PDA

View Full Version : Moskou 28 Mei



micha
17-05-2011, 14:04
http://www.youtube.com/watch?v=5F91_zR20ck

http://www.unitedglory.nl/index.php/nl/highlights

http://www.youtube.com/watch?v=tH-WCJzbVQQ

http://www.youtube.com/watch?v=g-KvMSiQw0Y
http://www.youtube.com/watch?v=uch97AbF1Sw

http://www.youtube.com/watch?v=bT-7akAC614

http://www.youtube.com/watch?v=P-NmbhO1uPo
http://www.youtube.com/watch?v=WgLkW6xgT_0

Leventdepevent
17-05-2011, 14:08
alvast een opwarmertje voor t gala...thanks

Kemal
17-05-2011, 14:19
Thanks Micha

Redwhitewarrior
17-05-2011, 15:47
Highlights van Holzken blijven de BOM net als zijn stoten en (spining back) kicks! Ramon Dekkers style, alles betonhard

blackadder
17-05-2011, 15:50
Stream?

Leventdepevent
17-05-2011, 16:11
Stream?

x2

micha
17-05-2011, 16:51
Er zal een stream zijn maar daarover later meer. het al een een hoop mensen verrassen!

micha
17-05-2011, 17:29
vol verwachting klopt ons hart!

Sadix
17-05-2011, 18:57
dit wordt echt een vet gala

blackadder
17-05-2011, 19:02
Beter dan It's Showtime Lyon.

justsomeone
17-05-2011, 19:06
beter cdan charlerois

Petrosyan188
17-05-2011, 19:58
heb niks tegen saki, vind het een toffe vechter maar hoop echt dat guidon(rechtvaardigheid)wint!! vanwege het uitstellen van de gala omdat saki geblesseerd was en bang waren dat zimmerman die 1,5ton niet mee naar huis zou nemen

SjorsWilms
17-05-2011, 20:01
Beter dan It's Showtime Lyon.

Alles is beter dan Lyon...

NonaManisss
17-05-2011, 21:41
zoo ik heb de line up gezien, echt vette line up dit keer!!
Ik hoop dat we het vanuit NL ook mee kunnen kijken op een of andere manier..

micha
17-05-2011, 22:55
zoo ik heb de line up gezien, echt vette line up dit keer!!
Ik hoop dat we het vanuit NL ook mee kunnen kijken op een of andere manier..


ben jij er ook?

Fan1976
18-05-2011, 00:50
heb niks tegen saki, vind het een toffe vechter maar hoop echt dat guidon(rechtvaardigheid)wint!! vanwege het uitstellen van de gala omdat saki geblesseerd was en bang waren dat zimmerman die 1,5ton niet mee naar huis zou nemen

Ieder mens verzucht wel eens: ‘Ik vind de wereld niet rechtvaardig’, ‘Waarom heeft de ene alles: schoonheid, rijkdom, aanzien, succes … en ik niet’, ‘Het water stroomt altijd naar de zee’, als er een steentje valt is het altijd op mijn hoofd’ enz.…= Al deze en andere bedenkingen maken mensen niet alleen afgunstig (= het niet kunnen zien van het geluk van een ander), maar ook bitter.

Stukje filosofie Petrosyan alvast op de winst van Saki en oja alle weddenschappen zijn welkom :)

Wie niet naar Moscow komt, mag me ook bij terug komst in nl betalen hahaha

Petrosyan188
18-05-2011, 01:28
ik ga geen weddenschap houden.. ik ben ook niet dom, normaal gesproken moet saki dit altijd kunnen winnen maar je weet maar nooit.. en ik gun puur saki trouwens die toernooi echt wel(als je hele organisatie,gyms,managers etc. wegdenkt). vind het fantastische vechter en leuke persoonlijkheid. maar de enige reden waarom ik hoop dat guidon wint is dus wat ik eerder al aanhaalde. als guidon voor charlois een injury had opgelopen hadden ze die event zeker niet verzet. en dan kun je hier wel met je debiele filosofische gelul aankomen over afgunst enzo. maar dat het niet eerlijk is gewoon zo en ik dacht we streven naar een fairplay sport maar dat kennen ze bij GG blijkbaar niet als het om geld gaat. zie ook bv. dat ze een geblesseerde saki tegen alistair moet vechten omdat ze liever niet hebben dat een reserve vechter van een andere gym zomaar eens zou kunnen winnen. it's all about the money bij GG

