PDA

View Full Version : Is badr Hari on Alistair Overeem's Strength and Conditioning*Program?



bananenplukster
09-05-2011, 13:55
Is Badr Hari on Alistair Overeem's Strength and Conditioning*Program?
by Matthew Roth on May 8, 2011 10:12 PM EDT

*

*
*
Photos have been released on twitter today of a man who is supposedly returning Kickboxer, Badr Hari. For a fighter who has been extremely lanky his entire career, this photograph is startling. Hari bulked up for his fight against Alistair Overeem at the 2009 World Grand Prix, not wanting to be out muscled by the Golden Glory fighter. Now, a year since his last fight, Hari looks to be in the biggest and best shape of his life.*
Obviously, with the added muscle mass there will be concerns about his flexibility and ability to throw his dynamic kicks. However, there will be a clear trade off with power as the more mass behind punches and kicks will deliver more damage. If this is in fact Badr Hari, we could see a completely different fighter come Saturday.
He takes on Gregory Tony (or is it Tony Gregory?) at It's Showtime Lyon on Saturday. Be here for all things Badr leading up to the fight.*
0 recs *|* 9 comments

http://assets.sbnation.com/assets/607755/Badr_Hari_Jacked_.jpg

bananenplukster
09-05-2011, 13:57
Wooww hij is flink gespierder dan eerst, zal hij veel snelheid inleveren?discussies over ananbolen gebruiken zullen nu wel wee beginnen

ARMENIA
09-05-2011, 14:09
k vind dit echt geen anabolen lichaam.. dit is denk ik gewoon keihard trainen.. kijk maar goed, z'n borsten staan niet op ontploffen ofzo.. hij is gewoon goed gespierd, bij anabolen zie je er toch als een dier uit..

bananenplukster
09-05-2011, 14:13
k vind dit echt geen anabolen lichaam.. dit is denk ik gewoon keihard trainen.. kijk maar goed, z'n borsten staan niet op ontploffen ofzo.. hij is gewoon goed gespierd, bij anabolen zie je er toch als een dier uit..

Dat denk ik ook,en deze foto zal wel gemaakt zijn na een krachttraining wat een vertekend beeld geeft, je spieren zijn dan opgepomt.

Tykill
09-05-2011, 14:17
nu zullen we nooit meer een achterwaartse hoge trap zoals tegen Leko zien :(

D1987
09-05-2011, 14:23
Ze aderen staan wel op knappen lol

bryan
09-05-2011, 14:25
paardenvlees jongen ik zeg het je... het is een wondermiddel

Tony Galento
09-05-2011, 14:43
paardenvlees jongen ik zeg het je... het is een wondermiddel

een vertekend beeld en geen anabolenlichaam. :lol:

marokkaan
09-05-2011, 14:47
Wel halal geslacht paard!!!

Wiseguy
09-05-2011, 14:55
Bron van het artikel?

XanaduNL
09-05-2011, 14:58
Ik zie weinig verschil met 1 jaar geleden. :P

Tony Galento
09-05-2011, 15:05
Wel halal geslacht paard!!!


waarschijnlijk hebben ze het paard een kuurtje gegeven.

steftheboxer
09-05-2011, 15:30
Bananenplukster heeft waarschijnlijk gelijk, deze foto's zijn genomen net na een uitgebreide krachttraining waarbij de spieren inderdaad een lekker pomp hebben gehad. Ik zie het bij mezelf ook na een intensieve krachttraining en dan denk je dat het eindelijk wat wordt totdat je een paar uurtjes later nog een keer kijkt en helaas weer de realiteit ziet ;-)

Rougemonkey
09-05-2011, 15:43
Hari heeft de geheime schatkist van Overeem gevonden.

Tony
09-05-2011, 15:44
Uhm, wie zegt dat dit Badr is? Zou net zo goed een @random foto van een ietwat gekleurd persoon kunnen zijn.

R.H.
09-05-2011, 16:26
Uhm, wie zegt dat dit Badr is? Zou net zo goed een @random foto van een ietwat gekleurd persoon kunnen zijn.

inderdaad. het zou hem wel kunnen zijn daar niet van maar dat lijkt mij eerlijk gezegt niet zijn kin (niet dat ik een kinnen expert ben). Ook raar dat ze net zijn hoofd buiten beeld laten.

Mastenbroek
09-05-2011, 16:29
De bron is liverkick.com en de foto is ook getweet door its showtime.. wel betrouwbaar denk ik.
het is idd na krachttraining dus dan zie je er al een stuk opgepompter uit.

dirk5
09-05-2011, 16:41
Dit topic hebben we in 2009 toch ook al een keer gehad??

wel of geen PED's, het is niks nieuws

ArjanV
09-05-2011, 16:42
Dat is Badr Hari....foto staat al langere tijd op bodyresource.nl....
http://www.bodyresource.nl/forum/showthread.php/30580-Binnen-kort-weer-te-verwachten?p=639817#post639817

Hari wordt (mede) begeleidt door Papa Mike iemand uit het Body Building wereldje...

bananenplukster
09-05-2011, 17:27
Bron van het artikel?


