PDA

View Full Version : Amsterdam Heavy trailer, nieuwe film met oa: A. Overeem, S. Schilt, G. Saki,M. Coenen



anoniem gg
12-05-2011, 08:52
http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

Harrie Nak
12-05-2011, 09:32
Oftewel, minstens zo ruk als elke andere Nederlandse film. Ik bedoel, Jeroen Post? Fajah Lourens? :fp:

Lionheart
12-05-2011, 09:55
Zware B film (als er een categorie C films bestaat, dan een zware C film!!!)

Niet eens het kijken waard, sorry.

sprAe
12-05-2011, 10:37
Die tweede trailer is nog wel aardig.


Omdat die niet zoveel laat zien...

Kemal
12-05-2011, 10:40
Ben toch erg benieuwd naar deze film!

Wiseguy
12-05-2011, 10:40
http://static.skynetblogs.be/media/23177/dyn009_original_280_303_jpeg_15158_8b571ce7286dae8 7dfcfa9dba0e3defa.2.jpg

Gilaiir
12-05-2011, 14:24
Wat kut zeg... ik denk dat ik nog wel een beter concept kan bedenken!

Peter0711
12-05-2011, 14:41
Ik vondt de 2de trailer wel vet eigelijk.

"This country has allot of problem's,its as flat as a fucking pancake,people trying to kill each other with their bicycle's" :D

Wat de film betreft,de eerste trailer komt inderdaad wat rommelig over.

*Misschien off-topic?*

Leventdepevent
12-05-2011, 15:13
OMG die trailer was al zonde van mn tijd laat staan heel die "film"

yuko
12-05-2011, 15:31
Zelfs in die trailer is Jeroen Post al slecht, ongelooflijk!



Barry lijkt afgaande op de trailer wel degelijk ook acteertalent te hebben.

Nikko
12-05-2011, 15:38
Zware Z film, misselijke film!!!!!!!!!!

Kemal
12-05-2011, 15:44
Zware Z film, misselijke film!!!!!!!!!!

LOL Over de Film van Bas Boon dit zeggen, met deze username... ;)

tik_tok
12-05-2011, 15:50
pff.. Te slecht dit..

Facade
12-05-2011, 16:21
Michael Madsen in die tweede trailer toch? best nog wel een grote naam voor zo'n film....

Leventdepevent
12-05-2011, 17:14
Michael Madsen in die tweede trailer toch? best nog wel een grote naam voor zo'n film....
die heeft wel wat leuke titels op zn cv staan,maar das de laatste jaren ook een zakkenvuller 1e klas

anoniem gg
12-05-2011, 17:50
http://www.youtube.com/watch?v=1Xa4RmUDptA

Deze komt ook binnenkort uit

Love and Peace

King of alfabet movies

P.S Zitten geen bekende vechters in deze BB productie werden allemaal opgegeten in de Z kleedkamers voordat de opnames plaatsvonden,sorry

Ironmike.
12-05-2011, 18:20
HAHAHA en een cursus Engels kunnen ze ook wel gebruiken!!

Wat vind ik die nederlandse engels toch lelijk zeg!!!

Mauro
12-05-2011, 19:52
http://www.youtube.com/watch?v=1Xa4RmUDptA

Deze komt ook binnenkort uit

Love and Peace

King of alfabet movies

P.S Zitten geen bekende vechters in deze BB productie werden allemaal opgegeten in de Z kleedkamers voordat de opnames plaatsvonden,sorry

Tering zeg, zelfs in de trailer zitten continuiteitsfouten. Anyway, zombiefilms ben ik altijd wel nieuwsgierig naar, ik ga deze zeker checken,
A'dam Heavy Schijt denk ik niet.

RG
12-05-2011, 20:28
:hugegrin:

kooivechter
12-05-2011, 20:28
jezusss jeroen post is wel errug slecht.

Naj85
12-05-2011, 22:50
whaha.. :fp:
Jeroen Post 4 Life!

Danielos
12-05-2011, 22:58
Lijkt me een beetje standaard concept, niet echt veel bijzonders en simpel uitgewerkt..mrja binnenkort maar is kijken om echt te oordelen

el bastardo
12-05-2011, 23:19
Michael Madsen was toch altijd iets van een cult held... Nu is Jeroen Post dat al een tijd...
































































Whoehahahahahahahahahahahahahahahahaha FOK NO!

Sadix
12-05-2011, 23:49
hahaha damn, wat een gehaat hier.

Ja de film is erg slecht en waarom zou iemand dit willen kijken? maar het gebash is ook wel erg overdreven mannen.

anoniem gg
13-05-2011, 04:43
Wat kut zeg... ik denk dat ik nog wel een beter concept kan bedenken!

Je denkt dat je iets kan bedenken, tja........
Blijf denken, mischien kun je ook een ferrari bedenken of wat denk je van een mooie vrouw ik denk dat jij dat wel kan bedenken.
Overigens denken heel veel mensen van alles elke dag, leuk he dat bedenken.......

Een kut is ook niet verkeerd om aan te denken of een harige kont bedenken als je van mannen houdt, het is maar wat je wilt bedenken?

Love & Peace

Denk en blijf denken vooral voor het slapen gaan, dan bedenk je jezelf vanzelf in slaap en droom je dat je iets aan het bedenken bent.

Aangezien ik heel erg geinterseerd ben ik jouw denkwijze, zou je als je wakker word van al je bedenkingen even kunnen posten wat je allemaal hebt bedacht?

Pernik
13-05-2011, 04:47
Je denkt dat je iets kan bedenken, tja........
Blijf denken, mischien kun je ook een ferrari bedenken of wat denk je van een mooie vrouw ik denk dat jij dat wel kan bedenken.
Overigens denken heel veel mensen van alles elke dag, leuk he dat bedenken.......

Een kut is ook niet verkeerd om aan te denken of een harige kont bedenken als je van mannen houdt, het is maar wat je wilt bedenken?

Love & Peace

Denk en blijf denken vooral voor het slapen gaan, dan bedenk je jezelf vanzelf in slaap en droom je dat je iets aan het bedenken bent.

Aangezien ik heel erg geinterseerd ben ik jouw denkwijze, zou je als je wakker word van al je bedenkingen even kunnen posten wat je allemaal hebt bedacht?

Bedankt voor de lach op deze vroege morgen !!!

micha
13-05-2011, 06:47
ik vind het wel vet! GG samen met Michael Madsen

Kemal
13-05-2011, 08:38
Een kut is ook niet verkeerd om aan te denken of een harige kont bedenken als je van mannen houdt, het is maar wat je wilt bedenken?

:lol:

cholitzu
13-05-2011, 09:09
http://www.youtube.com/watch?v=Ggg0bwGMa-s&feature=related

Mauro
13-05-2011, 09:51
http://www.youtube.com/watch?v=Ggg0bwGMa-s&feature=related

Lol

sprAe
13-05-2011, 10:39
haha Sem is echt geestig. Laat zich niet van de wijs brengen door zo'n bijdehand ventje.

anoniem gg
13-05-2011, 10:58
Cannes Film Festival news - Tarantino’s Bad Boy, Michael Madsen, Detonates the International Action- Packed Film ‘Amsterdam Heavy’ | FR2DAY.com - The Lifestyle Magazine that covers the South of France & Monaco (http://www.fr2day.com/news-info-talk/7861/cannes-film-festival-news-tarantino%E2%80%99s-bad-boy-michael-madsen-detonates-the-international-action-packed-film-)

Cannes Film Festival news Tarantino’s Bad Boy, Michael Madsen, Detonates the International Action- Packed Film ‘Amsterdam Heavy’ | St Tropez House Blog (http://www.blog.sttropezhouse.com/2011/04/28/news/cannes-film-festival-news-tarantino%E2%80%99s-bad-boy-michael-madsen-detonates-the-international-action-packed-film-%E2%80%98amsterdam-heavy%E2%80%99/)

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

Ik zit net te denken aan die forum bezoeker die ook iets kon bedenken.
Ik bedacht dat ik de laatste keer op het beverley hills filmfestival was met Bad Guys (een ander "bedenksel") en dat Cannes weer een stapje hoger was.
Maar goed dat ik de post las van deze bedenker (voorkeur voor kut is niet erg), ik dacht dat er vele op dit forum denken aan een "Z" film en nu hoorde ik van andere denkers dat er een speciale houten schuur is in Cannes met een aantal opgeraapte zand korrels als "witte" loper voor "Z" film bedenkers.
Iedereen is natuurlijk vrij om te denken wat men wil, maar als sommige denkers zich laten beinvloeden door andere denkers of zich laten beinvloeden door de bedenkers van een programma zoals Pownews dat zet mij dat tot denken.
Ik denk dat ik maar stop met het maken van "Z, C of andere alfabet bedenksels" films, bedankt voor zoveel bedenkingen op dit forum

Leuk dat er in iedergeval meegedacht wordt.

Ik denk er zo het mijn van

Love & Peace

Gilaiir
13-05-2011, 11:35
Je denkt dat je iets kan bedenken, tja........
Blijf denken, mischien kun je ook een ferrari bedenken of wat denk je van een mooie vrouw ik denk dat jij dat wel kan bedenken.
Overigens denken heel veel mensen van alles elke dag, leuk he dat bedenken.......

Een kut is ook niet verkeerd om aan te denken of een harige kont bedenken als je van mannen houdt, het is maar wat je wilt bedenken?

Love & Peace

Denk en blijf denken vooral voor het slapen gaan, dan bedenk je jezelf vanzelf in slaap en droom je dat je iets aan het bedenken bent.

