor de tip! Ik ga vanavond even kijken.

basblue
05-05-2011, 22:38
Zag de wedstrijd van holzken tegen een Luxemburger. Holzken had ongeveer 100 partijen op zijn naam staan en de man uit Luxemburger 0.... Resultaat Ko in de eerste ronde.

Ik ken achtergrond van de matchmaking niet, maar dit moet toch niet kunnen? Wat vinden jullie?

Overigens zelfde verhaal met zimmerman.

Leventdepevent
05-05-2011, 22:40
ik moest wel even lachen toen Fred R. zei dat Helmond in Limburg lag ;)

bananenplukster
05-05-2011, 22:49
Zag de wedstrijd van holzken tegen een Luxemburger. Holzken had ongeveer 100 partijen op zijn naam staan en de man uit Luxemburger 0.... Resultaat Ko in de eerste ronde.

Ik ken achtergrond van de matchmaking niet, maar dit moet toch niet kunnen? Wat vinden jullie?

Overigens zelfde verhaal met zimmerman.

Tjah dat dacht ik ook je hebt matches waarvan je denkt oke dit kan nog wel net geen mis match maar waarvan je wel weet wie er gaat winnen(voor het zelfvertrouwen) en je hebt matches waar je van te voren al kan zeggen dit is een echte mis match. Voor de volgende gala in moskou heeft gg het wel goed geregeld namelijk zimmerman vs bouzidi en holzken vs kychenko.

Een voorbeeld van een enigszins goede matchmaking is badr hari vs tony gregory, het is niet een topmatch maar je kan niet zeggen dat tony een koekenbakker is die onder andere van ghita heeft gewonnen.deze match is tenminste nog logisch hari die een jaar niet heeft gevochten en wedstrijdritme nodig heeft tegen een vechter zetten die nog niet tot de top hoort maar wel echt kan vechten ;)

Petrosyan188
05-05-2011, 23:05
ik moest wel even lachen toen Fred R. zei dat Helmond in Limburg lag ;)

zei die dat echt? woow brute belediging want al die LIMBURGERS stinken!!

Jamila
06-05-2011, 11:59
Het was echt een hele mooie uitzending!!
Alleen jammer dat ze de partij van Filip Verlinden niet hebben laten zien, want hij heeft ook gewoon gevochten daar.
En tsja, dat ze na deze uitzending gelijk weer in hun 'oldskool-doos' grepen was jammer. Weer oude rommel uitgezonden.

Grtjs Jamila