PDA

View Full Version : afscheidsgala Clyde Petres / schietpartij



Pages : [1] 2

HUNTER
14-05-2011, 17:53
Hierbij vanuit Hoorn een live verslag van het gala rondom het laatste ring gevecht van Clyde Petres....

Ik zit aan de ring en het gals is zojuist begonnen met enkele jeugdpartijen. Van de jeugd - en N-klasse partijen zal ik enkel uitslagen posten, de andere partijen zal ik live verslaan.

Jeru
14-05-2011, 17:54
Thanks Hunter! Succes!

HUNTER
14-05-2011, 17:56
01. J 38 kg; Joey Buiting (Boukhari Gym Delft) - Mohamed el Hammouti (Team Dutch Gold Utrecht)

el Hammouti wint op Punten

HUNTER
14-05-2011, 17:58
02. J 31 kg; Kelvin Bosma (Team Petres) - Amaru Dousgthount (Generation Gym)

Dousgthount winnnar op punten

HUNTER
14-05-2011, 17:59
03. J 45 kg; Soufian (El Otmani Gym) - Otman el Baouti (Team Dutch Gold Utrecht)

El Baouti winnaar op punten

HUNTER
14-05-2011, 18:01
04. J 71 kg; Sian Delrock (Boukhari Gym Delft) - Valentino (Days Gym)

Valentino winnar op punten

HUNTER
14-05-2011, 18:12
05. J 52 kg; Tiyani Beztati (Pancration) - Asdin Azerkan (Sportcenter 010)

Beztati winnaar op punten

HUNTER
14-05-2011, 18:17
06. C 77 kg; Odin Dijkstra (Sokudo) - Soufian Assa (Loekies Gym)

De eerste C partij van de avond laat twee heel verschillend vechters zien. Dijkstra maakt vooral lowkicks, waar Assa het stotend probeert te beslissen. Halverwege ronde 1 komt Dijkstra goed door met een lichaamsstoot, waar Assa behoorlijk last van heeft. Dijkstra dicteert het tempo, en wint ronde 1
In ronde 2 vecht Assa meer naar voren, maar al snel neemt Dijkstra het gevecht weer over. Er wordt wat meer geclincht, maar acties volgen hier niet uit. De vele lowkicks van Dijkstra gan hun effect hebben, want het linkerbeen van Assa functioneert iedere minuut minder.
De laatste ronde geeft weer hetzelfde beeld. Asa wil wel, maar komt er nauwelijks door. dijkstra blijft zoeken naar de lowkick en plaatst deze behoorlijk hard op het opgezwollen linkerbeen van Assa. Mooie partij van de kant van Dijkstra.

Odin Dijkstra winnaar op punten

HUNTER
14-05-2011, 18:38
07. N 69 kg: Joy Simson (Simson Gym) - Sabri (FC van Dams)

ONBESLIST

HUNTER
14-05-2011, 18:50
08. N 77 kg: Jeffrey Gomes (Team Petres) - Abdel el Ourfi (TB Den Haag)

El Ourfi winnaar op punten

HUNTER
14-05-2011, 19:04
09. Boks heavyweight: Appie (Kops Gym) - Dawid (Stay in Shape Center)

dawid staat gewoon met zijn nike zaalvoetbalschoenen aan in de ring... Boksschoenen zijn blijkbaar niet nodig. Ook het nievau is niet dat je zegt wow.... Maar goed, met een hel hok vol schreeuwende 'Amsterdam Hooligans' kun je niet heel veel pugilistische hoogstandjes verwachten. Appie vecht heel erg met zijn kin omhoog, dit levert hem nog geen problemen op.

In de tweede ronde vechten beiden nog steeds als hoogilans, maar de zaal vindt het leuk. vooral Appie slaat meer met de binnenkant van zijn handschoen, maar blijkbaar mag alles door. Jammer dat deze partij op een gala moet, maar beide vechters verkopen vast erg veel tafels....

In de laatste ronde komen er zelfs backhands aan te pas (!!!!) maar de hele zaal lijkt het fantastisch te vinden....

Tsja. Snel vergeten

HUNTER
14-05-2011, 19:06
Oh ja. ONBESLIST... whatever

Sadix
14-05-2011, 19:16
haha laat ze ff versnellen, 2 tegenstanders van mijn leerlingen voor 4 juni vechten op deze gala. Wil weten hoe ze het gedaan hebben.

HUNTER
14-05-2011, 19:17
10. C 63 kg; Levon van der Geest (Sportcenter 010) - Ilias Bouchalikht (Samurai Sports)

Van der geest gaat er meteen volle bak in. Vooral de vele trappen naar het lichaam van Bouchalikht maken indruk. Bouchalikht krijgt vrij weinig ruimte van de energieke Van der Geest. In de tweede ronde lijkt van der Geest al behoorlijk moe, en Bouchalikht neemt het tempo al snel weer over. Aan het einde van de tweede gaat Van der Geest even neer, maar net niet genoeg voor een eightcount.... Wordt n leuke derde!
In de derde begint van der Geest erg goed, maar al snel blijkt dat hij buiten adem is. Maar Bouchalikht is ook behoorlijk moe, dus de acties worden steeds spaarzamer. Beide vechters waren behoorlijk aan elkaar gewaagd!

Levon van der Geest winnaar op punten

HUNTER
14-05-2011, 19:34
11. N 75 kg; Santino Verbeek (Sokudo) - Ali Hamoudi (Sportcenter 010)

Winnaar op punten Ali Hamoudi

Peter0711
14-05-2011, 19:41
Bedankt voor het verslag tot nu toe..Top!

HUNTER
14-05-2011, 19:45
12. C 62 kg; Julian Main (Days Gym) - Amkadmi (Sportcenter 010)

Vanaf het begin is er een erg hoog tempo in deze partij, maar de vechters bewegen te veel om elkaar goed te kunnen raken. Wanneer dit wel gebeurt wordt Amkadmi in zijn kruis geraakt en ligt de partij weer even stil. Vlak hierna wordt dezelfde vechter door een knie in zijn gezicht geraakt, maar hij maakt een hoop misbaar en de scheids gaat hier niet in mee.
De ronde eindigt en in de rust wordt de handdoek geworpen door de mensen uit de blauwe hoek.

Julian Main winnaar door opgave tegenstander

justsomeone
14-05-2011, 19:49
thnx Hunter, reps zijn onderweg

HUNTER
14-05-2011, 19:59
13. C Heavyweight: Hatim Bouchida (Team Petres) - Kariem Salmi (El Otmani Gym)

Bij de allereerste actie krijgt Salmi 8 tellen, mij is niet echt duidelijk waarom. Wel is duidelijk dat er een behoorlijk gewichtsverschil tussen deze twee vechters is, waar Salmi niet echt heel goed mee omgaat. Hij pakt vaak de clinch en legt hiermee het gevecht behoorlijk stil. Ronde twee is een behoorlijk lange clinch, waarin beide heren weinig acties maken. De clinch wordt heel sporadisch onderbroken, en hierbij is Salmi degene die de punten scoort. In de laatste ronde heft Salmi het initiatief. Hij beweegt meer, en komt af en toe hel goed door bij de zware Bouchida, die te log oogt om de beweeglijke Salmi bij te kunnen houden.

Kariem Salmi winnaar op punten

HUNTER
14-05-2011, 20:16
14. C 59 kg Remsy Ramos (Days Gym) - Tarik Bouhafa (Fighting Spirit Gym)

Bouhafa is ruim een kop groter dan Ramos, maar hij oogt vrij slungelig. Ramos doet het goed door constand de afstand snel te overbruggen, en de lange Bouhafa geen ruimte te geven. Hierdoor wordt het wel een heel rommelige eerste ronde. Aan het begin van ronde twee gebeurt er iets wat weinig gebeurt, er wordt namelijk een coach weggestuurd door de scheidsrechter. Erg goed, want bepaalde mensen kunnen zich echt niet beheersen. De partij wordt er niet beter van. Beide vechters clinchen veel en vaak, en zijn wel enthousiast maar ze missen erg veel. Ook de derde ronde is erg slordig, en als dan de vermoeidheid toe gaat slaan dan komen de knieen in het kruis en komen er nog meer missers.... Ramos krijgt 8 hersteltellen, maar kan hierna doorvechten. Ramoskomt terug met een spinning backfist, en hij krijgt hier een minpunt voor. Rommelige partij....

Remsy Ramos winnaar op punten

HUNTER
14-05-2011, 20:49
15. Wereldtitel UMC 69,8 kg; Ramzi Tamaditi (Chakuriki) - Maik Karathanasis (FFC)

De strijd barst meteen keihard los... Eindelijk een paar vechters die echt het initiatief zoeken in de clinch. Volop acties dus, waarbij Karathanasis fysiek een stuk sterker lijkt. Tamaditi heeft echter een stuk meer fans, ens wordt luidruchtig naar worden geschreeuwd. Ook in de twede ronde wordt er weer volop geclincht, waarbij Karathanasis weer iets beter oogt. Hij gooit echter zo veel kracht in zijn acties dat ik benieuwd ben hoe lang hij dat vol gaat houden.... Tamaditi vecht wat bekeken, maar weet vooral in de counter een hoop puntjes te scoren.
In ronde 3 lijkt het beste er af bij Karathanasis. Hij is minder krachtig en snakt af en toe naar adem. Tamaditi gooit het tempo omhoog en Karathanasis lijkt te gaan breken. Keer op keer stuurt Tamaditi aanvallen van Karathanasis door, en Karathanasis lijkt rijp voor de sloop.
In de vierde ronde ligt het tempo aanmerkelijk lager, en Karathanasis lijkt hierdoor weer enigszinds te kunnen herstellen. Tamaditi pakt het tactisch niet zo heel goed aan, want hij laat Karathanasis weer bijtanken. Hierdoor kunnen we nog een spannende laatste ronde tegemoet zien.....
Tamaditi lijkt het te hebben begrepen want hij zet weer vol het gaspedaal naar beneden. Het tempo gaat omhoog en meteen komt Karathanasis behoorlijk in de problemen. Karathanasis vecht de partij op karakter uit, maar volgens mij kan hij geen aanspraak meer maken op de zege....

Ramzi Tamaditi winnaar op punten

HUNTER
14-05-2011, 21:06
16. Boksen; Tom Verharen (Vargas Gym) - Arthur Turec (Team Petres)

Ook wel eens leuk, een bokspartij met boksers die ook daadwerkelijk kunnen boksen..... LOL

Beide vechters maken er een gelijk opgaande partij van. Hoog tempo, maar geen van beid vechters weet echt een groot voordel te behalen. Helaas is er eerder al een pauze aangekondigd, waardoor de zaal half leeg is en deze wedstrijd een beetje als 'pauze vulling' wordt gebruikt. Dit verdienen de vechters niet. Jammer.

De partij is trouwens behoorlijk in evenwicht. Dit komt ins de uitslag naar voren want er komt een ONBESLIST uit

HUNTER
14-05-2011, 21:07
Volgens mij is het nu wel pauze......

Sadix
14-05-2011, 21:19
Gefeliciteerd Ramzi!! top partij!! ben echt blij voor je bro!

HUNTER
14-05-2011, 21:34
En we gaan weer verder.....

HUNTER
14-05-2011, 21:38
Meteen na de pauze komt er een enorme drumband de toko binnen knallen....

Er komt een nieuwelingen partij aan... Maar het lijkt alsof er een K-1 wereldtitelgevecht gaat beginnen... Tot relletjes in het publiek aan toe. Jammer.

payap
14-05-2011, 21:40
Thanx Hunter!

Goed bezig.

HUNTER
14-05-2011, 21:47
17 n-klasse Marc Dinjens (Team Petres) - Marvin Demasco (Stay in shape center)

De partij is eigenlijk helemaal niets..... Demasco komt als een bezetene in en stopt niet bij de break. De shceidsrechter toont geen lef en door de een of andere vremde reden mag Demasco gewoon verder. Vervolgens gaan de stoppen volledig door en ontsiert Demasco eigenhandig het gala door zelfs op de gron door te gaan. Zelfs als de scheidsrechter Dinjens aan de andere kant van de ring zet trekt Demasco een sprint om met een vliegende knie in te komen. Dit hoort echt niet in de ring thuis!!!!

HUNTER
14-05-2011, 21:49
Wat ik dan niet begrijp is dat zo'n debiel dan vervolgens nog in de ring mag staan, iedereen zijn excuses aanbiedt en vervolgens nog door de ringspeaker en de organisator nog een applaus krijgt ook.....

Ik sta echt perplex... Dacht je een beetje in de richting te komen van een beter imago van vechtsporten..... We hebben hier in Hoorn nog een heel lange weg te gaan zo blijkt

HUNTER
14-05-2011, 21:52
En dan krijg je nog gevechten op het VIP gedeelte ook.... Tuurlijk

malle eppie
14-05-2011, 22:08
Wat ik dan niet begrijp is dat zo'n debiel dan vervolgens nog in de ring mag staan, iedereen zijn excuses aanbiedt en vervolgens nog door de ringspeaker en de organisator nog een applaus krijgt ook.....

Ik sta echt perplex... Dacht je een beetje in de richting te komen van een beter imago van vechtsporten..... We hebben hier in Hoorn nog een heel lange weg te gaan zo blijkt
Hoi Hunter ik weet niet of jij nog een keer gevraagd word maar ik geniet van je korte stukjes HarryUtrecht

Bagheera
14-05-2011, 22:29
hahaha ongezouten verdient een pluim.. good job hunter!

NESEM
14-05-2011, 22:42
PANG! Schietpartij bij vechtsportgala in Hoorn

Brekende Grip2 PRIO-paniek in het Noord-Hollandse Hoorn. Bij een schietpartij op een kickboks-gala in sporthal Vredehof [maps (http://maps.google.nl/maps?oe=utf-8&client=firefox-a&ie=UTF8&q=Vredehof+Hoorn&fb=1&gl=nl&hq=Vredehof&hnear=0x47c8a90c31fad5df:0xcf99fa4d78d3ef18,Hoorn&hl=nl&view=map&cid=15354405374898206154&iwloc=A&ved=0CC0QpQY&sa=X&ei=rOXOTbetB5CiOpmmjMsB)] zijn meerdere gewonden geraakt. Politie is massaal uitgerukt. Meerdere ambulances en trauma-heli's. Er gaan geruchten dat er "doden op de stoep" liggen. Later meer en ook een plaatje.
Update: Het heerst. Nu ook schietpartij op Weteringschans te Amsterdam. Ook daar meerdere ambulances ter plekke.
geenstijl.nl

grip 2 onbekende melding - hoorn - (http://hulpverlening.nl/forum/index.php/topic,2331.0.html)

Marco (scheids)
14-05-2011, 22:44
Is daarna de pleuris uitgebroken daar? Zie hele vreemde berichten op teletekst!

MaartenManaus
14-05-2011, 22:46
de tering ,, lijkt brazil wel
hoop dat het meevalt

HUNTER
14-05-2011, 22:47
Sorry ben nu thuis.....

Jullie hebben het missch meegekregen. Maar totale escalatie. Schietpartij.....

HUNTER
14-05-2011, 22:47
Man dood op de stoep.....

Zooooo kut

HUNTER
14-05-2011, 22:48
Iedereen die ik ken probeer ik ff te checken..... Damn wat een chaos

Jeru
14-05-2011, 22:50
Pfff wat een drama... zo wordt je lol weer aardig ontnomen.

SjorsWilms
14-05-2011, 22:51
suc6

Jammer hoor, zal wel weer op het nieuws komen.
Krijg dan natuurlijk weer gezeik van mensen om me heen...

