PDA

View Full Version : VIDEOS - Its Showtime Lyon



KayOne
15-05-2011, 03:14
VIDEO - Badr Hari vs Tony Gregory - Its Showtime Lyon (http://fightnext.com/video/9HKSO45DKHO6/Badr-Hari-vs-Tony-Gregory--Its-Showtime-Lyon)
VIDEO - Tyrone Spong vs Igor Mihaljevic - Its Showtime Lyon (http://fightnext.com/video/UUOMHG6HHN98/Tyrone-Spong-vs-Igor-Mihaljevic--Its-Showtime-Lyon)
VIDEO - Daniel Ghita vs Fikri Ameziane - Its Showtime Lyon (http://fightnext.com/video/X1K5SMYXSSDW/Daniel-Ghita-vs-Fikri-Ameziane--Its-Showtime-Lyon)
VIDEO - Yohan Lidon vs Marat Grigorian - Its Showtime Lyon (http://fightnext.com/video/HKYXNR39H32B/Yohan-Lidon-vs-Marat-Grigorian--Its-Showtime-Lyon)
VIDEO - Chris Ngimbi vs Willy Borrel - Its Showtime Lyon (http://fightnext.com/video/DG2A33D1U357/Chris-Ngimbi-vs-Willy-Borrel--Its-Showtime-Lyon)

tik_tok
15-05-2011, 03:40
Thanks!!!

Tja wat kun je hier van zeggen... Badr, Tyrone en Daniel.. Die gasten waar hun tegen moesten waren gewoon van een veel veel veel te laag niveau voor hun.

blackadder
15-05-2011, 04:45
Dit hele gala was van een behoorlijk laag niveau. Voor It's Showtime begrippen.

MJOKKIE
15-05-2011, 06:15
Tja..

Kemal
15-05-2011, 08:10
bedankt voor de videos!

MMAFAN-1122
15-05-2011, 08:33
Bedankt!

Redrum1981
15-05-2011, 09:15
Jezus echt wat balen dit. Ik denk ook dat zowel Badr als Tyrone hier zelf goed ziek van zijn. Goed een winst is een winst, maar het zijn allebei jongens die snoeihard trainen en spektakel willen laten zien. 100% walkover voor ze Pff :(

DAJAK
15-05-2011, 09:20
Mosab Amrani moest toch ook?

Bobson
15-05-2011, 09:50
Jezus echt wat balen dit. Ik denk ook dat zowel Badr als Tyrone hier zelf goed ziek van zijn. Goed een winst is een winst, maar het zijn allebei jongens die snoeihard trainen en spektakel willen laten zien. 100% walkover voor ze Pff :(

X2. Dit ging helemaal nergens over.

jaco
15-05-2011, 10:03
bedankt voor de beelden

marcelt
15-05-2011, 10:09
Thnx. Petro moest toch tegen Chaid?

Weinig gekwalificeerde tegenstanders voor Badr, Tyrone en Ghita. Ngimbi had wel een redelijke. Dat was ook het leukst om te zien.

Jeru
15-05-2011, 10:17
Petrosyan vs Chaid werd een No contest. Chaid mocht 2 scherpe lowkicks in de noten incasseren en toen was het toch echt afgelopen. Strompelend vertrok hij weer naar de kleedkamer.

R.D.N
15-05-2011, 10:20
hahahhah die tony had er echt geen zin in....

marcelt
15-05-2011, 10:22
Petro vs Chaid gevonden(kwaliteit is matig) : http://vimeo.com/23734369

Shunshuke schrijft dit op K-1 Fans:
Yup, the opening fights were almost all better than the actual live fights http://www.k-1fans.com/forum/images/smiles/icon_lol.gif

( Bennoui - Amrani was a war, you guys should check it out if you can )
Of course the fight i was the most looking forward to was Chahid - Petro. As everybody else, i was very sad that it ended this way.
About the live fights. Great showing by Chris Ngimbi. Awesome Entrance, Awesome KO, Awesome Celebration.
Ghita fought well, a guy who has like 2 pro fights.
Lidon did not win that fight imo. We all looked each other after that decision. All the rounds were for the armenian guy , don't remember the name. Except the 3 rd in which he got down. but still pushed it afterwards.

Main Event :
I really hate these short notice fights. These guys just want a paycheck and throw the fight after one fucking hit.

I was so pissed at Gregory Tony , this guy is a disgrace.
Oh well, at least i talked to the voice http://www.k-1fans.com/forum/images/smiles/icon_lol.gif

and lol at the french public.

Dus ik ben benieuwd naar het Amrani gevecht.

Jeru
15-05-2011, 10:23
hahahhah die tony had er echt geen zin in....

Wat een drama was dat zeg...

R.D.N
15-05-2011, 10:27
Wat een drama was dat zeg...


of niet....vecht dan niet....toen badr op kwam begon die nog net niet te huilen.

marcelt
15-05-2011, 10:39
Petro had een verlies moeten krijgen wegens DQ ipv een NC.