Headkicklegend,foto is door its showtime getwitterd

Bartju
09-05-2011, 17:52
Headkicklegend,foto is door its showtime getwitterd

ik volg its showtime ook op twitter maar ik kan dat bericht niet vinden.. was die niet vandaag gepost?

simtekf1
09-05-2011, 17:52
Zijn armen lijken groter dan vorig jaar, maar de rest valt wel mee als je het mij vraagt, volgens mij was hij vorig jaar een stuk opgepompter.

bananenplukster
09-05-2011, 17:57
ik volg its showtime ook op twitter maar ik kan dat bericht niet vinden.. was die niet vandaag gepost?

Zie post van mastenbroek, door its showtime geretweet van liverkick ;)

Photo of the Day: Badr Hari is Ready For May 14th is.gd/DOK7Du
AutoTweet Connector • 08-05-11 22:56
retweeted by @ITSSHOWTIMEnl

Djoggo
09-05-2011, 18:00
Zijn armen lijken groter dan vorig jaar, maar de rest valt wel mee als je het mij vraagt, volgens mij was hij vorig jaar een stuk opgepompter.

dit

lopez86
09-05-2011, 18:41
Badr niet hoor, ondanks dat ie inmiddels net zo groot is als Ali.
Neeeeeeuujjjjj die eet gewoon elke avond z'n moeders bordje leeg en een extra bakje kwark voor het slapen gaan.
Zo clean als een pasgeboren kindje :rolleyes:

Tykill
09-05-2011, 19:00
Kent papa Mike ook toverdrankjes?

justsomeone
09-05-2011, 19:05
in 2009 tijdens de wgp zag hij er ook al zo uit

tidelot
09-05-2011, 19:30
ik vind het vrij normaal voor iemand van ongeveer 2 meter. het is ook nog zo dat hij een prof is met een prive strenght trainer en dat het ook zijn brood is , dus is hij fulltime bezig met kickboxen en zijn lichaam op peil houden. het lukt zelfs mensen die een fulltime baan hebben en maar 3 keer per week naar de sportschool gaan.
maar hopen dat die tony gregor die foto niet te zien krijgt anders zegt ie nog af. :)

Kemal
09-05-2011, 19:35
Hij heeft lekker getraind...

TOON
09-05-2011, 19:43
typisch dat posters die in posts mbt Overeem nog niet zo heel lang geleden iedere keer zaten te miepen, nu zeggen dat het allemaal wel meevalt, hoort bij een frame van 2 meter, is net na het sporten....onze badr eet gewoon Brinta iedere morgen....
roze badr bril noem ik dat

justsomeone
09-05-2011, 20:00
typisch dat posters die in posts mbt Overeem nog niet zo heel lang geleden iedere keer zaten te miepen, nu zeggen dat het allemaal wel meevalt, hoort bij een frame van 2 meter, is net na het sporten....onze badr eet gewoon Brinta iedere morgen....
roze badr bril noem ik dat

dus je wilt de groeiexplosie van AO vergelijken met de langzaam groter wordende Badr?

tidelot
09-05-2011, 20:15
typisch dat posters die in posts mbt Overeem nog niet zo heel lang geleden iedere keer zaten te miepen, nu zeggen dat het allemaal wel meevalt, hoort bij een frame van 2 meter, is net na het sporten....onze badr eet gewoon Brinta iedere morgen....
roze badr bril noem ik dat

of jij kijkt door de haatbril.:D

TOON
09-05-2011, 20:55
zolang badr niet gepakt wordt gebruikt ie niet, net zoals Overeem, maar ik vind de reacties op bepaalde insinuaties mbt mogelijk gebruik van Badr typisch, heel anders dan de reacties op mogelijk gebruik van Overeem vanuit dezelfde hoek...

univers1l
09-05-2011, 21:00
ze gebruiken allebei niet, daar gaan we vanuit. badr is wel opgebouwd in de jaren gespierder geworden, dus zie niets verdacht.

Petrosyan188
09-05-2011, 21:03
dus je wilt de groeiexplosie van AO vergelijken met de langzaam groter wordende Badr?

dit

Facade
09-05-2011, 21:31
Badr was toch altijd een beetje een ectomorph tot iets van twee jaar terug. Dit is wel een hele extreme groei voor zo'n lichaamstype vind ik.

Marchant
09-05-2011, 21:34
Ik zie weinig verschil met 1 jaar geleden. :P
2x vindt het ook wel meevallen

lopez86
09-05-2011, 21:53
dus je wilt de groeiexplosie van AO vergelijken met de langzaam groter wordende Badr?

Ja. Idd.
Overeem liep namelijk al rond op 100kg in zijn PRIDE tijd.
Badr woog 86 toen hij de K-1 in kwam.

simtekf1
09-05-2011, 21:54
Vergelijkingsmateriaal.

