PDA

View Full Version : Graag feedback over de gebruiksvriendelijkheid van Fightstartv.com



FightstarTV
12-05-2011, 21:22
Beste sportvrienden,

De nieuwe site is nu een paar weken online en we wouden graag jullie feedback voor eventuele verbeteringen van de site.

Wat zou je graag verbeterd willen zien op FightstarTV.com en wat werkt volgens jouw nog niet naar behoren?

Onder alle Feedback van dit Topic verloten we een gesigneerd T-Shirt van Andy Souwer Power en gesigneerde Bokshandschoenen van Peter Aerts.

De winaars worden in dit Topic bekend gemaakt.


OSU

wrestler_nl
12-05-2011, 21:57
De achtergrond is helemaal wit. Dat vind ik een beetje saai en niet echt ''eye catching''. Daarentegen vind ik de achtergrond van de fightwearstore wel VET. Ook leuk dat er zoveel videos op staan maar misschien een idee om er ook bijvoorbeeld MMA partijen erop te zetten.
top natuurlijk dat de news gedeelte up to date is, altijd handig ;) .

SjorsWilms
12-05-2011, 22:00
Er staan ook MMA partijen op...

wrestler_nl
12-05-2011, 22:01
Er staan ook MMA partijen op...

die heb ik dan gemist , sorry.

Leventdepevent
12-05-2011, 22:44
ik zou ook de witte kleur van de achtergrond vervangen door een iets rustgevenders, bijv kleur van fighstar logo (oranje achtig) ofzo

blackadder
12-05-2011, 22:46
Ik zou graag zien dat evenementen in groepen worden geplaatst zodat je de partijen van een bepaalt evenement snel kunt vinden. En als er videos zijn van iets zoals een seminar wat in meerdere delen is gepost dat je van deel 1 gewoon kunt doorklikken naar deel 2. Ik neem nu even het seminar van Badr Hari als voorbeeld. Als ik dat via de zoekfunctie heb gevonden en ik deel 1 gekeken moet ik eerst weer op de terug knop klikken voordat ik verder kan met deel 2. In plaats van dat deel 2 bijvoorbeeld onder deel 1 staat en ik zo snel en comfortabel verder kan kijken.

Danielos
12-05-2011, 22:47
Leuke actie en schitterende website. De website is erg overzichtelijk en heeft een duidelijke volgorde, je vindt meteen waar je naar zoekt. De kleurencombinatie van de website is erg goed vind ik zelf. Maar hier uiteraard wat feedback, anders heb je er niks aan:)
- Als je op een video klikt en bekijkt, zie ik nergens de share buttons van b.v. facebook/twitter etc. Hierdoor kunnen mensen het gemakkelijk delen met vrienden etc.
- Aangezien de website ook internationaal is waarom alleen ''Nederlandse'' events aankondigen en niet alvast de UFC/Strikeforce en alle andere events er ook neer zetten? Momenteel staat er alleen kickboxing bij events, waar is MMA en de rest?
- Seminars en gewone events zoals gala's gescheiden houden, bijvoorbeeld twee rijen naast elkaar..ene met gala's andere met seminars in NL of Europa.
- Print this page kan weg bij interviews en andere paginas lijkt mij, denk niet dat iemand zo pagina gaat uitprinten:) In plaats daar van weer de share buttons van twitter etc. Dat is momenteel een stuk populairder:)

Valt heb ik weinig te zeggen, alles is erg duidelijk en website ziet er erg fris uit. Vind het blauwe en witte erg mooi op de homepage, zo wordt de website niet te druk en blijft alles overzichtelijk.

FightstarTV
02-06-2011, 21:42
Thanks allemaal en uiteraard is meer feedback welkom :D