PDA

View Full Version : TUF 13 episode 7



tik_tok
12-05-2011, 20:17
http://www.arkhilario.com/2011/05/11/ultimate-fighter-season-13-episode-7/

blackadder
12-05-2011, 20:25
Wat een hoop poep was dat weer.

amilster
12-05-2011, 21:54
in iedergeval wel dank voor het delen tik_tok

Shikoku
12-05-2011, 22:05
Ik vond de coaches challenge nog wel grappig. Dat houterige Brock nog geen bal kan gooien.

blackadder
12-05-2011, 22:40
Ik vond de coaches challenge nog wel grappig. Dat houterige Brock nog geen bal kan gooien.
Dat was het leukste aan die hele aflevering. Brock een Amerikaan die vroeger eens football wou spelen die zo afgaat tegen een Braziliaan die het alleen van TV kent. En dan Junior die de winst deelt met Team Leasnar behalve met Brock. :lol:

lopez86
12-05-2011, 22:52
Dat was het leukste aan die hele aflevering. Brock een Amerikaan die vroeger eens football wou spelen die zo afgaat tegen een Braziliaan die het alleen van TV kent. En dan Junior die de winst deelt met Team Leasnar behalve met Brock. :lol:

Lol idd, en dan heeft ie nog wel getryout voor 1 van de grootste NFL ploegen in Amerika.

ieatsoul
12-05-2011, 23:23
Ik vond inderdaad de coaches challenge het leukste van heel de aflevering. JDS is echt een nice guy, dat zag je ook weer terug in deze aflevering.

Shikoku
12-05-2011, 23:58
Dat was het leukste aan die hele aflevering. Brock een Amerikaan die vroeger eens football wou spelen die zo afgaat tegen een Braziliaan die het alleen van TV kent. En dan Junior die de winst deelt met Team Leasnar behalve met Brock. :lol:

Gezien de 15 miljoen die hij in 2010 schijnt verdiend te hebben door salaris+PPV verkoop denk ik niet dat hij daar wakker van lag :p

Btw, breaking news, Brock schijnt weer ziek te zijn. Lesnar-Dos Santos gaat niet meer door, het is nu Carwin-Dos Santos.

blackadder
13-05-2011, 00:09
Gezien de 15 miljoen die hij in 2010 schijnt verdiend te hebben door salaris+PPV verkoop denk ik niet dat hij daar wakker van lag :p
Vast niet. Net zo min als hij of Junior wakker liggen van $10.000 meer of minder. Maar het is wel een middelvinger naar Brock toe. On top of het feit dat een voormalige wannabe pro football speler werd verslagen door iemand die het zelfs nooit heeft gespeeld. En niet op het nippertje of zo. Hij werd volledig ingemaakt.

ieatsoul
13-05-2011, 11:20
Ik vond het inderdaad wel grappig om te zien hoe Lesnar presteerde, nadat Dana had verteld over Lesnar's achtergrond. Ik vond de challenge nog spannender dan de fight.

Maar dat hij het geld deelde met Lesnar zijn team, was meer omdat JDS gewoon een hele aardige gast is volgens mij. Heel sympathiek en oprecht. En ik denk dat beiden niet wakker liggen van 10K meer of minder, maar JDS had gelijk. Waarom zou Lesnar iets krijgen, als hij niet gewonnen heeft. Lesnar zijn team kan er niks aan doen dat hun coach verloren heeft van JDS, terwijl hun coach ook nog een ''pro football'' achtergrond had.

GnP
13-05-2011, 12:34
Gezien de 15 miljoen die hij in 2010 schijnt verdiend te hebben door salaris+PPV verkoop denk ik niet dat hij daar wakker van lag :p

Btw, breaking news, Brock schijnt weer ziek te zijn. Lesnar-Dos Santos gaat niet meer door, het is nu Carwin-Dos Santos.

bron?

remco pardoel
13-05-2011, 13:59
Het niveau wordt per seizoen beduidend minder.
Zou mooi zijn om op een neutrale plek de sterkste Europeanen tegen deze "helden" te zetten

bananenplukster
13-05-2011, 14:01
Topicstarter schaf een goede anti virus scanner aan ;), bij mij geeft hij namelijk aan "kwaadaardige site(virus)"

Mule-Kick
13-05-2011, 14:11
bron?

http://www.bloodyelbow.com/2011/5/12/2168116/brock-lesnar-diverticulitis-shane-carwin-junior-dos-santos

amilster
13-05-2011, 14:38
Ik mag die Dos Santos inderdaad wel, hij lijkt echt oprecht begaan te zijn met zijn team en het delen van het geld met de tegenpartij doet het ook goed bij de fans denk ik :)

Jammer dat die pot tussen hem en Lesnar er niet komt, maakt meteen TUF iets minder spannend voor mij

tik_tok
13-05-2011, 16:48
Erg jammer van Brock idd! Maar JDS is volgens mij echt een klasse vent en hoop dat die Carwin KO mept :)

GerbenV
13-05-2011, 19:51
Kweenie, ik vond het gevecht zo slecht nog niet, zeker niet wanneer je naar het vorige gevecht van Javier kijkt dat echt te saai voor woorden was. Die gast is gewoon storend en probeert het gevecht een 10 minuten durende hekhang-sessie te maken. Chuck probeerde er nog wat van te maken en ik was dan ook blij dat hij er 'n voortijdige stoppage uit wist te halen!
Volgens mij zijn de saaie vechters er nu min of meer uitgefilterd en gaan we volgende week wel wat leuks zien.
Het is me alleen niet helemaal duidelijk of de kerel met de handblessure daadwerkelijk mag vechten?