Bagheera
14-05-2011, 22:52
gvd moet niet gekker worden.. wat een kut nieuws..

NESEM
14-05-2011, 22:52
hier kun je twitter volgen

Twitter (http://twitter.com/#!/gerbenvanthek)

heeft dit met die vliegende knie partij te maken?

HUNTER
14-05-2011, 22:55
Ff kort. Na de escallatie partij gingen twee vrouwen vehten en voor ik t wist vlogen de stoelen en tafels door t vip deck

Snel wegwezen en we staan buiten en heel vlakbij schoten... Bloedende man op stoep... Stress..... Gelukkig de meeste bekenden veilig

HUNTER
14-05-2011, 22:55
Ff kort. Na de escallatie partij gingen twee vrouwen vehten en voor ik t wist vlogen de stoelen en tafels door t vip deck

Snel wegwezen en we staan buiten en heel vlakbij schoten... Bloedende man op stoep... Stress..... Gelukkig de meeste bekenden veilig

Tony
14-05-2011, 23:56
De tering sebas. Goed om te horen dat je veilig bent thuisgekomen.
Man man, gekkenhuis

Kemal
15-05-2011, 07:56
Wat een teringzooitje, gelukkig mankeer je niets, maar wat klote voor Clyde ook en de vechtsport in het algemeen natuurlijk.. pffff

Harrie Nak
15-05-2011, 08:21
Echt een grof schandaal op wat een mooie avond had moeten worden. Ik zeg einde kickboxgala's als het zelfs in de ring al zo uit de hand loopt.

Qtie-Pie
15-05-2011, 08:29
Hunter, chaos idd. Toen iedereen die 'verplicht' binnen gehouden werd het pand weer mocht verlaten heb ik 't laatste deel van mijn spullen gehaald. Daarbij vond ik in het versleng ook een camera 'batterij' oplader, die heb ik gesaved. Nu weet ik niet of deze van Marieke is, of van Eddy del Prado (Fightweek.nl). Kun je mij dit laten weten?

HUNTER
15-05-2011, 08:35
Regina,

de oplader is van Eddy. Met jou alles goed verder?

MMAFAN-1122
15-05-2011, 08:38
Veselijk nieuws.. Klopt het dat het schiet incident te maken heeft met voetbal sup.?

Qtie-Pie
15-05-2011, 08:48
Sebas,

oké thanks voor de info. Stond als aan de grond genageld, het was even behoorlijk schrikken. Alles vloog letterlijk en figuurlijk direct achter mij. Wat een chaos. Naast mij lag een man met 'n zware hoofdwond op de grond. Ga zo maar door.... in 1 woord VERSCHRIKKELIJK. Na het schuilen en 'gesommeerd' worden binnen te blijven door de politie, omdat de situatie buiten ernstig was konden we uiteindelijk na het sein veilig via de achteruitgang de hal verlaten. Ook hier wil ik wil mijn dank uitspreken naar de “heren en dames” die hun medemens (waaronder ik zelf) hebben opgevangen omdat ze uit angst zijn gaan schuilen na het slagveld, wat binnen aan de gang was.

Hoe is het met Marieke en jou?

Roque
15-05-2011, 09:00
Grote schande! Nu wordt het Verlaan wel erg makkelijk gemaakt.

johnmixfight
15-05-2011, 09:28
En dan krijg je nog gevechten op het VIP gedeelte ook.... Tuurlijk

zijn dit dan weer `fans`van Marvin Demasco van Stay in shape center ?

als dat zo is dan moeten ze Stay in shape center schorsen voor het leven en Marvin met pek en veren op een bolderkar door Hoorn rijden. Sowieso eigenlijk na zulk onsportief gedrag :boos::boos:

wat is dit weer ontzettend kut, zowel voor de slachtoffers als voor de sport.

SjorsWilms
15-05-2011, 09:35
zijn dit dan weer `fans`van Marvin Demasco van Stay in shape center ?

als dat zo is dan moeten ze Stay in shape center schorsen voor het leven en Marvin met pek en veren op een bolderkar door Hoorn rijden. Sowieso eigenlijk na zulk onsportief gedrag :boos::boos:

wat is dit weer ontzettend kut, zowel voor de slachtoffers als voor de sport.

Stay in shape center kan er ook niks aan doen dat 1 van hun vechters verkeerd publiek heeft... Schors gewoon dat publiek. Alles staat toch op camera.

remco pardoel
15-05-2011, 10:15
Marvin Damasco, begeleiders, "fans" en club voor het leven bannen op alle vechtsport gerelateerde evenementen en gala's ALS deze partij de aanleiding was.

De begeleiders konden ingrijpen door de partij te staken van Damasco.
Daarmee kon het ook niet escaleren.

Dorpsgekken horen niet in de ring thuis.

Marco (scheids)
15-05-2011, 10:17
Sebas wat was nou de aanleiding?

Die partij of iets anders?

Als ik jouw verslag lees lijkt t er wel op alsof de t begon met een partij die uit de hand loopt, mede door een scheidsrechter die niet direct en adekwaat optreed.

knift
15-05-2011, 10:19
Marvin Damasco, begeleiders, "fans" en club voor het leven bannen op alle vechtsport gerelateerde evenementen en gala's ALS deze partij de aanleiding was.

De begeleiders konden ingrijpen door de partij te staken van Damasco.
Daarmee kon het ook niet escaleren.

Dorpsgekken horen niet in de ring thuis.


2X wat een stront mongolen ik was nog wel van plan dit jaar voor het eerst m'n zoontje mee te nemen naar een gala nou mooi niet dus!

joost
15-05-2011, 10:25
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9790586/__Gelukkig_op_tijd_weggekomen__.html?p=4,1

Marco (scheids)
15-05-2011, 10:29
Marvin Damasco, begeleiders, "fans" en club voor het leven bannen op alle vechtsport gerelateerde evenementen en gala's ALS deze partij de aanleiding was.

De begeleiders konden ingrijpen door de partij te staken van Damasco.
Daarmee kon het ook niet escaleren.

Dorpsgekken horen niet in de ring thuis.

x3

Maar ALS dit de aanleiding was mag de bond zich ook wel eens achter de oren krabben, waarom hebben die niet ingegegrepen tijdens de partij als ze zien dat hun scheids het niet trekt?

Maar ja, misschien moet er vanuit de overheid nu iets gaan gebeuren/komen om dit te gaan reguleren. Tis heel jammer maar ik zeg het al een paar jaar, tis wachten op ...... maar laat ik niet op de zaken vooruitlopen ik ben er niet bij geweest dus kan er niet over oordelen.

ashi76
15-05-2011, 10:30
Drie gewonden bij kickboksgala in Hoorn - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/583930/2011/05/15/Drie-gewonden-bij-kickboksgala-in-Hoorn.dhtml)

'Ik stond midden in de shit' - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/583934/2011/05/15/Ik-stond-midden-in-de-shit.dhtml)

Sebas wordt in 2 grote kranten gequote.
Ik hoop dat de politie wat met de beelden kan...

SjorsWilms
15-05-2011, 11:00
Drie gewonden bij kickboksgala in Hoorn - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/583930/2011/05/15/Drie-gewonden-bij-kickboksgala-in-Hoorn.dhtml)

'Ik stond midden in de shit' - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/583934/2011/05/15/Ik-stond-midden-in-de-shit.dhtml)

Sebas wordt in 2 grote kranten gequote.
Ik hoop dat de politie wat met de beelden kan...

Volgens mij volgt AD mixfight. Dat youtube filmpje stond hier al eerder en ze quoten Hunter.

Hendy
15-05-2011, 11:07
Diep zwarte dag voor de vechtsport. krijg hier echt rillingen van..

SjorsWilms
15-05-2011, 11:08
Het staat ook al op NU.nl en waarschijnlijk komt het morgen ook groot in de krant :(

D1987
15-05-2011, 11:12
waar staat het filmpje dan?

sportfan
15-05-2011, 11:15
Drie gewonden bij kickboksgala in Hoorn - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/583930/2011/05/15/Drie-gewonden-bij-kickboksgala-in-Hoorn.dhtml)

'Ik stond midden in de shit' - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/583934/2011/05/15/Ik-stond-midden-in-de-shit.dhtml)

Sebas wordt in 2 grote kranten gequote.
Ik hoop dat de politie wat met de beelden kan...

Ik ben er niet geweest maar ben verschrikkelijk verdrietig.

Ik zit te kijken naar dat filmpje en vraag me echt af hoeveel zuurstof je bij je geboorte of algemene beschaving te kort bent gekomen om met stoelen en tafels in het wilde weg te gooien. Ik zie op beeld dat mensen met tafels en stoelen gooien die, in mijn ogen, niet naar een bepaalde persoon gemikt zijn maar in het wilde weg gesmeten worden. Wat een hersenloze debielen.

En dan heb ik het niet eens over het feit dat je een (vuur)wapen bij je hebt... ik vraag me echt af waarom neem je een vuurwapen mee naar een evenement?

Ik kan een eind meegaan; een ruzie tussen 2 mensen ... Maar dan moet de rest eromheen direct opgetreden worden door deze personen uit elkaar te halen en uit de zaal te verwijderen. Ik heb het dan in eerste instantie over de bekenden van deze mensen (indien er bij deze personen enige vorm van opvoeding sprake is geweest) en niet over de security want dat is wel heel makkelijk... Het kan toch niet zo zijn dat 2 vechtende dames de aanleiding waren voor dit drama?

Het feit dat Sebastiaan aangeeft dat de officials bij een bepaalde partij niet ingrepen (angst? commercieel belang) maken we veel te vaak mee. Net zoals overduidelijk 'valse jureringen' in het voordeel van toevallig 'kaart/tafel-verkopende vechters'. Dit is vaak aanleiding tot 'verhitting' van het publiek.

Clyde, ik ken je niet persoonlijk maar wens je sterkte.

D1987
15-05-2011, 11:16
Wie is Damasco? er zouden hier fotos van hem moeten staan:
tattooben (http://web.me.com/tattooben/lucky_6_tattoo/Gallerys/Paginas/Portfolio_TattooBen.html#1)

NielsN
15-05-2011, 11:19
Wie is Damasco? er zouden hier fotos van hem moeten staan:
tattooben (http://web.me.com/tattooben/lucky_6_tattoo/Gallerys/Paginas/Portfolio_TattooBen.html#1)

Hoe weet je nou of die jongen er iets mee te maken heeft?!

Doe eens normaal.

Marco (scheids)
15-05-2011, 11:25
Het feit dat Sebastiaan aangeeft dat de officials bij een bepaalde partij niet ingrepen (angst? commercieel belang) maken we veel te vaak mee. Net zoals overduidelijk 'valse jureringen' in het voordeel van toevallig 'kaart/tafel-verkopende vechters'. Dit is vaak aanleiding tot 'verhitting' van het publiek.
.

100% mee eens .... een scheids/official en ook een ringspeaker kunnen een gala redden van rellen zoals deze, maar ook zwaar uit de hand laten lopen.

Geef mij het USA systeem dan maar: State Commission's >> iedereen die met een vechtsportgala te maken heeft (promotor/vechter/coach/cornerman/ringspeaker/scheidsrechter/jury) moet een officiele licensie hebben.

marcelt
15-05-2011, 11:33
waar staat het filmpje dan?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9791198/__Gewonde_vechtgala_Hoorn_op_intensive_care__.html ?sn=binnenland,buitenland

mama
15-05-2011, 11:38
ik weet niet zo goed of ik hier op wil reageren. En zo ja wat ik moet reageren. Dit is voor Clyde een complete ramp geworden wat zo mooi had MOETEN zijn. Hij heeft na een vreselijke periode van zijn ziekte dit niet verdiend. Ik snap niet dat je zo egoďstisch kan zijn om als een debiel te gaan vechten op de tribune en bij de vips. Het gala begon al meer dan een uur te laat. Hierdoor waren mensen al geďrriteerd en hadden al behoorlijk wat op.
De scheids en ringspeaker konden er niets aan doen. Het was binnen 2 seconden een complete chaos. Het deed me een beetje aan Heiloo denken. Lang geleden. Ik denk ook dat dit mijn laatste gala was. Heb er zo echt geen zin meer in.
Ben er klaar mee. De oudste leest ook dingen op internet en die was zich rot geschrokken, is dat het waard? Op dit moment vind ik dat niet.

Regina met mij gaat het goed. En met jou? Wat Sebas al zegt alleen de batterij is van mij.

Dragao
15-05-2011, 11:41
Trieste situatie, we worden zo weer een paar eeuwen teruggezet

D1987
15-05-2011, 11:44
Hoe weet je nou of die jongen er iets mee te maken heeft?!

Doe eens normaal.

Lees het topic?!

Doe eens normaal.

D1987
15-05-2011, 11:45
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9791198/__Gewonde_vechtgala_Hoorn_op_intensive_care__.html ?sn=binnenland,buitenland

Thanks!

MMAFAN-1122
15-05-2011, 11:49
ik weet niet zo goed of ik hier op wil reageren. En zo ja wat ik moet reageren. Dit is voor Clyde een complete ramp geworden wat zo mooi had MOETEN zijn. Hij heeft na een vreselijke periode van zijn ziekte dit niet verdiend. Ik snap niet dat je zo egoďstisch kan zijn om als een debiel te gaan vechten op de tribune en bij de vips. Het gala begon al meer dan een uur te laat. Hierdoor waren mensen al geďrriteerd en hadden al behoorlijk wat op.
De scheids en ringspeaker konden er niets aan doen. Het was binnen 2 seconden een complete chaos. Het deed me een beetje aan Heiloo denken. Lang geleden. Ik denk ook dat dit mijn laatste gala was. Heb er zo echt geen zin meer in.
Ben er klaar mee. De oudste leest ook dingen op internet en die was zich rot geschrokken, is dat het waard? Op dit moment vind ik dat niet.

Regina met mij gaat het goed. En met jou? Wat Sebas al zegt alleen de batterij is van mij.

Ik begrijp je helemaal... Echt klote dat dit gebeurd is!

MMAFAN-1122
15-05-2011, 11:51
Hoe weet je nou of die jongen er iets mee te maken heeft?!

Doe eens normaal.

Tja... Mogelijk heeft hij wel het vuurtje aangestoken bewust of onbewust!!!

InFaMouS
15-05-2011, 12:01
Hallo allemaal, ook ik was aanwezig op de tribune, de videobeelden die op youtube staan zijn gemaakt van een vriend die naast mij stond.
Ik wou echter even 2 dingen posten:

1. Iedereen is bij de ingang gefouilleerd
2. De partij van Damasco heeft 99% zeker het vuurtje aangestoken

basblue
15-05-2011, 12:02
Blij om te horen dat de reporter van mixfight veilig is thuis gekomen. De slachtoffers wens ik een goed en volledig herstel. Voor de aanstichters een passende straf.

En voor de vechtsport en gala's? Ik hoop dat (bekende) vechters, fans, scheidsrechters, sportscholen, bonden, mixfight de handen in een slaan en gezamenlijk met een plan komen om hier wat aan te doen. Om de kans op herhaling te minimaliseren. Zo laten we aan de buitenwereld zien dat vechtsport voor sporters is en niet voor een stelletje gekken.

NielsN
15-05-2011, 12:07
Tja... Mogelijk heeft hij wel het vuurtje aangestoken bewust of onbewust!!!

Mogelijk ja.

Het kan ook zijn dat Al Queda er achter zat. Dat weet je dus niet.

mama
15-05-2011, 12:09
Mogelijk ja.

