PDA

View Full Version : Schietpartij bij kickboksgala hoorn!!!



bananenplukster
14-05-2011, 23:47
HOOTN - Tijdens een kickboksgala in Hoorn is zaterdagavond door meerdere schutters geschoten. Mogelijk is er een dode gevallen. Er is grote paniek in de sporthal Vredehofl.

http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/stadstreek/enkhuizen-westfriesland/article9151681.ece/Schietpartij-bij-kickboksgala-Hoorn%3A-mogelijk-dode

Slecht voor de sport dit, jammer weer

Facade
14-05-2011, 23:51
Met alle respect, als er iemand overleden is bij die schietpartij doet het imago van de sport even niet ter zake.

Jeru
14-05-2011, 23:51
Kickboksgala's RIP....

bananenplukster
14-05-2011, 23:54
Met alle respect, als er iemand overleden is bij die schietpartij doet het imago van de sport even niet ter zake.

Excuses als ik het verkeerd heb verwoord.

Sterkte voor de nabestaanden als er iemand is overleden

STERKE JERKE
14-05-2011, 23:55
Als dit bericht klopt, dan kan het weleens het einde van de kickboksgala's in Nederland betekenen.
Triest!

justsomeone
14-05-2011, 23:55
als dit echt zo is dan ben ik bang dat het voorgoed afgelopen is.
welke idioot neemt er een wapen mee naar een gala.
ik ben zelf ook geen heilig boontje geweest, maar voor dit soort tuig wat al gewapend de straat op gaat en het wapen ook gebruikt is maar 1 straf, en die hebben we in nederland jammer genoeg niet

ashi76
15-05-2011, 00:57
Is 1 van onze reporters hier aanwezig geweest ? en zoja is alles ok met hem / haar ???

Tony
15-05-2011, 00:58
Hunter, maar zit weer veilig thuis. Zie clyde petres topic

Pahlavan
15-05-2011, 01:13
triest...erg triest... meer kan ik er niet over zeggen

tik_tok
15-05-2011, 04:47
Heel erg dit.. Hoop dat er geen dode is gevallen.

En voor de gene die dit heeft gedaan.. Opsluiten en nooit meer vrij laten.

Anderson
15-05-2011, 05:06
klootzakken die criminelen.

FightstarTV
15-05-2011, 05:30
Te triest voor woorden dit!
Zometeen de beelden nog en een reactie van Clyde !

Lennie
15-05-2011, 05:41
Dit is heel slecht nieuws en ben ook heel bang dat v.d Laan optimaal misbruik gaat maken van dit incident.

Kemal
15-05-2011, 09:06
Heel erg triest, wat een gezellig en prachtig afschiedsgala voor Clyde had moet worden, eindigt met vechten buiten de ring, schietpartij en (mogelijk) een dode.... pfffff

TOON
15-05-2011, 09:18
zag het gisteravond al op nu.nl
heftige shit!

no1983
15-05-2011, 09:33
ongelooflijk aantal dagen geleden zegt burgemeester Amsterdam dat ie misschien toch te snel heeft geoordeeld bij boek presentatie..en nu gebeurd dit...waarom neem je in godsnaam een gun mee?????????????

sterkte voor iedereen die hier slachtoffer van is geworden..!!!

Sjaak
15-05-2011, 09:35
Ik heb er maar 1 woord voor, TRIEST, heel triest, voor de mensen die gewond zijn geraakt, voor het publiek dat heeft moeten vluchten en voor de sport.

Als je de beelden ook ziet, wat een mongolen zeg !! Hoop dat ze ze pakken. Ja je kan er vergif op innemen dat dit konsekwenties gaat krijgen en wellicht zeer terecht want waar gaat het naar toe als je een avondje "sport" wil gaan kijken, dit is waarschijnlijk de welbekende druppel. Hoop dat ze aan de hand van beeldmateriaal die gasten kunnen pakken en opsluiten.

Bagheera
15-05-2011, 09:48
Vechtpartij Kickboksgala 14 Mei Hoorn Vredehof - Algemeen - Video - Zie.nl (http://www.zie.nl/video/algemeen/Vechtpartij-kickboksgala-14-mei-hoorn-vredehof/m1gz52efrn7x)

wanneer ik dit zie springen me weer tranen in de ogen..... fucking chaos...

basblue
15-05-2011, 09:51
Drie gewonden bij kickboksgala in Hoorn http://www.nu.nl/images/video_small.gif

HOORN - Bij een schietpartij voor de deur van een sporthal in Hoorn waar een kickboksgala werd gehouden, zijn zaterdagavond drie mensen gewond geraakt. Volgens een politiewoordvoerder zijn twee slachtoffers lichtgewond en een slachtoffer ernstig gewond.

http://media.nu.nl/m/m1gz4xma2dpn.jpg
Schietpartij Hoorn

Of alle slachtoffers gewond zijn geraakt door de schietpartij is volgens de politie is nog onduidelijk.

