PDA

View Full Version : Hesdy gerges vecht de 21ste!!!



bananenplukster
14-05-2011, 14:42
Breaking: Hesdy Gerges is Back on for May 21st is.gd/pnihno

justsomeone
14-05-2011, 14:47
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSyJBD-S4sLtNND82HsJN3-r1o1RikUuyvLdMaPLq5qujYIrV_p6A&t=1

Soulbringer320
14-05-2011, 14:52
http://4.bp.blogspot.com/_IEKip6NnYJo/TCf9AuvIaCI/AAAAAAAAAhg/Aw6LL7zIR-0/s1600/who-cares%5B1%5D.jpg

bananenplukster
14-05-2011, 15:31
Hou oud zijn jullie als ik vragen mag?Ik begin het forum eerlijk gezegd wel zat te worden door deze reacties, kan mixfight hier niet tegen op treden?Het gaat achter uit!!!!!!! Je kan tegenwoordig niks meer plaatsen of je krijgt zulke kinderachtige reacties bah bah bah!!!

justsomeone
14-05-2011, 15:38
Ik ben bijna 30.
Blijkbaar vinden niet erg veel mensen het erg boeiend dat hij vecht gezien het aantal posts

bananenplukster
14-05-2011, 15:50
Ik ben bijna 30.
Blijkbaar vinden niet erg veel mensen het erg boeiend dat hij vecht gezien het aantal posts

Ik had je eerder op 10 geschat ;).

Sadix
14-05-2011, 15:53
Top dat Hesdy Vecht.

Hij is toch door gegroeid tot 1 van mijn lievelings zwaar gewichten. HIj komt in ieder geval altijd om te vechten. Vind zijn stijl ook erg mooi, hij denkt goed na tijdens het vechten en combineert erg goed voor een zwaar gewicht.

justsomeone
14-05-2011, 15:56
Ik had je eerder op 10 geschat ;).

Waar slaat dat nou op?
je laat je eigen wel kennen hoor.

Je start een thread, wat ik zeer op prijs stel, nu was het een `nieuwtje` wat me gestolen kan worden, maar misschien post je morgen iets wat ik wel interessant vind.
Vervolgens reageer ik niet met een tekst, maar met een plaatje om aan te geven dat ik en vele anderen met mij het geen hol kan boeien of hij nu wel of niet vecht.
En dan kom je met de meest kansloze opmerking `ik had je eerder op 10 geschat`

Gast thnx, ik heb gelold om je

bananenplukster
14-05-2011, 16:05
Waar slaat dat nou op?
je laat je eigen wel kennen hoor.

Je start een thread, wat ik zeer op prijs stel, nu was het een `nieuwtje` wat me gestolen kan worden, maar misschien post je morgen iets wat ik wel interessant vind.
Vervolgens reageer ik niet met een tekst, maar met een plaatje om aan te geven dat ik en vele anderen met mij het geen hol kan boeien of hij nu wel of niet vecht.
En dan kom je met de meest kansloze opmerking `ik had je eerder op 10 geschat`

Gast thnx, ik heb gelold om je

Als je het niet op prijs stelt dan reageer je gewoon niet makkelijk zat!!!! Maar niet met zo een denigrerende nikszeggende reactie. Vind je het gek dat er enkele gewaardeerde leden in het verleden al zijn vertrokken, door zulke reacties!!! Zo gaat het forum er alleen maar op achter uit

Fan1976
14-05-2011, 16:06
Waar vecht ie dan? Op de binnenplaats tijdens het luchten ofzo? hahaha geintje ChicitaBanana

bananenplukster
14-05-2011, 16:07
Top dat Hesdy Vecht.

Hij is toch door gegroeid tot 1 van mijn lievelings zwaar gewichten. HIj komt in ieder geval altijd om te vechten. Vind zijn stijl ook erg mooi, hij denkt goed na tijdens het vechten en combineert erg goed voor een zwaar gewicht.

Eindelijk iemand die op een volwassen manier reageert!!!!

