PDA

View Full Version : LYON VS AMSTERDAM



tidelot
16-05-2011, 19:29
lYON VS AMSTERDAM

Het its showtime evenement dat al jaren in de arena wordt gehouden is dit jaar niet doorgegaan door onze "geliefde" burgemeester van der laan.
Als alternatief heeft simon rutz gekozen voor lyon. Ik keek er maanden naar uit ,omdat ik al jaren de arena bezoek verwachte ik een soort gelijke gala. Nou dat wachten heeft beloond maar niet heus. Een klein kickbox gala in het zonnehuis heeft zelfs betere partijen. Nou ik hoop dat het volgend jaar weer in de arena wordt gehouden anders in de kuip of zo. Wat vinden jullie?

Sadix
16-05-2011, 19:38
wat ik vind? ik vind dat je gelijk hebt.

Het klopt dat wij onze sterren willen zien vechten maar ze zetten onze jongens nu bijna voor schut ddoor ze dit soort freak fights te laten draaien.

geen 1 partij die tot de 2e ronde komt met als reden overklassing van de tegenstander, dan doe je toch echt iets heel fouts als matchmaker.

MaartenManaus
16-05-2011, 20:10
wat ik vind? ik vind dat je gelijk hebt.

Het klopt dat wij onze sterren willen zien vechten maar ze zetten onze jongens nu bijna voor schut ddoor ze dit soort freak fights te laten draaien.

geen 1 partij die tot de 2e ronde komt met als reden overklassing van de tegenstander, dan doe je toch echt iets heel fouts als matchmaker.

Na het zien van de videos ben ik het hier helemaal mee eens
dikke x 2 dus

knift
16-05-2011, 20:13
Ik denk dat Simon maar is z'n Amsterdamse trots aan de kant moet zetten en een prachtig gala in de Ahoy gaan organiseren dat lijkt mij een goed plan (maar ja wie ben ik)

Leventdepevent
16-05-2011, 20:40
kan mij niet schelen of t nou in r'dam of a'dam is als we maar een mooi gala voorgeschoteld krijgen....

Kemal
16-05-2011, 21:23
Als het een mooi gala met een leuke, sterke en vooral evenredige machtmaking is, maakt het mij niet uit waar het gehouden wordt..

Mattie73
16-05-2011, 21:40
Ik denk dat Simon maar is z'n Amsterdamse trots aan de kant moet zetten en een prachtig gala in de Ahoy gaan organiseren dat lijkt mij een goed plan (maar ja wie ben ik)

X2

Dat roep ik al jaren. Ahoy zou een sublieme locatie zijn voor een top kickboksgala.

Khanom Thom
16-05-2011, 22:42
X2

Dat roep ik al jaren. Ahoy zou een sublieme locatie zijn voor een top kickboksgala.

x3 Ik mis de 2H2H gala's....

Soulbringer320
17-05-2011, 00:19
Juist Ahoy, lekker dichtbij voor mij....

sterrenkijker
17-05-2011, 09:39
Eerlijk, ik was pas in Ahoy.. Dat is echt een toplocatie, 10 x beter dan arena

Richelieu
17-05-2011, 10:09
Ik denk dat Simon maar is z'n Amsterdamse trots aan de kant moet zetten en een prachtig gala in de Ahoy gaan organiseren dat lijkt mij een goed plan (maar ja wie ben ik)

Showtime heeft in het verleden al eens Rotterdam aangedaan om daar de finale te hosten van hun It's Showtime 75 MAX toernooi. Was destijds het Topsportcentrum, naast de Kuip die gewonnen werd overigens door Kaas.

Redwhitewarrior
17-05-2011, 10:57
Gelredome in Arnhem zou ook nog een optie zijn. Hier kan het dak ook dicht en het stadion concept blijft gehandhaafd. Dit geeft toch wel wat extra sfeer aan zo'n event

Stallion
17-05-2011, 11:03
Op zich heb je wel gelijk dat de partijen niet goed gematchd zijn. Echter betreft dit wel een buitanlands gala waar men uberhaupt al blij is om vechters als Hari te zien. Daarbij vind ik juist dat it's Showtime bina altijd hele goede partijen op het programma heeft staan.

Richelieu
17-05-2011, 11:09
Op zich heb je wel gelijk dat de partijen niet goed gematchd zijn. Echter betreft dit wel een buitanlands gala waar men uberhaupt al blij is om vechters als Hari te zien. Daarbij vind ik juist dat it's Showtime bina altijd hele goede partijen op het programma heeft staan.

?? Spreek je niet jezelf een beetje tegen in deze reply ??

remco pardoel
17-05-2011, 11:48
Ik denk dat het niet echt meer aantrekkelijk is om in Nederland een evenement op te zetten.
of de (lokale) overheid maakt je het leven zuur met hun wetjes en regeltjes
of je krijgt publiek wat zich niet kan gedragen of het liever thuis gratis kijkt.

remco pardoel
17-05-2011, 11:50
Is er iemand met enig idee wat een evenement kost als het in de ArenA of de Ahoy gehouden word?
Dat is met 200.000 niet gedekt.

Mattie73
17-05-2011, 13:28
Is er iemand met enig idee wat een evenement kost als het in de ArenA of de Ahoy gehouden word?
Dat is met 200.000 niet gedekt.

Dat klopt Remco, het zal niet goedkoop zijn. Maar ik denk niet dat Ahoy duurder zal zijn als de Arena. En It's Showtime heeft het al die jaren voor elkaar gekregen om de Arena uitverkocht te krijgen (mede door fantastische matchmakingen). Dat moet ook lukken in Ahoy. Daarbij denk ik dat de sfeer in Ahoy nog mooier zal zijn als de Arena.

Richelieu
17-05-2011, 13:46
Is er iemand met enig idee wat een evenement kost als het in de ArenA of de Ahoy gehouden word?
Dat is met 200.000 niet gedekt.

Klopt, is wel wat duurder ;)

tidelot
17-05-2011, 17:32
Is er iemand met enig idee wat een evenement kost als het in de ArenA of de Ahoy gehouden word?
Dat is met 200.000 niet gedekt.

Heb jij enig idee wat een gala in de arena oplevert.
vip tafels van 5000 euro. kaartjes op het tribune van 100 euro.
als 10.000 mensen 100 euro neertellen ben je al een miljoen euro verder.
en je weet dat er meer dan 10.000 mensen op de tribune zitten.
en dan nog sponsors etc etc.
zo een gala is goed voor iedereen.de organisator, de vechters, de kickbox liefhebbers, de stad. alleen die domme van der laan ziet dat niet in.
ahoy, de kuip,gelderdome, mij maakt het niet uit. in het slechtste geval is het 2 uur rijden. heb ik er wel voor over om de top van de wereld tegen elkaar te zien vechten.:cool2:

univers1l
17-05-2011, 23:01
sorry jongens, maar in lyon was de sfeer 10x beter dan in nederland, arena of elders. daar werd de hele tijd gejuigt van begin tot eind.
tuurlijk zijn wij betere partijen gewend, maar kan je zeggen dat de sfeer ontzettend meetelt en daar heeft lyon gewonnen.

in nederland is iedereen zo kritisch en teveel boe geroep, ik kan best begrijpen waarom veel vechters liever buiten nederland vechten.
ik was in lyon en heb zeer genoten van de sfeer daar.