PDA

View Full Version : Eerste reactie Clyde Petres



HUNTER
15-05-2011, 20:58
Ik heb net Clyde aan de lijn gehad. Hij vroeg me of ik dit stuk namens hem wil plaatsen..... dus bij deze:


Beste mensen,

Ik heb echt geen woorden voor hetgeen gisteren is gebeurd.
Ik wil beginnen met het feit dat er gisteren zoveel kinderen, ouders, opa's, oma's, tantes, ooms, neven, nichten aanwezig waren om hun favoriet aan te moedigen.
Deze mensen moesten toekijken hoe binnen een paar minuten alles verbouwd werd.
Dit is niet te geloven. Mensen vielen flauw, getraumatiseerd. Zelfs kinderen werden om ver gelopen.
Het evenement was gezellig en goed georganiseerd, zo kreeg ik dat van vele mensen te horen. Totdat bepaalde mensen het nodig vonden dit gezellig evenement te verzieken.
Ik wil wel even kwijt dat niet één vechter hier schuld aan heeft. Ze hebben, zoals het hoort, hun sport in de ring beoefend en niet buiten de ring. Helaas vonden bepaalde mensen het nodig om ruzie te gaan maken terwijl ik zeker weet dat wij als kickboksers zijnde hierop aangekeken zullen gaan worden.
Ik wil de mensen die aanwezig waren en geschrokken zijn, getraumatiseerd zijn, flauw gevallen zijn heel veel STERKTE WENSEN! Dit is zo snel gegaan, maar er zijn blijkbaar een stel *klootzakken* geweest die de boel moedwillig hebben lopen verzieken voor jullie. Jullie, die genoten van een leuke en sportieve avond.
Ik heb na de gebeurtenissen honderden berichten via twitter, facebook, ping, sms en telefoontjes gehad van vele mensen die wel en niet aanwezig waren. Allemaal hebben ze meteen hun steun betuigd.
Ik wil jullie allemaal hiervoor bedanken, echt SUPER!! Dit geeft me de kracht en doorzettingsvermogen om weer de draad op te pakken.
Het was de bedoeling dat ik na 25 jaar in de ring te hebben gestaan mijn afscheidswedstrijd zou vechten. Dit omdat ik in 2008 kanker gekregen heb en niet meer kon vechten, maar heel hard getraind heb om van 85 kilo af te trainen naar 72,5 kilo. 13 mei bestond Petres Gym 4 jaar en 16 mei is het mijn verjaardag, dit zou ook gevierd worden.
Het is heel zwaar voor me dat het mij niet gegund is om nog 1 keer mijn sport uit te kunnen oefenen in de ring.
Maar ik vind het nog erger voor alle mensen die gisteren aanwezig waren die zo een mooi evenement zouden kunnen hebben meegemaakt en nu een bittere nasmaak hieraan over hebben gehouden.
Zoals velen van jullie mij kennen, ik geef nooit op dat moeten jullie ook niet doen, want OPGEVEN IS GEEN OPTIE.

CLYDE PETRES

Pansier
15-05-2011, 21:06
Tjah, wat moet je erop zeggen. Gewoon trieste mensen die het verziekt hebben...

Leventdepevent
15-05-2011, 21:15
diep triest..clyde en iedereen veel sterkte

payap
15-05-2011, 22:16
Bedankt voor je reactie Clyde!

Echt klote hoe enkele idioten constant het voor anderen mensen verpesten.

Hoop dat je als nog een afscheidspartij krijgt die je verdiend.

Sterkte Clyde en alle sportfans staan achter je!

Kemal
15-05-2011, 23:21
Bedankt voor je reactie Clyde!

Echt klote hoe enkele idioten constant het voor anderen mensen verpesten.

Hoop dat je als nog een afscheidspartij krijgt die je verdiend.

Sterkte Clyde en alle sportfans staan achter je!

x2

Mauro
15-05-2011, 23:31
x2
x3

Peter0711
15-05-2011, 23:45
x4

blackadder
16-05-2011, 00:14
x5

Lionheart
16-05-2011, 00:25
x6

Clyde, ik vind het echt heel erg voor je en hoop dat je je afscheidswedstrijd toch nog kan vechten want dat verdien je.
Jij bent een topper want ken je al heel wat jaren, en daarom weet ik ook dat je nooit op zal geven en terug zal komen.