Badr 2011:

http://assets.sbnation.com/assets/607755/Badr_Hari_Jacked_.jpg

Badr in 2009:

http://i51.tinypic.com/bjdb39.jpg

A-team
09-05-2011, 22:17
Aan zijn nek te zien niet!

Tony Galento
09-05-2011, 22:38
2x vindt het ook wel meevallen

hij heeft een hele tijd niet getraind.

ArjanV
09-05-2011, 22:40
Topsport zonder doping bestaat niet!!
Wanneer dringt het nu eens door bij de vechtsportliefhebbers.....

GM
09-05-2011, 22:40
k vind dit echt geen anabolen lichaam.. dit is denk ik gewoon keihard trainen.. kijk maar goed, z'n borsten staan niet op ontploffen ofzo.. hij is gewoon goed gespierd, bij anabolen zie je er toch als een dier uit..


Onzin ! Hoe een lichaam ontwikkeld heeft alleen te maken met genetische aanleg en in mindere mate met trainingvormen, anabolica gebruik is, in deze mate van ontwikkeling, niet te zien aan een foto van een lichaam.

GM
09-05-2011, 22:43
Dat denk ik ook,en deze foto zal wel gemaakt zijn na een krachttraining wat een vertekend beeld geeft, je spieren zijn dan opgepomt.

Klopt ook, na een training is er sprake van schijnhypertrofie waardoor het veel meer lijkt dan het in werkelijkheid is. wat natuurlijk niet betekend dat deze foto na een training genomen is.

GM
09-05-2011, 22:44
paardenvlees jongen ik zeg het je... het is een wondermiddel

Thanks voor de tip, nog een voorkeur voor welk gedeelte van het paard ?

GM
09-05-2011, 22:47
juist ! onschuldig totdat het tegendeel onomstotelijk bewezen is !

NESCIO
10-05-2011, 09:20
ziet er goed uit, neemt niet weg dat Overeem nog twee keer zo groot is/oogt.....

Durfal
10-05-2011, 10:34
Ja hoor helemaal clean!!! blijf lekker dromen allemaal!!!!
Dan heb ik meer respect voor Dick Vrij die kwam er tenminste gewoon eerlijk voor uit!!!
Kickboxen is een zeer intensieve hoor aerobische sport,daar verbrand je eerder spieren en vet mee dan dat je het opbouwt.
Moraal van dit logische verhaal: Keihard zeer intensief aerobisch trainen en droge spiermassa opbouwen lukt niet op natuurlijke wijze.
En dan nog iets ondergetekende heeft zelf heel wat anabole steroide(n) gebruikt in zn leventje, IK weet dus ECHT WEL waar ik het over heb.
Overigens zal het mij een zorg zijn wat Badr gebruikt als ie maar snel terug komt want persoonlijk mis ik Hari de kickboxer ontzettend in de ring.
Heerlijke vechter om in actie te zien in de ring, hopelijk laat ie dat natrappen/slaan voortaan achterwege dat heeft die gozer met zijn talent gewoon niet nodig!!!!

Osu

Lionheart
10-05-2011, 12:49
Ja hoor helemaal clean!!! blijf lekker dromen allemaal!!!!
Dan heb ik meer respect voor Dick Vrij die kwam er tenminste gewoon eerlijk voor uit!!!
Kickboxen is een zeer intensieve hoor aerobische sport,daar verbrand je eerder spieren en vet mee dan dat je het opbouwt.
Moraal van dit logische verhaal: Keihard zeer intensief aerobisch trainen en droge spiermassa opbouwen lukt niet op natuurlijke wijze.
En dan nog iets ondergetekende heeft zelf heel wat anabole steroide(n) gebruikt in zn leventje, IK weet dus ECHT WEL waar ik het over heb.
Overigens zal het mij een zorg zijn wat Badr gebruikt als ie maar snel terug komt want persoonlijk mis ik Hari de kickboxer ontzettend in de ring.
Heerlijke vechter om in actie te zien in de ring, hopelijk laat ie dat natrappen/slaan voortaan achterwege dat heeft die gozer met zijn talent gewoon niet nodig!!!!

Osu

x2

lopez86
10-05-2011, 13:59
Ja hoor helemaal clean!!! blijf lekker dromen allemaal!!!!
Dan heb ik meer respect voor Dick Vrij die kwam er tenminste gewoon eerlijk voor uit!!!
Kickboxen is een zeer intensieve hoor aerobische sport,daar verbrand je eerder spieren en vet mee dan dat je het opbouwt.
Moraal van dit logische verhaal: Keihard zeer intensief aerobisch trainen en droge spiermassa opbouwen lukt niet op natuurlijke wijze.
En dan nog iets ondergetekende heeft zelf heel wat anabole steroide(n) gebruikt in zn leventje, IK weet dus ECHT WEL waar ik het over heb.
Overigens zal het mij een zorg zijn wat Badr gebruikt als ie maar snel terug komt want persoonlijk mis ik Hari de kickboxer ontzettend in de ring.
Heerlijke vechter om in actie te zien in de ring, hopelijk laat ie dat natrappen/slaan voortaan achterwege dat heeft die gozer met zijn talent gewoon niet nodig!!!!