Aangezien ik heel erg geinterseerd ben ik jouw denkwijze, zou je als je wakker word van al je bedenkingen even kunnen posten wat je allemaal hebt bedacht?

hahaha, ik volg niet voor niets opleiding film maker ;)

Kemal
13-05-2011, 11:35
Gewoon lekker blijven doorgaan met het maken van films etc Bas!

Ga zoiezo Amsterdam heavy bekijken

D1987
13-05-2011, 13:26
Doet me denken aan Never Surrender (met Anderson Silva, GSP, Bj Penn en Rampage en andere) haha, wat waardeloos dit

Cave
13-05-2011, 13:29
Laat je niet gek maken Bas door de negatieve reacties hier. De meeste mensen snappen gewoon niet dat je hele leuke cult-films maakt die de mensen laten lachen. En onthoud daarbij: komedie is het moeilijkst te maken soort film!

Sportvision
13-05-2011, 13:43
Ik haat het om een hater te zijn, maar dit belooft toch echt niet veel goeds. Ik zal wel gaan kijken als deze film een voldoende krijgt vd kijkers op IMDB! kan hier niet een weddenschap gemaakt van worden?

ik ga all-in op een 3 (2,6 tot 3,5)

Amsterdam Heavy (2011) - IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1740468/)

anoniem gg
13-05-2011, 13:49
Doet me denken aan Never Surrender (met Anderson Silva, GSP, Bj Penn en Rampage en andere) haha, wat waardeloos dit

Ik ben blij weer een denker tegen te komen, wat zou ik nu moeten op deze aarde als er geen denkende mensen waren?
Ik denk dat rampage dacht toen hij aan het denken was dat hij filmster wilde worden dat hij eigenlijk alleen in "z" films wilde spelen en niet uiteindelijk in een 100 miljoen dollar film de A-Team.
Ook leuk dat je al kunt denken hoe een aantal vechters in de film te zien zijn aan een trailer waar een vechter 1 seconde te zien is, doet me denken aan een beroeps denker.

Cave: DENK nu niet dat ik me gek laat maken, ik bewonder al die denkende mensen hier positief of negatief er wordt wat afgedacht hier op dit forum.

Ik probeer gewoon ook een beetje mee te denken dat valt me eerlijk gezegd vies tegen omdat ik vaak door anders denkende gelabeld wordt als een ADHD hyper actieve doe figuur, maar ik ga nu denkend mijn best doen om meer met een aantal forum denkende mee te denken.

Love & Peace

Positief of Negatief gewoon doordenken dan denk je nog een ergens aan...

NielsN
13-05-2011, 13:59
"Ik denk dat ik maar stop met het maken van "Z, C of andere alfabet bedenksels" films, bedankt voor zoveel bedenkingen op dit forum (http://www.%3cobject%20width=/)"

Thnx.

LJ Silver
13-05-2011, 16:12
hahaha, ik volg niet voor niets opleiding film maker ;)

Haha, opleiding voor film maker? Is dat de belgische benaming voor een regisseur? Trailer is idd geen hollywood kwaliteit, maar props voor Bas dat hij er ieder geval geld en moeite insteekt om te proberen. Makkelijk om dan te zeggen dat het kut is. Misschien ipv KUT FILM te roepen, ideeën te posten voor een goed script/verhaal/scene/etc.

Wiseguy
13-05-2011, 16:18
Haha, opleiding voor film maker? Is dat de belgische benaming voor een regisseur? Trailer is idd geen hollywood kwaliteit, maar props voor Bas dat hij er ieder geval geld en moeite insteekt om te proberen. Makkelijk om dan te zeggen dat het kut is. Misschien ipv KUT FILM te roepen, ideeën te posten voor een goed script/verhaal/scene/etc.

Het is gewoon kut.. maar dan op een kutmanier en niet kut die lekker is maar kut die kut is.

Facade
13-05-2011, 16:19
ophouden met je script, heb wel andere dingen te doen zeg. Is toch risico van het vak? als mensen het niks vinden, dan so be it. Ik ga zelf waarschijnlijk ook niet kijken.

Bovendien is dit geen liefdadigheid, de trailer is gewoon reclame en het lijkt me dat het de bedoeling is dat er geld verdiend wordt. Als mensen het niks vinden mag dat gewoon gezegd worden lijkt me, dat hoort erbij.

Strange Cutbean
13-05-2011, 16:34
Laat je niet gek maken Bas door de negatieve reacties hier. De meeste mensen snappen gewoon niet dat je hele leuke cult-films maakt die de mensen laten lachen. En onthoud daarbij: komedie is het moeilijkst te maken soort film!

Cave? Ben jij dat? Wie heeft er bezit van jouw lichaam genomen?

Peter0711
13-05-2011, 16:38
Mensen,het is en blijft alleen maar een trailer,wees dan een kerel en bewaar je commentaar over de film totdat je hem ook daadwerkelijk hebt gezien.

Vince
13-05-2011, 16:49
Mensen,het is en blijft alleen maar een trailer,wees dan een kerel en bewaar je commentaar over de film totdat je hem ook daadwerkelijk hebt gezien.

x2. Ik ben benieuwd naar de film.

respect
13-05-2011, 17:30
De film is nog niet gezien en word al slecht bevonden, dat is knap hahaha

TOON
13-05-2011, 17:48
ik ga um zeker kijken
fajah in leren strakke outfits is sowieso een win!

Gilaiir
13-05-2011, 18:38
Haha, opleiding voor film maker? Is dat de belgische benaming voor een regisseur? Trailer is idd geen hollywood kwaliteit, maar props voor Bas dat hij er ieder geval geld en moeite insteekt om te proberen. Makkelijk om dan te zeggen dat het kut is. Misschien ipv KUT FILM te roepen, ideeën te posten voor een goed script/verhaal/scene/etc.

nee het is geen regisseurs opleiding, al ga ik dat hierna wel doen.
het is een mix van regie, camera werk, edit en visual/special FX (effects) je hebt hier verschillende richtingen die je kan kiezen, en ik doe edit/ V,S FX en regie.

anoniem gg
13-05-2011, 20:00
Cave? Ben jij dat? Wie heeft er bezit van jouw lichaam genomen?

Wat denk je van een persoon die voorzichzelf denkt en voor een keer niet voor anders denkende hetzelfde moet en is gaan denken.



http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

LJ Silver
13-05-2011, 22:05
nee het is geen regisseurs opleiding, al ga ik dat hierna wel doen.
het is een mix van regie, camera werk, edit en visual/special FX (effects) je hebt hier verschillende richtingen die je kan kiezen, en ik doe edit/ V,S FX en regie.

Aha, waar is dit? Hebzelf Image and Media technologie gestudeerd aan de HKU (facultiteit Hilversum).

Cave
14-05-2011, 01:20
Cave: DENK nu niet dat ik me gek laat maken, ik bewonder al die denkende mensen hier positief of negatief er wordt wat afgedacht hier op dit forum.
Ik probeer gewoon ook een beetje mee te denken dat valt me eerlijk gezegd vies tegen omdat ik vaak door anders denkende gelabeld wordt als een ADHD hyper actieve doe figuur, maar ik ga nu denkend mijn best doen om meer met een aantal forum denkende mee te denken.
Positief of Negatief gewoon doordenken dan denk je nog een ergens aan...

Ach, Bas, "ADHD-hyper-actieve-doe-figuur" is maar een label. Dat het waarschijnlijk zéér dicht bij de waarheid ligt, dat doet er niet toe. Leg je dus ook niet te veel op 'denken' toe en ga lekker door met 'doen'. Veel vermakelijker.

JeMalleMoer
14-05-2011, 01:23
Wat denk je van een persoon die voorzichzelf denkt en voor een keer niet voor anders denkende hetzelfde moet en is gaan denken.



http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

Ja dat is een mooie. Iedereen die het een kutfilm zou vinden zegt dat alleen maar omdat anderen of pownews dat zegt.

D1987
14-05-2011, 03:41
Wat een onzin, omdat anderen of pownews het zeggen? Dat slaat echt nergens op.

Als dit BasBoon zijn vaak is, moet hij blijkbaar nog leren om om te gaan met kritiek. De ene keer kom je met een meesterwerk waarvan je het zelf niet verwacht en wordt je op schouders gedragen. De andere keer denk je met een meesterwerk te komen, maar vind het publiek het helemaal niets! Zo gaat het nou eenmaal. En als je niet met kritiek om kan gaan, post het dan niet. Het ziet er heel goedkoop en amateuristisch uit, en dat is een mening. Als je niet met iemands mening om kan gaan, moet je verhuizen naar Libië of Iran ofzo

anoniem gg
14-05-2011, 03:52
Wat een onzin, omdat anderen of pownews het zeggen? Dat slaat echt nergens op.

Als dit BasBoon zijn vaak is, moet hij blijkbaar nog leren om om te gaan met kritiek. De ene keer kom je met een meesterwerk waarvan je het zelf niet verwacht en wordt je op schouders gedragen. De andere keer denk je met een meesterwerk te komen, maar vind het publiek het helemaal niets! Zo gaat het nou eenmaal. En als je niet met kritiek om kan gaan, post het dan niet. Het ziet er heel goedkoop en amateuristisch uit, en dat is een mening. Als je niet met iemands mening om kan gaan, moet je verhuizen naar Libië of Iran ofzo

Bas Boon leert elke dag en denkt heel veel en heeft veel bewondering voor positief en negatief denkende mensen. Maar nu jij het zo zegt, ik zal erover nadenken als ik er niet mee om kan gaan om naar Iran te verhuizen, bedankt voor de tip, je hebt me zeer geholpen vandaag.


http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

D1987
14-05-2011, 11:18
Je bent wel een heel emotioneel persoon, heb ik het idee.

