PDA

View Full Version : Robbie Hageman Golden Glory Breda wint ook zijn vierde A-partij



Frans12
09-05-2011, 09:43
De 19 jarige Robbie won gisteren in Pijnacker zijn vierde A-partij op rij tegen de 24 jarige Giovanni Polizzi.

In een technische hoge partij zette Robbie, mede door de goede aanwijzigingen van Cor en Nicky Hemmers, alle 3 de ronden op zijn naam. Doordat Robbie heel veel publiek bij had, leek het wel of hij een thuiswedstrijd vocht. Leuk gala met leuke partijen.

micha
09-05-2011, 10:02
gefeliciteerd Robbie

Kemal
09-05-2011, 10:23
Proficiat!

Zijn er ook beelden van de partij..?

Frans12
09-05-2011, 16:50
Ja die heeft de vader van Robbie, dit staat geschreven door de promotor van het gala op een andere site: Was een super leuk gala,ik heb genoten van de partijen, het was geen volle bak zoals we hadden verwacht helaas ,maar wat wil je met moederdag , 28 graden buiten en Ajax speelde thuis tegen Twente!


Robbie hageman de opvolger van Holzken in de -70 klasse had een grote aanhang mee en dat gaf de partij alleen maar meer sfeer wat voor spekatel in de ring zorgde ,nou wat kan zijn sterke tegenstander incasseren , niet te geloven , respect Giovanni.
aan robbie te zien is hij taktisch en technisch enorm vooruit gegaan, na elke partij word hij alleen maar beter en beter.

Helaas ging de partij van Nicky Hemmers (zoon Cor hemmers) niet door, de organisatie had je graag in Pijnacker je 1e A partij laten draaien volgende keer beter kerel.
Hierbij wil ik nogmaals alle mensen bedanken die aanwezig waren,alle sportscholen,vechters,sponsors , en alle mensen in de VIP natuurlijk , Theo had 5 tafels en hun waren mede verantwoordelijk voor de gezellige TOP sfeer in het publiek...heel erg bedankt Theohttp://www.kickbox.nl/forums/images/smilies/wink.gif

eind oktober/begin november willen de promotors nog een veel groter gala organisseren in Den haag met rond de 10-A aangevuld met een B toernooi en C partijen , met in de A-klasse toonaangevende namen waar nog onderhandelingen over zijn/gevoerd moeten worden , zoals havid boustati,Amin Choukoud,Robbie hageman,Patrick van rees,Darryl sichtman,Nouafal el hamchaoui .Redouan Koubini ,Abdessamed Bouiry enz..enz..

Tot de volgende keer iedereen


sportgroeten
hamdi abouzia

WIM_de _Echte
09-05-2011, 19:24
Ja die heeft de vader van Robbie, dit staat geschreven door de promotor van het gala op een andere site...................



Voor alle duidelijkheid. Het stuk is niet van de promotor maar van Hamdi de speakerman.

En Robbie heeft idd zeer degelijk gevochten en overtuigend gewonnen.

Peter0711
09-05-2011, 19:41
Top prestatie! Gefeliciteerd Robbie. :)

auto
10-05-2011, 10:32
Hee Kemal,

Ik heb beelden, moet je wel naar Eindhoven komen.

Kemal
10-05-2011, 10:42
Hee Kemal,

Ik heb beelden, moet je wel naar Eindhoven komen.

lol, kunnen ze niet op een of andere manier worden ge-upload..?