Osu

x3

Ulis-E
10-05-2011, 15:14
Ja hoor helemaal clean!!! blijf lekker dromen allemaal!!!!
Dan heb ik meer respect voor Dick Vrij die kwam er tenminste gewoon eerlijk voor uit!!!
Kickboxen is een zeer intensieve hoor aerobische sport,daar verbrand je eerder spieren en vet mee dan dat je het opbouwt.
Moraal van dit logische verhaal: Keihard zeer intensief aerobisch trainen en droge spiermassa opbouwen lukt niet op natuurlijke wijze.
En dan nog iets ondergetekende heeft zelf heel wat anabole steroide(n) gebruikt in zn leventje, IK weet dus ECHT WEL waar ik het over heb.
Overigens zal het mij een zorg zijn wat Badr gebruikt als ie maar snel terug komt want persoonlijk mis ik Hari de kickboxer ontzettend in de ring.
Heerlijke vechter om in actie te zien in de ring, hopelijk laat ie dat natrappen/slaan voortaan achterwege dat heeft die gozer met zijn talent gewoon niet nodig!!!!

Osu

x5

Tony Galento
10-05-2011, 16:47
Ja hoor helemaal clean!!! blijf lekker dromen allemaal!!!!
Dan heb ik meer respect voor Dick Vrij die kwam er tenminste gewoon eerlijk voor uit!!!
Kickboxen is een zeer intensieve hoor aerobische sport,daar verbrand je eerder spieren en vet mee dan dat je het opbouwt.
Moraal van dit logische verhaal: Keihard zeer intensief aerobisch trainen en droge spiermassa opbouwen lukt niet op natuurlijke wijze.
En dan nog iets ondergetekende heeft zelf heel wat anabole steroide(n) gebruikt in zn leventje, IK weet dus ECHT WEL waar ik het over heb.
Overigens zal het mij een zorg zijn wat Badr gebruikt als ie maar snel terug komt want persoonlijk mis ik Hari de kickboxer ontzettend in de ring.
Heerlijke vechter om in actie te zien in de ring, hopelijk laat ie dat natrappen/slaan voortaan achterwege dat heeft die gozer met zijn talent gewoon niet nodig!!!!

Osu

x6

Shikoku
10-05-2011, 17:05
ziet er goed uit, neemt niet weg dat Overeem nog twee keer zo groot is/oogt.....

Dacht precies hetzelfde.

Durfal
10-05-2011, 19:45
Thanx voor de bijval lekker belangrijk of er wel of niet gebruikt wordt in elke tak van sport,oke oke beter van niet maar toch............
Als Hari zich puur met K1 vechten bezig houdt zonder verdere fratsen is zijn vechtstijl werkelijk een lust voor het oog.
En het oog wil ook wat nietwaar??
Kleine Badr wordt grote Badr nou en??????????????????????
Kannie wachtuhhhhh op de clash tussen B Hari en A overeem wordt geheid een klassieker forum vrienden let maar eens op!!!!!!

Respect ook al snoepen ze wat ze moeten er zich uberhaupt een slag in de rondte voor trainen!!!

Osu

El Bambino
10-05-2011, 19:49
Dit is puur natuur joh....als je zelf aan krachttraining doet zoals ik op brood en water, dan kun je zo een lichaam krijgen. Het is een kwestie van een goede dietist raadplegen en veel eiwit naar binnen krijgen!
Overeem weet ik niet, die is erg opgepomt en lijkt meer op een bodybulder dan vechtsporter!

Damian_Gray
10-05-2011, 20:13
ziet er goed uit, maar ben benieuwd naar badr als vechter

McClane
10-05-2011, 20:32
Dit is puur natuur joh. [..]Idem. Tuur zag er, wanneer in training, nog droger en gespierder (voor zijn frame) uit bijvoorbeeld. Zo opmerkelijk vind ik Hari er op de foto ook niet uit zien.

Marchant
10-05-2011, 23:01
juist ! onschuldig totdat het tegendeel onomstotelijk bewezen is !

Waarom komt dit zinnetje toch elke keer in een Badr topic naar boven?;)
Kan eerlijk gezegd niet wachten om hem weer in de ring te zien!

D1987
11-05-2011, 00:05
Waarom moeten goede of gehate vechtsporters altijd beschuldigd worden van anabolen en/of steroiden? Overeem, Fedor in MMA bijvoorbeeld, Badr in K1, Pacquiao in het boksen.

Soms lijkt het echt of onwetenden zo maar dingen roepen om een ander zijn credits af te nemen. Zoals hier boven ook staat, onschuldig totdat het tegendeel bewezen is, laat hem nou maar mooie dingen in de ring laten zien! Dat is veel belangrijker dan hoe hij eruit ziet.

En dan alsnog, als hij spiermassa erbij heeft gekregen heeft hij er snelheid voor ingeleverd, dom, maar dat is zijn eigen keus (als het waar is).