Bartju
14-05-2011, 11:32
http://rlv.zcache.com/im_not_pooping_i_am_just_thinking_real_hard_tshirt-p235166360319469832y7y7_400.jpg

anoniem gg
14-05-2011, 12:02
Je bent wel een heel emotioneel persoon, heb ik het idee.

Ik heb ook vaak een idee, niet zo zeer over de persoonlijkeid van andere denkers of andere mensen met een idee maar meer over de productiviteit van bepaalde mensen. Of mensen emotioneel zijn of niet kan je over denken en een idee hebben dat is natuurlijk mogelijk.
Albert Einstein en Da Vinci hadden ook elke keer een idee, maar die werden wel vaak uitgewerkt tot een realiteit, dit kan namenlijk gebeuren met een idee.
Moet je wel je handjes laten wapperen en inzet hebben en ervoor gaan er alles voor over hebben.
Je kunt ook op een forum over je idee schrijven en veel schrijven hoeveel je wel niet denkt en natuurlijk vooral bergen kritiek geven, leuk he zo een forum......

Wst je trouwens dat Da Vinci en Nostradamus en dat soort denkers heel vorzichtig waren in hun tijd. Indien er in die tijd een computer forum was geweest, hadden anders denkende kritieke mensen die geen ruimte hebben voor andere "gedachtens" van andere mensen, deze anders denkende mensen op een brandstapel gegooid (sommige landen gebeurt dan nog steeds). Kijk eens bij de feedback van de mening van deze man PAT CONDELL'S GODLESS COMEDY (http://www.patcondell.com), nou nou de doodsverwensingen vliegen om je oren en dat alleen omdat de man een andere gedachte heeft en een ander idee over een bepaalde levenswijze dan andere, raar he?

Maar goed dat veel "anders" denkende hier dan kunnen posten, dan denk je s'avonds aan het forum en s' morgens ook en kun je samen met andere "kritieke" mensen de volgende dag weer schrijven over denken en dat je wel eens een idee hebt.

Love & Peace

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw&feature=youtu.be

Soulbringer320
14-05-2011, 13:31
Het irritante accent ook van die Jeroen...

justsomeone
14-05-2011, 15:46
ik dacht dat dit allemaal een grote grap was.
en de leukste grap is nog dat die film er echt komt hahahaha

Sadix
14-05-2011, 16:11
tering Bas, zelfs een filosoof denkt niet zo veel als jij.

Wat kan jij slecht tegen kritiek haha

Verder heb ik niks tegen je ofzo, vind dat je goed werk verricht. Alleen deze film gaat nergens over. Dit is een film, om een film te hebben. Verder zegt de film niks.

justsomeone
14-05-2011, 16:15
tering Bas, zelfs een filosoof denkt niet zo veel als jij.

Wat kan jij slecht tegen kritiek haha

Verder heb ik niks tegen je ofzo, vind dat je goed werk verricht. Alleen deze film gaat nergens over. Dit is een film, om een film te hebben. Verder zegt de film niks.

meesterlijk verwoord

Facade
14-05-2011, 18:14
het lijkt me best een rukfilm, maar ik wil wel even kwijt dat ik de vergelijking bas boon met figuren als Albert Einstein, Nostradamus en Leonardo Da Vinci natuurlijk volkomen terecht vind.

anoniem gg
14-05-2011, 18:27
ik dacht dat dit allemaal een grote grap was.
en de leukste grap is nog dat die film er echt komt hahahaha

Dat mag hoor zoals ik al eerder vermelde, heel veel denkers hier op dit forum en sommige mensen denken grappige dingen das leuk grappig denken. Kritisch denken mag en kan ook maar het heeft vaak veel met de mensenlijke goemoedstoestand te maken of men wel of niet kritisch is en er zelfs tijd aan besteed.

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

anoniem gg
14-05-2011, 18:40
tering Bas, zelfs een filosoof denkt niet zo veel als jij.

Wat kan jij slecht tegen kritiek haha

Verder heb ik niks tegen je ofzo, vind dat je goed werk verricht. Alleen deze film gaat nergens over. Dit is een film, om een film te hebben. Verder zegt de film niks.

Kritiek is goed maar dan moet je het wel juist verwoorden,iemand noemde jouw woordenkeus "meesterlijk".
Kijk een trailer is om aandacht te krijgen voor bv een nieuwe speelfilm. Die film is er nog niet in dit geval is de eerste vertoning in Cannes (moet je eens proberen een film daar te laten draaien). Wil je het goed zeggen zeg je deze trailer gaat nergens over, die trailer zegt mij niks.

De 'meesterlijke" verwoording is een grote aanname die zo een voorspelling uit het boek van nostradamus had kunnen komen. Gelijk of ongelijk, kritiek of niet een film is altijd om een film te produceren, saw, jaws,harry potter, raiders of the lost ark zijn geen docu's.

Ook al zou de film wel ergens over gaan wat je zou aanspreken, dan zou nog jouw gemoedstoestand van de dag bepalen hoe je zou reageren. Zoald bv denken dat ik slecht tegen kritiek zou kunnen, persoonlijk maakt mij het niet uit wat je ervan vindt als er maar reacties komen en veel naar de trailer word gekeken en naar FightGameTV.com, Only a Fighter Knows the Feeling! (http://www.fightgametv.com), vindt ik het best. Al zouden het honderduizenden zijn die kritiek gaven, super (tank abbot is zo een mooi voorbeeld op FightGameTV.com, Only a Fighter Knows the Feeling! (http://www.fightgametv.com) youtube kanaal).

Tank Abbott http://www.youtube.com/watch?v=ihItH6ns_QY 75000 hits met een berg kritiek wil je niet weten (mc donalds staat ernaast in de advertentie).

De kritiek op mijn kooigevecht in emmen in de krant was van ongekend hoog negatief gehalte, bij vooral alle journalisten die niet eens geweest waren maar met de hype mee moesten schrijven. Overigens leverde al die "negatieve" kritiek natuurlijk zeer goede kijkcijfers op wat zich weer vertaalde in munten.

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

anoniem gg
14-05-2011, 18:44
het lijkt me best een rukfilm, maar ik wil wel even kwijt dat ik de vergelijking bas boon met figuren als Albert Einstein, Nostradamus en Leonardo Da Vinci natuurlijk volkomen terecht vind.

Kijk, iemand die de waarheid kan zien tussen alle kritiek denkende mensen, knap staaltje van oprechtheid.

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

Love & Peace

D1987
14-05-2011, 18:52
Wat een gelul allemaal. Ik kan hier ook wel een spreekbeurt gaan houden over paarden of shetland ponys, waar ik gelijk over zal hebben als ik met feiten kom. Maar het feit is dat basboon niet tegen kritiek kan, ik geef alleen me mening, net als 30 anderen hier, en volgens mij was er nog niet eens 10 procent positief. De positieve reacties die er wel waren waren van: leuk idee van je, doe je best en dat soort reacties haha

Nou bij deze basboon: succes! leuke film! echt een topper, sleep die goude palmboom, oscar, mtv award, tmf award, zilveren harp, gouden bal en de zilveren viool in de wacht! je kunt het pik. Deze film is beter dan gladiator of braveheart, topcasting! echt wat een geweldige set up, nothing but love dubbel b!

Facade
14-05-2011, 18:56
http://3.bp.blogspot.com/-NKtLA0BFvCU/TanAVSu_e7I/AAAAAAAAAHk/Q001_5imUmw/s1600/captain_obvious.jpg

Juist. Het lijkt me duidelijk dat zolang als ie hier post basboon een aanhanger is van negatieve media aandacht is ook aandacht. Het maakt em geen donder uit wat jullie posten, zolang jullie maar blijven posten. Want dan blijft de topic bovenaan de lijst staan.....

dietrik
14-05-2011, 18:59
Naar offtopic dan maar met die rommel.

D1987
14-05-2011, 19:10
Roef en Marjan, Herman en Mitchell de Manager kregen op een bepaald niveau ook kritiek. Of je daar nou zo blij mee moet zijn?

Mauro
14-05-2011, 19:40
Kijk een trailer is om aandacht te krijgen voor bv een nieuwe speelfilm. Die film is er nog niet in dit geval is de eerste vertoning in Cannes (moet je eens proberen een film daar te laten draaien). Wil je het goed zeggen zeg je deze trailer gaat nergens over, die trailer zegt mij niks.


Definition "Trailer" :
Trailers consist of a series of selected shots from the film being advertised. Since the purpose of the trailer is to attract an audience to the film, these excerpts are usually drawn from the most exciting, funny, or otherwise noteworthy parts of the film but in abbreviated form and usually without producing spoilers. For this purpose the scenes are not necessarily in the order in which they appear in the film. A trailer has to achieve that in less than two and a half minutes, the maximum length allowed by the MPAA. Each studio or distributor is allowed to exceed this time limit once a year, if they feel it is necessary for a particular film.

Beste basboon, ik hoop van harte dat je film een groot succes wordt. De trailer is helaas ruk, maar daar kopen de mensen gelukkig geen kaartjes/dvd's van/voor.