Illest
15-05-2011, 11:02
men zal het waarschijnlijk niet met eens zijn, maar ik vond het gevecht van Hari niet om aan te zien en dat lag zeker niet alleen aan Tony.

Wat een gemaai...telkens uit balans....achter stoten aan vallen.....struikelen over de tegenstander....beetje rommelig...

maar goed Tony kwam niet om te vechten, eerlijk is eerlijk

strijkijzer1
15-05-2011, 11:08
gewoon een mismatch, Badr moet gewoon tegen top 10 van de heavyweights of tegen nieuwe supertalenten, dan is het ook leuk om naar te kijken.

GnP
15-05-2011, 11:25
ik had badr zeker een even goede partij kunnen geven :D

Arabianboy
15-05-2011, 11:34
men zal het waarschijnlijk niet met eens zijn, maar ik vond het gevecht van Hari niet om aan te zien en dat lag zeker niet alleen aan Tony.

Wat een gemaai...telkens uit balans....achter stoten aan vallen.....struikelen over de tegenstander....beetje rommelig...

maar goed Tony kwam niet om te vechten, eerlijk is eerlijk
Dat was me ook opgevalen, maar dat komt echt wel door de tegenstander! Doet me een beetje denken aan:

http://www.youtube.com/watch?v=VX1E-lqZZz8

:fp:hahaha unpredictable movement!!!

ashi76
15-05-2011, 11:39
Tnx voor de beelden, maar wat een kutpartijen zeg.
Hoe halen ze het in hun hoofd om die vogelverschrikkers tegen "onze" toppers te zetten.
Dikke mismatches !

Pansier
15-05-2011, 12:07
Bij Chris Ngimbi die knie op 6:51! Sick! :thup:

marcelt
15-05-2011, 12:20
Ngimbi en Grigorian hebben wel mooie partijen.

niels
15-05-2011, 12:27
of niet....vecht dan niet....toen badr op kwam begon die nog net niet te huilen.

Dat scheelde idd echt heel weinig..

basblue
15-05-2011, 12:29
Die partij van Chris Ngimbi, machtig mooi!

Marco
15-05-2011, 12:39
ik had Hari liever tegen Brice Guidon gezien, of tegen Jerommeke le Banner...dat zijn betere Franse vechters dan een Gregory lijkt me..

ashi76
15-05-2011, 12:53
ik had Hari liever tegen Brice Guidon gezien, of tegen Jerommeke le Banner...dat zijn betere Franse vechters dan een Gregory lijkt me.. Of J.C. van Damme. :whistling:

VetteVis
15-05-2011, 13:01
ik had Hari liever tegen Brice Guidon gezien, of tegen Jerommeke le Banner...dat zijn betere Franse vechters dan een Gregory lijkt me..

Inderdaad, vooral Brice Guidon, niet zo oud als Banner, geen half invalide arm met een plaat erin die elk moment voor een TKO zou kunnen zorgen bij herhaaldelijk trappen opvangen en Brice Guidon had ook gewonnen van Gerges. de 28e is het trouwens GOKHAN SAKI-BRICE GUIDON.

Tony Gregory, voor de wedstrijd had ik een paar gevechten van hem gezien op youtube en toen verwachtte ik al zo'n dergelijke wedstrijd.

Mashkadov
15-05-2011, 13:28
Of J.C. van Damme. :whistling:

Hij is een Belg bij mijn weten.

Enkel de partij van Grigorian was het bekijken waard. Voor het overige was het merendeel van de matchmaking huilen met de pet op. Die tegenstander van Hari viel om van de wind van de maaistoten van Hari. :lol:

10 EUR in de vuilbak gegooid gisteren.

SjorsWilms
15-05-2011, 13:29
Hij is een Belg bij mijn weten.

Enkel de partij van Grigorian was het bekijken waard. Voor het overige was het merendeel van de matchmaking huilen met de pet op. Die tegenstander van Hari viel om van de wind van de maaistoten van Hari. :lol:

10 EUR in de vuilbak gegooid gisteren.

Had je wel beeld?? Ik hoorde dat sommige mensen geen beeld hadden via de It's Showtime link.

ijsbier
15-05-2011, 16:37
wanne ruk partijen

Mashkadov
15-05-2011, 16:56
Toen Petrosyan - Oulad El Hadj ging beginnen is het beeld weggevallen. Die partij hebben we dus volledig gemist. Daarna hadden we terug beeld voor de rest van het gala.

Dat wegvallen was wel erg irritant.


Had je wel beeld?? Ik hoorde dat sommige mensen geen beeld hadden via de It's Showtime link.

Danielos
15-05-2011, 17:14
Jammer van de partijen, was gewoon te makkelijk voor ze..was ook snel klaar met kijken hierdoor:lol:

blackadder
15-05-2011, 17:15
de 28e is het trouwens GOKHAN SAKI-BRICE GUIDON.

Wat een verklaring zou kunnen zijn dat hij niet voor Lyon beschikbaar was.