Het zou ook mogelijk zijn dat zij gewond zijn geraakt door een vechtpartij die vooraf ging aan het schieten. De politie heeft een persoon aangehouden.

Toedracht

De toedracht van het incident is nog onduidelijk. Volgens een getuige in de sporthal Vredehof aan de Vredehofstraat 5, was de sfeer in de sporthal al een aantal keren gespannen en waren er een aantal opstootjes. Volgens de aanwezige vlogen op enig moment de tafels en stoelen door de zaal en werd er op enig moment ook binnen in de sporthal geschoten.

Geschoten

Bezoekers vluchtten daarna naar buiten, aldus de getuige. Volgens deze persoon is daarna buiten ook geschoten. Meerdere hulpdiensten en politiekorpsen uit omliggende gemeenten verleenden bijstand.

Jeru
15-05-2011, 09:56
Pfff die beelden op FightstarTV.com | MMA, Kickboxing, Karate videos (http://www.fightstartv.com/) dan....
echt klote om te zien en Clyde helemaal gebroken natuurlijk.

basblue
15-05-2011, 10:00
Bovenstaand een kleine aanvulling. Heel slecht nieuws voor de vechtsport in het algemeen en gala's in het bijzonder.
Is er net een prachtig boek uitgekomen, zijn er goede gesprekken geweest tussen oa Alistair, Marloes en Vd Laan.
En is de media de sport positief aan het belichten en ontstaat er meer waardering voor de sporters zoals Ernesto Hoost. Gebeurt dit weer.....

Ik denk dat het tijd word dat de vechtsportwereld zelf ook met een antwoord komt. Fans, promoters, scholen, bonden, mixfight gaan samenwerken om dit soort dingen te voorkomen. Ook al is dat natuurlijk niet altijd mogelijk. Is het bv niet mogelijk om met "galaverboden" te gaan werken? Net zoals bij voetbal het gebruik van "stadionverboden"? Of is dat een "wassen neus"?

Jeru
15-05-2011, 10:06
Zou kunnen als je 1 overkoepelende bond hebt en 100% paspoortcontrole bij de poort. Dus ja het is een wassen neus ;)

Sjaak
15-05-2011, 10:07
Ja gaat niet lukken

Bagheera
15-05-2011, 10:08
Pfff die beelden op FightstarTV.com | MMA, Kickboxing, Karate videos (http://www.fightstartv.com/) dan....
echt klote om te zien en Clyde helemaal gebroken natuurlijk.

wordt helemaal gaar als ik deze beelden zie.... de intentie van het gala de uitkomst... wat een nachtmerrie...

ArjanV
15-05-2011, 10:13
Begin maar met het stoppen met VIP tafels....99 van de 100 keer begint daar de ellende omdat er veel wannebe's zitten die teveel gezopen en/of gesnoven hebben en zo nodig de stoere jongen uit willen hangen...

Thomasmurda
15-05-2011, 10:21
Echt triest om te zien dit.

En dat gesmijt met tafels en stoelen.. Dacht dat stoere mannen hun vuisten gebruiken..

marcelt
15-05-2011, 10:22
Ja gemeentes gaan nu zeggen: Te groot risisco. Of ze eisen een dermate grote hoeveelheid security, dat het voor een kleine promotor niet haalbaar is om een gala te organiseren. Inderdaad erg triest, een zeer zwarte avond voor kickboksend Nederland.

Mister bokito
15-05-2011, 10:34
TTT

Mauro
15-05-2011, 10:45
Begin maar met het stoppen met VIP tafels....99 van de 100 keer begint daar de ellende omdat er veel wannebe's zitten die teveel gezopen en/of gesnoven hebben en zo nodig de stoere jongen uit willen hangen...
Dat denk ik ook,..daar zit de angel,..maar deze mensen dragen financieel wel bij aan het mogelijk maken van gala's..wat moeten we dan ?
echt triest dit..

Bagheera
15-05-2011, 10:49
TTT

What Is 'TTT'? Is TTT the Same as 'Bump'? (http://netforbeginners.about.com/od/t/f/What-Is-TTT.htm)

jaja ik ben oud...

Effective
15-05-2011, 11:00
Te triest voor woorden...

marcelt
15-05-2011, 11:01
What Is 'TTT'? Is TTT the Same as 'Bump'? (http://netforbeginners.about.com/od/t/f/What-Is-TTT.htm)

jaja ik ben oud...

