PDA

View Full Version : Muzikanten



Ervani
06-05-2011, 18:27
AFAV gaat de komende period flink meer traffic generen en dus is het tijd om de muziek goed te gaan regelen. Geen zin in gelazer met muziekrechten en dergelijke. Dat betekend o.a. dat alle oude afleveringen indien noodzakelijk voorzien zullen worden van nieuwe muziek of als het echt niet andes kan in het geheel verwijderd zullen worden.

Maar daar zullen jullie geen boodschap aan hebben :-)
Wij zoeken echter muzikanten die muziek kunnen en willen maken die gebruikt kan worden bij onze reportages en films. Wij zoeken niet binnen een vaste muziek stroming dus alles is welkom, zo lang het natuurlijk lekker klinkt. Ben je elf geen muzikant maar zitten er in jouw omgeving muzikanten? Laat het ons weten.

Mauro
06-05-2011, 20:37
Hoe zit dat met rechten en internet dan?
In mijn omgeving veel muzikanten, die hun brood verdienen met muziek maken voor commercials/drama etc. ..maar zij zijn juist afhankelijk van de muziekrechten, want de vergoedingsfee's zijn belachelijk laag geworden.
Moeten jullie bij Afav betalen aan de BUMA ? Of hoe werkt dat allemaal, vind ik erg onduidelijk.

Ervani
06-05-2011, 21:50
Het is ook totaal onduidelijk daarom gaan we ook geen risico nemen en een groot deel van de muziek vervangen.

Anyway YouTube draagt Buma af, Stemra is een lastiger verhaal.

Justinian
06-05-2011, 23:37
Ik denk dat je bij forumbroeder Boris (El Bastardo) aan het goede adres bent.

Een kennis van me maakt ook erg relaxte muziek waar je misschien wat aan hebt: FUTURETUNES (http://www.futuretunes.nl/)

Justinian
08-05-2011, 23:39
TTT