Chane
15-05-2011, 22:15
Wat een slecht gala...
It's Showtime... zero points! :thown:

K-1sunstarr
15-05-2011, 23:04
Tony’s verdediging was werkelijk ondermaats en het leek alsof hij er niet veel zin in had.

Tykill
16-05-2011, 13:06
Tony’s verdediging was werkelijk ondermaats en het leek alsof hij er niet veel zin in had.

Het leek er een beetje op alsof hij zich makkelijk liet vallen...

Ik zag iig geen echte wil om te winnen...

Sadix
16-05-2011, 13:09
iemand al beelden avn de partij van mosab? heb gehoord dat het vuurwerk was zoals altijd met mosab.

Irishrover
16-05-2011, 13:15
men zal het waarschijnlijk niet met eens zijn, maar ik vond het gevecht van Hari niet om aan te zien en dat lag zeker niet alleen aan Tony.

Wat een gemaai...telkens uit balans....achter stoten aan vallen.....struikelen over de tegenstander....beetje rommelig...

maar goed Tony kwam niet om te vechten, eerlijk is eerlijk

Mee eens, het zag er niet uit, Badr zwaaide soms zo hard dat hij gewoon naar voren vloog ( Net als in tekenfilms ) Vond het een ongecontroleerde wedstrijd ( Qua offensief van Badr ) Verdedigend ging het wel lekker.

Ik denk dat Badr met zo een cafehoek de tegenstander in 1 keer knock - out wil slaan, maar het is risicovol, als de tegenstander direct reageert met een directe of iets dergelijk; ligt hij.

Maar goed, dit is weer z'n eerste wedstrijd & misschien is het weer wennen om in de ring te staan.

blackadder
16-05-2011, 13:20
men zal het waarschijnlijk niet met eens zijn, maar ik vond het gevecht van Hari niet om aan te zien en dat lag zeker niet alleen aan Tony.

Wat een gemaai...telkens uit balans....achter stoten aan vallen.....struikelen over de tegenstander....beetje rommelig...

maar goed Tony kwam niet om te vechten, eerlijk is eerlijk
x2

blackadder
16-05-2011, 13:22
Lidon did not win that fight imo. We all looked each other after that decision. All the rounds were for the armenian guy , don't remember the name. Except the 3 rd in which he got down. but still pushed it afterwards.

Shunsuke is right. Ik kan niet geloven dat ik die partij ben vergeten.:lol: Ik zat ook raar te kijken toen die Fransoos won.

rafi
16-05-2011, 13:35
waarom is petrosaan eigenlijk niet gedisqualificeerdt. die trappen waaren duidelijk 2 keer vol in de ballen van chahid.

Redwhitewarrior
16-05-2011, 16:04
Was idd erg simpel voor Hari en Spong. Had ze dan ook liever tegen elkaar gezien. Gegarandeerd knal partij waar de winnaar vooraf nog niet vast staat!

KeobNepo
16-05-2011, 16:18
Was idd niets aan. Heb ook live zitten kijken en geen moment spanning gevoeld...

sjaakie'tje
16-05-2011, 21:27
Nou, het is wel duidelijk dat Hari moest winnen. Hilarisch gewoon hoe snel Ubeda die tellen gaf! Hij telde gewoon 2x zo snel als normaal.

Leventdepevent
16-05-2011, 21:48
die tony sjonge jonge....een hoog bob sapp gehalte zeg

TheCarnage
17-05-2011, 10:33
Heeft iemand die partij van Mosab al gevonden??

GnP
17-05-2011, 11:05
man man wat een beslissing in de partij van Harut, feit dat je tegen een fransoos vecht in frankrijk voor de titel, dan krijg je zo een toestanden
harut vocht veel agressiever en aanvallender, enkel de ronde waarin hij neerging verloor hij, de rest was voor hem

Sadix
17-05-2011, 12:04
Heeft iemand die partij van Mosab al gevonden??
?????

wil die ook erg graag zien

D1987
17-05-2011, 13:19
Badr Hari denkt echt dat hij Iron Mike is hé? Ineens the Hangover gezien ofzo? Dat hij met "In the air tonight" van Phil Collins opkomt.

D1987
17-05-2011, 13:24
Nou wow, wat was Badr Hari geweldig. Spong had hem gesloopt. Als Hari zo vecht tegen Schilt of Overeem wordt hij gegarandeerd weer KO geslagen, hij heeft nog een lange weg te gaan.

ARMENIA
17-05-2011, 13:41
man man wat een beslissing in de partij van Harut, feit dat je tegen een fransoos vecht in frankrijk voor de titel, dan krijg je zo een toestanden
harut vocht veel agressiever en aanvallender, enkel de ronde waarin hij neerging verloor hij, de rest was voor hem

marat;)

Irishrover
17-05-2011, 14:22
Nou wow, wat was Badr Hari geweldig. Spong had hem gesloopt. Als Hari zo vecht tegen Schilt of Overeem wordt hij gegarandeerd weer KO geslagen, hij heeft nog een lange weg te gaan.