Het kan ook zijn dat Al Queda er achter zat. Dat weet je dus niet.

Tuurlijk of kabouter plop. Was jij erbij?

NielsN
15-05-2011, 12:12
Tuurlijk of kabouter plop. Was jij erbij?

Wat is dat voor een rare vraag?

Ik zeg gewoon dat het beter is om met oordelen te wachten tot 'we' weten wat er gebeurd is. Voordat we iemand publiekelijk aan de schandpaal nagelen die er niets mee te maken heeft.

Maar als je iets wil delen, ga je gang.

Peter0711
15-05-2011, 12:13
Ik hoorde het gisteravond metteen al,het is verschrikkelijk klote nieuws. Net na de boek lancering van Jens weer een flinke stap vooruit naar mijn gevoel,en dan nu weer 10 stappen achteruit.

Dit hele concept van Gala's op zaterdagavond met vip tafeltjes,en uitgaand publiek werkt volgens mij gewoon totaal niet.. Ze moeten dit hele concept naar mijn idee gewoon helemaal omgooien,en lekker via een gecontroleerde bond op zaterdag overdag bij elkaar op de sportschool wedstrijden vechten die allemaal bij worden gehouden,en je dus ook zodanig een ranking houdt tussen alle sportscholen en klasse's / gewicht

Het is inmiddels op deze manier wel gebleken dat het gewoon niet werkt. Jammer,maar wel de realiteit.

Zoals

DAWK1D
15-05-2011, 12:18
Of vechters vechten gewoon tegen elkaar zonder publiek, gevecht worden gewoon gefilmd en online gezet klaar is kees.

mama
15-05-2011, 12:20
Naja mijn mening heb ik er over gegeven. En ik denk dat die partij de druppel was. Het is iets wat al een hele avond aan het broeien is. En ineens slaat de vlam in de pan.

OG
15-05-2011, 12:23
Sterkte clyde/ team petres

marcelt
15-05-2011, 12:23
Ridouan van Gym Haarlem organiseerde al twee keer een gala zonder alcohol op de tribunes. Goed plan. Hij had wel alcohol op het vip-terras. Dat ging in Haarlem tot heden wel goed. Misschien moeten ze de gala's helemaal droogleggen. Alhoewel ik zelf graag bier drink op gala's. Maar er zijn te veel kneuzen bij wie het fout gaat.

D1987
15-05-2011, 12:24
Als je zo onsportief in de ring vecht, verdien je het nooit meer om daar te staan, en in mijn ogen niet om te leven. Als je doorgaat terwijl iemand al op de grond ligt of met een vliegende knie op iemand die op de grond ligt in komt, dan spoor je toch niet? Dan ben je zo dom, dat je al je kracht/moeite/tijd die je in de partij en al je andere partijen heb gestopt weggooit. Je naam, je respect, niemand moet je dan meer. En het beste zou zijn dat deze beste man nooit meer mag vechten, aan het publiek wat hij meeneemt kan hij niets doen, nee... maar hij kweekt het vuurtje wel aan

Ervani
15-05-2011, 12:26
Ik hoorde het gisteravond metteen al,het is verschrikkelijk klote nieuws. Net na de boek lancering van Jens weer een flinke stap vooruit naar mijn gevoel,en dan nu weer 10 stappen achteruit.

Dit hele concept van Gala's op zaterdagavond met vip tafeltjes,en uitgaand publiek werkt volgens mij gewoon totaal niet.. Ze moeten dit hele concept naar mijn idee gewoon helemaal omgooien,en lekker via een gecontroleerde bond op zaterdag overdag bij elkaar op de sportschool wedstrijden vechten die allemaal bij worden gehouden,en je dus ook zodanig een ranking houdt tussen alle sportscholen en klasse's / gewicht

Het is inmiddels op deze manier wel gebleken dat het gewoon niet werkt. Jammer,maar wel de realiteit.

Zoals

I agree.


Ik heb alles vooral gehoord en er niet zo veel van gezien omdat ik in de kleedkamer stond en op een gegeven moment (gelukkig) buiten stond.

Naar mijn mening wordt het tijd dat de verschillende bonden de handen in een slaan en in directe samenwerking met de overheid tot een oplossing komen. Sinds wij opnames over de UFC maken begin ik ook een beetje te begrijpen hoe men de zaken in Amerika regelt, daar zit de overheid er diep in. Inderdaad met licenties werken zoals iemand elders in dit topic al omschreef. Als een vechter, begeleider of het publiek van een van de vechters zich misdraagt: licentie in nemen en einde oefening.

Ik kan mij ook helemaal vinden in het bovengenoemde standpunt over VIP-tafels. Ik begrijp goed dat deze tafels voor de organisatie belangrijk zijn om inkomsten binnen te halen maar dan beter geen VIP-tafels meer en de toegangsprijs voor de tribune omhoog. En ook het eerder genoemde alcohol probleem: heel simpel geen alcohol.

Volgens mij moet je het allemaal als en soort van voetbal wedstrijd gaan begeleiden, evenementen bier, clubkaarten etc... Klinkt allemaal heel lullig maar het lijkt er echt op dat het niet anders kan. Het stomme is dat v/d Laan de grote evenementen wil verbieden terwijl ik juist de indruk heb dat juist de grotere evenementen beter controleerbaar en beheersbaar zijn.

Dergelijke vechtpartijen maak je natuurlijk ook bij allerlei andere evenementen mee, ik heb een keer een hele massale vechtpartij meegemaakt tijdens Parkpop. Daar begon een grote groep voetbal supporters met elkaar te matten. En natuurlijk zijn er nog veel meer voorbeelden.

De hele situatie is lullig voor iedereen, voor Clyde, de organisatie, de vechters en het grootste deel van het publiek.

D1987
15-05-2011, 12:26
Ridouan van Gym Haarlem organiseerde al twee keer een gala zonder alcohol op de tribunes. Goed plan. Hij had wel alcohol op het vip-terras. Dat ging in Haarlem tot heden wel goed. Misschien moeten ze de gala's helemaal droogleggen. Alhoewel ik zelf graag bier drink op gala's. Maar er zijn te veel kneuzen bij wie het fout gaat.

Uit eigen ervaring weten we dat de mensen bij de viptafels constant baco's, whiskey mixjes en dergelijke moeten drinken. Ze hebben de een nog niet op of ze hebben alweer een nieuwe nodig en zo gaat het maar door. Geef ze een drankkaart o.i.d. en schenk alleen bier(achtige dranken) en wijn bijvoorbeeld

Tony Galento
15-05-2011, 12:30
I agree.


Ik heb alles vooral gehoord en er niet zo veel van gezien omdat ik in de kleedkamer stond en op een gegeven moment (gelukkig) buiten stond.

Naar mijn mening wordt het tijd dat de verschillende bonden de handen in een slaan en in directe samenwerking met de overheid tot een oplossing komen. Sinds wij opnames over de UFC maken begin ik ook een beetje te begrijpen hoe men de zaken in Amerika regelt, daar zit de overheid er diep in. Inderdaad met licenties werken zoals iemand elders in dit topic al omschreef. Als een vechter, begeleider of het publiek van een van de vechters zich misdraagt: licentie in nemen en einde oefening.

Ik kan mij ook helemaal vinden in het bovengenoemde standpunt over VIP-tafels. Ik begrijp goed dat deze tafels voor de organisatie belangrijk zijn om inkomsten binnen te halen maar dan beter geen VIP-tafels meer en de toegangsprijs voor de tribune omhoog. En ook het eerder genoemde alcohol probleem: heel simpel geen alcohol.

Volgens mij moet je het allemaal als en soort van voetbal wedstrijd gaan begeleiden, evenementen bier, clubkaarten etc... Klinkt allemaal heel lullig maar het lijkt er echt op dat het niet anders kan. Het stomme is dat v/d Laan de grote evenementen wil verbieden terwijl ik juist de indruk heb dat juist de grotere evenementen beter controleerbaar en beheersbaar zijn.

Dergelijke vechtpartijen maak je natuurlijk ook bij allerlei andere evenementen mee, ik heb een keer een hele massale vechtpartij meegemaakt tijdens Parkpop. Daar begon een grote groep voetbal supporters met elkaar te matten. En natuurlijk zijn er nog veel meer voorbeelden.

De hele situatie is lullig voor iedereen, voor Clyde, de organisatie, de vechters en het grootste deel van het publiek.


bij de buren wordt gesproken over ajax-hooligans die aanwezig waren in de vip bij het petres gala.

NielsN
15-05-2011, 12:30
Dit:


Naja mijn mening heb ik er over gegeven. En ik denk dat die partij de druppel was. Het is iets wat al een hele avond aan het
broeien is. En ineens slaat de vlam in de pan.

Is wel heel wat anders dan dit:


Als je zo onsportief in de ring vecht, verdien je het nooit meer om daar te staan, en in mijn ogen niet om te leven. Als je doorgaat terwijl iemand al op de grond ligt of met een vliegende knie op iemand die op de grond ligt in komt, dan spoor je toch niet? Dan ben je zo dom, dat je al je kracht/moeite/tijd die je in de partij en al je andere partijen heb gestopt weggooit. Je naam, je respect, niemand moet je dan meer. En het beste zou zijn dat deze beste man nooit meer mag vechten, aan het publiek wat hij meeneemt kan hij niets doen, nee... maar hij kweekt het vuurtje wel aan

Wat ik er van hoor werd er al de hele tijd "Ajax hooligans" geroepen en was het al een paar keer eerder misgegaan. Dus wat nou "publiek dat hij meeneemt"? Dat weten we dus helemaal (nog) niet. Misschien (waarschijnlijk) was het de druppel, ja. Maar ik las ook ergens dat er twee wijven met elkaar op de vuist waren gegaan en dat dat de aanleiding was...

Marco
15-05-2011, 12:32
geen alchohol schenken is al een eerste stap in de goed richting.

D1987
15-05-2011, 12:33
Dit:



Is wel heel wat anders dan dit:



Wat ik er van hoor werd er al de hele tijd "Ajax hooligans" geroepen en was het al een paar keer eerder misgegaan. Dus wat nou "publiek dat hij meeneemt"? Dat weten we dus helemaal (nog) niet. Misschien (waarschijnlijk) was het de druppel, ja. Maar ik las ook ergens dat er twee wijven met elkaar op de vuist waren gegaan en dat dat de aanleiding was...

Ja ok, daar heb je een punt. Maar ik heb nog nooit bij een gala jongens Amsterdam of Rotterdam hooligans horen roepen, plus van mensen die ik ken die daar geweest zijn zeiden meteen dat het rondom zijn partij begon. Maar we weten inderdaad nog niets.

justsomeone
15-05-2011, 13:11
Of vechters vechten gewoon tegen elkaar zonder publiek, gevecht worden gewoon gefilmd en online gezet klaar is kees.

Wie betaald de gage van een vechter dan

DAWK1D
15-05-2011, 13:13
Wie betaald de gage van een vechter dan

Daar had ik nog niet aan gedacht, daar moet dan maar een ''vervangend'' iets voorkomen without a doubt :p. Maar hoe het nu gaat lijkt me dan niet eens z'n slecht idee.. Bij voetbal wedstrijden kregen de ''supporters'' in het verleden/heden ook wel eens z'n soort sanctie dat de stadions leeg bleven, misschien dat het helpt. En dat het tuig misschien eens begint na te denken.

Silat
15-05-2011, 13:15
Als nou eens een overkoepelende bond in NL komt voor vechtsport evenementen.
En dat bv net als bij de Challenge in Hoofddorp een pas nodig is om toegang te krijgen voor een evenement.
Dan krijg je natuurlijk weer gezeur net als bij de "wietpas", maar hey.. Als je niks te verbergen hebt is er toch niks aan de hand. Fouilleren, alcohol verbieden en rook vrij.

Ieder die buiten het boekje gaat, bannen bij de "Bond.

Just my 2 cents..

wrestler_nl
15-05-2011, 13:23
Damn echt klote om te horen! SHIT ZEG!!!!!!!!

SjorsWilms
15-05-2011, 13:31
Daar had ik nog niet aan gedacht, daar moet dan maar een ''vervangend'' iets voorkomen without a doubt :p. Maar hoe het nu gaat lijkt me dan niet eens z'n slecht idee.. Bij voetbal wedstrijden kregen de ''supporters'' in het verleden/heden ook wel eens z'n soort sanctie dat de stadions leeg bleven, misschien dat het helpt. En dat het tuig misschien eens begint na te denken.

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga niet voor een leeg publiek vechten...

DAWK1D
15-05-2011, 13:38
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga niet voor een leeg publiek vechten...

Liever dat, dan een publiek dat vol zit met verkeerde bedoelingen. Natuurlijk is het niet ideaal..

Baske
15-05-2011, 13:42
Mond viel er open van toen ik dit nieuws hoorde... Sterkte ermee iedereen...

Goolings
15-05-2011, 16:09
Clyde Petres heeft een betere afscheid verdiend!! Ik vind het echt rot voor hem..is gewoon goede gast
Ik snap niet dat mensen zo ondoordacht kunnen zijn.

Sjaak
15-05-2011, 16:43
Triest heel triest en zeker als je weet dat die jongen zijn afscheidsgala vecht en waarom. Hoop dat de slachtoffers zullen herstellen maar wat een ras mongolen zeg.

Ik vraag me wel eens af of 99 % van alle vechtpartijen niet beginnen in het VIP gedeelte want daar loop me een arrogant tuig rond die werkelijk alles denkt te kunnen maken omdat ze een paar pegels hebben. Ben al zo vaak naar dit soort gala's geweest en als je hoort wat er geroepen wordt naar scheidsrechters, juryleden en tegenstanders dan vraag je je werkelijk af of je op een sportevenement bent of in ruimte met a-sociale bajes klanten. De meest vreselijke ziektes worden geroepen en respect en sportiviteit zijn totaal niet aanwezig.

Weet wel dat ik al 17 jaar grote kyokushin toernooien organiseer en vooraf wordt altijd duidelijk gemaakt aan de aanwezige vechters, coaches en publiek dat onsportief gedrag van de vechter en coach en gescheld van het publiek niet wordt geaccepteerd. Doen ze dit toch dan worden ze eenmaal gewaarschuwd en gaat het publiek toch door dan wordt als maatregel de vechter en coach gediskwalificeerd en degene die zich niet kunnen gedragen door de security resoluut zonder aanzien des persoons verwijderd.

Zou op kickboks gala's ook eens moeten gebeuren, gewoon het publiek en vooral de VIP tafels waarschuwen dat bij gescheld hun vechter gediskwalificeerd wordt maar dan moet je als organisatie wel de ballen hebben om het daadwerkelijk te doen, doe je dat niet dan keur je het eigenlijk gewoon toe. Maar ja sponsors wegsturen die zich niet gedragen daar moet je echt ballen voor hebben en dat zijn er niet veel die dat aandurven, maar geloof me het is wel de enige oplossing voor de toekomst.

We zijn bezig met sport laat dat duidelijk zijn ............. en het moet ten alle tijden sport blijven en geen criminele bijeenkomsten van een stel rand debielen die niks met sport hebben maar alleen komen om te zuipen, stoer te doen en patserig onsportief gedrag ten toon spreiden waar elke echt sportliefhebbers de rillingen van krijgen.

Iets om over na te denken maar ik weet 1 ding, ik zal dit soort taal en optreden NOOIT tolereren om mijn toernooien want het heeft niets maar dan ook niets met sport te maken. Gewoon weren die excessen.

osu !