Osu

geneds
11-05-2011, 09:26
Zit dik in de kuur dat was vorig keer ook al.

stiffler
11-05-2011, 09:32
Waarom moeten goede of gehate vechtsporters altijd beschuldigd worden van anabolen en/of steroiden? Overeem, Fedor in MMA bijvoorbeeld, Badr in K1, Pacquiao in het boksen.


Wordt Fedor beschuldigd van anabolen en/of steroiden :wacko:
Door wie ?? Die moet misschien toch eens een afspraak maken met Hans anders... :confused:

bryan
11-05-2011, 10:01
Wordt Fedor beschuldigd van anabolen en/of steroiden :wacko:
Door wie ?? Die moet misschien toch eens een afspraak maken met Hans anders... :confused:

Geen idee maar lichaamsbouw zegt niet alles he... kijk maar naar barnett... die heeft al zijn babyfat nog maar zit vollop aan de dope..

D1987
11-05-2011, 10:25
Door wie? Er word op internet overal gesuggereerd dat een kampioen snel hulpmiddelen gebruikt, over Fedor zeggen willekeurigen op internet dat ook.
Jaloezie is een bitch

ijsbier
11-05-2011, 13:16
Ja hoor helemaal clean!!! blijf lekker dromen allemaal!!!!
Dan heb ik meer respect voor Dick Vrij die kwam er tenminste gewoon eerlijk voor uit!!!
Kickboxen is een zeer intensieve hoor aerobische sport,daar verbrand je eerder spieren en vet mee dan dat je het opbouwt.
Moraal van dit logische verhaal: Keihard zeer intensief aerobisch trainen en droge spiermassa opbouwen lukt niet op natuurlijke wijze.
En dan nog iets ondergetekende heeft zelf heel wat anabole steroide(n) gebruikt in zn leventje, IK weet dus ECHT WEL waar ik het over heb.
Overigens zal het mij een zorg zijn wat Badr gebruikt als ie maar snel terug komt want persoonlijk mis ik Hari de kickboxer ontzettend in de ring.
Heerlijke vechter om in actie te zien in de ring, hopelijk laat ie dat natrappen/slaan voortaan achterwege dat heeft die gozer met zijn talent gewoon niet nodig!!!!

Osu

ik wordt hier zo moe van.. wat weet jij er van af, behalve dat je zelf anabolen hebt gebruikt?

je kunt niet zo even aan iemands lichaam zien of ie wel of niet gebruikt.

(ik zeg niet dat badr 100% zeker clean is, maar gewoon dat ik het niet weet)

basblue
11-05-2011, 13:26
Ik sluit mij aan bij ijsbier. Op basis van deze foto kan ik geen oordeel vellen.
Dat moet een potje plas of een buisje met bloed en een arts maar doen.

En dan nog iets, ondergetekende is geen fan van Badr en Overeem, IK weet dus ECHT NIET waar ik het over heb.

RtoDeep
11-05-2011, 14:01
Weet dat het idd verdomde moeilijk is om spiermassa op te bouwen in combi met deze sport.
uiterraard zijn dit de prof`s die de beste voedingspatronen en supplementen ( legaal ) hebben, waardoor ze een hele boel meer met hun lichaam kunnen doen dan de meeste die hier trainen en daarnaast een baan hebben en dat soort zorgen.

over Allister, ook al was allister in zn jongere jaren (2h2h) ook al geen kleintje en vocht daar ergens rond de 100 als ik me niet vergis, vind ik de look die hij nu heeft wel erg extreem voor een vechter. die gozer zou het op een podium bij bodybuilding niet eens slecht doen denk k.

en Badr zou het ff echt niet weten, zo huge is hij nog!! niet, en kijk nu eens naar sommige jongens in bv de 85-90 klasse, ook die hebben soms lijven die haast gebeeldhouwen zijn..

en op deze foto lijkt het dat hij net zn armen heeft getraind, iemand die net klaar is met trainen is opgepomp en vaak een slag groter dan voor hij aan de gewichten ging.

in het bodybuilding zijn er wedstrijden natural, nou dan lach je ook je lul uit je broek soms, maar zoalng er niets is bewezen zal ik het nie van de daken schreeuwen, maar heb wel zo mn vermoedens bij een aantal vechters.

osu

tidelot
11-05-2011, 14:21
Ja hoor helemaal clean!!! blijf lekker dromen allemaal!!!!
Dan heb ik meer respect voor Dick Vrij die kwam er tenminste gewoon eerlijk voor uit!!!
Kickboxen is een zeer intensieve hoor aerobische sport,daar verbrand je eerder spieren en vet mee dan dat je het opbouwt.
Moraal van dit logische verhaal: Keihard zeer intensief aerobisch trainen en droge spiermassa opbouwen lukt niet op natuurlijke wijze.
En dan nog iets ondergetekende heeft zelf heel wat anabole steroide(n) gebruikt in zn leventje, IK weet dus ECHT WEL waar ik het over heb.
Overigens zal het mij een zorg zijn wat Badr gebruikt als ie maar snel terug komt want persoonlijk mis ik Hari de kickboxer ontzettend in de ring.
Heerlijke vechter om in actie te zien in de ring, hopelijk laat ie dat natrappen/slaan voortaan achterwege dat heeft die gozer met zijn talent gewoon niet nodig!!!!