Spong had wie gesloopt ?

Het was niet eens een 'gevecht', Tony Gregory kwam niet eens om te vechten, die kwam om wat geld te verdienen. Wat een aanfluiting zeg.

De ring in stappen om vervolgens als een schildpad in het 'harnas' te schuilen.

Hij heeft nog een lange weg te gaan zeg je ? Leg eens uit... Is Badr een nieuweling?

blackadder
17-05-2011, 14:25
Leg eens uit... Is Badr een nieuweling?
Hij vocht wel zo. Hij vloog nog net niet de ring uit of draaide nog net niet 360 graden om zijn eigen as elke keer dat ie die popeye maaien van hem maakte.

Sadix
17-05-2011, 14:27
Nou wow, wat was Badr Hari geweldig. Spong had hem gesloopt. Als Hari zo vecht tegen Schilt of Overeem wordt hij gegarandeerd weer KO geslagen, hij heeft nog een lange weg te gaan.


misschien moet je badr even gaan trainen, met jou inzicht en techniek moet het wel goed komen denk ik.

Irishrover
17-05-2011, 14:31
Hij vocht wel zo. Hij vloog nog net niet de ring uit of draaide nog net niet 360 graden om zijn eigen as elke keer dat ie die popeye maaien van hem maakte.

Hmm, dat klopt ook wel. Viel me ook op. Maar als je goed kijkt, komt het mede door Tony. Die gozer bukte iedere keer wanneer Badr een lange hoek(zwaai) wilde geven.
Nu weet ik dat Badr al te graag heel snel doormiddel van Cafehoeken de beste man K.O wilde slaan, maar Tony deed we erg z'n best om zo snel mogelijk schadevrij de ring uit te stappen.

Haha, verder vind ik het ook helemaal niets om Badr in bepaalde gevechten te zien zwaaien, maar het is wel zwaar effectief als ze eenmaal op je face landen.

dirk5
17-05-2011, 14:38
Hmm, dat klopt ook wel. Viel me ook op. Maar als je goed kijkt, komt het mede door Tony. Die gozer bukte iedere keer wanneer Badr een lange hoek(zwaai) wilde geven.
Nu weet ik dat Badr al te graag heel snel doormiddel van Cafehoeken de beste man K.O wilde slaan, maar Tony deed we erg z'n best om zo snel mogelijk schadevrij de ring uit te stappen.

Haha, verder vind ik het ook helemaal niets om Badr in bepaalde gevechten te zien zwaaien, maar het is wel zwaar effectief als ze eenmaal op je face landen.

he, onze Badr knuffelaar.

Dus Badr slaat wild omdat Tony bukt?

Het lijkt me eerder andersom :)

blackadder
17-05-2011, 14:41
Maar als je goed kijkt, komt het mede door Tony. Die gozer bukte iedere keer wanneer Badr een lange hoek(zwaai) wilde geven.
En dan? Van iemand op zijn niveau mag je wel wat verwachten. Zelfs tegen een Tony Gregory. Net zo goed als je van een bedrijf als It's Showtime meer kunt verwachten.


Haha, verder vind ik het ook helemaal niets om Badr in bepaalde gevechten te zien zwaaien, maar het is wel zwaar effectief als ze eenmaal op je face landen.
Ja. Nou. Dat zijn ze ook als door iemand anders worden gelanceerd.

rafi
17-05-2011, 14:51
hij heeft met die cafe hoeken wel veel topvechters ko gemept waaronder sem schilt.

Irishrover
17-05-2011, 15:41
he, onze Badr knuffelaar.

Dus Badr slaat wild omdat Tony bukt?

Het lijkt me eerder andersom :)

Zoals gewoonlijk snater je maar weer wat & kun je de discussie niet volgen.
Afwijkende gozer ben je ook ;-)

Tony bukte net als iemand die zich overgeeft, iedere vechter ( B.V Alistair, die dus ook soms met harde & snelle zwaaistoten komt, zie 1e gevecht Peter Aerts ) valt/struikelt dan om, omdat je niet verwacht dat een vechter zich op deze manier opgeeft.

Irishrover
17-05-2011, 15:48
En dan? Van iemand op zijn niveau mag je wel wat verwachten. Zelfs tegen een Tony Gregory. Net zo goed als je van een bedrijf als It's Showtime meer kunt verwachten.

Ja. Nou. Dat zijn ze ook als door iemand anders worden gelanceerd.

Badr introduceert een nieuwe begrip: Cafehoeken, of terwijl; Hard op kracht & snelheid zwaaien, dus zeer effectief ( Schoonheid is een andere opvatting ) Ik weet niet wat jij wenste te zien, maar een technisch & tactisch partijtje zou het natuurlijk nooit worden, vooral niet als je tegenstander letterlijk opgeeft.

