PDA

View Full Version : IT’S SHOWTIME & BFN Group organiseren het allersterkste 8 man toernooi ter wereld!



It's Showtime
10-05-2011, 21:48
Met grote trots presenteren wij in samenwerking met BFN Group op 24 september 2011 in de Forest National te Brussel, België, het allergrootste en sterkst bezette 8 man toernooi ter wereld. Acht van de allersterkste vechters ter wereld van 70 kg max strijden om de IT’S SHOWTIME Grand Prix-titel: ‘Fast & Furious 70 max’.

De winnaar van dit evenement moet deze dag maar liefst 3 keer winnen om het extra prijzengeld van 50.000 euro mee naar huis te kunnen nemen. Ieder gewonnen gevecht levert, buiten de startgage, extra geld voor de deelnemers op.

De volgende wereldtoppers zullen meedoen aan dit prestigieuze toernooi:

1) Giorgio Petrosyan
2) Andy Souwer
3) Artur Kyshenko
4) Gago Drago
5) Murat Direkçi
6) Chris Ngimbi
7) Harut Grigorian
8) Pajonsuk Superpro Samui

De loting zal eind juni plaatsvinden in België, waarbij iedere deelnemer aanwezig zal zijn, en via die loting zullen de kwartfinales bekend worden. Iedere combinatie van 2 van genoemde vechters zal vuurwerk opleveren!
Tevens zullen op dit evenement de beste vechters vanuit België een superbout vechten, o.a. Marat Grigorian, Rustemi Kresnik, Sonny Dagraed en Marco Vlieger.

Tevens verwachten we binnen 2 weken de gloednieuwe app van IT’S SHOWTIME te lanceren. Deze Applicatie houdt u op de hoogte van het allerlaatste nieuws betreffende IT’S SHOWTIME-evenementen en IT’S SHOWTIME-vechters. Tevens zullen er spectaculaire filmpjes en unieke foto’s op verschijnen! De app zal eerst voor iPhone verschijnen, maar ook snel voor Android, RIM (BlackBerry), Windows Mobile en tablets.

Jeru
10-05-2011, 21:54
Erg mooi toernooi!

Richelieu
10-05-2011, 21:57
Is er ook een reservepartij?

musti
10-05-2011, 21:59
Is dit een poging om de K1 buitenspel te zetten?

Richelieu
10-05-2011, 22:01
Is dit een poging om de K1 buitenspel te zetten?

Kwam de K1 niet voor de zomer met een K1 MAX evenement?

NESEM
10-05-2011, 22:12
1) Giorgio Petrosyan
2) Andy Souwer
3) Artur Kyshenko
4) Mootje
5) Mosab
6) Baukaw
7) Harut Grigorian
8) Pajonsuk Superpro Samui
Reserve Aussie vs Cosmo
Super
Spong - Manhoef

tidelot
10-05-2011, 22:13
hoe zit het met mootje, chahid, mosab, zabidis, sato, baukaw
als its showtime een toernooi met de laatste 8 wil organiseren moet je wel de beste 8 in het toernooi zetten.dit lijkt meer op de world series van golden glory waar je de winnaar al kan plaatsen.:wacko:

Richelieu
10-05-2011, 22:14
1)Reserve Aussie vs Cosmo


Dat denk ik niet ;)

Richelieu
10-05-2011, 22:15
hoe zit het met mootje, chahid, mosab, zabidis, sato, baukaw
als its showtime een toernooi met de laatste 8 wil organiseren moet je wel de beste 8 in het toernooi zetten.dit lijkt meer op de world series van golden glory waar je de winnaar al kan plaatsen.:wacko:

Mootje Khamal zeker!

Jeru
10-05-2011, 22:17
Dat vond ik ook wel. Mootje verdient het :)

NESEM
10-05-2011, 22:22
waarom niet? Beide gevaarlijk hoor.