Respect!

D1987
16-05-2011, 00:31
x5

respect
16-05-2011, 01:41
Bedankt voor je reactie Clyde!

Echt klote hoe enkele idioten constant het voor anderen mensen verpesten.

Hoop dat je als nog een afscheidspartij krijgt die je verdiend.

Sterkte Clyde en alle sportfans staan achter je!
x7

Richelieu
16-05-2011, 08:02
Bedankt de reactie Clyde, het is idd zeer zuur dat enkelingen je harde werk hebben verpest! Zoals Payap al aangaf hoop ik dat je tzt toch een afscheidspartij kan draaien.

Khanom Thom
16-05-2011, 08:27
Bedankt voor je reactie Clyde... ik hoop ook niet dat je financieel geraakt bent.
Respect voor jou en dat je hopelijk snel je afscheidswedstrijd kan vechten, dat is je zeker gegund!

Tony
16-05-2011, 08:47
Ik vind het zo ontzettend zuur voor jou en iedereen die zich keihard ingezet heeft om dit gala te organiseren. een verloop zoals nu gebeurt is gun je niemand. Never give up en ik hoop dat er nog een waardige afscheidspartij voor jou op de agenda komt.

Jeru
16-05-2011, 09:07
Echt klote voor Clyde en bedankt voor het bericht! Succes en sterkte met alles wat nog op je pad komt!! Die waardige afscheidspartij komt er vast nog wel.

el bastardo
16-05-2011, 11:20
Tnx voor je reactie Clyde. Heel erg triest voor alle betrokkenen wat er is gebeurd. Ik hoop dat hier snel een oplossing voor wordt gevonden en dat jij alsnog het afscheid krijgt dat je verdiend!

aapnootmies
16-05-2011, 11:23
Wat een vreselijk persoonlijk drama voor Clyde, denk je alles te hebben overwonnen krijg je dit...

wrestler_nl
16-05-2011, 11:40
OPGEVEN IS GEEN OPTIE.

That's the spirit

johnmixfight
16-05-2011, 11:44
erg erg erg kut voor je Clyde... ik weet dat je er weer bovenop komt tzt

Garcia
16-05-2011, 11:44
Ik hoop dat ze die klootzakken weten te vinden aan de hand van videobeelden en getuigen.

de Stiep
16-05-2011, 12:00
Clyde, ik deel jouw afschuw over het gebeuren. Werd er gisteravond op gewezen door mijn vrouw toen ik alles aan het bewerken was op de pc van het gala in Katwijk dezelfde avond als jouw gala.
Man, ik was er kapot van! Wat een schitterende avond voor jou moest worden eindigde in een nachtmerrie door een stel figuren die niets te maken hebben of zouden mogen hebben met de vechtsport.
Heb diep respect hoe jij was al die jaren als topsporter en hoe je de zwaarste tegenstander ooit hebt bevochten.
Wens je in een later stadium een afscheid toe dat recht doet aan jou als sporter en als mens.

Mistaah_Lopez
16-05-2011, 13:25
Op fightstartv.com staat een kleine samenvatting hoe het gebeurde...echt te triest eigenlijk!

grtz. Nicky Lopez

Khanom Thom
16-05-2011, 15:16
Farewell fight CLyde Petres ended in chaos - FightstarTV.com (http://www.fightstartv.com/videos/farewell-fight-clyde-petres-ended-in-chaos/)

mama
16-05-2011, 18:22
wat Clyde net tegen mij zei opgeven is geen optie!

Baske
16-05-2011, 18:40
Mooi gesproken. Gaat helemaal goed komen ;)

basblue
16-05-2011, 19:04
Goed verhaal Glyde! Die partij gaat er komen! Succes!

MaartenManaus
16-05-2011, 19:24
Hoop dat je snel je laatste partij kan draaien en dat het dan een waardig afscheid wordt
Sterkte, en zoals je zelf al zei,.. opgeven is geen optie !