Nee, niet met je eens. Badr heeft zoveel kracht in z'n armen ( Zie K.O Ratio ) dat het bij hem & ook een Alistair een perfecte einduitkomst heeft. Vele vechters hebben niet de kracht in de armen zoals deze twee beulen.

Irishrover
17-05-2011, 15:48
hij heeft met die cafe hoeken wel veel topvechters ko gemept waaronder sem schilt.
Ja precies, dat gaf ik ook aan, dus heel effectief.

blackadder
17-05-2011, 15:55
Badr introduceert een nieuwe begrip: Cafehoeken
Die zijn alles behave nieuw. En mooi zijn ze absoluut niet. Daar hoeft men het helemaal niet over te hebben. Als ik maaien wil zien kijk ik wel UFC.


Nee, niet met je eens. Badr heeft zoveel kracht in z'n armen ( Zie K.O Ratio ) dat het bij hem & ook een Alistair een perfecte einduitkomst heeft. Vele vechters hebben niet de kracht in de armen zoals deze twee beulen.
Tss...wanneer zo een maai maakt gooi je je hele gewicht erin. Daarvoor is helemaal niet zoveel kracht nodig.

Tykill
17-05-2011, 15:57
Waar Badr om moet denken is dat als hij gaat maaien staat zijn eigen koppie helemaal bloot. Een tegenstander met een iets hoger kaliber dan Tony had Badr hiervoor gestraft en Badr miss wel zonder al te veel moeite KO kunnen slaan.

dirk5
17-05-2011, 15:59
Zoals gewoonlijk snater je maar weer wat & kun je de discussie niet volgen.
Afwijkende gozer ben je ook ;-)

Tony bukte net als iemand die zich overgeeft, iedere vechter ( B.V Alistair, die dus ook soms met harde & snelle zwaaistoten komt, zie 1e gevecht Peter Aerts ) valt/struikelt dan om, omdat je niet verwacht dat een vechter zich op deze manier opgeeft.

Ik snater alleen in Badr topics :) Over afwijkende gozers gesproken :)

ps. volgensmij zijn cafe hoeken voor mensen die geen techniek beheersen....

Irishrover
17-05-2011, 16:08
Die zijn alles behave nieuw. En mooi zijn ze absoluut niet. Daar hoeft men het helemaal niet over te hebben. Als ik maaien wil zien kijk ik wel UFC.


Tss...wanneer zo een maai maakt gooi je je hele gewicht erin. Daarvoor is helemaal niet zoveel kracht nodig.

Dat zeg ik, het is verre van schoon. Maar het gaat dus om effectiviteit & dat is er. Nogmaals, vele vechters hebben van deze cafehoeken geproefd.

Je gewicht inderdaad, maar zeker ook kracht. Kracht + je gewicht erin gooien = Extra hard.

Irishrover
17-05-2011, 16:12
Ik snater alleen in Badr topics :) Over afwijkende gozers gesproken :)

ps. volgensmij zijn cafe hoeken voor mensen die geen techniek beheersen....

Haha, vind je gekakel wel prettig hoor, zorgt voor een amusante ambiance.

Maar weer moet ik je corrigeren Dirkje, Cafehoeken is voor iedereen, de extreme technische vechters als; Faldir & Petrosyan kunnen dit ook uitvoeren. Dus jou reactie alweer slaat kant noch wal.

blackadder
17-05-2011, 16:21
Dat zeg ik, het is verre van schoon. Maar het gaat dus om effectiviteit & dat is er. Nogmaals, vele vechters hebben van deze cafehoeken geproefd.
Alsjeblieft zeg. Ik weet dat je denkt dat ie op water loopt. Effectiviteit. Ze zijn alleen 'effectief' wanneer ze raak zijn. En zelfs dan. Hesdy bleef ook gewoon staan. Elke dronken knuppel op de kermis kan zulke 'effectieve' maaien maken.

Irishrover
17-05-2011, 16:36
Alsjeblieft zeg. Ik weet dat je denkt dat ie op water loopt. Effectiviteit. Ze zijn alleen 'effectief' wanneer ze raak zijn. En zelfs dan. Hesdy bleef ook gewoon staan. Elke dronken knuppel op de kermis kan zulke 'effectieve' maaien maken.

Beste Blackadder, doe niet zo raar. Jij weet toch ook wel dat ik effectief bedoel wanneer ze RAAK zijn. Natuurlijk niet wanneer ze niet aankomen ( Extreem logisch )
Nu kom je met een voorbeeld; Hesdy, wie kreeg hem wel K.O ? Heb vaker aangegeven dat Hesdy een harde kop heeft & ''gewoon blijft staan''.
En al die andere die hij K.O heeft geslagen dan ? Jij weet ook wel dat Badr een K.O-er is, dus waarom slechts 1 voorbeeld ( in jou voordeel )noemen dan ?