Ja>>> To The Top

el bastardo
15-05-2011, 11:02
Ik hoop dat de beelden er iig toe kunnen bijdragen dat deze "vechtsportliefhebbers" kunnen worden opgepakt en aangepakt, al acht ik die kans ZEER klein. Ik begrijp dat een groot deel van een gala bekostigd wordt door deze verstandelijk beperkte medemens, maar wordt het niet tijd om ons af te vragen of we dit nog willen? Aan de andere kant komen ze dan wel door de gewone deur naar binnen en gebeurd hetop de tribune, hetgeen zo mogelijk nog ergere gevolgen kan hebben..

Heb er maar 1 woord voor T R I E S T ! ! !

el bastardo
15-05-2011, 11:05
En ik hoop dat vd Laan niet de vechtsportgala's aanpakt, maar deze kneuzen...

ArjanV
15-05-2011, 11:05
Dat denk ik ook,..daar zit de angel,..maar deze mensen dragen financieel wel bij aan het mogelijk maken van gala's..wat moeten we dan ?
echt triest dit..

Op een andere manier inkomsten genereren....andere sponsoren aantrekken en dan iets anders als de plaatselijke shoarmaboer,de autosloperij en de eerste de beste growshop....gewoon fatsoenlijke bedrijven,die gaan dat nu niet doen vanwege de slechte publiciteit rond vechtsporten en zo komen we in een cirkeltje... Het vechtsportwerldje an sich en de organisatoren in het bijzonder zijn hieraan zelf schuldig door nooit fatsoenlijk tegen excessen te hebben opgetreden..

MenKat
15-05-2011, 11:06
was er bij... Me zoon had ook een partij op dit gala. Wat een Drama dit voor iedereen die dit mee heb moeten maken. Gelukkig konden we via de nooduitgang boven op de tribune naar buiten. Wij waren al expres bij de nooduitgang gaan zitten met de kinderen omdat er eerder ook al knokken was op de tribune... Eenmaal buiten beginnen ze daar te schieten, sta je daar dan achter een busje te schuilen... Echt heel erg wat er gister is gebeurd.

Facade
15-05-2011, 11:09
Op een andere manier inkomsten genereren....andere sponsoren aantrekken en dan iets anders als de plaatselijke shoarmaboer,de autosloperij en de eerste de beste growshop....gewoon fatsoenlijke bedrijven,die gaan dat nu niet doen vanwege de slechte publiciteit rond vechtsporten en zo komen we in een cirkeltje... Het vechtsportwerldje an sich en de organisatoren in het bijzonder zijn hieraan zelf schuldig door nooit fatsoenlijk tegen excessen te hebben opgetreden..

+1 helemaal mee eens.

R.D.N
15-05-2011, 11:10
pffffffff wat een drama zeg....er zijn altijd van die mafketels die het gewoon verpesten denken dat als ze gezopen hebben en hun dikke neus vol te hebben dat ze de hele wereld aan kunnen...wat een helden zooooo stoer met tafels gooien...en triest voor clyde....ik heb er geen woorden voor............maar wie weet waarom de vechtpartij onstaan is eigelijk.

petjekick
15-05-2011, 11:16
http://www.youtube.com/verify_age?next_url=http%3A//www.youtube.com/watch%3Fv%3DgHnCuTxsovE%26feature%3Dplayer_embedde d

maartenjackie
15-05-2011, 11:18
Mooie sport is het maar o o wat een tuig komt er in nederland toch altijd op af

761217186
15-05-2011, 11:20
wat triest zeg!

Gelukkig is er beeldmateriaal zodat al dat tuig opgepakt kan worden!

Marco (scheids)
15-05-2011, 11:23
Ik vindt het allereerst kut voor iedereen die de sport een warm hart toedragen, voor Clyde in het byzonder ..... wat moet die een klote avond hebben gehad.

Verder wil ik de gewonden veel sterkte wensen, hopend dat ze er geen blijvend letsel aan overhouden.

DAWK1D
15-05-2011, 11:23
Dit is heel slecht nieuws en ben ook heel bang dat v.d Laan optimaal misbruik gaat maken van dit incident.

Hoe jammer het ook is.. geef hem ongelijk. Dit versterkt zijn argumenten x10

Sterkte aan de mensen die aanwezig waren, en de mogelijke gewonden.

Lionheart
15-05-2011, 11:32
Wat een klotenieuws dit!

Ik vind het naar voor de persoon die gewond is en natuurlijk voor Clyde, die nog één keer wilde vlammen op zijn gala.

De mensen die narigheid veroozaken op gala's zijn geen vechtsportliefhebbers maar een stelletje teringlijers die denken dat ze gangsters zijn omdat ze met een blaffer lopen.

Kots en kotsmisselijk wordt ik van zulke gasten, zou ze zo midden in de zee willen gooien vol met haaien!!!!

ashi76
15-05-2011, 11:33
Live verslag afscheidsgala Clyde Petres (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?113867-Live-verslag-afscheidsgala-Clyde-Petres/page3)

Deze krijgt een slotje.