NESEM
10-05-2011, 22:22
Tja eigen vechters eerst zo lijkt het :-(

Petrosyan188
10-05-2011, 22:23
ik zeg flikker pajonsuk,grigorian en direcki eruit en zet daar mootje,kraus en buakauw voor in de plaats en dan heb je echt pas de allersterkste 8 man toernooi van de wereld! petrosyan is natuurlijk de grote kanshebber maar de loting zal ook belangrijk zijn! stel bv. souwer moet eerst tegen grigorian en dan ngimbi ofzo iets terwijl petrosyan drago en kyshenko heeft gehad dan maakt souwer een hele goede kans

edit:

overigens ngimbi zet ik er niet uit omdat die champion is en ook al weten we allemaal wel dat ngimbi niet eens bij de beste 16 lichtgewichten hoort vind ik toch champion laat je toch staan

Anderson
10-05-2011, 22:24
zeker mootje verdient het zeker ook Zambidis en Por Pramuk.

Pajonsuk wel maar Por Pramuk en Saiyok niet. Harut Grogorian gaat helemaal nergens over staat nog geen eens in de top 20 Internationaal
-70kg

Anderson
10-05-2011, 22:25
It's Showtime moet zich schamen

Bartju
10-05-2011, 22:26
NEEEEEEEE WHHAAATTT daar moet ik bij zijn sowieso!! kaarten te koop vanaf?

Petrosyan188
10-05-2011, 22:29
It's Showtime moet zich schamen

x2 ik vind dit serieus lachwekkend ondanks petrosyan,kyshenko,drago meedoen(kijk altijd uit naar die jongens) kan mij die toenooi gestolen worden

JeMalleMoer
10-05-2011, 22:29
Mooi toernooi hoor! Maar zeker niet het allersterkste.

Veel uit de Showtime stal.

Wil je echt serieus die claim doen nodig dan ook echt de beste vechters uit.

knift
10-05-2011, 22:37
It's Showtime moet zich schamen

Waarom wees blij dat dit soort tournooien is een keer in Europa is dat negatieve gezeik altijd, en al zijn het niet de beste 8 het is toch een mooi tournooi!!!

Petrosyan188
10-05-2011, 22:42
zeker mootje verdient het zeker ook Zambidis en Por Pramuk.

Pajonsuk wel maar Por Pramuk en Saiyok niet. Harut Grogorian gaat helemaal nergens over staat nog geen eens in de top 20 Internationaal
-70kg


is er een ranking dan? zoja waar?

tidelot
10-05-2011, 22:48
Waarom wees blij dat dit soort tournooien is een keer in Europa is dat negatieve gezeik altijd, en al zijn het niet de beste 8 het is toch een mooi tournooi!!!

waarom niet laatste 16 , dan kunnen de beste zich kwalifeceren voor de laatse 8
niks gezeik, als je willen concurren met K1 moet je ook de beste vechters laten vechten.
en anders hoop ik echt dat de K1 tetrugkomt.

bananenplukster
10-05-2011, 22:48
Goed bezig it's showtime ;), de volgende keer als de tijd het toe laat wel eerst een laatste 16 organiseren waarna je min of meer de beste 8 krijgt.

Richelieu
10-05-2011, 22:49
is er een ranking dan? zoja waar?

Tuurlijk is er geen globale ranking, aangezien er tientallen bonden zijn. Dat weet jij net zo goed als ik ;)

Bartju
10-05-2011, 22:56
Wtf ik snap het probleem niet.. its showtime is toch een opzich staande zeer professionele organisatie. waarom maken jullie er van dat ze willen concureren Waarom kan je het niet gewoon zien als een dik toernooi van its showtime. Dit is toch gewoon een vet toernooi. zo'n line up zie je niet vaak!

SjorsWilms
10-05-2011, 22:56
Waarom moet It´s showtime zich schamen?? Zet een mooi toernooi neer met sowieso 4 sterke vechters en het is naast NL. Mooi toch!?

Mattie73
10-05-2011, 23:00
Mootje Khamal verdient het veel meer om mee te doen dan bijv. Harut Grigorian!

Petrosyan188
10-05-2011, 23:06
alvast een aankondiging voor volgend jaar! het allersterkste 8 man HW toernooi ter wereld!!

badr hari,ghita,hesdy(klinkt goed maar dan ineens...) anderson silva,kreshnik,ignashov,verhoeven en hron

ik baal gewoon van de vriendjespolitiek bij it's showtime had ik niet achter hun gezocht

Ervani
10-05-2011, 23:10
Top!!!