blackadder
18-05-2011, 01:35
it's all about the money bij GG
:lol:
Dat uitgerekend van een UFC fanboy.

Petrosyan188
18-05-2011, 01:40
die gaan ook voor het geld(wie trouwens niet...) maar verzetten gelukkig geen heel event omdat bv. boezemvriend liddel geblesseerd is oid

anoniem gg
18-05-2011, 09:08
ik ga geen weddenschap houden.. ik ben ook niet dom, normaal gesproken moet saki dit altijd kunnen winnen maar je weet maar nooit.. en ik gun puur saki trouwens die toernooi echt wel(als je hele organisatie,gyms,managers etc. wegdenkt). vind het fantastische vechter en leuke persoonlijkheid. maar de enige reden waarom ik hoop dat guidon wint is dus wat ik eerder al aanhaalde. als guidon voor charlois een injury had opgelopen hadden ze die event zeker niet verzet. en dan kun je hier wel met je debiele filosofische gelul aankomen over afgunst enzo. maar dat het niet eerlijk is gewoon zo en ik dacht we streven naar een fairplay sport maar dat kennen ze bij GG blijkbaar niet als het om geld gaat. zie ook bv. dat ze een geblesseerde saki tegen alistair moet vechten omdat ze liever niet hebben dat een reserve vechter van een andere gym zomaar eens zou kunnen winnen. it's all about the money bij GG

Beste Petrosyan

Weet je wat niet eerlijk is

Als het tweede evenement helemaal niet had plaatsgevonden.
Indien de twee hoofdvechtesr van beide toernooien gebleseerd zijn , Saki en Allesio en de sponsor en TV heeft eisen (er zijn niet zoveel promoties die $150.000 per toernooi als hoodfprijs ophoesten, misschien kun jij ons een tip geven waar we die kunnen vinden)?
Guidon is geen Saki net zoals Rico Verhoeven nog niet het Badr Hari status heeft.
Het is de promotor die beslist, die zijn nek uitsteekt om daarom te zeggen dat je het Saki wel gunt maar omdat de promotor het gala heeft verzet wil je dat Guidon wint, slaat totaal kant nog wal.

Maar goed wat moesten we in het leven zonder kritiek van Petrosyan?
Hoe is het met de kritiek op de huidige K-1 evenementen Petrosyan, ik hoor eigenlijk weinig over hoe je de gevechten vind en zo van de laatste paar maanden van de K-1, tegen wie heeft Petrosyan het laaste half jaar gevochten bij de K-1,hoe was dat gevecht?

Dat je begint te vertellen in je mail dat je niet dom bent, geeft al aan hoezeer je twijfelt over jezelf. Probeer je aan de froum bezoekers uit te leggen hier dat je slim bent? Ben je bang dat de forum bezoekers jouw dom vinden. Overigens is dat een mening die jij hebt , jij mag best vinden dat je niet dom bent hoor....



Love and Peace

anoniem gg
18-05-2011, 09:11
Beste Petrosyan

Weet je wat niet eerlijk is

Als het tweede evenement helemaal niet had plaatsgevonden.
Indien de twee hoofdvechter van beide toernooien gebleseerd zijn , Saki en Allesio en de sponsor en TV heeft eisen (er zijn niet zoveel promoties die $150.000 per toernooi als hoodfprijs ophoesten, misschien kun jij ons een tip geven waar we die kunnen vinden)?
Guidon is geen Saki net zoals Rico Verhoeven nog niet het Badr Hari status heeft (overigens wat niet is kan altijd nog komen).
Het is de promotor die beslist, die zijn nek uitsteekt om daarom te zeggen dat je het Saki wel gunt maar omdat de promotor het gala heeft verzet wil je dat Guidon wint, slaat totaal kant nog wal.

