PDA

View Full Version : The rampage jackson diaries



tom69330
13-05-2011, 06:01
UFC TV - UFC 129: St-Pierre vs Shields - Weigh-ins LIVE ! - FFF - Free-Fight Fever - World Fight news Videos (http://www.olivier-angelini.org/article-ufc-tv-news-on-ufc-videos-press-conference-weigh-ins-actus-66580285.html)

Gilaiir
13-05-2011, 12:39
Je hebt de verkeerde link man, ik zal je ff helpen.


http://www.youtube.com/watch?v=Kl6NeK2UdbI

wrestler_nl
13-05-2011, 14:33
ik had hem al gezien hahahaha rampage is cool :)

tik_tok
13-05-2011, 14:49
Als Rampage verliest van hamill ga ik denk ik huilen...

Ik wil de Rampage van PRIDE weer terug!!!!!

wrestler_nl
13-05-2011, 15:00
Als Rampage verliest van hamill ga ik denk ik huilen...

Ik wil de Rampage van PRIDE weer terug!!!!!

Rampage van UFC > Rampage van Pride

dirk5
13-05-2011, 15:04
Rampage van UFC > Rampage van Pride

hahahaha, wacht effe hahahahahaha

Hij kan niet wachten om te stoppen met mma, en dat al sinds 2009 :)

wrestler_nl
13-05-2011, 15:11
hahahaha, wacht effe hahahahahaha

Hij kan niet wachten om te stoppen met mma, en dat al sinds 2009 :)

Nou en dat heeft er toch niets mee te maken. De Rampage van de UFC vecht veel slimmer, heeft veel betere boks techniek. Als de rampage van de ufc tegen de rampage van pride vecht dan slaat de ufc versie hem KO ;)

dirk5
13-05-2011, 15:19
Nou en dat heeft er toch niets mee te maken. De Rampage van de UFC vecht veel slimmer, heeft veel betere boks techniek. Als de rampage van de ufc tegen de rampage van pride vecht dan slaat de ufc versie hem KO ;)

Ik denk dat ie hem tot in een beslissing zou willen grinden...

Het vuur is eruit, jij zegt slimmer, ik zeg saaier.

Het was een vechter met acteer aspiraties...

Nu is het een acteur die niet meer wil vechten maar het wel doet.

Pahlavan
13-05-2011, 15:30
rampage heeft helaas al meerdere malen in interviews laten blijken dat zijn hart niet meer volledig bij het vechten ligt. volgens mij kiest rampage momenteel eerder voor een degelijke rol in een film dan voor een title shot.

zonde, want naar mijn mening heeft hij niet het maximale uit zijn vechtcarriere gehaald.

XanaduNL
13-05-2011, 15:39
Lol, check zijn zoon bijdehand doen in het zwembad. :p

Gilaiir
13-05-2011, 15:59
Rampage is een van de redens dat ik MMA ben gaan kijken. Ik hoop zo dat hij Hamill 2de ronde KO slaat. Niks tegen Hamill hoor, vind hem super tof en zie hem graag!

tik_tok
13-05-2011, 17:46
Nou en dat heeft er toch niets mee te maken. De Rampage van de UFC vecht veel slimmer, heeft veel betere boks techniek. Als de rampage van de ufc tegen de rampage van pride vecht dan slaat de ufc versie hem KO ;)

Slimmer? Ik wordt zo verschrikkelijk moe van dat woord de laatste tijd.
De hele UFC heeft het altijd over slim vechten en dat is nou ook de reden waarom er zoveel saaie gevechten tussen zitten.

De Rampage uit de PRIDE tijd was een beest! En ik denk niet dat hij toen zoveel slechter was, hij heeft natuurlijk meer geleerd door ervaring, maar heb liever de oude rampage dan deze.

wrestler_nl
13-05-2011, 17:54
Slimmer? Ik wordt zo verschrikkelijk moe van dat woord de laatste tijd.
De hele UFC heeft het altijd over slim vechten en dat is nou ook de reden waarom er zoveel saaie gevechten tussen zitten.

De Rampage uit de PRIDE tijd was een beest! En ik denk niet dat hij toen zoveel slechter was, hij heeft natuurlijk meer geleerd door ervaring, maar heb liever de oude rampage dan deze.

lol wanneer heb jij Rampage Jackson in een saai gevecht gezien? (behalve de Rashad evans fight dan ;) )

Gilaiir
13-05-2011, 19:29
lol wanneer heb jij Rampage Jackson in een saai gevecht gezien? (behalve de Rashad evans fight dan ;) )
Rampage vs Machida was ook niet denderend...

tik_tok
13-05-2011, 19:42
lol wanneer heb jij Rampage Jackson in een saai gevecht gezien? (behalve de Rashad evans fight dan ;) )

Heb je ook weer gelijk in :P

Maar toch.. Zijn vechtstijl in Pride vond ik mooier..

wrestler_nl
13-05-2011, 20:56
Rampage vs Machida was ook niet denderend...

het is een kwestie van mening maar ik vond die gevecht wel mooi :D