ARMENIA
11-05-2011, 00:05
Wat kunnen jullie als wijven zeuren.. organiseren ze een soort van k1 max voor ons, zijn jullie nog niet blij!!

oke ik had ook por pramuk, mootje en zambidis erbij gezet, maar tjah tis niey anders he..

Petrosyan wint overigens

Tykill
11-05-2011, 00:26
Ja, het is leuk maar het voelt als half geleverd werk... Ze noemen wel beste toernooi etc maar dat is dan niet compleet zonder de genoemde ontbrekende vechters...

Loekie
11-05-2011, 00:52
Pfffff,
Ik sta er iedere keer weer versteld van wat een zeikerds je toch hebt.
Wordt er een wereldklasse toernooi georganiseerd (zowat) op loop afstand, beginnen er meteen weer mensen over 'vriendjespolitiek' en "die en die moeten er toch echt in staan' blablabla....

Hoe vaak staan er in een K-1 finale nou echt de beste 8 van de wereld?

Het zijn gewoon zeker een paar vette partijen, ongeacht hoe er geloot gaat worden, klaar!!!

justsomeone
11-05-2011, 00:54
Pfffff,
Ik sta er iedere keer weer versteld van wat een zeikerds je toch hebt.
Wordt er een wereldklasse toernooi georganiseerd (zowat) op loop afstand, beginnen er meteen weer mensen over 'vriendjespolitiek' en "die en die moeten er toch echt in staan' blablabla....

Hoe vaak staan er in een K-1 finale nou echt de beste 8 van de wereld?

Het zijn gewoon zeker een paar vette partijen, ongeacht hoe er geloot gaat worden, klaar!!!


dit.

chechen
11-05-2011, 07:23
ik zeg flikker pajonsuk,grigorian en direcki eruit en zet daar mootje,kraus en buakauw voor in de plaats en dan heb je echt pas de allersterkste 8 man toernooi van de wereld! petrosyan is natuurlijk de grote kanshebber maar de loting zal ook belangrijk zijn! stel bv. souwer moet eerst tegen grigorian en dan ngimbi ofzo iets terwijl petrosyan drago en kyshenko heeft gehad dan maakt souwer een hele goede kans

edit:

overigens ngimbi zet ik er niet uit omdat die champion is en ook al weten we allemaal wel dat ngimbi niet eens bij de beste 16 lichtgewichten hoort vind ik toch champion laat je toch staan waarom harut , murat eruit , ik zie het een goede tornooi met mooie vehters , en de gala is ook wel in belgie ten eerste er zou dan wel een belgische vech
ter moeten zijn

marcelt
11-05-2011, 07:26
Mooi toernooi. mis idd. Buakaw, Sato , Mootje en Zambidis. Maar ja de UFC heeft ook alleen zijn eigen vechters. Simon haalt nog wel eens iemand van buiten.

blackadder
11-05-2011, 07:42
Top.

stoet
11-05-2011, 08:20
waarom niet laatste 16 , dan kunnen de beste zich kwalifeceren voor de laatse 8
niks gezeik, als je willen concurren met K1 moet je ook de beste vechters laten vechten.
en anders hoop ik echt dat de K1 tetrugkomt.

Heeft its showtime aangegeven te willen concurreren met K1 dan, ik dacht `t niet. Its showtime heeft altijd aangegeven dat de K1 moet bestaan, daarnaast is het bestaan van de K1 veel beter voor Its showtime en de gehele kickboxing afdeling. Ik ben `t met je eens dat het niet het sterkst bezette toernooi is, maar je moet ook begrijpen dat als je in Belgie wat organiseert er zeer zeker een Belg bij moet zijn, in dit geval is dat Harut. Eindelijk weer eens een toernooi om toch naar uit te kijken, goed gedaan Its showtime ga zo door.

sterrenkijker
11-05-2011, 08:36
Wat een onnozele opmerkingen lees ik hier toch..
Wees nou eens blij dat er uberhaupt een 8-mans tournooi wordt georganiseerd.
Kickboksen is niet zo groot als bv voetbal, je zult met 10 bonden ook nooit de beste vechters voor een titel zien strijden.
Heb je een bond als de fifa, dan kan je ervan uitgaan dat het een eerlijke competitie betreft. Bij organisaties telt niet alleen wie de beste vechter is, maar ook wie levert er het meeste op en wat wil men zien.. Logisch, ze moeten overleven en geld verdienen.
Het zijn politieke aspecten waar je rekening mee moet houden, betreft het een gala in Belgie, zullen er belgen moeten vechten.
Is het een gala in Polen, dan moeten er polen vechten. Gebruik aub je verstand en stap af van dat idealisme.