Maar goed wat moesten we in het leven zonder kritiek van Petrosyan?
Hoe is het met de kritiek op de huidige K-1 evenementen Petrosyan, ik hoor eigenlijk weinig over hoe je de gevechten vind en zo van de laatste paar maanden van de K-1, tegen wie heeft Petrosyan het laaste half jaar gevochten bij de K-1,hoe was dat gevecht?

Dat je begint te vertellen in je mail dat je niet dom bent, geeft al aan hoezeer je twijfelt over jezelf. Probeer je aan de froum bezoekers uit te leggen hier dat je slim bent? Ben je bang dat de forum bezoekers jouw dom vinden. Overigens is dat een mening die jij hebt , jij mag best vinden dat je niet dom bent hoor....

Love and Peace

micha
18-05-2011, 10:24
Ik zie je in Moskou Bas!

Frans12
18-05-2011, 12:58
Hoe ziet de line-up er uit, ben benieuwd of alle partijen nog doorgaan????????



Ik zie je in Moskou Bas!

micha
18-05-2011, 16:57
Hoe ziet de line-up er uit, ben benieuwd of alle partijen nog doorgaan????????


hoezo dan?

Petrosyan188
18-05-2011, 19:52
Beste Petrosyan

Weet je wat niet eerlijk is

Als het tweede evenement helemaal niet had plaatsgevonden.
Indien de twee hoofdvechtesr van beide toernooien gebleseerd zijn , Saki en Allesio en de sponsor en TV heeft eisen (er zijn niet zoveel promoties die $150.000 per toernooi als hoodfprijs ophoesten, misschien kun jij ons een tip geven waar we die kunnen vinden)?
Guidon is geen Saki net zoals Rico Verhoeven nog niet het Badr Hari status heeft.
Het is de promotor die beslist, die zijn nek uitsteekt om daarom te zeggen dat je het Saki wel gunt maar omdat de promotor het gala heeft verzet wil je dat Guidon wint, slaat totaal kant nog wal.

Maar goed wat moesten we in het leven zonder kritiek van Petrosyan?
Hoe is het met de kritiek op de huidige K-1 evenementen Petrosyan, ik hoor eigenlijk weinig over hoe je de gevechten vind en zo van de laatste paar maanden van de K-1, tegen wie heeft Petrosyan het laaste half jaar gevochten bij de K-1,hoe was dat gevecht?

Dat je begint te vertellen in je mail dat je niet dom bent, geeft al aan hoezeer je twijfelt over jezelf. Probeer je aan de froum bezoekers uit te leggen hier dat je slim bent? Ben je bang dat de forum bezoekers jouw dom vinden. Overigens is dat een mening die jij hebt , jij mag best vinden dat je niet dom bent hoor....



Love and Peace

alinea 1
- zal het anders formuleren, ik gun saki de tournament wel maar zijn managment niet, in zoverre dat ik dus liever heb dat guidon wint
alinea 2
- grappig dat je doet alsof het mijn zorg is.... volgens mij is dat echt jouw probleem... hoe k-1 het doet(ja ik zie paar leuke partijtjes minder dit jaar, ja jammer...) maar jij zit opgescheept en met name met schilt en zimmerman... hoe moeten die verder. misschien dat je daar bezig moet houden want petrosyan heeft jouw beste maatje simon rutz nog en komt er wel. ziemmerman en met name schilt zijn niet welkom bij je vriendje simon en hebben dus pech en kan hem geen ongelijk geven na hun wanprestaties in de arena 2009
alinea 3
- wat men hierover me denkt(en dat meen ik echt) boeit me niet eens 0,001 sec. ik vorm altijd mijn eigen mening en hoe de andere over denken moeten ze maar zelf weten(ik dacht dat je het onderhoud wel wist) ben niet voor niet de meest gehate member afgelopen jaar en vind ik mezelf dom? nee... wat is eigenlijk defenitie van dom? bv. serieus in discussie gaan met een studentje uit helmond die in zijn vrije tijd eens post op een mixfight site terwijl je zelf een succesvol manager van een van de grootste vechtsportorganisaties van de wereld...ja dat vind ik dom... en dat is overigen ook een van de vele meningen van mij