Pernik
15-05-2011, 16:50
Alcohol is vaak de oorzaak, ik hou ook van een biertje, afschaffen hoeft van mij niet, maar begin eens met drooglegging tot halverwege het gala, is bij het voetbal wat ik bezoek ook en ik moet zeggen dat het sindsdien veel aangenamer is, natuurlijk de drooglegging ook bij de vips.
Ben ooit gestopt met vechtsportgala's te bezoeken juist door het buitensporig alcoholgebruik van de "vechtersbazen" buiten de ring.

FightstarTV
15-05-2011, 17:13
Erg triest allemaal wat er gister gebeurd is en die gillende kinderen en vrouwen pffffffffff we hopen dat de beelden ertoe bijdragen dat dit soort mensen opgepakt worden.

We zullen over ongeveer een uurtje de desbetreffende partij online zetten.

blackadder
15-05-2011, 17:17
We zullen over ongeveer een uurtje de desbetreffende partij online zetten.
Okay dan. Kan men gelijk zien wie men niet meer moet laten draaien op zijn gala.

La
15-05-2011, 17:20
Dit soort dingen zijn erg slecht voor de sport, maar was de beveiliging??
Want tijdens filmpjes zie ik die niet?
En die heb je om dit soort zaken tegen te gaan.

Qtie-Pie
15-05-2011, 17:20
Marieke, gelukkig maar.... Ja, met mij gaat ie ook weer goed. Schrik zat er goed in. Máár ben blij dat ik naar m'n gevoel heb geluisterd en de dochter van Erwin (Chakuriki) door een MF.nl broeder (handschoenen man gisteren) op tijd naar de kleedkamer heb laten brengen. Ok, de lader is van Eddy en de batterij van jou. Wil je ff via een PM je adres naar me toesturen... dan zorg ik ervoor dat ik de batterij van de week jou kant op gestuurd wordt.

Briant
15-05-2011, 17:44
Sprakeloos... achterlijke idioten.

PeterMMA
15-05-2011, 17:51
Wat afschuwelijk is dit, zeg. Wat afschuwelijk voor die man. Ik ken hem verder niet, maar op het filmpje van FightstarTV.com | MMA, Kickboxing, Karate videos (http://www.fightstartv.com) kan je zien dat het hem echt aangrijpt. Dit gun je niemand.

Ik hoop dat de aanstichters gepakt worden en mogelijk op een zwarte lijst oid. gezet worden.

ijsbier
15-05-2011, 18:09
is het laatste gevecht + de vechtpartij al ergens op internet te zien?

Harrie Nak
15-05-2011, 18:48
Alcohol is vaak de oorzaak, ik hou ook van een biertje, afschaffen hoeft van mij niet, maar begin eens met drooglegging tot halverwege het gala, is bij het voetbal wat ik bezoek ook en ik moet zeggen dat het sindsdien veel aangenamer is, natuurlijk de drooglegging ook bij de vips.
Ben ooit gestopt met vechtsportgala's te bezoeken juist door het buitensporig alcoholgebruik van de "vechtersbazen" buiten de ring.Gewoon evenementenbier schenken, en verder hopen dat ze thuis van de poedersuiker snoepen.

Sadix
15-05-2011, 18:48
Erg triest allemaal wat er gister gebeurd is en die gillende kinderen en vrouwen pffffffffff we hopen dat de beelden ertoe bijdragen dat dit soort mensen opgepakt worden.

We zullen over ongeveer een uurtje de desbetreffende partij online zetten.


en ? ik zie nog niets op de site.

Bosco Baracus
15-05-2011, 18:49
is het laatste gevecht + de vechtpartij al ergens op internet te zien?

http://www.youtube.com/watch?v=QhiJNNLr2fk

Ger Maan
15-05-2011, 18:50
Woorden schieten tekort, wat een idioot.


http://www.youtube.com/watch?v=QhiJNNLr2fk

raveboy
15-05-2011, 18:50
en ? ik zie nog niets op de site.

Marc Dinjens vs Marvin Demasco - FightstarTV.com (http://www.fightstartv.com/videos/marc-dinjens-vs-marvin-demasco/)

via zoek functie gevonden

blackadder
15-05-2011, 18:58
Marc Dinjens vs Marvin Demasco - FightstarTV.com (http://www.fightstartv.com/videos/marc-dinjens-vs-marvin-demasco/)
Die mafkees is dus van Fighting Spirit Gym.
Nooit van gehoord tot vandaag. En na vandaag hoort men er hopelijk ook nooit weer wat van.

Bagheera
15-05-2011, 19:02
Marc Dinjens vs Marvin Demasco - FightstarTV.com (http://www.fightstartv.com/videos/marc-dinjens-vs-marvin-demasco/)

in dit filmpje is duidelijk (1 man) security te zien (aan de ring) maar helaas heeft zijn aanwezigheid (en collega's) geen positieve uitkomst gehad...
Op 5:27 naast de ring.

Ulis-E
15-05-2011, 19:05
Wie is Damasco? er zouden hier fotos van hem moeten staan:
tattooben (http://web.me.com/tattooben/lucky_6_tattoo/Gallerys/Paginas/Portfolio_TattooBen.html#1)

tis die mike-tyson wannabe (zelfde tattoo op zn kop)

tering wat een dwaas...

DAWK1D
15-05-2011, 19:14
Te ziek voor woorden, in alles wat hij doet wordt hij ook nog aangemoedigd. (zie achtergrond)

ijsbier
15-05-2011, 19:19
Marc Dinjens vs Marvin Demasco - FightstarTV.com (http://www.fightstartv.com/videos/marc-dinjens-vs-marvin-demasco/)
Die mafkees is dus van Fighting Spirit Gym.
Nooit van gehoord tot vandaag. En na vandaag hoort men er hopelijk ook nooit weer wat van.

pappie is helemaal lijp ouwe

blackadder
15-05-2011, 19:20
pappie is helemaal lijp ouwe
Zo ziet ie er ook uit.

Bagheera
15-05-2011, 19:21
tis die mike-tyson wannabe (zelfde tattoo op zn kop)

tering wat een dwaas...

voor mike heb ik wel respect ondanks de hap van een oor.. ;)

NielsN
15-05-2011, 19:57
voor mike heb ik wel respect ondanks de hap van een oor.. ;)

Waarom?

marcelt
15-05-2011, 20:03
Marvin doet mee aan een wedstrijd zonder de leiding te respecteren. Hij slaat door als de scheids er tussen komt. Aan het eind vh filmpje stelde hij zich wel weer normaal op. Maar een gesprongen knie maken naar iemand die vastgehouden wordt vind ik echt niet kunnen.

Briant
15-05-2011, 20:05
Marc Dinjens vs Marvin Demasco - FightstarTV.com (http://www.fightstartv.com/videos/marc-dinjens-vs-marvin-demasco/)
Die mafkees is dus van Fighting Spirit Gym.
Nooit van gehoord tot vandaag. En na vandaag hoort men er hopelijk ook nooit weer wat van.

Zijn allebei fout bezig. Die ene maakt een takedown en verscheidene hammerfists, lijkt wel MMA. Die andere maakt en gesprongen knie en gaat veel te lang door. En het publiek vindt het maar prachtig. De evolutie is weer twee treden naar beneden gevallen.

MaartenManaus
15-05-2011, 20:20
wat een mafkees

thomas2010
15-05-2011, 20:24
wat een stelletje kut criminelen daar allemaal stoer doen met hun dikke koppen

blackadder
15-05-2011, 20:28
Zijn allebei fout bezig. Die ene maakt een takedown en verscheidene hammerfists, lijkt wel MMA. Die andere maakt en gesprongen knie en gaat veel te lang door. En het publiek vindt het maar prachtig. De evolutie is weer twee treden naar beneden gevallen.
Nee. T'is toch echt alleen de blauwe hoek. De rode wordt aan de linker arm naar de grond getrokken en valt over de ander heen. En dat zijn geen hammerfists maar een beweging om steun te zoeken om weer op te staan aangezien hij aan zijn nek op de grond wordt gehouden. Hij slaat maar een keer van boven naar beneden. Maar dat is gewoon frustratie wat ook begrijpelijk is.

Tony Galento
15-05-2011, 20:29
Nee. T'is toch echt alleen de blauwe hoek. De rode wordt aan de linker arm naar de grond getrokken en valt over de ander heen. En dat zijn geen hammerfists maar een beweging om steun te zoeken om weer op te staan aangezien hij aan zijn nek op de grond wordt gehouden. Hij slaat maar een keer van boven naar beneden. Maar dat is gewoon frustratie wat ook begrijpelijk is.

vreemd dat die scheids ook steeds aan de nek van de rode blijft trekken terwijl die imbeciel van de blauwe hoek alle ellende veroorzaakt.

sportfan
15-05-2011, 20:30
Zijn allebei fout bezig. Die ene maakt een takedown en verscheidene hammerfists, lijkt wel MMA. Die andere maakt en gesprongen knie en gaat veel te lang door. En het publiek vindt het maar prachtig. De evolutie is weer twee treden naar beneden gevallen.

Allebei fout? Ik weet niet wat jij hebt gezien maar ik zag;

- Vechter uit blauwe hoek waarschijnlijk TBS met verlof;
- Begeleiders blauwe hoek idem;
- Scheidsrechter had direct na eerste actie moeten stoppen;
- Na hervatting en takedown van vechter blauwe hoek probeert vechter rode hoek maar te overleven door inderdaad maar na te slaan;
- Publiek wat er van lijkt te genieten?
- Jury geeft onbeslist na niet volledig gevochten partij? Marco kom er maar in?

Je kan mij niet wijsmaken dat niemand van te voren de vechter uit de blauwe hoek als 'normaal mens' heeft kunnen waarnemen voor zijn wedstrijd? Wat een zwakbegaafde. Ook zijn begeleiders zijn mijn inziens helemaal de weg kwijt en behoren zich z.s.m. te melden bij dezelfde kliniek als die van de vechter.

Bannen voor het leven deze 'sportschool' en vechters van ieder gala... Geen waarschuwing of schorsing behalve voor het leven. Welke sportschool was dit in vredesnaam?

Sorry voor mijn ongenuanceerde mening. Maar als dit toegestaan blijft gebeuren er dus ongelukken en wordt het verkrijgen van vergunningen voor promotors een groot probleem.

Ik zie de officials ook twijfelen en deze geven een 'onbeslist'... @Marco Scheids wat is jouw mening hierover?

NielsN
15-05-2011, 20:33
Marc Dinjens vs Marvin Demasco - FightstarTV.com (http://www.fightstartv.com/videos/marc-dinjens-vs-marvin-demasco/)

via zoek functie gevonden

Ok. Dus deze jongen krijgt nu de schuld van alles..?

Ik vind dat vrij bizar.

Het is een rare, wilde partij, maar er gebeuren volgens mij geen hele extreme dingen.

Om te beginnen: die tent is al een gekkenhuis. Luister eens naar dat fightstar filmpje op vol volume. Dat doet iets met je als je daar staat. En je merkt dat aan beide vechters, vanaf de eerste seconde. Die Demasco oogt een beetje ehm... impulsief. Zo op het eerste oog lijkt het me geen jongen die in de gemeenteraad zit. Dus die zal op een bepaalde manier reageren.

Voor dat iedereen nu roept "dat is geen excuus!", kijk wat hij nou echt doet tot het eerste moment dat de partij wordt stil gelegd. Dat valt echt wel mee. Kijk ook zijn gezichtsuitdrukking op 1.05. Hij vindt het echt niet zo leuk.

Daarna wordt de partij hervat (ze groeten elkaar wel gewoon elke keer). Hij verliest zichzelf weer in wild gemaai en ze komen ten val (luister naar het geluid van het publiek!). Dan wordt Demasco geslagen op de grond. Niet hard, maar dat doet het voor hem. Hij komt naar voren gelopen, geeft 1 enkele halfbakken knie en dan is het klaar voor hem. Binnen de kortste keren hebben ze zich verzoend.

Dat is alles.

Dus dit is de duivel die al dat geweld op zijn geweten heeft?

Al bedacht dat het respectloos is ten opzichte van Petres, die samen met die jongen in de ring de boel probeerde te sussen?

blackadder
15-05-2011, 20:33
vreemd dat die scheids ook steeds aan de nek van de rode blijft trekken terwijl die imbeciel van de blauwe hoek alle ellende veroorzaakt.
Dat dacht ik ook al.

blackadder
15-05-2011, 20:36
Welke sportschool was dit in vredesnaam?

Fighting Spirit Gym uit Schagen.

Tony Galento
15-05-2011, 20:36
Ok. Dus deze jongen krijgt nu de schuld van alles..?

Ik vind dat vrij bizar.

Het is een rare, wilde partij, maar er gebeuren volgens mij geen hele extreme dingen.

Om te beginnen: die tent is al een gekkenhuis. Luister eens naar dat fightstar filmpje op vol volume. Dat doet iets met je als je daar staat. En je merkt dat aan beide vechters, vanaf de eerste seconde. Die Demasco oogt een beetje ehm... impulsief. Zo op het eerste oog lijkt het me geen jongen die in de gemeenteraad zit. Dus die zal op een bepaalde manier reageren.

Voor dat iedereen nu roept "dat is geen excuus!", kijk wat hij nou echt doet tot het eerste moment dat de partij wordt stil gelegd. Dat valt echt wel mee. Kijk ook zijn gezichtsuitdrukking op 1.05. Hij vindt het echt niet zo leuk.

Daarna wordt de partij hervat (ze groeten elkaar wel gewoon elke keer). Hij verliest zichzelf weer in wild gemaai en ze komen ten val (luister naar het geluid van het publiek!). Dan wordt Demasco geslagen op de grond. Niet hard, maar dat doet het voor hem. Hij komt naar voren gelopen, geeft 1 enkele halfbakken knie en dan is het klaar voor hem. Binnen de kortste keren hebben ze zich verzoend.

Dat is alles.

Dus dit is de duivel die al dat geweld op zijn geweten heeft?

Al bedacht dat het respectloos is ten opzichte van Petres, die samen met die jongen in de ring de boel probeerde te sussen?

jezus.

heb jij soms ook een gezichts tatoeage? tatoeëer er anders even een bril bij.

Ger Maan
15-05-2011, 20:40
jezus.

heb jij soms ook een gezichts tatoeage? tatoeëer er anders even een bril bij.

lol!

blackadder
15-05-2011, 20:40
Ok. Dus deze jongen krijgt nu de schuld van alles..?

Ik vind dat vrij bizar.

Ja. How bizar.
Dus het is eigenlijk de schuld van het publiek dat ie zich tot drie keer toe onsportief gedraagt.

NielsN
15-05-2011, 20:40
jezus.

heb jij soms ook een gezichts tatoeage? tatoeëer er anders even een bril bij.

Ja, lachen, man.

Ik heb al die filmpjes een paar keer bekeken (had effe niets anders te doen). Zeg jij mij maar waar ik fout zit.

Of nee, weet je wat, als je toch een zondebok zoekt, het is eigenlijk allemaal de schuld van Clyde Petres, niet?

Dragon Tail
15-05-2011, 20:41
Uit eigen ervaring weten we dat de mensen bij de......... viptafels constant baco's, whiskey mixjes en dergelijke moeten drinken. Ze hebben de een nog niet op of ze hebben alweer een nieuwe nodig en zo gaat het maar door............. Geef ze een drankkaart o.i.d. en schenk alleen bier(achtige dranken) en wijn bijvoorbeeld

Niet alleen VIPs zijn asociaal.