Mauro
14-05-2011, 19:42
Het maakt em geen donder uit wat jullie posten, zolang jullie maar blijven posten. Want dan blijft de topic bovenaan de lijst staan.....
Facade snapt het.
Naar Offtopic ermee !

justsomeone
14-05-2011, 19:47
De 'meesterlijke" verwoording is een grote aanname die zo een voorspelling uit het boek van nostradamus had kunnen komen.

http://www.clubchopper.com/photopost/data/500/Not_This_Shit_Again.gif

justsomeone
14-05-2011, 19:47
Facade snapt het.
Naar Offtopic ermee !

x500

Peter0711
14-05-2011, 19:57
Ik ben zelf wel benieuwd naar de film,ondanks ik de eerste trailer ook niet goed vond,maar zou iemand van jullie,die zo een duidelijke mening heeft over deze film mij kunnen vertellen waar ik deze kan zien net als jullie?

anoniem gg
15-05-2011, 03:46
Definition "Trailer" :
Trailers consist of a series of selected shots from the film being advertised. Since the purpose of the trailer is to attract an audience to the film, these excerpts are usually drawn from the most exciting, funny, or otherwise noteworthy parts of the film but in abbreviated form and usually without producing spoilers. For this purpose the scenes are not necessarily in the order in which they appear in the film. A trailer has to achieve that in less than two and a half minutes, the maximum length allowed by the MPAA. Each studio or distributor is allowed to exceed this time limit once a year, if they feel it is necessary for a particular film.

Beste basboon, ik hoop van harte dat je film een groot succes wordt. De trailer is helaas ruk, maar daar kopen de mensen gelukkig geen kaartjes/dvd's van/voor.

Dat zal wel lukken, ik denk gewoon de hele dag aan succes en s'avonds ook als ik slaap en dan komt succes natuurlijk gewoon vanzelf. Ik heb de trailer niet gemaakt maar vindt het best ok, maar goed smaken verschillen natuurlijk. De een vindt Michael Madsen verschrikkenlijk en Tarrantino vindt hem zijn favorite acteur, smaken verschillen. In iedergeval geef jij je mening over iets wat je ziet en niet over wat nog moet gaan gebeuren zoals vele forum bezoekers dat wel doen.

Zo post er iemand dat ik niet tegen kritiek zou kunnen, ik vind dat niet echt terug in mijn eerdere post (ik respecteer jouw mening over de trailer en die is kritisch) . Voor een aantal personen is het al een feit geworden, dat is een denkwijze met een aantal andere forum bezoekers die komt door een persoonlijke voorkeur (of het belang om mee te doen met een groep afkrakers om ergens bij te horen) en het is zo erg in het onderbewustzijn gaan zitten bij deze personen dat men het als feit is gaan aannemen.

Kritiek moet je onderbouwen als je dan toch kritiek geeft, voorbeeld irritante Jeroen post, deze forum bezoeker geeft aan dat hij het accent van de nederlandse acteur niet leuk vindt in de trailer en geeft daarom aan waarom hij het niet leuk vindt.

Maar het merendeel heeft het over een ruk film, Z film, rommel etc en dat terwijl de film nog helemaal nergens vertoond is (binnekort in cannes, is een filmfestival geloof ik waar sommige producenten een film laten zien, niks bijzonders hoor) deze kritieke horde hoort dus bij de groep om ergens bij te horen of mee te doen. Ze begrijpen niet eens dat ze praten over een film die nog niemand heeft gezien.

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

anoniem gg
15-05-2011, 13:32
Naar offtopic dan maar met die rommel.

Ik denk daar anders over, topic is zeker ontopic, gaat immers over 4 nederlandse bekende vechters en een executive producer die oa in de nederlandse vechtsportwereld actief is.

Dus rommel maar wat aan maar doe dat dan offtopic net zoals die persoon die het over shetland ponys had.

Love & Peace

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

justsomeone
15-05-2011, 13:35
Ik denk daar anders over, topic is zeker ontopic, gaat immers over 4 nederlandse bekende vechters en een executive producer die oa in de nederlandse vechtsportwereld actief is.

Dus rommel maar wat aan maar doe dat dan offtopic net zoals die persoon die het over shetland ponys had.

Love & Peace

Ik denk daar ook anders over.
Het kan zijn dat er vechtsporters in zitten.
maar deze hele thread heeft niks met vechtsport te maken.
Maar met een film, verhuizen naar offtopic dus

anoniem gg
15-05-2011, 13:41
Ik denk daar ook anders over.
Het kan zijn dat er vechtsporters in zitten.
maar deze hele thread heeft niks met vechtsport te maken.
Maar met een film, verhuizen naar offtopic dus

Vechters die vechtscenes doen in een film waar de executive producer manager is van golden glory, wil je het nog duidenlijker? Misschien een leuk idee (zit maar wat te denken hoor) waarom ga je niet met die shetland pony aan de gang offtopic of een potje denken met die andere groep denkers?
Bas is ontopic en staat natuurlijk bovenaan.

Love & Peace

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

anoniem gg
15-05-2011, 13:41
Ik denk daar ook anders over.
Het kan zijn dat er vechtsporters in zitten.
maar deze hele thread heeft niks met vechtsport te maken.
Maar met een film, verhuizen naar offtopic dus

Vechters die vechtscenes doen in een film waar de executive producer manager is van golden glory, wil je het nog duidenlijker? Misschien een leuk idee (zit maar wat te denken hoor) waarom ga je niet met die shetland pony aan de gang offtopic of een potje denken met die andere groep denkers?
Bas is ontopic en staat natuurlijk bovenaan.

Love & Peace

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

Sadix
15-05-2011, 16:15
iemand zin in een potje denken?

Mauro
15-05-2011, 17:08
iemand zin in een potje denken?
Ja wil ik wel:)
Petje af voor iemand die zoiets van de grond krijgt als A'dam H. daar gaat het niet om. Het eindresultaat heb ik zoals gezegd mn twijfels over.
Maar als we nu even massaal op die trailer-link van bas clicken is hij ook blij, en dat snap ik goed als je daar bloed/zweet/geld & tranen in gestoken hebt. Dus doe dat ff....dacht ik ;)

Mauro
15-05-2011, 17:09
...en weer bovenaan !

anoniem gg
15-05-2011, 17:17
Ja wil ik wel:)
Petje af voor iemand die zoiets van de grond krijgt als A'dam H. daar gaat het niet om. Het eindresultaat heb ik zoals gezegd mn twijfels over.
Maar als we nu even massaal op die trailer-link van bas clicken is hij ook blij, en dat snap ik goed als je daar bloed/zweet/geld & tranen in gestoken hebt. Dus doe dat ff....dacht ik ;)

Zo kan het dus ook

Love peace

Petrosyan188
15-05-2011, 18:42
Ik denk daar anders over, topic is zeker ontopic, gaat immers over 4 nederlandse bekende vechters en een executive producer die oa in de nederlandse vechtsportwereld actief is.

Dus rommel maar wat aan maar doe dat dan offtopic net zoals die persoon die het over shetland ponys had.

Love & Peace

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

mooie film dan om onze vechtsport te promoten!! ik heb niet alle trailers gezien(de ene trailer is namelijk slechter dan de andere en doet pijn om naar te kijken) maar je promoot de sport fantastisch drugs,schietpartijen,straatgevecht. ik denk dat van der laan helemaal gaat omslaan na deze film en als kers op de taart doen er ook nog wereldbekende nederlandse vechters mee om deze geweldige reclame voor onze sport te promoten, klasse bas klasse!!

anoniem gg
15-05-2011, 20:20
mooie film dan om onze vechtsport te promoten!! ik heb niet alle trailers gezien(de ene trailer is namelijk slechter dan de andere en doet pijn om naar te kijken) maar je promoot de sport fantastisch drugs,schietpartijen,straatgevecht. ik denk dat van der laan helemaal gaat omslaan na deze film en als kers op de taart doen er ook nog wereldbekende nederlandse vechters mee om deze geweldige reclame voor onze sport te promoten, klasse bas klasse!!

Ik was ook van plan om eerst een film te maken over het biesbosgebied waar gg vechters alle troep gingen opruimen. Toen kwamen er zeven dwergen die sneewwitje wilde verkrachte maar de heldhaftige gg vechters voorkwamen dit. Ze namen sneeuwitje mee naar disney dat pretpark voor kinderen maar daar was net de premiere van pirates of the carribean en toen moesten semmy en alistair het opnemen tegen zombie piraten, marloes beschermde sneewitje en saki ging andere gg vechters erbij halen. Saki is toen in een boot gestapt maar de zee was heel wild, saki werd onderweg door jaws aangevallen
maar saki schopte die haai al zijn tanden uit zijn bek.
Uiteindelijk kwam er een ufo met aliens die zagen er best ok uit en pike alle gg vrchters op in disney, sneewitje kreeg helaas een hartaanval en werd door die zombie piraten opgegeten. Onderweg in die ufo werden die vriendelijke aliens aangevallu door predator die samen met de producent van independence day en skyline op een verkeerde set terecht kwamen.... Het probleem was finacieren dus uiteindelijk toch maar gekozen voor in amsterdam te blijven en in thailand te filmen waar ik woon. Schieten op fietsen paar schaars geklede damens en wat poedersuiker en huppa
Dat was eigenlijk het oorspronkelijke script

Love peace

anoniem gg
15-05-2011, 20:25
mooie film dan om onze vechtsport te promoten!! ik heb niet alle trailers gezien(de ene trailer is namelijk slechter dan de andere en doet pijn om naar te kijken) maar je promoot de sport fantastisch drugs,schietpartijen,straatgevecht. ik denk dat van der laan helemaal gaat omslaan na deze film en als kers op de taart doen er ook nog wereldbekende nederlandse vechters mee om deze geweldige reclame voor onze sport te promoten, klasse bas klasse!!