micha
19-05-2011, 00:33
Ga je nou echt battlen met Bas Boon? dan moet je toch echt vroeger opstaan keyboardwarrior

blackadder
19-05-2011, 00:41
Ga je nou echt battlen met Bas Boon? dan moet je toch echt vroeger opstaan keyboardwarrior
Thailand is toch een uur of 12 eerder?

respect
19-05-2011, 00:56
Keyboard war.. haters(alles wat gg is):twak: vs golden glory, mijn voorspelling easy match voor gg.:D

anoniem gg
19-05-2011, 01:00
alinea 1
- zal het anders formuleren, ik gun saki de tournament wel maar zijn managment niet, in zoverre dat ik dus liever heb dat guidon wint
alinea 2
- grappig dat je doet alsof het mijn zorg is.... volgens mij is dat echt jouw probleem... hoe k-1 het doet(ja ik zie paar leuke partijtjes minder dit jaar, ja jammer...) maar jij zit opgescheept en met name met schilt en zimmerman... hoe moeten die verder. misschien dat je daar bezig moet houden want petrosyan heeft jouw beste maatje simon rutz nog en komt er wel. ziemmerman en met name schilt zijn niet welkom bij je vriendje simon en hebben dus pech en kan hem geen ongelijk geven na hun wanprestaties in de arena 2009
alinea 3
- wat men hierover me denkt(en dat meen ik echt) boeit me niet eens 0,001 sec. ik vorm altijd mijn eigen mening en hoe de andere over denken moeten ze maar zelf weten(ik dacht dat je het onderhoud wel wist) ben niet voor niet de meest gehate member afgelopen jaar en vind ik mezelf dom? nee... wat is eigenlijk defenitie van dom? bv. serieus in discussie gaan met een studentje uit helmond die in zijn vrije tijd eens post op een mixfight site terwijl je zelf een succesvol manager van een van de grootste vechtsportorganisaties van de wereld...ja dat vind ik dom... en dat is overigen ook een van de vele meningen van mij

Wat heb jij tegen het management van GG dan, ze doen het toch goed?

Ik weet niet zo goed waar je het over hebt? Schilt zijn partijen heb ik moeten afzeggen aangezien hij heel druk is met oa movies, amsterdam heavy en nu is hij bijna 3 maanden van new zealand tot aan het andere eind van de wereld voor de film Nova Zembla, een 3D film waar hij een hele grote rol in heeft, het gg management regelde ook al een kleine rol voor hem in Transporter 3 met Jason Staham.

Zimmerman en met name Schilt niet welcome bij Its showtime? Ik zou het niet weten (wel aanbieding gehad) aangezien GG vechters druk zijn met het vechten op Glory world series en met name veel in de states, zijn we minder te zien bij its showtime. Einemo in Vancouver op 11 Juni in de UFC en Alistair en Valentijn in texas op 18 Juni en 30 Juni Marloes Coenen, stuk of 10 vechter nu 28 mei in Moscow. Alistair heb ik al voor twee films moeten weigeren een erg druk schema dus.
Ik heb het nog nooit zo druk gehad. Voel je je wel lekker Petrosyan, waar komen al die negatieve gedachtens toch vandaan, is er iets gebeurt met je toen je jong was of zo?
Een studentje uit helmond kijk aan kijk aan, meest gehate studentje (is dat jouw eigen mening of word je dat meerdere keren verteld, door bv andere studenten?) en weer praat je over definitie van dom, wil het niet lukken met je studie?
Je kunt het ook omdraaien waarom wil het studentje zo graag alles afkraken, voelt jij jezelf zo alleen, dat dit de enigste manier nog is om aandacht te krijgen?