Osu

eerst trap je badr helemaal de grond in door hem van alles te beschuldigen meneer de proffesor,
daarna probeer je het goed te praten door hem te prijzen wat voor goede vechter hij wel niet is.
beetje snikie vind ik dat.
ach ja badr is een jaar weggeweest dus de haters staan al een tijdje droog.:lol:

Durfal
11-05-2011, 14:37
eerst trap je badr helemaal de grond in door hem van alles te beschuldigen meneer de proffesor,
daarna probeer je het goed te praten door hem te prijzen wat voor goede vechter hij wel niet is.
beetje snikie vind ik dat.
ach ja badr is een jaar weggeweest dus de haters staan al een tijdje droog.:lol:
Beter lezen!!
Of beter begrijpend lezen ik kraak niemand af!!!
Zal mij een rot zorg zijn wat een ander doet cq gebruikt en ja DAT is te zien aan een lichaam
Dat vrijwel niemand te koop loopt met zn gebruik begrijp ik donders goed,want als je je gebruik toegeeft worden al je prestaties ddaraan verbonden.
En dat terwijl het ondersteunend werkt niet allesoverheersend, m a w je moet zelfs nog harder trainen dan normaal om dat "spul"in je systeem om te zetten!!
Juist vanwege die vooroordelen vind ik het heel dapper van Dick Vrij dat hij zijn gebruik ruiterlijk toegaf.
Nogmaals ik trap helemaal niemand de grond in zou niet weten waarom ik daar behoefte aan zou hebben,laat die rematch tussen Ali-Badr maar snel komen dat heeft veel meer mijn persoonlijke interesse en een Badr hater ben ik al helemaal niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Silat
11-05-2011, 15:15
Same shit, different topic.

:twak:

Tykill
11-05-2011, 15:31
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel mensen op MF denken dat Ali of Badr gebruikt hebben.

justsomeone
11-05-2011, 16:25
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel mensen op MF denken dat Ali of Badr gebruikt hebben.

haha gevalletje olie op het vuur? :D

Tykill
11-05-2011, 17:53
haha gevalletje olie op het vuur? :D

Elke jongen wil toch zien wat er dan gebeurt? Ook al weten we het ongeveer wel ;)

Darkness
11-05-2011, 17:53
Badr is Back!!!!!!!

Kan niet wachten om je te zien vechten in de ring!

ArjanV
11-05-2011, 18:08
Volgens mij heeft 75% van de mensen hier een totaal verkeerd beeld van doping/anabolen....

Wanneer iemand gebruikt wil dat niet zeggen dat hij een lichaam van een Body Builder krijgt! Er wordt gebruikt om af te vallen,spiermassa te kweken, voor sneller herstel (!!),voor kracht....er zijn wielrenners betrapt op Testosteron gebruik en het zijn stuk voor stuk magere scharminkels terwijl Testosteron HET bassis anabool is voor Body Builders...maar topsport zonder doping is een utopie! Tijd dat vechtsportliefhebbers dat ook eens gaan realiseren

kmr
11-05-2011, 18:18
in het bodybuilding zijn er wedstrijden natural, nou dan lach je ook je lul uit je broek soms, maar zoalng er niets is bewezen zal ik het nie van de daken schreeuwen, maar heb wel zo mn vermoedens bij een aantal vechters.


:lol:

ijsbier
11-05-2011, 18:23
Volgens mij heeft 75% van de mensen hier een totaal verkeerd beeld van doping/anabolen....

Wanneer iemand gebruikt wil dat niet zeggen dat hij een lichaam van een Body Builder krijgt! Er wordt gebruikt om af te vallen,spiermassa te kweken, voor sneller herstel (!!),voor kracht....er zijn wielrenners betrapt op Testosteron gebruik en het zijn stuk voor stuk magere scharminkels terwijl Testosteron HET bassis anabool is voor Body Builders...maar topsport zonder doping is een utopie! Tijd dat vechtsportliefhebbers dat ook eens gaan realiseren

klopt, daarom ben ik voor veel strengere controles. sport gaat er wat mij betreft om wie het meest uit zijn talent en aanleg kan halen, niet om wie de beste doping gebruikt. Ik vind het bezopen dat in sommige sporten je wel doping moet gebruiken om mee te draaien.

basblue
11-05-2011, 19:15
Ik ben zo'n topsportliefhebber die zich nog niet realiseert dat topsport zonder doping een utopie is.

Kun je mij daarom uitleggen waarom het een utopie is?