Redwhitewarrior
11-05-2011, 09:38
Gewoon heel mooi tournooi en ook nog eens om de hoek. Dus nie janke..

Ulis-E
11-05-2011, 10:09
t*ring stelletje jankerds, tis gewoon een hele dikke line-up!

connect
11-05-2011, 10:26
mooi toernooi, had ook wel andere jongens erbij willen zien maar alsnog vet.
hoop op souwer vs petrosian finale en nu moet souwer winnen.

Anderson
11-05-2011, 10:59
is er een ranking dan? zoja waar?


van wptlb

http://www.wptbl.com/cms/downloads/pdf_docu/WPTBL_World_Rankings_January_2011_-__Male.pdf

Hij klopt redelijk is van januari 2011. Bij rankings kan je als vechter in 1 gewichtklasse ingedeeld worden. Daarom zie je mootje in -67kg Bourdiff -72kg Aussi -76kg.

Tykill
11-05-2011, 11:25
Hoe vaak staan er in een K-1 finale nou echt de beste 8 van de wereld?


K1 WGP final 8 is altijd wel zo'n beetje de beste 8 van de wereld die daar staan.

Anderson
11-05-2011, 11:53
de k1mqx bedoelt die vorig jaar klopt dat wel. Geen souwer en geen Por Pramuk

Bartju
11-05-2011, 11:56
Heeft its showtime aangegeven te willen concurreren met K1 dan, ik dacht `t niet. Its showtime heeft altijd aangegeven dat de K1 moet bestaan, daarnaast is het bestaan van de K1 veel beter voor Its showtime en de gehele kickboxing afdeling. Ik ben `t met je eens dat het niet het sterkst bezette toernooi is, maar je moet ook begrijpen dat als je in Belgie wat organiseert er zeer zeker een Belg bij moet zijn, in dit geval is dat Harut. Eindelijk weer eens een toernooi om toch naar uit te kijken, goed gedaan Its showtime ga zo door.

en direkci

Anderson
11-05-2011, 12:12
Ik begrijp het wel dat een Belg mee moet doen maar het is niet de beste 8 daarom klopt de titel niet.

Wat ook vervelend is dat bijna alle vechters onder contract staan bij It's Showtime het komt niet geloofwaardig over dat dit de beste vechters zijn van de wereld.

Ik dacht dat It's Showtime wel wat had geleerd om vechters te laten vechten als Levin Artem, Karim Bennoui.

Simon Rutz
11-05-2011, 12:28
Hierbij wil ik mijn oprechte excuses maken voor de walgelijke en slechte matchmaking die ik heb gemaakt voor 24 september! Na de berichten die ik hier heb gelezen ben ik ten rade gegaan bij mezelf en moet ik concluderen dat ik iets schandelijks heb gedaan. Hoop dat jullie het mij kunnen vergeven, want iedereen maakt wel eens een foutje! Helaas zijn de contracten getekent anders was ik er graag onder uit gekomen! Een geluk bij een ongeluk is in ieder geval dat dit slechte evenement niet in Nederland wordt georganiseerd anders had ik me nog beroerder gevoeld! Sorry!



Simon Rutz

mikeymcd
11-05-2011, 13:02
Ik snap de ophef wel. Als je zegt de 8 beste vechters van de wereld, dan is dat iets te veel van het goede. Had je dat weggelaten had je waarschijnlijk alleen maar lof gekregen. Maar dan nog snap ik niet dat je als Simon Rutz zijnde dan gelijk zo op je teentjes bent getrapt dat je (op deze manier) moet reageren.