Ik was ook van plan om eerst een film te maken over het biesbosgebied waar gg vechters alle troep gingen opruimen. Toen kwamen er zeven dwergen die sneewwitje wilde verkrachte maar de heldhaftige gg vechters voorkwamen dit. Ze namen sneeuwitje mee naar disney dat pretpark voor kinderen maar daar was net de premiere van pirates of the carribean en toen moesten semmy en alistair het opnemen tegen zombie piraten, marloes beschermde sneewitje en saki ging andere gg vechters erbij halen. Saki is toen in een boot gestapt maar de zee was heel wild, saki werd onderweg door jaws aangevallen maar doe schopte die haai al zijn tanden uit zijn bek.
Uiteindelijk kwam er een ufo met aliens die zagen er best ok uit en pike alle gg vrchters op in disney, sneewitje kreeg helaas een hartaanval en werd door die zombie piraten opgegeten. Onderweg in die ufo werden die vriendelijke aliens aangevallu door predator die samen met de producent van independence day en skyline op een verkeerde set terecht kwamen.... Het probleem was finacieren dus uiteindelijk toch maar gekozen voor in amsterdam te blijven en in thailand te filmen waar ik woon. Schieten op fietsen paar schaars geklede damens en wat poedersuiker en huppa
Dat was eigenlijk het oorspronkelijke script

Love peace

Mauro
15-05-2011, 20:36
Ik was ook van plan om eerst een film te maken over het biesbosgebied waar gg vechters alle troep gingen opruimen. Toen kwamen er zeven dwergen die sneewwitje wilde verkrachte maar de heldhaftige gg vechters voorkwamen dit. Ze namen sneeuwitje mee naar disney dat pretpark voor kinderen maar daar was net de premiere van pirates of the carribean en toen moesten semmy en alistair het opnemen tegen zombie piraten, marloes beschermde sneewitje en saki ging andere gg vechters erbij halen. Saki is toen in een boot gestapt maar de zee was heel wild, saki werd onderweg door jaws aangevallen maar doe schopte die haai al zijn tanden uit zijn bek.
Uiteindelijk kwam er een ufo met aliens die zagen er best ok uit en pike alle gg vrchters op in disney, sneewitje kreeg helaas een hartaanval en werd door die zombie piraten opgegeten. Onderweg in die ufo werden die vriendelijke aliens aangevallu door predator die samen met de producent van independence day en skyline op een verkeerde set terecht kwamen.... Het probleem was finacieren dus uiteindelijk toch maar gekozen voor in amsterdam te blijven en in thailand te filmen waar ik woon. Schieten op fietsen paar schaars geklede damens en wat poedersuiker en huppa
Dat was eigenlijk het oorspronkelijke script

Love peace

Damn ! Die had ik wel willen zien !

redjuh
15-05-2011, 21:17
ik mis Jack Wouterse.............TEMMINK

Mauro
15-05-2011, 21:21
ik mis Jack Wouterse.............TEMMINK
Die was idd vet..is al meer dan 10 jaar geleden denk ik.

redjuh
15-05-2011, 21:24
'98

redjuh
15-05-2011, 21:25
wij wisten er dus al vanaf voordat dana ze klauwen erin had gezet

anoniem gg
15-05-2011, 22:57
Die was idd vet..is al meer dan 10 jaar geleden denk ik.

Temmink was ook niet echt slecht, goeie timing na kooigevecht emmen, overigens vond ik de trailer van Temmink slechter als die van Amsterdam Heavy, maar goed smaken verschillen.


Love & Peace

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

Mauro
15-05-2011, 23:00
Ik zocht net nog naar die trailer, niet kunnen vinden. Maarja Bas, een trailer uit 1998 tegen een trailer uit 2011..............

Mauro
15-05-2011, 23:24
pffff....ik trap er gewoon met open ogen in....beter mn bed op zoeken zzzzzzzzz

anoniem gg
16-05-2011, 13:54
pffff....ik trap er gewoon met open ogen in....beter mn bed op zoeken zzzzzzzzz

Gewoon "beter" nadenken.....

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

redjuh
16-05-2011, 14:06
he bas, wat d8 je van een soort remake van temmink??

anoniem gg
16-05-2011, 14:12
he bas, wat d8 je van een soort remake van temmink??

Ik denk de laatste tijd weer heel veel, heb je een script in gedachte? Misschien heeft Petrosyan nog een "meesterwerk" liggen (the art of negativity zou een typische tietel zijn voor een script van Petrosyan. Je weet nooit dat een forum bezoeker als Petrosyan bv een afdwaling heeft van teveel denken en iets op papier en van de grond krijgt)?

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

redjuh
16-05-2011, 14:25
nou bijvoorbeeld mbt het al dan niet legaliseren van 'kooigevechten' in nl. in gevangenissen beginnen met het opzetten van een programma, waar gedetineerden aan mee kunnen doen. programma met training van 'echte' trainers (deelname mag bij goed gedrag)...
en daarop volgend wedstrijden.
je kunt dan bijvoorbeeld denken aan een gevangenis in NL waar het goed en netjes gebeurt. dan wordt er gesproken van soortgelijke programma's in duitse en of belgische gevangenissen. uiteraard zit er ook een bij waar de shit verre van volgens de regels gaat (doping cheating andere manier van interpretatie van regels)
of je kan een deel van de storyline van undisputed nemen.
f een gevangene die succesvol heeft deelgenomen aan het programma, vrij komt en dan tegen een 'grote jongen' mag knokken.
uiteraard de standaard chantagepraktijken mbt het inzetten op de wedstrijden (ala mean machine)
of een meer biografisch verhaal van een aan lager wal geraakt voormalig supertalent (kan er goed worden ingegaan op het criminele milieu). die gast die dan dus alles kwijt raakt, vast komt, en helemaal weer opbloeit door dat programma in de lik. dan kun je heel mooi afstand nemen van de duistere kanten rond het vechtsportmilieu. je laat zien dat die kant korte termijn succes is. de goed gestructureerde kant met goede begeleiding is dan dus wel de weg naar succes. succes waarvan de houdbaarheidsdatum veel verder ligt

Dannyboy
16-05-2011, 14:56
Dat dus, wat Redjuh zegt.....
Probeer eens een filmdocu over "the Diamond", all "American hero" verhaal.

"He fought them in their country under their rules..."

Verhaalsausje: ventje wil zich kunnen verdedigen, gaat boksen, traint wat (paar mooie beelden erin kletsen), wordt kampioen, gaat naar het buitenland, succes roem (tieten en geweld). Keert terug, nog meer roem en tieten. Beetje tegenslag her en der, dan nog piekmoment ertussen frotten en it all ends well.....

Leuke combi van Chok Dee, Beautiful boxer, etc. en dan terugblik door "the Diamond" zelf.

Met jouw contacten en wonen in Nederland, Thailand moet je toch wel eindje kunnen komen? Anders breng je hem in het thai uit :)

Liefde en vrede!

Khanom Thom
16-05-2011, 14:58
Haha..

Heerlijk dit! Fuck it, Bas... je hebt het voor elkaar gekregen. Ben erg benieuwd naar de film.
Mooiste van alles is dat alle haters de film zeker gaan kijken.

Kassa ;)

Khanom Thom
16-05-2011, 14:59
Dat dus, wat Redjuh zegt.....
Probeer eens een filmdocu over "the Diamond", all "American hero" verhaal.

"He fought them in their country under their rules..."

Verhaalsausje: ventje wil zich kunnen verdedigen, gaat boksen, traint wat (paar mooie beelden erin kletsen), wordt kampioen, gaat naar het buitenland, succes roem (tieten en geweld). Keert terug, nog meer roem en tieten. Beetje tegenslag her en der, dan nog piekmoment ertussen frotten en it all ends well.....

Leuke combi van Chok Dee, Beautiful boxer, etc. en dan terugblik door "the Diamond" zelf.

Met jouw contacten en wonen in Nederland, Thailand moet je toch wel eindje kunnen komen? Anders breng je hem in het thai uit :)

Liefde en vrede!

Goed idee... met van Roosmalen als jonge 'Diamond';)

anoniem gg
16-05-2011, 15:26
Dat dus, wat Redjuh zegt.....
Probeer eens een filmdocu over "the Diamond", all "American hero" verhaal.

"He fought them in their country under their rules..."

Verhaalsausje: ventje wil zich kunnen verdedigen, gaat boksen, traint wat (paar mooie beelden erin kletsen), wordt kampioen, gaat naar het buitenland, succes roem (tieten en geweld). Keert terug, nog meer roem en tieten. Beetje tegenslag her en der, dan nog piekmoment ertussen frotten en it all ends well.....

Leuke combi van Chok Dee, Beautiful boxer, etc. en dan terugblik door "the Diamond" zelf.

Met jouw contacten en wonen in Nederland, Thailand moet je toch wel eindje kunnen komen? Anders breng je hem in het thai uit :)

Liefde en vrede!

Wie zegt dat hier niet al aan is gedacht of nee sterker nog wordt gewerkt?

Love Peace

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

redjuh
16-05-2011, 15:47
succes Bas. vet dat je op zoveel fronten onderneemt en aan de toekomst van je vechters denk.

Mauro
16-05-2011, 16:12
Fuck, ik kan die trailer van Adam Heavy nergens meer vinden...kan iemand em even posten ?

anoniem gg
16-05-2011, 17:05
Fuck, ik kan die trailer van Adam Heavy nergens meer vinden...kan iemand em even posten ?