GM
11-05-2011, 22:39
Waarom komt dit zinnetje toch elke keer in een Badr topic naar boven?;)
Kan eerlijk gezegd niet wachten om hem weer in de ring te zien!

Zinnetje sloeg niet op Badr maar op alle (niet onderbouwde) beschuldigingen ten aanzien van dopinggebruik bij sporters

bananenplukster
11-05-2011, 23:45
in iedere gewichtsklassen wordt gebruikt, dus ook bij de kleintjes. Die testen zijn om te lachen 3 a 4x per jaar na je wedstrijd en dat weet je dus allang genoeg vantevoren! ze zouden moeten testen zoals in het wielrennen!

Out of competition testen is inderdaad het best, op elk tijdstip gecontroleerd kunnen worden. Hoe doen ze dat bij ufc?Testen ze ook out of competion of alleen voor/na een wedstrijd?

Pahlavan
12-05-2011, 00:01
Out of competition testen is inderdaad het best, op elk tijdstip gecontroleerd kunnen worden. Hoe doen ze dat bij ufc?Testen ze ook out of competion of alleen voor/na een wedstrijd?

alleen voor/na als ik me niet vergis

ArjanV
12-05-2011, 05:37
klopt, daarom ben ik voor veel strengere controles. sport gaat er wat mij betreft om wie het meest uit zijn talent en aanleg kan halen, niet om wie de beste doping gebruikt. Ik vind het bezopen dat in sommige sporten je wel doping moet gebruiken om mee te draaien.

Dat is onbetaalbaar...zeker voor de wat,commercieel gezien, minder grote sporten...zelfs bij zogenaamde natural Body Building wedstrijden,daar laten ze mensen wel pissen maar daar verdwijnt alles gewoon in de container...
Wanneer er geld te verdienen is zullen mensen altijd verder gaan en altijd risico's durven nemen met hun gezondheid,of dat nu in vechtsport, wielrennen,dammen,darten,voetbal,snooker of bodybuilding is. Dopingvrije topsport is net zo'n onmogelijkheid als drugsvrije horeca,je kan het wel wensen maar die strijd is allang verloren..

Durfal
12-05-2011, 11:36
Er wordt soms wel gecontroleerd maar.........dan gebeurd precies datgene wat Gerard Gordeau ervan zegt : dan wordt er gecontroleerd op zaken die er op dat moment net niet toe doen.
Maar dan kan men wel zegen: "zie je wel er wordt wel degelijk door ons gecontroleerd"
En dan wint degene met de beste slimste begeleidend arts alsnog.................

ijsbier
12-05-2011, 13:29
Dat is onbetaalbaar...zeker voor de wat,commercieel gezien, minder grote sporten...zelfs bij zogenaamde natural Body Building wedstrijden,daar laten ze mensen wel pissen maar daar verdwijnt alles gewoon in de container...
Wanneer er geld te verdienen is zullen mensen altijd verder gaan en altijd risico's durven nemen met hun gezondheid,of dat nu in vechtsport, wielrennen,dammen,darten,voetbal,snooker of bodybuilding is. Dopingvrije topsport is net zo'n onmogelijkheid als drugsvrije horeca,je kan het wel wensen maar die strijd is allang verloren..

De ufc kan geen dopingcontroles betalen?

D1987
12-05-2011, 18:36
Lol idd, dat dacht ik ook al. Ze kunnen George st Pierre wel 4 ton geven en de rest meer dan 1 miljoen, maar dopingcontroles zijn vast te duur voor de UFC

yeah right

SjorsWilms
12-05-2011, 18:52
Dopingcontrole kost geld. GSP levert geld op!

ArjanV
12-05-2011, 19:21
GOEDE dopingcontrole is niet een kweste van voor een wedstrijd een buisje bloede trekken en dat laten testen!

Er zijn wielrenners die 20/25 keer,misschien nog wel meer,per jaar gecontroleerd worden en nog is er doping in het peleton! Er is zoveel verschillende doping....er is doping die je meer dan een jaar terug vind in het lichaam....maar ook doping dat in een paar uur niet meer terug te vinden is! 3 keer raden welke doping een atleet neemt wanneer hij weet dat hij op de wedstrijddag gecontroleerd wordt? Een dopingcontrole is dus een momentopname!! En dan hebben we het niet eens over maskeringsmiddelen gehad....komt ook nog eens bij dat je op 1001 dingen zou moeten testen..iets wat het nagenoeg onbetaalbaar maakt omdat je dus ook "Out of Competition" controles zou moeten doen

Naj85
12-05-2011, 23:33
vind ik ook
En Badr ziet er gewoon hetzelfde uit als de k1 final 2009
schijt hoe hij eruit ziet, zolang ik hem maar zie knallen in de ring
ziet er goed uit, neemt niet weg dat Overeem nog twee keer zo groot is/oogt.....