Persoonlijk vind ik het een toptoernooi en is het niet meer dan logisch dat er voornamelijk It's showtime vechters meedoen.

basblue
11-05-2011, 13:08
It´s showtime, goed gedaan! Maak er een knaltoernooi van!

tidelot
11-05-2011, 13:51
its showtime 70 kg

poule A poule B

petrosyan vs baukaw souwer vs kyshenko

holzken vs mootje drago vs chahid


reserve 1: mosab vs kraus
resreve 2: zabidis vs medhar

en maak gelijk vandie 50.000 euro 100.000 euro.
gegarandeerd oorlog en de winnaar is dan een echte champ.
Simon make this happen pleassssssssssssssssssse
anders volgend jaar, groetjes

Vince
11-05-2011, 14:29
Hierbij wil ik mijn oprechte excuses maken voor de walgelijke en slechte matchmaking die ik heb gemaakt voor 24 september! Na de berichten die ik hier heb gelezen ben ik ten rade gegaan bij mezelf en moet ik concluderen dat ik iets schandelijks heb gedaan. Hoop dat jullie het mij kunnen vergeven, want iedereen maakt wel eens een foutje! Helaas zijn de contracten getekent anders was ik er graag onder uit gekomen! Een geluk bij een ongeluk is in ieder geval dat dit slechte evenement niet in Nederland wordt georganiseerd anders had ik me nog beroerder gevoeld! Sorry!



Simon Rutz
idd!

Alle gekheid op een stokje ik kijk er naar uit! hoop op een betaalbaar plekje en ik ben erbij :)
Mensen bedenk fftjes dat dit een fwking vet Toernooi is op 1 avond.

Greetz, Vince

Tykill
11-05-2011, 14:40
Het toernooi is echt wel geweldig, dat weet iedereen. Het is alleen de titel :) Het is alleen stiekem voor iedereen op MF een droom om zo'n perfect toernooi te zien en ik denk dat daar de kleine frustratie uit voort komt.

osu

marcelt
11-05-2011, 21:51
Mooi toernooi hoor, maar idd. de titel het allersterkst bezette achtmanstoernooi roept logischerwijs kritiek op.

Waarom It's Showtime zich moet schamen begrijp ik niet , want het blijft een prachtprogramma.

Vince
11-05-2011, 21:57
Mooi toernooi hoor, maar idd. de titel het allersterkst bezette achtmanstoernooi roept logischerwijs kritiek op.

Waarom It's Showtime zich moet schamen begrijp ik niet , want het blijft een prachtprogramma.

En dan is het maar afwachten of er dit jaar wel een k1 max is. Zoniet lijkt het me dat dit het allersterkst bezette achtmanstoernooi is.

marcelt
12-05-2011, 21:56
Van dit jaar wel. Maar It's Showtime heerst op het moment alleen. Net als de UFC. Wou dat ze ook die ppv's erbij hadden . Dan hadden ze Sato, Buakaw enz enz erbij kunnen betrekken.

Mistaah_Lopez
13-05-2011, 16:10
In 2009 won Leroy Kaestner de K-1 MAX hier in Nederland, daar was ik zelf bij.
Het was echt een mega verrassing van de dag eigenlijk, omdat bijv. Ali Gunyar, Marco Pique en Chris Ngimbi er ook aan deelnamen, 1 van de kanshebbers. En juist daarom was het een verrassing omdat Leroy won!

Hierbij wil ik zeggen: sterk toernooi of niet, we zullen een verrassing zien die dag!! We moeten niet vergeten dat het alle kanten kan opgaan.

Simon ik vind het een mooi toernooi!

Grtz. Nicky Lopez

el bastardo
13-05-2011, 21:16
Ik snap het best. Je wilt je toernooi promoten en dan kom je met zulke spreuken. Misschien niet de beste vechters van het moment samen, maar ik denk wel het sterkste toernooi van dit jaar. Zeker tot nu toe. Waarom die kansloze opmerking dat It's Showtime zich moet schamen worden geroepen snap ik niet. Het is ook nog eens niet ver weg. Ik denk dat we gewoon verwend zijn.

brubo
14-05-2011, 14:00
Met grote trots presenteren wij in samenwerking met BFN Group op 24 september 2011 in de Forest National te Brussel, België, het allergrootste en sterkst bezette 8 man toernooi ter wereld. Acht van de allersterkste vechters ter wereld van 70 kg max strijden om de IT’S SHOWTIME Grand Prix-titel: ‘Fast & Furious 70 max’.