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

Love Peace

Petrosyan188
16-05-2011, 18:35
Haha..

Heerlijk dit! Fuck it, Bas... je hebt het voor elkaar gekregen. Ben erg benieuwd naar de film.
Mooiste van alles is dat alle haters de film zeker gaan kijken.

Kassa ;)

zowiezo

Sadix
16-05-2011, 18:40
ik ga de film serieus niet kijken, maar ben ook geen hater.

Ik gun het bas wel hoor, waarom niet?

respect
16-05-2011, 21:26
Of die film nou goed of slecht is kan je nog niet zeggen.. supporten die handel(ik wel in ieder geval). Saki,schilt,overeem,coenen als je dan niet kijkt als liefhebber van vechtsporten, heb je denk ik iets tegen die mensen. ;)

Leventdepevent
16-05-2011, 21:36
Of die film nou goed of slecht is kan je nog niet zeggen.. supporten die handel(ik wel in ieder geval). Saki,schilt,overeem,coenen als je dan niet kijkt als liefhebber van vechtsporten, heb je denk ik iets tegen die mensen. ;)
als liefhebber van vechtsporten zie ik ze toch t liefst in de ring ipv in een film ;)....dus dat heeft verder niks te maken met de kwaliteit van een film volgens mij

respect
16-05-2011, 22:08
als liefhebber van vechtsporten zie ik ze toch t liefst in de ring ipv in een film ;)....dus dat heeft verder niks te maken met de kwaliteit van een film volgens mij
Heeft idd ook niks met kwaliteit te maken van de film, zij ook supporten ongeacht hoe de film is.
Is voor ieder voor zich natuurlijk, maar ben wel trots als ik sporters zie die groeien in hun carriere in de ring en buiten de ring.. wee wel;).

Denk toch dat het met niet gunnen heeft te maken, je kan niet iets af kraken dat je nog niet hebt gezien door een trailer dat brengt vraag tekens.. en dat moet je zelf weten natuurlijk, mijn mening.

RedDawn
16-05-2011, 22:23
Shit, ik kan de trailer van Adam Heavy nergens meer vinden. Kan iemand hem misschien posten ?

Sadix
16-05-2011, 22:42
ik heb geen idee waar je die trailer kan kijken.

Misschien dat Basboon weet waar je hem kan zien.

respect
16-05-2011, 22:51
Bully Beatdown Trailer :lol:

anoniem gg
17-05-2011, 19:13
ik heb geen idee waar je die trailer kan kijken.

Misschien dat Basboon weet waar je hem kan zien.

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

International Action Movie 'Amsterdam Heavy' Casts the Red Light on the Croisette (http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=%2Fg%2Fa%2F2011%2F05%2F14%2Fprweb843 2373.DTL)

Tarantino’s Bad Boy, Michael Madsen, Detonates the International Action- Packed Film ‘Amsterdam Heavy’ in New Role | | Bedava Film Izle Filmizle film online hd filim download hd dvdBedava Film Izle Filmizle film online hd filim download hd dvd (http://film-izle-bedava.com/2011/05/tarantino%e2%80%99s-bad-boy-michael-madsen-detonates-the-international-action-packed-film-%e2%80%98amsterdam-heavy%e2%80%99-in-new-role/)

International Action Movie ‘Amsterdam Heavy’ Casts the Red Light on the Croisette (http://www.allvoices.com/news/9109138-international-action-movie-amsterdam-heavy-casts-the-red-light-on-the-croisette)

Mauro
17-05-2011, 20:51
Heemaar Bas. Hoe is het weer in Cannes?

anoniem gg
17-05-2011, 22:29
Heemaar Bas. Hoe is het weer in Cannes?

In Thailand was het heet, ben net in Nederland maar ben te druk met Glory 28 Mei Moscow

Komt grote surprise (maar de mensen die mij kennen weten dat al, de kans voor eigen film premiere op rode loper tussen alle mooie "mevrouwen" en filmsterren en after parties en dan er niet bij zijn?), stay tuned...............


http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

RedDawn
17-05-2011, 22:36
Bas, kan je die trailer nog een keer posten?

anoniem gg
17-05-2011, 23:21
Bas, kan je die trailer nog een keer posten?

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

FightGameTV.com, Only a Fighter Knows the Feeling! (http://www.fightgametv.com)

http://www.youtube.com/user/FightGameTV

love & peace

mean machine
17-05-2011, 23:45
die spielberg kan zn borst natmaken dit is pas het begin deel 2 gaat jeroen post op engelse les of mischien mag ben saunders auditie doen dan ben je van dat probleem af gewoon mee blijven denken want een individuele gedachten is het gevaarlijkste wat er bestaat ,bas mischien moet je is met deze film maker een film maken en word het nog wat ,maar niet geschoten is altijd mis ,en de beste stuurlui ....... http://www.youtube.com/watch?v=tDCF2PN0_Uo&feature=player_embedded#at=284 staan aan wal

anoniem gg
18-05-2011, 16:49
die spielberg kan zn borst natmaken dit is pas het begin deel 2 gaat jeroen post op engelse les of mischien mag ben saunders auditie doen dan ben je van dat probleem af gewoon mee blijven denken want een individuele gedachten is het gevaarlijkste wat er bestaat ,bas mischien moet je is met deze film maker een film maken en word het nog wat ,maar niet geschoten is altijd mis ,en de beste stuurlui ....... http://www.youtube.com/watch?v=tDCF2PN0_Uo&feature=player_embedded#at=284 staan aan wal

Ik ben ter land ter zee en in de lucht, val dus niet onder die catogorie.

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

Love & Peace

D1987
18-05-2011, 19:05
Haha..

Heerlijk dit! Fuck it, Bas... je hebt het voor elkaar gekregen. Ben erg benieuwd naar de film.
Mooiste van alles is dat alle haters de film zeker gaan kijken.

Kassa ;)

Bittorrent is je vriend

Marchant
18-05-2011, 19:50
Top film, ben benieuwd ga hem zeker kijken!!
voor de gene die niet weten over welke film het gaat hier de trailer:


http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo&feature=player_embedded#at=109

Mauro
18-05-2011, 20:25
Top film, ben benieuwd ga hem zeker kijken!!
voor de gene die niet weten over welke film het gaat hier de trailer:


http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo&feature=player_embedded#at=109
haha lol
Support your local !!

anoniem gg
18-05-2011, 21:47
Er is ook nog een andere trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

RedDawn
18-05-2011, 22:17
Kan iemand nog de trailer posten? Kan hem nergens vinden!

Petrosyan188
18-05-2011, 22:28
Kan iemand nog de trailer posten? Kan hem nergens vinden!
huh bij mij doet die het gewoon hoor, nadat ik trailers nog een keer trouwens gezien heb, geef ik deze film best veel kans op slagen... misschien wel een oscar... ik bedoel welke komedie in opkomst kan deze nog in 2011 overtreffen?

lopez86
18-05-2011, 22:31
Ej kan iemand die trailer ff posten zie m nergens.

Mauro
18-05-2011, 22:36
Zul je net zien lopez, wil je de trailer eindelijk eens zien....kun je em niet vinden, echt irritant.

Sadix
18-05-2011, 22:48
nogmaals voor de domme jongens hier, PM basboon, hij weet vast wel waar je die trailer kan zien.

hij had een keer volgens mij hier ene link gepost. Als jullie goed zoeken kan je hem misschien vinden. Je moet wel tot het uiterste gaan hoor

Sadix
18-05-2011, 22:49
huh bij mij doet die het gewoon hoor, nadat ik trailers nog een keer trouwens gezien heb, geef ik deze film best veel kans op slagen... misschien wel een oscar... ik bedoel welke komedie in opkomst kan deze nog in 2011 overtreffen?


hahahaha je trapt wel in de trol maar de rest was wel erg grappig.

Kemal
18-05-2011, 22:54
http://www.youtube.com/watch?v=4pBhUU87N7k

anoniem gg
18-05-2011, 22:58
huh bij mij doet die het gewoon hoor, nadat ik trailers nog een keer trouwens gezien heb, geef ik deze film best veel kans op slagen... misschien wel een oscar... ik bedoel welke komedie in opkomst kan deze nog in 2011 overtreffen?

Er zit ook veel dark humor in de film , kun je heel veel kritiek op geven dus moet inderdaad voor jouw een top film zijn. Zo zie je dat als je nog een keer beide trailers bekijkt dat het best goed is.

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

Tip, als je gaat slapen en je denkt nog een paar keer aan die Amsterdam Heavy trailer word je misschien wel de grootste fan.....

Love & Peace

mean machine
19-05-2011, 00:53
Ik ben ter land ter zee en in de lucht, val dus niet onder die catogorie.

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

Love & Peace


beter iets dan niets en ik ga hem nu zeker kijken want ik vind ter land ter zee en in de lucht ook leuk en mischien een leuk detail john de mol douwde daar die karretjes de plomp dus wie weet wat voor films er nog komen ,als vechter begin je ook c, b ,a het gaat tenslotte om die afterparty lol zet hm op

micha
19-05-2011, 09:29
Komt Michael Madsen ook naar Moskou?

anoniem gg
19-05-2011, 22:12
Komt Michael Madsen ook naar Moskou?

Nee die is bang dat hij kritiek krijg van die ene student uit helmond, ben ze naam even kwijt.....

Love & Peace

http://www.youtube.com/fightgametv

Kemal
19-05-2011, 22:13
Nee die is bang dat hij kritiek krijg van die ene student uit helmond, ben ze naam even kwijt.....

:lol: wat een topic!