Ik had afgelopen 7 mei in Almelo een non-profit (niet gesponsord) gala om wedstrijdjes te doen voor de jongens en meiden die hun sport willen beoefenen.

Daar liep ook ene Ronald de ringverhuurder (doet ook Beast of the East en Belt van Edervelt gala's en zo zei die, blablablabla....) rond met zijn crew (waarvan sommigen al duidelijk wat ophadden) die misbruik maakte van onze gegoedheid door baco's, bier en overmatig eten te bestellen bij de kantine op onze rekening voor ca. 150 euro. Gelukkig had de bardame het in de gaten en had al een aparte bon gemaakt van die gasten.
Op het einde weigerde die Ronald de rekening te betalen en verwachtte dat de organisatie dat zou doen. Hadden wij uit loyaliteit al 50 euro voor drank en hapje betaald. Had ons daarna nog een uur of zo opgehouden met het praten als brugman om zich eruit te lullen om de rest van de rekening die op zijn naam stond maar niet te hoeven betalen.
Ik had die bar gezegd dat ze de politie maar moesten bellen als die niet zou willen betalen. Uiteindelijk had hij de bardame alsnog betaald. (Wij hielden met onze crew nog wel effe de wacht voor het geval het uit de hand zou lopen)
Hij zat ook een hele tijd naast de jury bij de bekers alsof hij bij de organisatie hoorde... foto's bij de buren: blonde krullen met bril in het haar...

Zulke mensen als die Ronald verpesten het ook voor een heleboel organisatoren om gala's te organiseren en zulke mensen moeten we weren van de gala's.

TOON
15-05-2011, 20:41
vind dat de nadruk nu wel heel erg op die partij komt te liggen. Tuurlijk het is niet goed, van de vechter niet, van de hoek niet en de organisatie niet. Maar die grote vechtpartij daar zijn de deelnemers zelf verantwoordelijk voor!! dat zijn in mijn ogen de grootste mafkezen van het gala!!

NielsN
15-05-2011, 20:49
Gezichtstatoeage, dus het is zijn schuld.

Mauro
15-05-2011, 20:50
vind dat de nadruk nu wel heel erg op die partij komt te liggen. Tuurlijk het is niet goed, van de vechter niet, van de hoek niet en de organisatie niet. Maar die grote vechtpartij daar zijn de deelnemers zelf verantwoordelijk voor!! dat zijn in mijn ogen de grootste mafkezen van het gala!!
X2
Dit was een N-klasse partij toch?
Ik heb volgens mij wel vaker zulke psychopaten in de ring een N-partij zien draaien.

sportfan
15-05-2011, 20:51
Gezichtstatoeage, dus het is zijn schuld.

Hangt er vanaf wat er in die inkt zat. Maar effe serieus wat is je volgende motivatie om het goed te praten? De 'rassenkaart'?

pampennock
15-05-2011, 20:55
Een prachtige VIP tafel gewonnen, fantastische plek, goed zicht op de ring, onwijs gezellig....en dan uit het niets een meter naast je breekt gewoon de hel los.
Kinderen pakken en weg wezen...en dan realiseer je ineens wat rennen voor je leven betekent....
Dit was de avond van Clyde, na het grootste gevecht van zn leven, een afscheidswedstrijd...
En dan weten gewoon een stel hersenloze alles maar dan ook alles te verpesten, ben er nog steeds stil van!
Lieve Clyde we zijn er voor je!!!

fjezzefur
15-05-2011, 20:56
Wiens schuld het ook is, die marvin hoort niet in de ring thuis.

el bastardo
15-05-2011, 20:59
Levenslang schorsen deze hersenloze drol!

sportfan
15-05-2011, 21:00
X2
Dit was een N-klasse partij toch?
Ik heb volgens mij wel vaker zulke psychopaten in de ring een N-partij zien draaien.

Hier heb je gelijk in maar deze patiënt is wel extreem en het is ook de begeleiding (sportschool)die hier zwaar de fout ingaat en de bond.

blackadder
15-05-2011, 21:02
Gezichtstatoeage, dus het is zijn schuld.
Vergeet niet dat hij ook nog eens zwart is.
:fp:

sportfan
15-05-2011, 21:05
Misschien heeft hij geen schuld aan het vechtincident in het publiek of de schietpartij buiten maar je moet toch minimaal met me eens zijn dat dergelijke incidenten wel aanleiding geven tot een explosie wanneer de stemming in het publiek er al een is van geladen testoronmannetjes? In zoverre acht ik hem, zijn team en de officials wel degelijk verwijtbaar...

Leventdepevent
15-05-2011, 21:12
echt niet te geloven dit zeg..in en in triest, t ergste vind ik ook nog dat het publiek (goed te zien in t fightstar filmpje) er gewoon bij staat te lachen

TOON
15-05-2011, 21:14
Misschien heeft hij geen schuld aan het vechtincident in het publiek of de schietpartij buiten maar je moet toch minimaal met me eens zijn dat dergelijke incidenten wel aanleiding geven tot een explosie wanneer de stemming in het publiek er al een is van geladen testoronmannetjes? In zoverre acht ik hem, zijn team en de officials wel degelijk verwijtbaar...

nee vind ik niet. Ze zijn verantwoordelijk voor hun eigen gedrag. Als ze fatsoen in hun porem hadden was die partij niet uit de hand gelopen. Als het publiek/VIPS fatsoen in hun porem hadden was het ook niet uit de hand gelopen....ik vind het iets te makkelijk om nu die partij als hoofdschuldige aan te wijzen dat het uit de hand is gelopen....dat heeft met de mensen zelf te maken....

Tony Galento
15-05-2011, 21:15
Ja, lachen, man.

Ik heb al die filmpjes een paar keer bekeken (had effe niets anders te doen). Zeg jij mij maar waar ik fout zit.

Of nee, weet je wat, als je toch een zondebok zoekt, het is eigenlijk allemaal de schuld van Clyde Petres, niet?


de man met het "versierde" gezicht maakt op mij niet echt de indruk dat hij komt om te kickboksen.

of je moet iemand vastpakken en 'm vervolgens op z'n achterhoofd slaan tot de edele kunst van het muay-thai rekenen?

Mauro
15-05-2011, 21:17
de man met het "versierde" gezicht maakt op mij niet echt de indruk dat hij komt om te kickboksen.

of je moet iemand vastpakken en 'm vervolgens op z'n achterhoofd slaan tot de edele kunst van het muay-thai rekenen?
Gevalletje "rotte (versierde) appel"...en rotte appelboom.

NielsN
15-05-2011, 21:22
Misschien heeft hij geen schuld aan het vechtincident in het publiek of de schietpartij buiten maar je moet toch minimaal met me eens zijn dat dergelijke incidenten wel aanleiding geven tot een explosie wanneer de stemming in het publiek er al een is van geladen testoronmannetjes? In zoverre acht ik hem, zijn team en de officials wel degelijk verwijtbaar...

Je verwacht dat zo'n jongen kan voorzien dat een rare, onsportieve partij leidt tot bloedvergieten?

En Yvel dan? Badr Hari? Of, zoals eerder genoemd, Mike Tyson? Heath Herring? Die hebben stuk voor stuk veel extremere dingen gedaan dan dit. En de lijst gaat nog wel effe door

Serieus, wie hier heeft niet tientallen van zulke partijen gezien? Ik wel iig. Of lag dat aan mij? Ik vind het nooit leuk, maar om deze jongen dan ineens tot outcast van de Nederlandse vechtsport te verklaren is gewoon hypocriet.



Hangt er vanaf wat er in die inkt zat. Maar effe serieus wat is je volgende motivatie om het goed te praten? De 'rassenkaart'?

Zucht... Ik weet alweer waarom ik op mifi niet meer in discussie ga...

Ja, de rassenkaart, die ging ik spelen, maar je had me door.

Secret Weapon
15-05-2011, 21:24
Ik kwam die Marvin een paar weken geleden tegen op een zwembad housefeest in Nieuwegein (met datzelfde booster broekje) en kreeg het met hem aan de stok over een zitplaats.
Ben gewoon weggelopen, geen zin in mot en zeker niet waar mijn vriendin ook nog eens bijstaat maar ik kan je zeggen dat er iets mis is met die jongen.
Oftewel psychopathische trekjes of volledig doorgesnoven, uiteraard just my 2 cents..

P.s. foto is hier te vinden: Royal Splash 2011, fotoverslag - Events - Fun - Badchix.com (http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=10217)

mcboelens
15-05-2011, 21:28
En weer een reden om vechtsportgala's te verbieden. Bedankt jongens!!! Sukkels.....

Tony Galento
15-05-2011, 21:30
Ik kwam die Marvin een paar weken geleden tegen op eenzwembad housefeest in Nieuwegein (met datzelfde booster broekje) en kreeg het met hem aan de stok over een zitplaats.
Ben gewoon weggelopen, geen zin in mot en zeker niet waar mijn vriendin ook nog eens bijstaat maar ik kan je zeggen dat er iets mis is met die jongen.
Oftewel psychopathische trekjes of volledig doorgesnoven, uiteraard just my 2 cents..

P.s. foto is hier te vinden: Royal Splash 2011, fotoverslag - Events - Fun - Badchix.com (http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=10217)

zo'n type die met z'n kickboks broek op het strand gaat liggen. :lol:

sportfan
15-05-2011, 21:31
zo'n type die met z'n kickboks broek op het strand gaat liggen. :lol:

Tony voordat Niels met je in discussie gaat en probeert e.a. goed te praten; ik vind dat een xxx opmerking van je! Misschien heeft hij alleen dit broekje en geen geld voor een ander broekje of dat hij dat hij die dag een wedstrijd had!

Harrie Nak
15-05-2011, 21:32
Misschien heeft hij geen schuld aan het vechtincident in het publiek of de schietpartij buiten maar je moet toch minimaal met me eens zijn dat dergelijke incidenten wel aanleiding geven tot een explosie wanneer de stemming in het publiek er al een is van geladen testoronmannetjes? In zoverre acht ik hem, zijn team en de officials wel degelijk verwijtbaar...Inderdaad. Kan nou niet concluderen dat zijn kamp de boel stond te sussen ofzo.

Tony Galento
15-05-2011, 21:35
Tony voordat Niels met je in discussie gaat en probeert e.a. goed te praten; ik vind dat een xxx opmerking van je! Misschien heeft hij alleen dit broekje en geen geld voor een ander broekje of dat hij dat hij die dag een wedstrijd had!

je hebt gelijk, ik ben vooringenomen.

ik neem alles terug. :lol:

sportfan
15-05-2011, 21:36
je hebt gelijk, ik ben vooringenomen.

ik neem alles terug. :lol:

Bij deze neem ik ook alles terug overigens. Wanneer vecht deze topper weer? En welke andere leuke vechters heeft deze professionele gym nog meer? Verkopen ze ook T-shirts? Waar kan ik die tattoo halen? Wanneer doen ze mee in de UFC, Showtime, Toprank of Bellator? NielsN?

NielsN
15-05-2011, 21:40
Inderdaad. Kan nou niet concluderen dat zijn kamp de boel stond te sussen ofzo.

?

Wat stond te sussen? In die filmpjes was er nog niets aan de hand. Dus wat moesten ze sussen?

blackadder
15-05-2011, 21:41
Bij deze neem ik ook alles terug overigens. Wanneer vecht deze topper weer? En welke andere leuke vechters heeft deze professionele gym nog meer? Verkopen ze ook T-shirts? Waar kan ik die tattoo halen? Wanneer doen ze mee in de UFC, Showtime, Toprank of Bellator? NielsN?
Je kunt contact met ze opnemen via hun Hyves.
Fighting Spirit Gym: Kickboksen in Schagen! Hyve - hyves.nl (http://fightingspiritgym.hyves.nl/?pageid=82LZD1OJTACKSW8KW)

Harrie Nak
15-05-2011, 21:46
?

Wat stond te sussen? In die filmpjes was er nog niets aan de hand. Dus wat moesten ze sussen?Ik bedoelde niet dat knokken in de zaal, maar de (hoofd)aanleiding daartoe... die partij (en bijbehorende kamp) van Marvin Demasco. Zijn gedrag leek nou niet bepaald te worden afgerekend door zijn kamp.

NielsN
15-05-2011, 21:53
Ik bedoelde niet dat knokken in de zaal, maar de (hoofd)aanleiding daartoe... die partij (en bijbehorende kamp) van Marvin Demasco. Zijn gedrag leek nou niet bepaald te worden afgerekend door zijn kamp.

Ah. Op die manier. Nee, dat klopt wel. Dat had zeker anders gekund.

Tony Galento
15-05-2011, 22:01
Ah. Op die manier. Nee, dat klopt wel. Dat had zeker anders gekund.

waarschijnlijk zal het komende week bovenaan de agenda staan bij de wekelijkse vergadering van fighting spirit schagen.

"marv jongen, er is ruimte voor verbetering"

NielsN
15-05-2011, 22:03
waarschijnlijk zal het komende week bovenaan de agenda staan bij de wekelijke vergadering van fighting spirit schagen.

"marv jongen, er is ruimte voor verbetering"

Het ging even niet over " Marv", sufkop.

Tony Galento
15-05-2011, 22:08
Het ging even niet over " Marv", sufkop.

oh, je doelde op die toptrainers die in z'n hoek stonden. sorry.

NielsN
15-05-2011, 22:17
oh, je doelde op die toptrainers die in z'n hoek stonden. sorry.

Ja, daar doelde Harrie Nak op.

Nu wakker blijven.

Marco
15-05-2011, 22:18
Ik kwam die Marvin een paar weken geleden tegen op een zwembad housefeest in Nieuwegein (met datzelfde booster broekje) en kreeg het met hem aan de stok over een zitplaats.
Ben gewoon weggelopen, geen zin in mot en zeker niet waar mijn vriendin ook nog eens bijstaat maar ik kan je zeggen dat er iets mis is met die jongen.
Oftewel psychopathische trekjes of volledig doorgesnoven, uiteraard just my 2 cents..

P.s. foto is hier te vinden: Royal Splash 2011, fotoverslag - Events - Fun - Badchix.com (http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=10217)

leuk feestje trouwens, pffff... (kan het nog triester) :wacko:

NielsN
15-05-2011, 22:19
Ja, daar doelde Harrie Nak op.

Nu wakker blijven.

Of nee, wacht.

Doei.

Tony Galento
15-05-2011, 22:20
Ja, daar doelde Harrie Nak op.

Nu wakker blijven.

die paar knelpuntjes masseren ze wel weg. heb vertrouwen!

Tony Galento
15-05-2011, 22:21
Of nee, wacht.

Doei.


welterusten jongen.

Secret Weapon
15-05-2011, 22:36
leuk feestje trouwens, pffff... (kan het nog triester) :wacko:

Ach, ieder zijn eigen vorm van vermaak, ik geef weer geen moer om de toppers..

Marco
15-05-2011, 22:44
Ach, ieder zijn eigen vorm van vermaak, ik geef weer geen moer om de toppers..

ik ook niet, maar je hebt gelijk ieder zijn vorm van vermaak.

Bagheera
15-05-2011, 22:53
Ik kwam die Marvin een paar weken geleden tegen op een zwembad housefeest in Nieuwegein (met datzelfde booster broekje) en kreeg het met hem aan de stok over een zitplaats.
Ben gewoon weggelopen, geen zin in mot en zeker niet waar mijn vriendin ook nog eens bijstaat maar ik kan je zeggen dat er iets mis is met die jongen.
Oftewel psychopathische trekjes of volledig doorgesnoven, uiteraard just my 2 cents..