pure
13-05-2011, 12:28
sorry hoor maar jullie kunnen hem echt niet vergelijken met overeem , overeem past niet eens meer in zijn eigen kleren. en hebben jullie die biceps van overeem gezien vergelijk die met die van badr is een wereld van verschil. badr ziet r droog uit maar is zeker niet toegenomen in massa en omvang. badr ziet er natuurlijk uit geen rare ledenmaten die een afwijking laat zien alles is in symmetrie zoals het hoort en zoals je ziet bij mensen die bodybuilding doen.

dus vindt jullie vergelijking echt niet kloppen , mocht hij 2x zo groot zijn geweest dan zou ik wel twijvelen maar dit geval niet.

pure
13-05-2011, 12:29
sorry hoor maar jullie kunnen hem echt niet vergelijken met overeem , overeem past niet eens meer in zijn eigen kleren. en hebben jullie die biceps van overeem gezien vergelijk die met die van badr is een wereld van verschil. badr ziet r droog uit maar is zeker niet toegenomen in massa en omvang. badr ziet er natuurlijk uit geen rare ledenmaten die een afwijking laat zien alles is in symmetrie zoals het hoort en zoals je ziet bij mensen die bodybuilding doen.

dus vindt jullie vergelijking echt niet kloppen , mocht hij 2x zo groot zijn geweest dan zou ik wel twijvelen maar dit geval niet.

tidelot
16-05-2011, 12:04
http://www.itsshowtime.nl/images/1173_event/110514-668.jpg?rand=120460851
badr in lyon
bodybuilder, overeem bla bla. badr ziet er gewoon uit als een zwaargewicht kickboxer.

tidelot
17-05-2011, 17:01
[QUOTE=Durfal;1031944]Ja hoor helemaal clean!!! blijf lekker dromen allemaal!!!!
Dan heb ik meer respect voor Dick Vrij die kwam er tenminste gewoon eerlijk voor uit!!!
Kickboxen is een zeer intensieve hoor aerobische sport,daar verbrand je eerder spieren en vet mee dan dat je het opbouwt.
Moraal van dit logische verhaal: Keihard zeer intensief aerobisch trainen en droge spiermassa opbouwen lukt niet op natuurlijke wijze.
En dan nog iets ondergetekende heeft zelf heel wat anabole steroide(n) gebruikt in zn leventje, IK weet dus ECHT WEL waar ik het over heb.
Overigens zal het mij een zorg zijn wat Badr gebruikt als ie maar snel terug komt want persoonlijk mis ik Hari de kickboxer ontzettend in de ring.
Heerlijke vechter om in actie te zien in de ring, hopelijk laat ie dat natrappen/slaan voortaan achterwege dat heeft die gozer met zijn talent gewoon niet nodig!!!!


meneer de expert, profesoor rechter: ga je nog een devinitieve uitspraak doen?

tidelot
17-05-2011, 17:01
[QUOTE=Durfal;1031944]Ja hoor helemaal clean!!! blijf lekker dromen allemaal!!!!
Dan heb ik meer respect voor Dick Vrij die kwam er tenminste gewoon eerlijk voor uit!!!
Kickboxen is een zeer intensieve hoor aerobische sport,daar verbrand je eerder spieren en vet mee dan dat je het opbouwt.
Moraal van dit logische verhaal: Keihard zeer intensief aerobisch trainen en droge spiermassa opbouwen lukt niet op natuurlijke wijze.
En dan nog iets ondergetekende heeft zelf heel wat anabole steroide(n) gebruikt in zn leventje, IK weet dus ECHT WEL waar ik het over heb.
Overigens zal het mij een zorg zijn wat Badr gebruikt als ie maar snel terug komt want persoonlijk mis ik Hari de kickboxer ontzettend in de ring.
Heerlijke vechter om in actie te zien in de ring, hopelijk laat ie dat natrappen/slaan voortaan achterwege dat heeft die gozer met zijn talent gewoon niet nodig!!!!


meneer de expert, professor, rechter: ga je nog een devinitieve uitspraak doen?

Guile
17-05-2011, 19:20
Hoe zwaar is Hari nu? Lees her en der 101 (wikipedia 105) Kg, maar daar is ie al lang overheen natuurlijk.

KeobNepo
18-05-2011, 10:56
Foto is niet objectief; genomen net na de training van de armen zo te zien.

Want tijdens het gevecht in Lyon kon je de niet-opgepompte vorm zien en dat is niet veel anders dan vorig jaar of het jaar ervoor.

Wiseguy
18-05-2011, 11:49
Hoe zwaar is Hari nu? Lees her en der 101 (wikipedia 105) Kg, maar daar is ie al lang overheen natuurlijk.

Geen idee. Hij werd ook niet gewogen in Lyon.

Guillermo
18-05-2011, 12:08
Ik ben absoluut geen Badr Fan, dat zeg ik gewoon, maar die jongen ziet er niet als een doper uit hoor. Kom nou, je kan hem niet eens vergelijken met Overeem. No disrespect maar Overeem kan zo in een marvel strip spelen zonder dat special effects nodig zijn. Badr ziet er uit als een topatleet die gewoon vecht voor zijn brood, letterlijk en figuurlijk, niks mis mee.