Weer niet mee eens, elke dronken knuppel moet wel de kracht zoals Badr & Alistair hebben om doeltreffend te zijn. Iedereen kan zwaaien, maar zwaaien met of zonder getrainde/niet getrainde kracht is een groot verschil.

blackadder
17-05-2011, 16:40
Weer niet mee eens, elke dronken knuppel moet wel de kracht zoals Badr & Alistair hebben om doeltreffend te zijn. Iedereen kan zwaaien, maar zwaaien met of zonder getrainde/niet getrainde kracht is een groot verschil.
Nou aangezien je zelf inziet dat ze alleen 'effectief' zijn wanneer ze raak zijn kan dus wel elke kermisklant dezen ook maken. Want wanneer die raak zijn ga je ook zitten. En dus zijn ze effectief.

tidelot
17-05-2011, 16:42
Alsjeblieft zeg. Ik weet dat je denkt dat ie op water loopt. Effectiviteit. Ze zijn alleen 'effectief' wanneer ze raak zijn. En zelfs dan. Hesdy bleef ook gewoon staan. Elke dronken knuppel op de kermis kan zulke 'effectieve' maaien maken.

ik zou zeggen test je geluk. in je dronken bui een rondje met badr sparren. ik denk dat je het niet overleeft.
en dan bedoel ik letterlijk dat je het niet overleeft.

ps : als barcelona tegen quiq boys moet voetballen, dan krijg je ook niet het voetbal te zien dat je van barcelona gewend bent. je tegenstander speelt ook een grote rol.

Sadix
17-05-2011, 16:59
ik zou zeggen test je geluk. in je dronken bui een rondje met badr sparren. ik denk dat je het niet overleeft.
en dan bedoel ik letterlijk dat je het niet overleeft.

ps : als barcelona tegen quiq boys moet voetballen, dan krijg je ook niet het voetbal te zien dat je van barcelona gewend bent. je tegenstander speelt ook een grote rol.

exact.

Als badr tegen over alistair had gestaan had hij een totaal andere mindset en vechtstijl gehad

Irishrover
17-05-2011, 17:03
Nou aangezien je zelf inziet dat ze alleen 'effectief' zijn wanneer ze raak zijn kan dus wel elke kermisklant dezen ook maken. Want wanneer die raak zijn ga je ook zitten. En dus zijn ze effectief.

Jij leest wat je wilt lezen ;-)Jij bent slim haha, je slaat de helft over. Lees nog maar het stukje over kracht/getrainde kracht.
Badr heeft de kracht om met een zwaai iemand neer te slaan, Alistair overigens ook.
Een doodgewone 'dronken' kermisklant heeft de kracht niet om een getrainde kickboxer neer te slaan doormiddel van een zwaai.

Bartju
17-05-2011, 17:24
Badr introduceert een nieuwe begrip: Cafe

wel eens een N partij gezien die deden het eerder dan badr:p

blackadder
17-05-2011, 17:28
Jij leest wat je wilt lezen ;-)Jij bent slim haha, je slaat de helft over. Lees nog maar het stukje over kracht/getrainde kracht.
Badr heeft de kracht om met een zwaai iemand neer te slaan, Alistair overigens ook.
Een doodgewone 'dronken' kermisklant heeft de kracht niet om een getrainde kickboxer neer te slaan doormiddel van een zwaai.
Wel als ie raak is.

Irishrover
17-05-2011, 17:43
Wel als ie raak is.

Blijkbaar ga je voor ''het laatste woordje'', reageer hierna nog één keer op mij; En je hebt hem;-)

blackadder
17-05-2011, 17:44
Blijkbaar ga je voor ''het laatste woordje'', reageer hierna nog één keer op mij; En je hebt hem;-)
Okay.

GnP
17-05-2011, 19:30
marat;)

ja klopt, beetje te veel emoties, dan verwissel je al eens namen

D1987
18-05-2011, 02:19
misschien moet je badr even gaan trainen, met jou inzicht en techniek moet het wel goed komen denk ik.

Wat een lompe opmerking, omdat ik zijn trainer ben mag ik mijn mening niet over hem geven? Hij vecht gewoon als een bezetene zonder de techniek die we van hem gewend zijn. En als hij op deze manier tegen Schilt of Overeem had gevochten had hij geen schijn van kans gehad. Het ziet er niet uit, en is inderdaad effectief, omdat het tegen Tony Gregory is ja...


Spong had wie gesloopt ?

Het was niet eens een 'gevecht', Tony Gregory kwam niet eens om te vechten, die kwam om wat geld te verdienen. Wat een aanfluiting zeg.

De ring in stappen om vervolgens als een schildpad in het 'harnas' te schuilen.

Hij heeft nog een lange weg te gaan zeg je ? Leg eens uit... Is Badr een nieuweling?

Zo vocht hij inderdaad wel ja, en na een jaar eruit te zijn geweest, denk ik ook dat je de bepaalde wedstrijdscherpte mist. Of het nou aan de tegenstander ligt volgens Badr of niet. Uiteindelijk ligt het allemaal aan hemzelf, ik zie de hongerigheid die Badr had in hem terug, maar de scherpte en techniek niet.