P.s. foto is hier te vinden: Royal Splash 2011, fotoverslag - Events - Fun - Badchix.com (http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=10217)

Niet 1 foto NSFW -> FAIL!
Leuker zijn de reacties op mamjo.com, hij heeft zelfs een fan thread... LOL Kwam erop via google.. Pasop: hoog intellect gehalte, vooral in het s3xgedeelte.. hahaha

blackadder
15-05-2011, 23:10
Plaats es een link zodat wij ook kunnen lachen.

Box-R
15-05-2011, 23:11
Jammer dat dit zo breed uitgemeten wordt. Nu komt de vechtsport weer in zo'n kwaad daglicht :/

Bagheera
15-05-2011, 23:15
Plaats es een link zodat wij ook kunnen lachen.

Kun je niet googlen?

nou vooruit:
Marvin Demasco - Google zoeken (http://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=Marvin+Demasco&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=LkLQTaqaCcvtOdGD0YsN#sclient=psy&hl=nl&client=safari&rls=en&source=hp&q=Marvin+Demasco+site%3Amamjo.com&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=e1542b84c8fc61ef)

blackadder
15-05-2011, 23:20
Kun je niet googlen?

nou vooruit:
Marvin Demasco - Google zoeken (http://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=Marvin+Demasco&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=LkLQTaqaCcvtOdGD0YsN#sclient=psy&hl=nl&client=safari&rls=en&source=hp&q=Marvin+Demasco+site%3Amamjo.com&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=e1542b84c8fc61ef)
Ik kan googlen. Maar jij wist al waar het was.

blackadder
15-05-2011, 23:28
Holy neuk. Wat de neuk is dat voor site?

Sadix
15-05-2011, 23:51
http://www.myedgy.be/media/24april11splash/54.jpg

als ik hem zo zie lijkt hij mij buiten de ring juist een hele vriendelijke jongen.

Vince
16-05-2011, 00:10
pffff.
alleen nog maar pro gala's???
daar kunnen ze tokkie publiek wel in toom houden.


ps. was tijdens dit event op een kyokushin karate gala waar een erg goede sfeer hing.

joost
16-05-2011, 00:15
En we zijn weer 10 jaar terug in de tijd!

Lionheart
16-05-2011, 00:20
Nogmaals, ik vind het echt erg voor Clyde Petres dat dit op zijn gala is gebeurd en dat hij niet zijn afscheidswdestrijd heeft kunnen vechten!!

Ik hoop dat hij hier nog de kans voor krijgt!

McClane
16-05-2011, 00:23
Klaarblijkelijk wordt alles offline gehaald waar Mixfight naartoe linkt. Gelukkig hebben we altijd "The Internet Archive's Wayback Machine (http://web.archive.org/)" nog. Onderstaand dus werkende links.
Link Secret Weapon: http://liveweb.web.archive.org/http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=10217
Link Sadix: http://liveweb.web.archive.org/http://www.myedgy.be/media/24april11splash/54.jpg

Lionheart
16-05-2011, 00:32
Wat ik ook erg jammer vind, is dat velen hier op deze topic hun zegje willen doen en lopen te lullen over wie er wel of niet fout zit,
maar niet eens kunnen reageren op de reactie (zie andere topic) van Clyde Petres om wie het allemaal ging deze avond!!

Hou op met die nodeloze offtopic (over tattoo's etc )kutberichten en steek Clyde Petres een hart onder de riem!

D1987
16-05-2011, 00:57
die Marvin Demasco hoort gewoon nooit meer te vechten. Een schande voor de sport, zijn hoek ook. Totaal geen discipline, en daar draait het in de vechtsport uiteindelijk toch allemaal om

tik_tok
16-05-2011, 11:33
Weet iemand misschien wat er met deze Marvin Demasco gaat gebeuren? En of zijn Team (die volgens mij net zo debiel zijn als hem..) hem ook straft?

Weet dat het slecht is maar heb echt haat voor deze meneer wat een ongelofelijke sukkel..

Khanom Thom
16-05-2011, 13:34
Randdebielen, wat een chaos... hoop dat ze hun 'straf' krijgen!

http://www.youtube.com/watch?v=aTjUjwrrsO8

http://www.youtube.com/watch?v=tmp4c4-t13k

http://www.youtube.com/watch?v=6DJb628JzLs&feature=related

tiffany
16-05-2011, 14:05
hoor ik nou goed dat er wat word gezegd over kkleiers uit zwijndrecht...en wat is er net gebeurt daar in zwijndrecht
het zal toch niet zijn dat dit er mee te maken heeft ??

Marco (scheids)
16-05-2011, 18:22
Ik zie de officials ook twijfelen en deze geven een 'onbeslist'... @Marco Scheids wat is jouw mening hierover?

LMAO ... slaat iid nergens op .... no contest !

Redrum1981
16-05-2011, 18:24
Wat een idioten

Redrum1981
16-05-2011, 18:27
Wat een chaos

Marco (scheids)
16-05-2011, 18:27
1) De mensen die roepen dat er 1 bond moet komen in samenspraak met de overheid, dat roept men al 20 jaar en er is nog niks gebeurd en dat gaat ook niet in de toekomst gebeuren, ik denk eerder dat de overheid het gewoon gaat verbieden, de politiestaat is niet ver weg!


Zolang ik nog met onze sport bezig ben zal ik het toch proberen vol te houden, en denk dat het er toch maar eens van moet komen.

MJOKKIE
16-05-2011, 18:35
LOL!

Secret Weapon
16-05-2011, 18:35
Het lijkt echt op een hooligan matpartij.
Lui die niet gericht met tafels, stoelen en bierflesjes naar elkaar gooien dus ik vraag me af wat er klopt aan het gerucht dat voetbalsupporters hiermee te maken hebben.

MJOKKIE
16-05-2011, 18:39
Die gozer links ken ik nog van mijn studie natuurkunde:-)

MJOKKIE
16-05-2011, 18:40
Die knaap links ken ik nog van mijn natuurkunde studie:-)

Richelieu
16-05-2011, 20:17
Holy neuk. Wat de neuk is dat voor site?

Manjo, een begrip bij de Surinamers! Romeo Deekman is er bijv. erg bekend.


1) De mensen die roepen dat er 1 bond moet komen in samenspraak met de overheid, dat roept men al 20 jaar en er is nog niks gebeurd en dat gaat ook niet in de toekomst gebeuren, ik denk eerder dat de overheid het gewoon gaat verbieden, de politiestaat is niet ver weg!

2) De mensen die roepen om levenslange schorsing van de vechter in de blauwe hoek, er is hele bekende vechter die hier al 3x mee is weggekomen, ook al roept iedereen dat ie geschorst moet worden, elke keer mag hij weer de ring in omdat hij geld opbrengt!

Helaas moet ik je in bovenstaande helemaal gelijk geven!

Richelieu
16-05-2011, 20:25
Effe offtopic; Wat doen alle FC boys ineens @ Mixfight.nl?

Welkom terug :whistling:

Lionheart
17-05-2011, 00:00
ik snap heel goed wat je bedoelt,maar de topictitel is verandert naar \schietpartij
Dus wordt er gewoon ontopic gepost.

Klopt :)

Maar ik moest het gewoon even kwijt.

tik_tok
17-05-2011, 08:44
Iemand ook de reactie gezien in Shownieuws?

Vond dat die Dean Saunders er wel extreem luchtig over deed beetje lachen etc.. Zelfde geld voor de eigenaar van die sporthal..

muayz
17-05-2011, 09:47
Als trainer van Marvin zal ik dan ook mijn commentaar leveren op de situatie van afgelopen zaterdag. Allereerst wil ik melden dat wij als trainers de escalatie in de VIP enorm betreuren voor zowel Marc, Clyde en team Petres als het vechtsportklimaat in Hoorn en Nederland. Dit had nooit mogen gebeuren!

Maar even over de partij waar velen op dit forum ons ( de trainers ) verantwoordelijk voor houden. Hier mijn/onze kant van het verhaal: Nadat Marvin zichzelf voor dit gala heeft opgegeven om een partij te draaien zijn wij vele weken enorm serieus met hem gaan werken om Marvin zijn conditie en techniek naar een wedstrijdklaar niveau te brengen. Vooral de laatste weken ging dit erg lekker. Vanaf het begin af aan is de afspraak geweest om een uiterst sportieve wedstrijd neer te zetten en geen kroeggevecht te houden. We hebben daarom goed zijn sterke punten gepakt en een plannetje gemaakt zodat hij 3 rondes uit zou gaan boksen. Wij hadden vooral de laatste weken dat we echt op de goede weg waren voor drie rondes kickbokswerk.
Marvin is een bekende in Hoorn en ik er lag erg veel druk op hem waardoor de zenuwen hem deden overlopen tijdens het opwarmen in de kleedkamer en wachten voor het gevecht. Hij heeft gekozen voor een mooie maar andere entree naar de ring wat naar mijn mening niet bevorderlijk is tijdens een eerste partij en veel zenuwen. Iedereen heeft een slok op en loop de duwen en te schreeuwen tegen je maar ja.... alles leek gewoon te gaan zoals het hoorde.

Toen de eerste ronde begon ging het na een aantal seconde al fout doordat er doorgeslagen werd na tussenkomst van de scheids. Dit verbaasde ons ook en ik als coach heb hem hier echt hard op aangesproken maar zag dat Marvin stijf stond van de adrenaline en blokkeerde qua reactie naar ons toe en pas na een aantal keren begon te knikken dat hij het had gehoord. De dingen die hij tijdens deze opening deed waren niet waar we op getraind hadden maar wel raak ( los van het doorslaan wat ook ons mateloos irriteerde ).

Toen de partij hervat werd zelfde laken en pak. De training en voorbereiding werd totaal vergeten waardoor ze op de grond belanden. Marc wurmde zich los een gaf daarbij een paar klappen ( niet goed maar uit pure frustratie omdat hij hier niet keihard voor had getraind ). Toen de scheids ze eindelijk los had en Marc vast bleef houden waarop Marvin ( die na eigen zeggen woest werd om de klappen die hij op de grond heeft gekregen ) een gesprongen knie kon geven zonder dat Marc deze kon zien aankomen. Ook wij hadden dit absoluut niet verwacht en staan allesbehalve achter dit onsportieve gedrag waar ook nog niet het laatste woord is gesproken. Dit vond ik vooral van de scheids enorm slecht die totaal geen overwicht had in deze partij.

Als iedereen goed heeft gekeken ben ik de eerste geweest die de de ring in gesprongen is om mijn vechter met geweld eraf te trekken, het werk waar de scheidsrechter in faalde. De hele afloop is aan de bond want zij en de vechters zijn immers degene die beslissen over de afloop van de partij . Wij zorgen ervoor dat de ingrediënten in het gerecht gaan maar de vechter zelf is de kok die het eindresultaat moet leveren. Zoals ik hiervoor heb laten weten hebben we vele weken keihard getraind om Marvin klaar voor deze partij te stomen. Het is zonde dat de training er niet uit is gekomen en dat wij hier als trainers op worden aangekeken is absurd. Sportiviteit gaat voor alles klaar uit en dat was deze keer ver te zoeken. Dit is zeer spijtig voor ons allemaal want we hebben echt ons best gedaan met de voorbereiding voor deze dag.

Kortom, we balen enorm van de afloop van de partij en het gala want ook wij als trainers hadden een heel ander beeld voor ogen en wilden een mooie sportieve prestatie neerzetten op een gezellig evenement. Dit is ons niet gelukt en dat is zeer spijtig. Neem dit ons als trainers niet verantwoordelijk want ook met de tegenpartij kunnen we zeer goed overweg en zij weten dat dit niet aan onze input komt.

OSU!

Lionheart
17-05-2011, 09:57
Bedankt voor de reactie.

NESCIO
17-05-2011, 10:19
Heb eigenlijk een vraag, zouden jullie deze kok nogmaals aan het fornuis zetten ?

muayz
17-05-2011, 10:21
Nee dat gaan we niet meer doen.

NESCIO
17-05-2011, 10:25
ok, dank voor de heldere reactie.

D1987
17-05-2011, 10:42
@muayz:
Aan de ene kant vind ik je bericht toch netjes, aan de andere kant vind ik dat je de schuld op niets afschuift als je begrijpt wat ik bedoel.
Je kent de beste man al jaren, je traint met hem, je weet hoe hij is en je wist waarschijnlijk ook dat dit kon gebeuren. Hoe kan het zo zijn dat hij geen respect/discipline naar zijn trainer toe heeft? Waarom laat je hem dan vechten?

En het zou me niet verbazen als Marvin heeft gesnoven die avond, zijn hoofd/ogen zien er wel zo uit, tevens zijn houding en agressiviteit. Uit betrouwbare bronnen weet ik ook dat hij hier niet vies van is.

Ik vind het belachelijk dat je zegt dat Marc na sloeg op de grond, terwijl hij een of andere takedown om de oren krijgt die ik nog nooit zo in de ring heb gezien, maar goed. Volgens mij was jouw vechter hier helemaal niet om een mooie partij neer te zetten, maar om te laten zien wat voor stoere jongen het wel niet was en alle regels te verbreken. Zo n gezichtstattoo werkt natuurlijk ook niet mee, als je nou 40 miljoen op de bankrekening heb staan en wereldberoemd bent, dan is het nog steeds negatief voor je image. Ik denk dat de beste man (Marvin) alleen maar om reputatie geeft en niet om respect in de ring zowel naar jullie sportschool als naar de tegenstander.

Ik vind hoe dan ook dat jullie als sportschool je de ogen uit je kop moet schamen, dankzij Marvin. Aan het publiek is het om schuldigen aan te wijzen, maar het is nu net alsof je het ontkent en toch wist hoe hij in de ring kon zijn, had hem dan nooit meer laten vechten. En om nou de schuld af te schuiven op Marc die niet goed getraind zou zijn, en gefrustreerd terug vecht vind ik een beetje ver gaan. Marvin begint al binnen 10 seconden als een bezetenen op het achterhoofd van Marc in te meppen en dat is pas het begin. Marc houdt zich daarna netjes in, waar je ook tegenstanders hebt die het zwart voor de ogen wordt.

Als jullie slim zijn, laten jullie deze randebiel nooit meer vechten voor jullie gym, ik vind het zeer spijtig dat hij onder jullie naam vocht.

OSU

Tony
17-05-2011, 10:44
Bedankt dat je hier een reactie wilt geven over de verloop van de partij.

HUNTER
17-05-2011, 10:55
Leuk dat deze trainer reageert maar het irriteert mij enorm dat de schuld bij een ander wordt gelegd.... was het niet dezelfde trainer die tijdens een van de eerdere partijen al is weggestuurd wegens wangedrag?

En daarbij.... als je ziet dat een vechter, stijf van de adrenaline (of misschien wel van iets anders??) niet meer communiceert, waarom neem je hem dan niet tegen zichzelf (en zijn tegenstander, en de scheids) in bescherming?? Als trainer dien je in mijn ogen dan gewoon de handdoek in de ring te gooien. Dan beëindig je een onsportief gevecht voor het verder escaleert.... Ik vind het echt heel onsportief om een scheids de schuld te geven. Een scheids die keihard probeert het gevecht in goede banen te leiden, zelf nota bene enkele klappen ontvangt en desondanks het beste met jouw vechter voorheeft door hem niet meteen de diskwalificeren (hetgeen je volgens alle reglementen zou moeten doen bij dergelijk wangedrag!).