Kijk nog eens goed naar deze trailer en wat denk je werkenlijk? Is het ook zo omdat ik hier (het management van GG mee te maken heeft) jij het bij voorbaat al slecht vindt? Wat is er gebeurt, klappen gehad van een GG vechter?

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

bananenplukster
19-05-2011, 01:40
Al met al een vette card die ik voor geen goud wil missen(kan helaas niet naar moskou) dus ik hoop dat er streams beschikbaar zullen zijn of misschien in de bios?kan bas boon/mischa daar wat van zeggen?

anoniem gg
19-05-2011, 01:46
Al met al een vette card die ik voor geen goud wil missen(kan helaas niet naar moskou) dus ik hoop dat er streams beschikbaar zullen zijn of misschien in de bios?kan bas boon/mischa daar wat van zeggen?

Vrijdag of zaterdag weeet de hele wereld waar je kan kijken, even geduld dus nog......

Je zult het nu nog met deze trailer moeten doen:

http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

Love & Peace

micha
19-05-2011, 07:01
iedereen zal het goed kunnen zien. ff geduld nog

micha
20-05-2011, 13:04
iedereen zal het goed kunnen zien. ff geduld nog


youtube gaat het live uitzenden

Richelieu
20-05-2011, 13:09
youtube gaat het live uitzenden

Echt vet!

micha
20-05-2011, 13:14
Niet normaal he! ik liep er al een tijdje mee rond maar nu kan ht bekend worden. iedereen wereldwijd kan voor 7.95 dollar live meekijken naar de finale van de Glory World Series!

Redwhitewarrior
20-05-2011, 15:08
Dat is zeker vet

micha
20-05-2011, 15:09
ik denk dat het aardig bekeken zal worden! het is ook groot uitgemeten in allerlei media

blackadder
20-05-2011, 15:12
En hoe laat gaat het gebeuren?

Fyodor
20-05-2011, 15:25
En hoe laat gaat het gebeuren?

Als ik de teller op de site van UG moet geloven dan begint het om 20:00 uur...

blackadder
20-05-2011, 15:26
Als ik de teller op de site van UG moet geloven dan begint het om 20:00 uur...
Crap. Een paar van onze jongens vechten dezelfde avond in Assen. Kunnen ze de finale niet een dag uitstellen? :p

respect
20-05-2011, 16:41
Crap. Een paar van onze jongens vechten dezelfde avond in Assen. Kunnen ze de finale niet een dag uitstellen? :p
hehe. heb je niet zo tel met tv en al.

blackadder
20-05-2011, 17:03
hehe. heb je niet zo tel met tv en al.
Niet bepaald.
http://www.cep.gen.tr/assets/products/gallery/siemens-a55.jpg
"] ("http://www.cep.gen.tr/assets/products/gallery/siemens-a55.jpg/img)

respect
20-05-2011, 17:54
Niet bepaald.
http://www.cep.gen.tr/assets/products/gallery/siemens-a55.jpg

Dat word moeilijk :lol: waren wel goeie op ze tijd althans handige.

micha
20-05-2011, 22:49
ik heb er echt zin in

Jamila
20-05-2011, 23:08
OMG!!!! ik heb er ook heel veel zin in!
Ik word altijd een soort van zenuwachtig als het steeds dichterbij komt haha
nog een weekje en dan Knallen!!

Super vet dat iedereen all over the world kan mee kijken via youtube!

Liefs Jamila