ARMENIA
18-05-2011, 13:01
eerlijk gezegd heb ik heel vaak in partijen van badr gezien dat hij zulke hoeken geeft, ik snapte daarom ook nooit dat mensen zeiden dat hij een soort mike tyson is.... dat hij extreem goed en wat dan ook.. ik vind hem wel goed, maar niet dat ik zeg wowww..

ik denk dat aerts hem kan verslaan.. als aerts een losse gevecht tegen hem moet dan pakt die hem wel.. maarja daar zullen vele het niet met me eens zijn denk ik haha

Sadix
18-05-2011, 13:06
Armenia, ik ben echt geen grote badr fan ofzo maar Badr vs Aerts was Peter vrij kansloos.

Misschien 12, 13 jaar terug dat Peter hem zou slopen maar nu zit dat er echt niet meer.

ARMENIA
18-05-2011, 13:19
Armenia, ik ben echt geen grote badr fan ofzo maar Badr vs Aerts was Peter vrij kansloos.

Misschien 12, 13 jaar terug dat Peter hem zou slopen maar nu zit dat er echt niet meer.

klopt makker.. maar dat was in toernooivorm..

aerts tegen schilt in toernooivorm de eerste x kon die ook niks. pas toen die los ging trainen, en zijn mindset erop had gezet, toen pas heeft die als een leeuw gevochten en schilt verslagen..

de eerste x had aerts geen kans tegen badr, maar als hij er vol voor gaat trainen zie ik hem winnen.

aerts heeft zelf ook aangegeven dat die nog wel een x tegen badr wou, nou die partij wil ik zien!!

we weten allemaal, aerts is stokoud :P maar die vent kan vechten als een leeuw als die er 1000% voor gaat, tom harinck verzint wel een supergoede strategie en dan wordt het knallen

tidelot
18-05-2011, 14:01
eerlijk gezegd heb ik heel vaak in partijen van badr gezien dat hij zulke hoeken geeft, ik snapte daarom ook nooit dat mensen zeiden dat hij een soort mike tyson is.... dat hij extreem goed en wat dan ook.. ik vind hem wel goed, maar niet dat ik zeg wowww..

ik denk dat aerts hem kan verslaan.. als aerts een losse gevecht tegen hem moet dan pakt die hem wel.. maarja daar zullen vele het niet met me eens zijn denk ik haha

je ziet ze vliegen gap. volgens mij geloof je zelfs dat petrosyan hem kan pakken en marat en harut grigorian pakken hem ook makkelijk in een losse gevencht.:lol::lol:

dirk5
18-05-2011, 14:06
Maar weer moet ik je corrigeren Dirkje, Cafehoeken is voor iedereen, de extreme technische vechters als; Faldir & Petrosyan kunnen dit ook uitvoeren. Dus jou reactie alweer slaat kant noch wal.

Een lesje Nederlands lijkt me niet verkeerd.....

dirk5
18-05-2011, 14:24
Een lesje Nederlands lijkt me niet verkeerd.....

Tenminste, jij wilt altijd uit de hoogte overkomen in je discussies, met deze zinsopbouw en het wel of niet gebruiken van een bezittelijk voornaamwoord kom je niet verder dan behoorlijk beperkt :)

ARMENIA
18-05-2011, 16:43
je ziet ze vliegen gap. volgens mij geloof je zelfs dat petrosyan hem kan pakken en marat en harut grigorian pakken hem ook makkelijk in een losse gevencht.:lol::lol:

In een gevencht pakken ze hem zeker ja

Irishrover
18-05-2011, 18:24
Een lesje Nederlands lijkt me niet verkeerd.....

Te snel getypt ;-) Maar je begrijpt me wel Dirkje.

Irishrover
18-05-2011, 18:28
Tenminste, jij wilt altijd uit de hoogte overkomen in je discussies, met deze zinsopbouw en het wel of niet gebruiken van een bezittelijk voornaamwoord kom je niet verder dan behoorlijk beperkt :)

Jij gaat nooit in op wat ik zeg. ( Omdat ik je vaak blokkeer ) Je omzeilt alle informatie & houdt je bezig met randzaken tijdens een discussie.
Ik zie jou als die gozer op je profiel foto ;-)

Illest
18-05-2011, 18:28
leuk en gezellig weer....een ouderwetse Badr topic...

ik ben nog mild geweest met mijn kritiek op zijn manier van vechten want het was werkelijk niet om aan te zien....zijn fans hoor ik voortdurend over zijn hoge KO-ratio, maar is Badr ook werkelijk beter gaan vechten? Als je kijkt naar Spong, Gerges, Ghita en vooral Saki....die vechten steeds beter....tactischer en kunnen niet alleen iemand k.o. meppen, maar ook systematisch een zwakkere tegenstander beetje bij beetje slopen, zonder zelf ook maar een beetje gevaar te lopen (dus niet als een gek zwaaien, achter je stoten aan vallen en helemaal open staan voor counters)

ik vraag me af of ze bij Mike's wel in staat zijn dit te veranderen of dat ze zoiets hebben van 'we maken hem zwaarder, laten hem loeihard stoten en de rest komt vanzelf wel'....

ik vind het echt zonde dat hij zo vecht.....

