PDA

View Full Version : Daniel ghita vs fikri ameziane



bananenplukster
06-05-2011, 14:55
We have an opponent for Daniel Ghita: Fikri 'The Amazing' Ameziane from Siam Gym (same gym as IT'S SHOWTIME 70kg max champ Chris Ngimbi).

sterrenkijker
06-05-2011, 16:10
Denk dat Ghita te hoog gegrepen is maar wel super dat ze hem een kans geven!

justsomeone
06-05-2011, 16:37
had liever Fikri tegen Tony Gregory gezien en Badr tegen Ghita, maar leuk dat deze jongen een kans krijgt

koenisonthis
06-05-2011, 16:39
de MEESTE (niet alle) zwaargewichten vooral de toppers kunnen echt een voorbeeld aan ghita nemen zo vaak als dat hij vecht, hun beroep is toch vechten Ga dan ook vechten.

Bartju
07-05-2011, 01:32
dit wint hij niet van ghita

Pansier
07-05-2011, 10:22
de MEESTE (niet alle) zwaargewichten vooral de toppers kunnen echt een voorbeeld aan ghita nemen zo vaak als dat hij vecht, hun beroep is toch vechten Ga dan ook vechten.

Niet iedereen heeft de mogelijkheid vaak te vechten, denk bijvoorbeeld aan blessures.

Petrosyan188
07-05-2011, 13:12
die koenisonthis heeft wel een punt.. zo vraag ik me af of semmy ooit nog gaat vechten?? het is inmiddels alweer een half jaar geleden er is geen teken van leven meer in K-1, it's showtime staat volgens mij niet zo te springen om voor flinke money schilt te laten vechten, die United glory doen ook niks(wat me trouwens wel verbaast), misschien terug naar het MMA?. ik zie anders weinig mogelijkheden voor hem nog in het kickboxen als K-1 ermee stopt. ghita,hari,hesdy,saki,zimmerman etc. die komen er nog wel doormiddel van it's showtime of iets anders.