De winnaar van dit evenement moet deze dag maar liefst 3 keer winnen om het extra prijzengeld van 50.000 euro mee naar huis te kunnen nemen. Ieder gewonnen gevecht levert, buiten de startgage, extra geld voor de deelnemers op.

De volgende wereldtoppers zullen meedoen aan dit prestigieuze toernooi:

1) Giorgio Petrosyan
2) Andy Souwer
3) Artur Kyshenko
4) Gago Drago
5) Murat Direkçi
6) Chris Ngimbi
7) Harut Grigorian
8) Pajonsuk Superpro Samui

De loting zal eind juni plaatsvinden in België, waarbij iedere deelnemer aanwezig zal zijn, en via die loting zullen de kwartfinales bekend worden. Iedere combinatie van 2 van genoemde vechters zal vuurwerk opleveren!
Tevens zullen op dit evenement de beste vechters vanuit België een superbout vechten, o.a. Marat Grigorian, Rustemi Kresnik, Sonny Dagraed en Marco Vlieger.

Tevens verwachten we binnen 2 weken de gloednieuwe app van IT’S SHOWTIME te lanceren. Deze Applicatie houdt u op de hoogte van het allerlaatste nieuws betreffende IT’S SHOWTIME-evenementen en IT’S SHOWTIME-vechters. Tevens zullen er spectaculaire filmpjes en unieke foto’s op verschijnen! De app zal eerst voor iPhone verschijnen, maar ook snel voor Android, RIM (BlackBerry), Windows Mobile en tablets.

Als de beste vechters van België hier vechten mag Marc De Bonte hier ook wel een wedstrijd vechten, volgens de ranking is hij nr. 10 van de wereld en nr. 5 op de amerikaanse ranking.

http://www.wptbl.com/cms/downloads/pdf_docu/WPTBL_World_Rankings_January_2011_-__Male.pdf

Maar dit is wel een mooie matchmaking en een mooie kans voor harut grigorian.

ArjanV
14-05-2011, 16:14
Inderdaad wanneer er gesproken wordt over de beste vechters van Belgie hoort daar zeker Marc de Bonte bij! Maar goed er staat "oa" in het bericht...

tidelot
14-05-2011, 16:29
[QUOTE=Simon Rutz;1032325]Hierbij wil ik mijn oprechte excuses maken voor de walgelijke en slechte matchmaking die ik heb gemaakt voor 24 september! Na de berichten die ik hier heb gelezen ben ik ten rade gegaan bij mezelf en moet ik concluderen dat ik iets schandelijks heb gedaan. Hoop dat jullie het mij kunnen vergeven, want iedereen maakt wel eens een foutje! Helaas zijn de contracten getekent anders was ik er graag onder uit gekomen! Een geluk bij een ongeluk is in ieder geval dat dit slechte evenement niet in Nederland wordt georganiseerd anders had ik me nog beroerder gevoeld! Sorry!



beste simon

walgelijke en slechte matchmaking is het zeker niet. en wat betreft de getekende contracten, laat die lekker staan en maak er nog 8 contacten bij;).
en als je niet weet aan welke vechters je de andere contracten moet aanbieden . ik heb wel wat namen:

Baukaw
mootje khamal
zabidis
sato
chahid
mosab amrani
robin van roosmalen
albert kraus
:thup::thup::thup:

Yogi1
14-05-2011, 22:00
Geweldig dit 8 man tournooi het zijn allemaal topvechters.

shin
15-05-2011, 09:39
Daar hoor Faldir ook zekr tussen !

Bobson
15-05-2011, 09:46
Leuk gala voor Showtime vechters. Het zal zeker een paar leuke partijen opleveren, maar met het sterkste toernooi van de wereld heeft het erg weinig te maken.

marcelt
15-05-2011, 10:03
[QUOTE=Simon Rutz;1032325]


beste simon

walgelijke en slechte matchmaking is het zeker niet. en wat betreft de getekende contracten, laat die lekker staan en maak er nog 8 contacten bij;).
en als je niet weet aan welke vechters je de andere contracten moet aanbieden . ik heb wel wat namen:

Baukaw
mootje khamal
zabidis
sato
chahid
mosab amrani
robin van roosmalen
albert kraus
:thup::thup::thup:

Ja, wat goed; een Final 16!