Irishrover
18-05-2011, 18:30
eerlijk gezegd heb ik heel vaak in partijen van badr gezien dat hij zulke hoeken geeft, ik snapte daarom ook nooit dat mensen zeiden dat hij een soort mike tyson is.... dat hij extreem goed en wat dan ook.. ik vind hem wel goed, maar niet dat ik zeg wowww..

ik denk dat aerts hem kan verslaan.. als aerts een losse gevecht tegen hem moet dan pakt die hem wel.. maarja daar zullen vele het niet met me eens zijn denk ik haha

Armenia, vaak met je eens. Dit keer niet. De Peter op dit moment zal tekort komen tegen Badr ( Losse gevecht ) In 2008 begonnen ze beide fris & fit, gezien het de eerste wedstrijd was.
Peter was inderdaad erg kansloos ( met alle respect voor deze man ) Badr maakt op dit moment fysiek, technisch & tactisch grote sprongen.
Dit terwijl Peter achteruit gaat, wat natuurlijk ook te maken heeft met leeftijd.

Dus nee..... Badr zal gemakkelijk winnen van Peter.

blackadder
18-05-2011, 18:33
leuk en gezellig weer....een ouderwetse Badr topic...

ik ben nog mild geweest met mijn kritiek op zijn manier van vechten want het was werkelijk niet om aan te zien....zijn fans hoor ik voortdurend over zijn hoge KO-ratio, maar is Badr ook werkelijk beter gaan vechten? Als je kijkt naar Spong, Gerges, Ghita en vooral Saki....die vechten steeds beter....tactischer en kunnen niet alleen iemand k.o. meppen, maar ook systematisch een zwakkere tegenstander beetje bij beetje slopen, zonder zelf ook maar een beetje gevaar te lopen (dus niet als een gek zwaaien, achter je stoten aan vallen en helemaal open staan voor counters)

ik vraag me af of ze bij Mike's wel in staat zijn dit te veranderen of dat ze zoiets hebben van 'we maken hem zwaarder, laten hem loeihard stoten en de rest komt vanzelf wel'....

Gelelemall me ens.

Irishrover
18-05-2011, 18:36
leuk en gezellig weer....een ouderwetse Badr topic...

ik ben nog mild geweest met mijn kritiek op zijn manier van vechten want het was werkelijk niet om aan te zien....zijn fans hoor ik voortdurend over zijn hoge KO-ratio, maar is Badr ook werkelijk beter gaan vechten? Als je kijkt naar Spong, Gerges, Ghita en vooral Saki....die vechten steeds beter....tactischer en kunnen niet alleen iemand k.o. meppen, maar ook systematisch een zwakkere tegenstander beetje bij beetje slopen, zonder zelf ook maar een beetje gevaar te lopen (dus niet als een gek zwaaien, achter je stoten aan vallen en helemaal open staan voor counters)

ik vraag me af of ze bij Mike's wel in staat zijn dit te veranderen of dat ze zoiets hebben van 'we maken hem zwaarder, laten hem loeihard stoten en de rest komt vanzelf wel'....

ik vind het echt zonde dat hij zo vecht.....

Hij kan ook op een tactische & technische wijze vechten, zie gevechten tegen; Bonjasky part 1, Samedov, Zimmerman, Ighansov, Feitosa, Alistair part 2 ( voordat Ali 8 seconden krijgen, daarna was het zwaaien, om hem neer te krijgen )

Echter, kiest Badr er weleens voor om te zwaaien, wat ik zelf ook geen gezicht vind, zie hem liever op een schone manier vechten.
We zullen zien hoe hij zich nu gaat ontwikkelen. Fysiek gaat hij vooruit, hopelijk zien we vaker de tactische & technische gevechten.

De riscio's van het zwaaien kent hij, maar deze tactiek past hij voornamelijk bij de zwakkere tegenstanders toe ( Sem Schilt uitzondering, daar moest het wel, want die man is te sterk om rustig tegen te gaan vechten, 1 klap kan genoeg zijn. )

blackadder
18-05-2011, 18:38
De riscio's van het zwaaien kent hij, maar deze tactiek past hij voornamelijk bij de zwakkere tegenstanders toe ( Sem Schilt uitzondering, daar moest het wel, want die man is te sterk om rustig tegen te gaan vechten, 1 klap kan genoeg zijn. )
Bij de zwakke Hesdy deed ie het ook al.

D1987
18-05-2011, 19:00
Bij Peter Aerts en Schilt deed hij het ook, toen had het wel effect. Maar hij mistte nu gewoon scherpte, en dat heb je met zulke molenzwaaien wel nodig

SjorsWilms
02-06-2011, 09:47
De partij van Chahid vs Petrosyan:

http://www.youtube.com/watch?v=WxLjixVBpyw