Kortom, verbeter de vechtsport, begin bij jezelf!!

Lionheart
17-05-2011, 10:58
Leuk dat deze trainer reageert maar het irriteert mij enorm dat de schuld bij een ander wordt gelegd.... was het niet dezelfde trainer die tijdens een van de eerdere partijen al is weggestuurd wegens wangedrag?

En daarbij.... als je ziet dat een vechter, stijf van de adrenaline (of misschien wel van iets anders??) niet meer communiceert, waarom neem je hem dan niet tegen zichzelf (en zijn tegenstander, en de scheids) in bescherming?? Als trainer dien je in mijn ogen dan gewoon de handdoek in de ring te gooien. Dan beëindig je een onsportief gevecht voor het verder escaleert.... Ik vind het echt heel onsportief om een scheids de schuld te geven. Een scheids die keihard probeert het gevecht in goede banen te leiden, zelf nota bene enkele klappen ontvangt en desondanks het beste met jouw vechter voorheeft door hem niet meteen de diskwalificeren (hetgeen je volgens alle reglementen zou moeten doen bij dergelijk wangedrag!).

Kortom, verbeter de vechtsport, begin bij jezelf!!

Helemaal mee eens.

D1987
17-05-2011, 10:58
Helemaal mee eens Hunter

Secret Weapon
17-05-2011, 11:05
X 2, goed verwoord!

FightstarTV
17-05-2011, 11:41
Bij deze de rest van de beelden van de trieste gebeurtenis in Hoorn en we hopen met deze video dat iedereen zijn ogen eens opent hoe erg dit is en dat dit nooit meer mag gebeuren en boodschap aan alle promotors geen sterke drank meer op gala's ....sport en drank heeft niks met elkaar te maken en je ziet wat er van kan komen via deze http://www.fightstartv.com/videos/let-it-never-happens-again-kickboxing-event-hoorn-get-ready-to-rumble/ link

Hoop dat ut helpt !!!

OSU

muayz
17-05-2011, 11:48
Allereerst wil ik nogmaals zeggen dat wij voor Marc ook enorm balen en zijn reactie begrijpen.
Ik beschuldig de scheids nergens van maar hij is de baas in de ring en degene die in de ring beslist over het verloop van de partij. Het is allemaal een momentopname en ook van zijn kant en dat begrijp ik heel goed. Ik zit er niet op te wachten om de handdoek te werpen na 10seconden in de eerste ronde na vele uren voorbereiding.
Wij dragen een uiterst positieve boodschap over aan de jongens die bij ons trainen en dragen hun ook een warm hart toe. Daarom had ik volle vertrouwen in een goede afloop van de partij en verbaasde dit mij ook. Bijv. onze jongen Dawid die nooit eerder had gevochten en slechts één training heeft kunnen voorbereiden op zijn tegenstander Appie heeft samen met Appie een knalpartij neergezet die enorm sportief was ( zoals het uiteraard hoort). Hij is dit aangegaan omdat hij op ons vertrouwd en wij vertrouwen op onze jongens.

Kortom het is enorm zonde dat het zo gelopen is voor iedereen en ik wil nogmaals benadrukken dat ik niemand los van onze hoek de schuld in de schoenen wil schuiven, OOK NIET DE SCHEIDS!!!!

Hendy
17-05-2011, 12:03
Bij deze de rest van de beelden van de trieste gebeurtenis in Hoorn en we hopen met deze video dat iedereen zijn ogen eens opent hoe erg dit is en dat dit nooit meer mag gebeuren en boodschap aan alle promotors geen sterke drank meer op gala's ....sport en drank heeft niks met elkaar te maken en je ziet wat er van kan komen via deze http://www.fightstartv.com/videos/let-it-never-happens-again-kickboxing-event-hoorn-get-ready-to-rumble/ link

Hoop dat ut helpt !!!

OSU

Top Heren! denk dat de politie wel iets kan met deze beelden.

En Muays, bedankt voor je reactie.

MMAFAN-1122
17-05-2011, 12:28
Bij deze de rest van de beelden van de trieste gebeurtenis in Hoorn en we hopen met deze video dat iedereen zijn ogen eens opent hoe erg dit is en dat dit nooit meer mag gebeuren en boodschap aan alle promotors geen sterke drank meer op gala's ....sport en drank heeft niks met elkaar te maken en je ziet wat er van kan komen via deze http://www.fightstartv.com/videos/let-it-never-happens-again-kickboxing-event-hoorn-get-ready-to-rumble/ link

Hoop dat ut helpt !!!

OSU

Ongeloofelijk wat een chaos, niet normaal zeg!! Volgens mij waren er een paar duidelijk Ajax sup. goed in beeld!!! De security valt niets te verwijten, zei waren met te weinig mensen zo te zien in het filmpje!!!

Hans Vos
17-05-2011, 12:55
er is maar 1 manier om dit soort problemen te voorkomen ( en dan bedoel ik het wangedrag van de vechter ) deze is dat de bonden een soort zwartboek gaan hanteren zodat dit soort vechters nooit meer aan de bak komen .
ik zou als sportschoolhouder ook direkt het lidmaatschap van deze man opzeggen want ik laat me niet voor schut zetten / gr hans

Leventdepevent
17-05-2011, 13:16
de schuldvraag in het midden gelaten vind ik het toch netjes dat je even reageert en jou kant van het verhaal belicht muayz

tik_tok
17-05-2011, 13:45
Of een uittreksel goed gedrag laten meebrengen bij inschrijving :p

sportfan
17-05-2011, 13:49
@muayz: Dank voor je reactie. Ik meen toch echt op de beelden gezien te hebben toen de trainer van de tegenstander van jouw vechter hem in bedwang wilde houden iemand van jullie hoek direct 'bijdehand/opgefokt' (understatement) tegen hem deed terwijl deze persoon zijn vechter wilde beschermen (wat mij betreft had hij hem ook weg mogen choken in dit geval ter bescherming).

Ik denk dat je tijdens de evaluatie de 'hoek' ook eens moet instrueren hoe e.a. moet. Er wordt op het forum een paar maal naar ander gediskwalificeerde vechters verwezen maar het is vooral de hoek van de betrokken vechter die zich in dat geval moet weten te gedragen en zijn vechter tot orde moet kunnen roepen. Want inderdaad een vechter kan door invloed van onzekerheid of adrenaline iets fout doen.

Feit dat je aangeeft dat jullie deze persoon niet meer laten vechten is tenminste iets. Ik hoop dat de 'bonden' deze persoon ook kunnen schorsen voor het leven want in een ring of kooi (octagon :-) ) hoort deze persoon niet thuis.

Dat de scheidsrechter de controle kwijt is ben ik ook met je eens maar ik besef ook dat deze man op dat moment iets probeert (waar ook hij geen rekening mee kon houden vooraf). De beslissing tot een 'onbeslist' is ook opmerkelijk te noemen.

Cairo Kickboxing
17-05-2011, 13:57
Marc Dinjens vs Marvin Demasco - FightstarTV.com (http://www.fightstartv.com/videos/marc-dinjens-vs-marvin-demasco/)
Die mafkees is dus van Fighting Spirit Gym.
Nooit van gehoord tot vandaag. En na vandaag hoort men er hopelijk ook nooit weer wat van.

Hij is niet van Fighting Spirit Gym....

D1987
17-05-2011, 14:04
He is on cocaine!

Mauro
17-05-2011, 14:17
He is on cocaine!
Hell Yeah ! Damn right D1987 !

blackadder
17-05-2011, 14:23
Hij is niet van Fighting Spirit Gym....
Weet je 't zeker? Die naam staat anders wel prominent in beeld in zijn hoek.

kees_nmg
17-05-2011, 16:18
Als ik zulk soort gedrag had geëtaleerd in de ring had ik binnen 5 seconden een handdoek de ring in zien vliegen. Ik zou dan namelijk mijn school tenschande maken en het imago van de school staat altijd boven het imago van de vechter.
Vraag me ook af hoe het met de bang vechter-trainer zit? Heeft de vechter genoeg respect voor de trainer of heeft de trainer ontzag voor de reputatie van de vechter?

Noksukaw
17-05-2011, 16:22
Ik was er ook die avond en ik kom zelf ook uit Hoorn en er zijn een aantal dingen gewoon fout gegaan. Ten eerste had Marvin nooit van zijn leven die ring in mogen stappen. Iedereen in Hoorn weet dat het een "mafkees" is en die partij is dus bijvoorbaat al gedoemd te mislukken. Dat hadden de begeleiders ook moeten weten want die kennen Marvin zelf ook al jaren. Marvin is geen vechtsportbeoefenaar maar gewoon iemand die voor zijn eigen egotrip de ring in gaat, genietend van alle aandacht op dat moment. Verliezen in Hoorn is geen optie voor hem omdat hij dan zijn "reputatie" beschadigd. Daarnaast trekt Marvin zijn Antiliaanse aanhang die op de tribune ook al voor een aantal opstootjes zorgden. Vooral de vrouwelijke kant van die aanhang had een zeer grote bek. En inderdaad zaten er aan een aantal tafels Ajax Hooligans. Deze gasten waren volgens mij helemaal doorgesnoven en hadden natuurlijk ook al de nodige drankjes op. Na het gevecht met Marvin is het tussen die Antiliaanse vrouwen (die wederom een grote bek hadden) en die Hooligans helemaal mis gegaan, zo getuigd het videomateriaal. Daarnaast vond ik de beveiliging zeer zwak en helemaal niet authoritair. Op de video zie je duidelijk dat die grote kale hobbezakken gewoon staan toe te kijken en helemaal niets doen. Zo was het op de tribune ook zo bij een eerder opstootje. Dat moest door de organisatie zelf de kop ingedrukt worden. De beveiliging had bij die opstootjes op de tribune al meteen die asociale wijven eruit moeten zetten dan was er niks gebeurd. Ik vind het diep triest voor Clyde dat dit gala, wat zijn afscheid had moeten zijn, door die gasten is verpest. Die gasten hebben helemaal niks met de kickbokssport te maken maar ze komen er gewoon op af omdat zij zichzelf denken te identificeren met de jongens die al jarenlang trainen en hiervoor vele offers geven om in de ring een knalpartij neer te kunnen zetten. Dankzij deze idioten komt wederom de sport negatief in het nieuws. Ik wens bij deze Clyde alsnog een waardig afscheid toe en sterkte de komende tijd want zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.

Tykill
17-05-2011, 18:10
Er zaten duidelijk geen vechtsport liefhebbers in het publiek, maar vuil aanhang en ander tuig. Oprotten met die lui... het zijn altijd de mongolen die 0 kennis van vechtsport hebben die onrust veroorzaken op gala's...!

Tony Galento
17-05-2011, 18:42
Ik was er ook die avond en ik kom zelf ook uit Hoorn en er zijn een aantal dingen gewoon fout gegaan. Ten eerste had Marvin nooit van zijn leven die ring in mogen stappen. Iedereen in Hoorn weet dat het een "mafkees" is en die partij is dus bijvoorbaat al gedoemd te mislukken. Dat hadden de begeleiders ook moeten weten want die kennen Marvin zelf ook al jaren. Marvin is geen vechtsportbeoefenaar maar gewoon iemand die voor zijn eigen egotrip de ring in gaat, genietend van alle aandacht op dat moment. Verliezen in Hoorn is geen optie voor hem omdat hij dan zijn "reputatie" beschadigd. Daarnaast trekt Marvin zijn Antiliaanse aanhang die op de tribune ook al voor een aantal opstootjes zorgden. Vooral de vrouwelijke kant van die aanhang had een zeer grote bek. En inderdaad zaten er aan een aantal tafels Ajax Hooligans. Deze gasten waren volgens mij helemaal doorgesnoven en hadden natuurlijk ook al de nodige drankjes op. Na het gevecht met Marvin is het tussen die Antiliaanse vrouwen (die wederom een grote bek hadden) en die Hooligans helemaal mis gegaan, zo getuigd het videomateriaal. Daarnaast vond ik de beveiliging zeer zwak en helemaal niet authoritair. Op de video zie je duidelijk dat die grote kale hobbezakken gewoon staan toe te kijken en helemaal niets doen. Zo was het op de tribune ook zo bij een eerder opstootje. Dat moest door de organisatie zelf de kop ingedrukt worden. De beveiliging had bij die opstootjes op de tribune al meteen die asociale wijven eruit moeten zetten dan was er niks gebeurd. Ik vind het diep triest voor Clyde dat dit gala, wat zijn afscheid had moeten zijn, door die gasten is verpest. Die gasten hebben helemaal niks met de kickbokssport te maken maar ze komen er gewoon op af omdat zij zichzelf denken te identificeren met de jongens die al jarenlang trainen en hiervoor vele offers geven om in de ring een knalpartij neer te kunnen zetten. Dankzij deze idioten komt wederom de sport negatief in het nieuws. Ik wens bij deze Clyde alsnog een waardig afscheid toe en sterkte de komende tijd want zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.


het was dus ajax hooligans tegen mamjo.nl.

wie heeft er gewonnen?

ReZp
17-05-2011, 19:31
het was dus ajax hooligans tegen mamjo.nl.

wie heeft er gewonnen?

Na de beelden te hebben gezien kan ik niet anders als concluderen dat iedereen heeft verloren....

MaartenManaus
17-05-2011, 20:00
@muayz: Dank voor je reactie. Ik meen toch echt op de beelden gezien te hebben toen de trainer van de tegenstander van jouw vechter hem in bedwang wilde houden iemand van jullie hoek direct 'bijdehand/opgefokt' (understatement) tegen hem deed terwijl deze persoon zijn vechter wilde beschermen (wat mij betreft had hij hem ook weg mogen choken in dit geval ter bescherming).

Dit is precies waar ik me ook aan ergerde, die bijdehand/opgefokte gast kwam op voor die mafkees en leek zich niet echt te schamen voor het gedrag van zn eigen vechter. Het is puur aan het coole gedrag van de trainer van de tegenstander te danken dat het in de ring niet verder uit de hand liep tussen de 2 groepen. Had ook graag gezien dat ie mafkees gechoked zou worden

Mauro
17-05-2011, 20:50
Dit is precies waar ik me ook aan ergerde, die bijdehand/opgefokte gast kwam op voor die mafkees en leek zich niet echt te schamen voor het gedrag van zn eigen vechter. Het is puur aan het coole gedrag van de trainer van de tegenstander te danken dat het in de ring niet verder uit de hand liep tussen de 2 groepen. Had ook graag gezien dat ie mafkees gechoked zou worden
X 2
Als jij dat was muayz (de bijdehand/opgefokte gast) ,..doet dat je hele mooie verhaal teniet wat mij betreft.

Lionheart
17-05-2011, 21:05
het was dus ajax hooligans tegen mamjo.nl.

wie heeft er gewonnen?

Kansloze opmerking.

En btw Mamjo is Surinaams niet Antilliaans of is dat hetzelfde voor jou?

De echte vechtsportliefhebbers waren de verliezer die avond en heel erg voor Clyde dat hij zijn partij niet heeft kunnen draaien.

blackadder
17-05-2011, 21:28
@muayz:
Aan de ene kant vind ik je bericht toch netjes, aan de andere kant vind ik dat je de schuld op niets afschuift als je begrijpt wat ik bedoel.
Je kent de beste man al jaren, je traint met hem, je weet hoe hij is en je wist waarschijnlijk ook dat dit kon gebeuren. Hoe kan het zo zijn dat hij geen respect/discipline naar zijn trainer toe heeft? Waarom laat je hem dan vechten?