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

Leventdepevent
19-05-2011, 22:38
ja post nog n keer die trailers, ze worden er echt niet beter op hoor ;)

justsomeone
19-05-2011, 23:50
wat een kerel die bas he hahaha

micha
20-05-2011, 00:31
Nee die is bang dat hij kritiek krijg van die ene student uit helmond, ben ze naam even kwijt.....

Love & Peace

http://www.youtube.com/fightgametv

Nee joh die heeft vast wel Reservoir Dogs gezien toch?

anoniem gg
20-05-2011, 00:46
Nee joh die heeft vast wel Reservoir Dogs gezien toch?

Hij kan toch eerst even hier naar kijken is wat meere recentelijker dan reservoir dogs:

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw&feature=relmfu

Hey ehu student uit helmond (kan niet meer op die naam komen?) wat vindt je van deze trailer?

http://www.youtube.com/watch?v=Ql-OtOyZ1Ik&feature=channel_video_title

anoniem gg
20-05-2011, 22:17
Ahu aan die helmonder die volgens eigen zeggen niet zo gelieft is (kan niet op die naam komen) welke trailer vindt je beter?

http://www.youtube.com/watch?v=Ql-OtOyZ1Ik&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw&feature=player_embedded

Richelieu
20-05-2011, 22:21
@ Bas Boon: kun je ons als Mixfight lezers misschien wat meer duidelijkheid geven over het hele Fight Game gebeuren?

anoniem gg
20-05-2011, 22:54
@ Bas Boon: kun je ons als Mixfight lezers misschien wat meer duidelijkheid geven over het hele Fight Game gebeuren?

Fight Game is a revolutionary, multi-faceted, combat sports lifestyle brand focused on bringing fans and fighters closer together through social networking, mobile video gaming, Internet and TV broadcasts, news website, and a hot new clothing line including casual wear and fight gear.

Sponsored Fight Game athletes will not only become familiar faces to mainstream media but will also get the support needed to improve their game and rise to the highest levels of their sport, be it mixed martial arts, jiu-jitsu, judo, wrestling, or kickboxing. Stay in touch with Fight Game.


Only a fighter knows the Feeling

FightGameTV.com, Only a Fighter Knows the Feeling! (http://www.fightgametv.com)

http://www.youtube.com/fightgametv

http://www.youtube.com/watch?v=Ql-OtOyZ1Ik&feature=channel_video_title

Bromios
20-05-2011, 23:39
ik heb geen zin dit hele topic door te lezen; kan iemand misschien die trailer nog even posten ?

Ch3f1
21-05-2011, 03:15
Sloerige bende

blackadder
21-05-2011, 03:26
Fight Game is a revolutionary, multi-faceted, combat sports lifestyle brand focused on bringing fans and fighters closer together through social networking, mobile video gaming, Internet and TV broadcasts, news website, and a hot new clothing line including casual wear and fight gear.

Sponsored Fight Game athletes will not only become familiar faces to mainstream media but will also get the support needed to improve their game and rise to the highest levels of their sport, be it mixed martial arts, jiu-jitsu, judo, wrestling, or kickboxing. Stay in touch with Fight Game.


Only a fighter knows the Feeling

FightGameTV.com, Only a Fighter Knows the Feeling! (http://www.fightgametv.com)

http://www.youtube.com/fightgametv

http://www.youtube.com/watch?v=Ql-OtOyZ1Ik&feature=channel_video_title
Is het onderdeel van Golden Glory?

anoniem gg
21-05-2011, 07:28
Is het onderdeel van Golden Glory?

Zijn sponsor van veel GG vechters

Laatste K-1 Gp, Mighty Mo, Peter Aerts en Daniel Ghita vochten ook met Fight game logo

FightGameTV.com, Only a Fighter Knows the Feeling! (http://www.fightgametv.com) http://www.youtube.com/fightgametv

http://www.youtube.com/watch?v=Ql-OtOyZ1Ik&feature=channel_video_title

micha
21-05-2011, 09:20
die stem van Mauro is echt the shit

Mauro
21-05-2011, 09:40
Dank je.... :confused:

Mauro
21-05-2011, 09:43
Bas geeft "Trailer (park) Trash" een hele nieuwe betekenis ;)
Maarehm, serieus dan even : Wanneer gaat Adam Heavy de premiere beleven ?

blackadder
21-05-2011, 13:38
Zijn sponsor van veel GG vechters

Laatste K-1 Gp, Mighty Mo, Peter Aerts en Daniel Ghita vochten ook met Fight game logo

FightGameTV.com, Only a Fighter Knows the Feeling! (http://www.fightgametv.com) http://www.youtube.com/fightgametv

http://www.youtube.com/watch?v=Ql-OtOyZ1Ik&feature=channel_video_title
Maar t'is dus niet jouw of Martijns of ...'tjes bedrijf?

anoniem gg
21-05-2011, 14:06
Maar t'is dus niet jouw of Martijns of ...'tjes bedrijf?

YouTube FIGHTGAMETV.COM Goes on the PPV Business to Broadcast 'Glory' MMA and Kickboxing World Series - WSJ.com (http://online.wsj.com/article/PR-CO-20110519-908755.html) Wall Street Journal online

hoe is jouw engels?

blackadder
21-05-2011, 14:12
Inglisch werrie goot. Dus het is van jou en Frederico Lapenda?

anoniem gg
21-05-2011, 14:45
Inglisch werrie goot. Dus het is van jou en Frederico Lapenda?

Van een groep mensen waar ik onderdeel van uitmaak

Nieuwschierig?

blackadder
21-05-2011, 14:48
Nieuwschierig?
Ja.

D1987
21-05-2011, 19:24
Ik wist niet dat je nieuwschierig met CH schreef

Slome
22-06-2011, 00:17
http://www.youtube.com/watch?v=RddCT4N9P4k&feature=autoshare
http://fightgametv.com/
http://www.facebook.com/fightgame
http://www.youtube.com/fightgametv
http://twitter.com/#!/fightgametv

Kemal
22-06-2011, 06:47
Is deze film overigens al uit..?

Wil em zeker gaan bekijken

Leventdepevent
22-06-2011, 07:08
Laten we hopen van niet

TOON
22-06-2011, 12:54
ben ik dan de enige die fajah wel in een strak leren outfit wil zien zweten??

dirk5
22-06-2011, 13:19
ben ik dan de enige die fajah wel in een strak leren outfit wil zien zweten??

Ligt er een beetje aan of ze de hele film haar mond dicht houd.

SjorsWilms
22-06-2011, 13:31
Ik wist niet dat je nieuwschierig met CH schreef

Dude... serieus?

tnk2k
15-09-2011, 23:47
Heb de film net gezien. Het is wel 'aardig' en dan ben ik nog mild. Het verhaal is suf en de diepgang nog erger. Naast de karate moves had ik liever wat submissions geziens. Allistair en Sem hebben 1 a 2 minuten in de film.

Het feit dat het allemaal Engels wordt gesproken speelt duidelijk parten op de internationale markt. Ik had het meer geaprecieerd als het Nederlands was gesproken.

Alison Carroll lijkt steeds dieper te zakken sinds 'Tomb Raider' als ik het zo zie, 'Life is an Art' was ook geen succes.

Salliant detail is dat een belangrijk figuur in de film wordt geacteerd door niemand minder dan 'Jeroen Post', de ringspeaker van It's Showtime.

Je kan hem niet zo legaal downloaden via de piraten baai.

tnk2k
15-09-2011, 23:50
Oh saki en coenen waren de 'cargo' beveiligers in het begin. Ongeveer 10 sec hadden ze.

blackadder
15-09-2011, 23:53
Ach. 1 tot 2 minuten is normaal. Uriah Faber was laatst in een aflevering van de serie Leverage. Ook alleen 2 minuten of zo.

cholitzu
16-09-2011, 00:12
http://img560.imageshack.us/img560/298/unled1sp.jpg

Bromios
16-09-2011, 08:48
Komt ie niet in de bioscoop dan ?

Sadix
16-09-2011, 11:41
ik wacht op de bios versie van deze kaskrakers. Wil het goede niet missen.

TOON
16-09-2011, 12:45
Heb de film net gezien. Het is wel 'aardig' en dan ben ik nog mild. Het verhaal is suf en de diepgang nog erger. Naast de karate moves had ik liever wat submissions geziens. Allistair en Sem hebben 1 a 2 minuten in de film.

Het feit dat het allemaal Engels wordt gesproken speelt duidelijk parten op de internationale markt. Ik had het meer geaprecieerd als het Nederlands was gesproken.

Alison Carroll lijkt steeds dieper te zakken sinds 'Tomb Raider' als ik het zo zie, 'Life is an Art' was ook geen succes.

Salliant detail is dat een belangrijk figuur in de film wordt geacteerd door niemand minder dan 'Jeroen Post', de ringspeaker van It's Showtime.

Je kan hem niet zo legaal downloaden via de piraten baai.

was Fajah een beetje hot in deze film?
das voor mij namelijk DE reden om te gaan kijken :)

tnk2k
16-09-2011, 12:53
Haha, ja er zitten wel een paar leuke lesbo scene's in.

Amy Huckabay (de blondine) staat in het begin in der lingerie te schieten, dat was ook wel leuk.

respect
16-09-2011, 15:05
Wat een kut film enige goede waren de chicks ja

BC1983
16-09-2011, 15:21
x2

RedDawn
16-09-2011, 16:14
Jezus, kan je een nog slechtere film maken. Lijkt me bijna niet mogelijk. :(

Vinand
16-09-2011, 22:08
Haha, ja er zitten wel een paar leuke lesbo scene's in.