Hesdy hoort zeker bij de beste zwaar gewichten ter wereld, ben benieuwd hoe hij het zal doen in een rematch tegen badr of tegen saki.

justsomeone
14-05-2011, 16:08
Wie zegt dat ik het niet op prijs stel?
Elke thread die geopend word stel ik op prijs, ongeacht door wie ze geopend zijn.
Ik gaf alleen mijn mening niet met een tekst maar met een plaatje.
What`s the difference?

bananenplukster
14-05-2011, 16:09
Waar vecht ie dan? Op de binnenplaats tijdens het luchten ofzo? hahaha geintje ChicitaBanana

Haha sporthallen zuid 21 mei ;), hij was in eerste instantie van de card gehaald omdat hij vast zat maar nu hij vrij is vecht hij toch nog wel.(zulke reacties kan ik meer waarderen dan reacties als who cares ;) )

justsomeone
14-05-2011, 16:10
Breaking: Hesdy Gerges is Back on for May 21st is.gd/pnihno

Ik zal nu in je thread even reageren met een tekst en niet met een plaatje.

Hesdy wie?
Die zwaargewicht die amper een KO scoort?
Persoonlijk vind ik er geen moer aan om naar te kijken, maar dat is mijn bescheiden mening.
Hoop dat andere er wel van genieten wanneer hij in actie komt, maar hij is in ieder geval niet iemand waar ik een kaartje voor zal kopen

bananenplukster
14-05-2011, 16:10
Wie zegt dat ik het niet op prijs stel?
Elke thread die geopend word stel ik op prijs, ongeacht door wie ze geopend zijn.
Ik gaf alleen mijn mening niet met een tekst maar met een plaatje.
What`s the difference?

Who cares betekent min of meer dat je het niet op prijs stelt dat ik het nieuws post!!!Maar goed ik hou erover op

justsomeone
14-05-2011, 16:12
Who cares betekent min of meer dat je het niet op prijs stelt dat ik het nieuws post!!!Maar goed ik hou erover op

Ok laten we ophouden.
denk btw dat dit de best lopende hesdy thread is met ongeveer 15 posts:D

Soulbringer320
14-05-2011, 17:01
Bedoelde het meer al geintje gewoon....:lol:

Ow: voor de info, ben 26

justsomeone
14-05-2011, 17:05
Bedoelde het meer al geintje gewoon....:lol:

Ow: voor de info, ben 26

ik dacht meer aan 10 :D

Ironmike.
14-05-2011, 17:44
http://4.bp.blogspot.com/_IEKip6NnYJo/TCf9AuvIaCI/AAAAAAAAAhg/Aw6LL7zIR-0/s1600/who-cares%5B1%5D.jpg

x2!

respect dat ie het zover heeft bereikt tot nu toe, maar ik zou hem echt NIET missen als die niet meer vecht!
Dus of die nou vecht of niet, ik kijk toch nooit naar zijn partijen omdat ik hem gewoon niet interresant vind!!!!!!!!!!!!!!!! hihihihihih

SjorsWilms
14-05-2011, 18:02
Als Hesdy vecht weet je gewoon dat het een punten gevecht wordt. Ik vind het niet zo'n leuke vechter.:whistling:

Soulbringer320
14-05-2011, 18:04
ik dacht meer aan 10 :D

Wat een zwak antwoord....bla bla bla..:lol:

Lionheart
14-05-2011, 18:53
Top dat Hesdy vecht!!

En tja, de jongens die hier zeggen dat hij niets waard is of geen KO kan scoren.... Sta een keer 2 minuten met hem in de ring;)

Hoop dat Hesdy lekker gaat knallen!

justsomeone
14-05-2011, 19:30
Sta een keer 2 minuten met hem in de ring;)



Zou dat best willen hoor, kan ie misschien eindelijk weer een KO op zijn lijstje bijschrijven

Kemal
15-05-2011, 07:43
Gezellig topic... Hou het svp ontopic

****

Vind het juist goed om te zien dat Hesdy de partij op 21 mei draait, zeker na alles wat er gebeurt is.

mr doctor
15-05-2011, 12:51
Heel volwassen allemaal. If u don't care, don't post.

Aan de mensen die Hesdy niet leuk vinden om naar te kijken, dat kan. Dat is jullie mening. Zo zullen er ook mensen zijn die niks vinden aan Badr, Remy of Semmy. Ik daarintegen vind Hesdy wel een leuke vechter. Het toont lef om een paar dagen van te voren een partij tegen Sem Schilt aan te nemen. Ook heeft hij Semmy laatst in zijn achteruit gezet zoals dat nooit eerder is gebeurd en goede prestaties geleverd tegen andere toppers. Dat is dan weer mijn mening.

Daaraan wil ik toevoegen dat ik vind dat hij van iedereen zou kunnen winnen op dit moment.