En het zou me niet verbazen als Marvin heeft gesnoven die avond, zijn hoofd/ogen zien er wel zo uit, tevens zijn houding en agressiviteit. Uit betrouwbare bronnen weet ik ook dat hij hier niet vies van is.

Ik vind het belachelijk dat je zegt dat Marc na sloeg op de grond, terwijl hij een of andere takedown om de oren krijgt die ik nog nooit zo in de ring heb gezien, maar goed. Volgens mij was jouw vechter hier helemaal niet om een mooie partij neer te zetten, maar om te laten zien wat voor stoere jongen het wel niet was en alle regels te verbreken. Zo n gezichtstattoo werkt natuurlijk ook niet mee, als je nou 40 miljoen op de bankrekening heb staan en wereldberoemd bent, dan is het nog steeds negatief voor je image. Ik denk dat de beste man (Marvin) alleen maar om reputatie geeft en niet om respect in de ring zowel naar jullie sportschool als naar de tegenstander.

Ik vind hoe dan ook dat jullie als sportschool je de ogen uit je kop moet schamen, dankzij Marvin. Aan het publiek is het om schuldigen aan te wijzen, maar het is nu net alsof je het ontkent en toch wist hoe hij in de ring kon zijn, had hem dan nooit meer laten vechten. En om nou de schuld af te schuiven op Marc die niet goed getraind zou zijn, en gefrustreerd terug vecht vind ik een beetje ver gaan. Marvin begint al binnen 10 seconden als een bezetenen op het achterhoofd van Marc in te meppen en dat is pas het begin. Marc houdt zich daarna netjes in, waar je ook tegenstanders hebt die het zwart voor de ogen wordt.

Als jullie slim zijn, laten jullie deze randebiel nooit meer vechten voor jullie gym, ik vind het zeer spijtig dat hij onder jullie naam vocht.

OSU
Wat hij zegt.

jury
17-05-2011, 22:47
Hierbij vanuit Hoorn een live verslag van het gala rondom het laatste ring gevecht van Clyde Petres....

Ik zit aan de ring en het gals is zojuist begonnen met enkele jeugdpartijen. Van de jeugd - en N-klasse partijen zal ik enkel uitslagen posten, de andere partijen zal ik live verslaan.

Vraagje komen er nog foto´s van de partijen 1 tm 17 ?

mama
17-05-2011, 23:50
Ja die komen. Maar ik heb er (sorry) weinig behoefte aan om die heel snel online te zetten

Tony Galento
17-05-2011, 23:51
Kansloze opmerking.

En btw Mamjo is Surinaams niet Antilliaans of is dat hetzelfde voor jou?

De echte vechtsportliefhebbers waren de verliezer die avond en heel erg voor Clyde dat hij zijn partij niet heeft kunnen draaien.

er posten volgens jou alleen maar surinamers op mamjo? vreemd dat de vechter in kwestie z'n eigen draad op dat forum heeft.

misschien moet je mamjo even aanschrijven dat er stiekem een antilliaan doorgeglipt is. schandalig natuurlijk.

Lionheart
17-05-2011, 23:57
er posten volgens jou alleen maar surinamers op mamjo? vreemd dat de vechter in kwestie z'n eigen draad op dat forum heeft.

misschien moet je mamjo even aanschrijven dat er stiekem een antilliaan doorgeglipt is. schandalig natuurlijk.

Nee, maar het is van origine een Surinaams forum volgens mij. Doet er verder ook niet aan toe.

Jouw opmerking wie er had gewonnen vond ik kansloos ( de AFCA hooligans of die Antillianen), mede omdat Clyde best dichtbij mij staat en zulke zogenaamd "grappige"opmerkingen kut zijn in dit geval.

Althans zo ervaar ik het.

justsomeone
18-05-2011, 00:22
De security valt niets te verwijten, zei waren met te weinig mensen zo te zien in het filmpje!!!

Dat is dus een dikke fail.
Als organisatie zorg je natuurlijk altijd dat er genoeg beveiliging voor als er iets goed uit de hand loopt.

lopez86
18-05-2011, 00:32
Dat is dus een dikke fail.
Als organisatie zorg je natuurlijk altijd dat er genoeg beveiliging voor als er iets goed uit de hand loopt.

Dit was geen security klus meer, al waren ze met 2x zoveel man dan nog hadden ze dit niet voorkomen.
Dit was onderhand een ME klus.

fightingspirit
18-05-2011, 00:59
Weet je 't zeker? Die naam staat anders wel prominent in beeld in zijn hoek.

ja ik weet het zeker

Lionheart
18-05-2011, 01:05
Dit was geen security klus meer, al waren ze met 2x zoveel man dan nog hadden ze dit niet voorkomen.
Dit was onderhand een ME klus.

Idd! Je hebt helemaal gelijk Lopez!

Die gast die hier roept dat de security een fail was , jij had er moeten staan dan zou ik ff kijken wat jij zou kunnen uitvoeren, fool!!

blackadder
18-05-2011, 01:09
ja ik weet het zeker
Dus, wat doet iemand met jullie kleding in de hoek van die dwaas?

fightingspirit
18-05-2011, 01:23
Dus, wat doet iemand met jullie kleding in de hoek van die dwaas?

Blijkbaar ben jij ieman d die niet aanwezig was en dus niet het verhaal weet .
maar dan hier speciaal voor jouw!

Marvin demasco had een afspraak met clyde petres om te vechten op zijn gala.
Hij zou uitkomen voor team petres maar clyde kon geen juiste match vinden voor marvin en had die wel in zijn eigen team.
Aangezien je niet twee vechters tegen elkaar zet uit hetzelfde team moest marvin voor een andere sportschool uitkomen.
Marvin fitnesst bij stay in shape center waar ik trainer van fighting spirit ook les geef.
Marvin had stay in shape gevraagd of hij voor hun uit kon komen en dat kon marvin nam deel aan de lessen die daar gegeven worden waaronder ook mijn lessen.
meteen vanaf het begin had ik er me vraagtekens bij maar toen we zagen dat hij er fanatiek voor trainde en zich inzette zijn wij hem ook gaan steunen.
marvin kwam voor als nog uit voor stay in shape en niet fighting spirit !!! ik heb meerdere vechters die avond moeten begeleiden die wel uitkwamen voor team fighting spirit dus vandaar de kleding !

en tijdens de wedstrijd na het eerste incident kan je ook zien dat ik gelijk nadat Joep de ring in stapt ik ook de ring in stap om marvin te zeggen dat hij moet luisteren naar de scheids, na het tweede incident ben ik de eerste die tegen de scheids zeg dat hij de wedstrijd moet stoppen ,ik duw marvin in de hoek en maak zijn handschoenen los dus denk nioet dat ik het eens was met hoe de partij verliep !

fightingspirit
18-05-2011, 01:32
Leuk dat deze trainer reageert maar het irriteert mij enorm dat de schuld bij een ander wordt gelegd.... was het niet dezelfde trainer die tijdens een van de eerdere partijen al is weggestuurd wegens wangedrag?

En daarbij.... als je ziet dat een vechter, stijf van de adrenaline (of misschien wel van iets anders??) niet meer communiceert, waarom neem je hem dan niet tegen zichzelf (en zijn tegenstander, en de scheids) in bescherming?? Als trainer dien je in mijn ogen dan gewoon de handdoek in de ring te gooien. Dan beëindig je een onsportief gevecht voor het verder escaleert.... Ik vind het echt heel onsportief om een scheids de schuld te geven. Een scheids die keihard probeert het gevecht in goede banen te leiden, zelf nota bene enkele klappen ontvangt en desondanks het beste met jouw vechter voorheeft door hem niet meteen de diskwalificeren (hetgeen je volgens alle reglementen zou moeten doen bij dergelijk wangedrag!).

Kortom, verbeter de vechtsport, begin bij jezelf!!

aangezien jij gezien had dat ik weggestuurd werd in een andere partij vroeg ik me af of je dan ook gezien heb dat de scheids mij na de wedstrijd zijn excuus aanbood omdat iets anders dacht te verstaan dan dat ik zei?
aan dat alleen kon je zien dat de gespannen sfeer ook bij de scheidsrechters te merken was.

onelove
18-05-2011, 01:57
De oorzaak van deze hele rel, DE AANHANG VAN DAMASCO! En dat weet iedereen die aanwezig was.
De aanhang van deze meneer was de hele avond al bezig, ze hadden ook al mensen uitgedaagd en klappen verkocht op de tribune nog voor die hele partij aan de orde was. De beveiliging had deze mensen er toen al uit moeten zetten! Maar ik heb het idee dat zij dit niet aandurfde, aangezien zij met velen waren. Ik hoorde notabene dat degene die klappen kregen van deze dames op de tribune, eruit gezet zijn!!! (om de vrede te bewaren)

Op het moment dat de partij van HUN vechter gestaakt werd vanwege onsportief gedrag, gingen zij direct met een bloedgang naar beneden, van de tribune, liepen gewoon langs de beveiliging de VIP in, en gingen staan bleren bij de ring, tegen de trainers van Marc, tegen de scheids, tegen iedereen, want het was volgens hun ON-TE-RECHT! En niemand die deze dames wegstuurde van de beveiliging!!!! De dames bleven gewoon staan schreeuwen zelfs nog de gehele partij die erna volgde. (waar niemand meer iets van meegekregen heeft)

De Ajaxaanhangers zaten toevallig nét aan die hoek waar de dames al enige tijd de orde aan het verstoren waren, en waar iedereen zich aan irriteerde, maar waar niemand iets van durfde te zeggen, zelfs de beveiliging niet, die stond gewoon met zijn armen over elkaar erbij te kijken. Er is zelfs tegen deze man gezegd door andere mensen uit de VIP van "gooi die dames er nou eens uit", maar nee niks hoor...

De Ajaxhoek was helemaal niet op rellen uit, hebben zich ook gewoon gedragen toen "hun favoriet" vocht, en dat was ook een beulpartij die leek op een kroeggevecht, maar was wel sportief!! En eindigde ook in onbeslist! (dit keer terecht) Niks aan het handje!

Op gegeven moment stond er eentje van die tafel op en vroeg aan deze dames of zij nu eindelijk eens hun mond konden houden en weg wilden gaan bij die ring. Maar dat zinde deze dames niet en gingen gewoon door met uitdagen. Toen deze meneer deze dame aan haar arm mee wilde trekken ofzo kreeg hij een klap voor zijn harses!!! Er ontstond een ruzie en de manlijke aanhang van deze dames hadden zich er ondertussen ook bijgevoegd, en op een gegeven moment haalde een van deze mannen ook uit naar deze man! EN JA..... toen stonden de tafelgenoten van deze meneer ook op... En die zijn niet bang voor de gevreesde Antilianen uit Hoorn!!!!

EN TOEN BRAK DE HEL LOS!

Jammer dat bijna al het beeld materiaal een paar seconden te laat gestart is, anders zou je exact kunnen zien hoe het ging. Al zie je op sommige filmpjes wel al die twee dames staan. Als de beveiliging al veel eerder op had getreden, was dit niet gebeurd. Ze hadden net zo goed geen beveiliging neer kunnen zetten. Sorry maar zo zie ik dat. Ook al sta je maar met tien man, deze mannen durfden gewoon niet.

Ik vind het ook zeer triest om te zien, dat het gooien door andere mensen overgenomen werd, die er volgens mij helemaal niks mee te maken hadden, want je ziet op die filmpjes dat men ook gewoon naar mensen gooit die hun handen omhoog houden van hou aub op, of die ergens staan of zitten en helemaal nergens bij betrokken zijn! Maar de politie haalt die er zo uit, die staan er luidt en duidelijk op.

En ik moet beamen wat eerder gezegd is over deze Marvin Demasco, die had nooooooooooit in de ring terecht mogen komen. Het heeft misschien goed verkocht, want de meerderheid van het publiek uit Hoorn was gekomen in de hoop dat ze konden aanschouwen hoe deze Damasco eens een keertje klappen zou krijgen!! Als dat was gebeurd, dan hadden er ook heel wat mensen op de grond gelegen....van het lachen!!
En ik weet ook dat in het begin helemaal niet duidelijk was voor wie hij eigenlijk uit zou komen. Want het is helemaal geen kickbokser. Als hij zo nodig de ring in moest, hadden ze hem beter een MMA partij kunnen geven....

Ik denk niet dat men bang hoeft te zijn dat Damasco überhaupt zelf nog een keer de ring zal willen betreden hoor.., die heeft het nu slim gespeeld, hij kwam denk ik tot de gedachte dat hij weleens zou kunnen verliezen, maar hij kon niet meer terugkomen op wat hij waarschijnlijk in een opwelling geroepen had. Dus zoals hij het nu aangepakt heeft, is er voor hem niks veranderd, hij is nu nog steeds diezelfde mafkees zoals men hem al zag. En zo wil hij ook gezien worden blijkbaar. En degene waar hij voor uit gekomen is, die kunnen zichzelf nu wel voor hun kop slaan denk ik.

Ik vind het zeer en zeer triest voor de vechtsport, want als je de reacties leest op de nieuwssites, zijn we nu in 1 klap weer allemaal aso's als je van vechtsport houdt. En voor alle kinderen die die voor "hun meester" kwamen en gewoon vertrapt zijn en een trauma overhouden hiervan....

D1987
18-05-2011, 02:08
Wat ook raar is, is dat Marvin voor de partij al begin de scheids een duw in de rug geeft en wil beginnen voor het startsignaal.

En fightingspirit, als Marvin voor hetzelfde team uitkomt als Marc (dus beiden voor Clydes team) hoe haalt hij het dan in zijn hoofd om de afscheidspartij van de hoofdvechter van zijn team zo te verpesten?

Als je alleen al naar de nonchalante houding van Marvin kijkt, dan zie je dat hij of zichzelf van nature al god voelt, of 2 gram coke naar binnen heeft gewerkt. En inderdaad wat mensen hier al zeggen, durfde niemand wat tegen hem te zeggen op een harde toon ofzo? Of is het zo van: "Marvin, dat mag niet he", in zo n geval moet je na de eerste break zijn handschoenen uit doen en hem de volle lading geven.

Wat ik raar vind hier op het forum is dat er 2 verschillende verhalen van 2 trainers/teamgenoten zijn. De een zegt dat hij tijden met Marvin heeft getraind en "niet meteen de handdoek in de ring wil gooien". De ander zegt dat hij net bij hem is komen trainen omdat Marc al voor Team Petres vocht... Verklaar dit eens aub.

D1987
18-05-2011, 02:11
fightingspirit, wie ben jij dan? Die met dat gladde vieze haar? die lange blanke jongen of die kleine getinte dikkere mannetje?

Als je die gladde met dat lange vieze haar bent, moet je je ook je ogen uit je kop schamen, zonder reden zo stoer doen tegen Joep die zijn eigen vechter beschermd. Zo niet, vertel dit dan aan dat mannetje met dat lange gay kapsel.

Surrender
18-05-2011, 02:52
cheeeee, vies dit soort dingen, hoopt en bid dat ik het nooit hoeft mee te maken!!

Richelieu
18-05-2011, 08:12
Hele nette reactie Onelove! Denk dat, na 10 pagina's discussie en zelf de beelden ook tig keer gezien te hebben dit gewoon het echte verhaal is wat er die avond is gebeurt.

ArjanV
18-05-2011, 08:15
Het verhaal van onelove kan ik alleen maar bevestigen...ik was er niet bij maar dat is exact zoals ik het eerder al gehoord heb...

Wel "jammer" voor hen die alles weer op voetbalhooligans af willen schuiven...