Amy Huckabay (de blondine) staat in het begin in der lingerie te schieten, dat was ook wel leuk.

x2

voor de rest echt een kut film van hier tot daar

Petrosyan188
16-09-2011, 23:02
zonde van mijn tijd zeg.... dit behoort echt tot een van de meest slechste films ooit!!

basblue
17-09-2011, 10:18
zonde van mijn tijd zeg.... dit behoort echt tot een van de meest slechste films ooit!!

Wilde 'm eerst niet gaan kijken, maar een mogelijke kandidaat voor de Gouden Framboos wil ik toch wel zien!

Zijn er al recensies?

Mauro
17-09-2011, 10:22
Kom ik net een kabouter tegen in de lift....drukt ie me onder bedreiging van een machete een usb stick in mn handen..
"Kijkuh! Anders hak ik je kop draf !!" zegt ie......dus ja, nu moet ik wel kijken toch?

dietrik
17-09-2011, 11:44
als BB hiermee naar cannes is geweest, heeft ie een mooie parij voor lul gestaan daar!

elpappi
19-09-2011, 11:17
Toen ik de eerste scene met Michael Madsen zag kreeg ik hoop. Daarna werd het echt tenenkrommend slecht. Jammer.

D1987
19-09-2011, 11:23
Plaatsvervangende schaamte

D1987
19-09-2011, 11:24
HAHAHAHA Bas wel zuur dit voor je! elke keer bijdehand doen met je filmpje en reclame maken en je film groter praten dan dat hij is en nu krijg je dit. Heb nog nergens 1 positieve reactie gezien op heel het internet

3.8 op IMDB, dat is opzich nog best wel hoog toch?
http://www.imdb.com/title/tt1740468/

elpappi
19-09-2011, 12:30
Kijk ik moet respect geven voor het feit dat men dit probeert. De vechtscenes waren echter dramatisch houterig en kwamen gewoon niet goed over. Fighting fish was in dat opzicht veel beter. Moest wel een beetje lachen om dit bericht op de IMDB message boards.

"Fifteen blind people gave this movie a 10/10"

Justinian
19-09-2011, 12:41
HAHAHAHA Bas wel zuur dit voor je! elke keer bijdehand doen met je filmpje en reclame maken en je film groter praten dan dat hij is en nu krijg je dit. Heb nog nergens 1 positieve reactie gezien op heel het internet

3.8 op IMDB, dat is opzich nog best wel hoog toch?
http://www.imdb.com/title/tt1740468/
Dat is inderdaad best hoog. Ik zie zelfs dat 29% van de gebruikers de film een 10 geeft en 29% een 1 ;)

Het ligt er een beetje aan met welke verwachtingen je deze film bekijkt denk ik. Als je een goede (A-film) verwacht dan kom je als filmliefhebber (althans een leek) van een koude kermis thuis. Als je de lat niet al te hoog legt dan... tja, dan is het naar mijn mening nog niet zo'n beste film haha Nee, ik hou het op 'ok/redelijk' maar heb er zeker geen lovende woorden voor over en zou de film ook niet aanraden. Wel leuk om te zien dat vechtsporters mee doen in de film. Moet eerlijk zeggen dat de bescheiden rollen die ze hebben goed worden uitgevoerd. Daarop niks aan te merken. Ook leuk dat het verhaal zich in Nederland en Thailand afspeelt, maar daar is alles dan ook mee gezegd.

Ik had vooraf redelijke verwachtingen op basis van de aankondigingen van Bas, dat klonk goed, maar meer dan ok of redelijk kan ik er niet van maken. Denk zelfs dat ik dan al positief ben ten opzichte van de reviews op imdb: Amsterdam Heavy Reviews Ratings - IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1740468/reviews)

McClane
19-09-2011, 13:16
Naar de reacties op het forum was ik toch wel benieuwd, maar ik kwam niet eens door de openingsmonoloog van Madsen heen.

GilbertYvelFan24
19-09-2011, 14:53
Tja Jeroen Post doet mee en spreekt Engels in de film.......... dat zegt mij al genoeg...........

redjuh
19-09-2011, 15:00
doe het dan in knap engels of in het nederlands met engelse subs. als hij na de eerste 3 minuten klaar was geweest, was ie best goed. gelukkig kostte het downloaden me geen ratio, want dat maak je met deze film nooit goed aan upload.
anyway... nice try.

(heeft Dana white hem gezien voordat GG gereleased werd? dat zou eea verklaren)

D1987
19-09-2011, 15:01
Haha jeroen post! Zat met hem en sterretje in hetzelfde vliegtuig vanuit spanje, normaal gesproken wens je dat zo n vliegtuig neerstort.

Leventdepevent
19-09-2011, 15:41
respect voor degene die daadwerkelijk "geprobeerd" hebben om hem te kijken, ik heb hem geprobeerd te downloaden maar zelfs dat lukte al niet haha

justsomeone
19-09-2011, 15:50
Jammer dat die producent zich nu even niet laat zien, maargoed, zijn we wel gewend

Mauro
19-09-2011, 18:32
Naar de reacties op het forum was ik toch wel benieuwd, maar ik kwam niet eens door de openingsmonoloog van Madsen heen.
Haha, idd, lang was die monoloog he?..Moet je nagaan, Madsen was het stokpaardje en een teaser voor deze film.
Ik hoop voor BB dat de film wel iets doet in Azië, daar wordt alles toch nagesynchroniseerd, en daar is de markt vele malen groter.
Lacht ie nog iedereen uit.

Bromios
19-09-2011, 20:06
Heb het eerste half uur gekeken en heb geen idee wat de openingsmonoloog met de film te maken heeft. iemand uitleg ?

En: Mijn god wat een slechte film.

Richelieu
19-09-2011, 20:25
Heb het eerste half uur gekeken en heb geen idee wat de openingsmonoloog met de film te maken heeft. iemand uitleg ?

En: Mijn god wat een slechte film.

Dat is ook één van de vragen waar ik mee zat. Madson doet een soort van Tarentino-achtig ogend monoloog, maar verder..................??

Justinian
19-09-2011, 20:37
ik heb de film niet gezien en ik vond hem al slecht!
Tja... als je een mening over de film wilt hebben, kijk hem dan tenminste. Dit is een beetje goedkoop scoren als je het mij vraagt.

Bromios
19-09-2011, 22:11
Dat is ook één van de vragen waar ik mee zat. Madson doet een soort van Tarentino-achtig ogend monoloog, maar verder..................??

Ik kijk hem wel even af en dan kom ik er misschien wel achter.
Als je die monoloog ziet denk je nog wel dat het wat kan worden. Op zich zou het in een hollywood productie ook nog wel een spectaculair verhaal kunnen zijn.

In het japans en dan ook de bombastische muziekjes een beetje aanpassen kan het nog wel wat worden. Maar dan zou ik hem ook in de nederlandse bioscopen in het japans doen...

Het doet me een beetje aan baantjer denken allemaal.

Bromios
19-09-2011, 23:41
ok, uitgekeken.

madsen komt nog een keer terug en belooft hij hem van informatie te voorzien. iets verderop is hij dood.

Einde snap ik ook niet. als ik me niet vergis is het een voorbode van deel 2.

Als je hier vin diesel in de hoofdrol zou doen en lara croft in de tegenrol dan zou het nog wat lijken maar dit is echt "holland in the hood". Spectaculaire achtervolging op de fiets heeft niet echt wat. Agenten springen spectaculair uit een golfje en doen dan eerst hun jasje uit.
Kan wel maar dan moet je de film in het nederlands doen.

Maar ik heb me wel vermaakt.

Mauro
20-09-2011, 06:47
.....als ik me niet vergis is het een voorbode van deel 2.

WTF?
A'dam Heavier ?

micha
27-09-2011, 09:27
Amsterdam heavier?

Bromios
27-09-2011, 09:50
Het heeft een open einde...

Mauro
27-09-2011, 09:51
Amsterdam heavier?
uh...ja
Als in: heavy, heavier, heaviest
(overtreffende trap enzo, of is mn engels zo beroerd?)

redjuh
27-09-2011, 14:19
most heaviest...

its 1 700mb trojan horse... hiding from amsterdam heavy

backmun
04-01-2012, 14:41
Kritiek moet je onderbouwen als je dan toch kritiek geeft, voorbeeld irritante Jeroen post, deze forum bezoeker geeft aan dat hij het accent van de nederlandse acteur niet leuk vindt in de trailer en geeft daarom aan waarom hij het niet leuk vindt.

----geen reclame aub----

Hendy
04-01-2012, 14:47
[QUOTE=backmun;1114499]Kritiek moet je onderbouwen als je dan toch kritiek geeft, voorbeeld irritante Jeroen post, deze forum bezoeker geeft aan dat hij het accent van de nederlandse acteur niet leuk vindt in de trailer en geeft daarom aan waarom hij het niet leuk vindt.



Don't fuck whit Jeroentje P.. Topgozer! ;)

RedDawn
04-01-2012, 15:57
Is de film financieel een succes geweest?

Bromios
04-01-2012, 17:07
heeft er iemand mischien een trailer van deze film ? Lijkt me erg interessant.

LJ Silver
04-01-2012, 17:37
heeft er iemand mischien een trailer van deze film ? Lijkt me erg interessant.

http://verydemotivational.files.wordpress.com/2010/12/demotivational-posters-trolling1.jpg

Kemal
04-01-2012, 17:43
Voordat we weer 2500 x de trailer voorbij zien komen...