PDA

View Full Version : KRO Profiel BADR HARI 25 mei (23.00 uur, Ned. 2)



Devilprince
19-05-2011, 08:36
KRO Profiel van 25 mei (23.00 uur, Ned. 2) volgt kickbokser Badr Hari in Marokko en tijdens zijn comebackwedstrijd in Lyon. De voormalig wereldkampioen vertelt openhartig over zijn vele hoogte- en dieptepunten. 'Dit is het moment dat ik mijn verhaal vertel. Het is ook eenmalig: ik zal mijzelf nooit meer zo openstellen voor de pers.'

Badr Hari is de meest besproken vechtsporter ter wereld. De kickbokser besloot vorig jaar te stoppen met vechten. Hari werd voor de tweede keer in zijn carričre gediskwalificeerd wegens natrappen van een tegenstander. Ook in zijn privéleven deden zich geweldsincidenten voor. Badr Hari moest zichzelf terugvinden, zo liet hij publiekelijk weten.

KRO Profiel spreekt Badr Hari in Marokko, het land waar zijn ouderlijk huis staat. Maandenlang verbleef hij in Kenitra, een stad nabij Rabat, in complete afzondering van de wereld. De 26-jarige kickbokser vertelt hier aan Profiel hoe hij terugkijkt op zijn loopbaan.

Zijn familie had het niet breed en moest iedere stuiver omdraaien. Hari ziet iedere wedstrijd als een gevecht tegen een tegenstander die hem weer terug in die armoede wil slaan. Tijdens zijn gevechten komt een storm bij hem los die niet te beheersen is. “Alles ruist en raast dan in mijn hoofd. Dat is een ramp. Emotioneel heb ik het talent niet om die storm te onderdrukken. Ik haat ook iemand als ik tegen iemand vecht”, zo vertelt Badr Hari. Het leidde twee keer tot een diskwalificatie omdat hij bleef doorvechten na een fluitsignaal van de scheidsrechter. “Mijn grootste tegenstander ben ik zelf”, aldus Hari. “Mijn grootste talent is alles stuk te maken in mijn leven.”

Door zijn grote populariteit bij het publiek en de wereldwijde aandacht kwam Hari onder hoge druk te staan. “Ik denk dat ik daar niet altijd goed mee om heb kunnen gaan”, aldus de kickbokser. “Je denkt boven iedereen te staan. Ik voelde me onaantastbaar, onsterfelijk, als een keizer.”

Badr Hari heeft het afgelopen jaar vooral gebruikt om zijn innerlijke rust terug te vinden. Profiel volgt hem in zijn geboorteplaats, waar hij op handen wordt gedragen. Ook de koning van Marokko blijkt zijn prestaties in de ring te volgen. Terug in Amsterdam moet de kickbokser zich weer volledig gaan richten op zijn comebackwedstrijd. Profiel volgt de dagelijkse trainingen door Mike Passenier en zijn dagelijks bestaan als gewone Amsterdammer. Een jaar van “verdriet en bezinning” wordt uiteindelijk afgesloten met zijn comeback in Lyon, op 14 mei.

Maker van deze aflevering van KRO Profiel is Dirk Bayens.

Tv-Corner - KRO Profiel: De storm van Badr Hari (http://www.tv-corner.be/2011/05/18/kro-profiel-de-storm-van-badr-hari/)

Wiseguy
19-05-2011, 09:14
Hij krijgt steeds meer aandacht. Een dat zonder te schaatsen.

Kemal
19-05-2011, 09:25
de recoder staat ingesteld ;)

Mattie73
19-05-2011, 09:29
Hij krijgt steeds meer aandacht. Een dat zonder te schaatsen.

Badr genereert van alle kickboksers inderdaad de meeste aandacht. Zowel van de fans als van de haters. Kijk maar hier op mixfight; de topics over Badr hebben by far de meeste reacties.

dirk5
19-05-2011, 11:06
Badr genereert van alle kickboksers inderdaad de meeste aandacht. Zowel van de fans als van de haters. Kijk maar hier op mixfight; de topics over Badr hebben by far de meeste reacties.

Media aandacht voor Alistair Overeem > Badr Hari, en die heeft pas 2 keer meegedaan aan de k-1.... (maar al wel gewonnen, misschien scheelt dat)

Wiseguy
19-05-2011, 11:16
Media aandacht voor Alistair Overeem > Badr Hari, en die heeft pas 2 keer meegedaan aan de k-1.... (maar al wel gewonnen, misschien scheelt dat)

Ja want Alistair die mag ff keer langskomen bij Paul de Leeuw voor 5 minuten. Aan Badr wordt een heel programma gewijd.

Ontopic..

Ben benieuwd.

dirk5
19-05-2011, 11:24
Ja want Alistair die mag ff keer langskomen bij Paul de Leeuw voor 5 minuten. Aan Badr wordt een heel programma gewijd.

Ontopic..

Ben benieuwd.

Aan tafel bij Pauw en Witteman en vast onderdeel in programma M!LF.

Anderson
19-05-2011, 11:51
peter aerts, Shilt, Bonjasky zijn een keer paul witteman geweest niet echt bijzonder.

dirk5
19-05-2011, 12:11
zeker, en Mylene de la Haye heeft ooit een programma gedaan over Peter Aerts, ik wil alleen aangeven dat de uitspraak van mattie73 behoorlijk uit de lucht gegrepen is....

Mattie73
19-05-2011, 12:59
zeker, en Mylene de la Haye heeft ooit een programma gedaan over Peter Aerts, ik wil alleen aangeven dat de uitspraak van mattie73 behoorlijk uit de lucht gegrepen is....

Als we jou alleen al als voorbeeld nemen, jij springt gelijk op tilt als de naam Badr Hari genoemd wordt. Hier op mixfight sta jij denk ik bovenaan qua (negatieve) posts over Hari. Positief of negatief, het is toch aandacht die jij eraan schenkt ;) !!

dirk5
19-05-2011, 13:16
Als we jou alleen al als voorbeeld nemen, jij springt gelijk op tilt als de naam Badr Hari genoemd wordt. Hier op mixfight sta jij denk ik bovenaan qua (negatieve) posts over Hari. Positief of negatief, het is toch aandacht die jij eraan schenkt ;) !!

Volgensmij had mijn post niet zo zeer betrekking op Badr maar op jou; een Badr fan met grootheidswaanzin...

Heeft verder ook niks te maken met op tilt springen, meer het proberen mensen met beide benen op de grond te krijgen :)

Maar zeker leuk voor Badr dat ie een keer positief in het nieuws komt... ;)

Petrosyan188
19-05-2011, 14:51
kun je die terugkijken op programma gemist op hun site ofzo... want ik zit rond die tijd te juichen dat we net van veendam hebben gewonnen ;)

Sadix
19-05-2011, 15:34
vast wel petrosyan.

Ik ben dan ook niet thuis maar sowieso dat je het later terug kan kijken.

Darkness
19-05-2011, 21:20
Blij dat Badr Hari terug is in de ring!!

inc
25-05-2011, 21:24
ttt

inc
25-05-2011, 21:25
ben benieuwd

Leventdepevent
25-05-2011, 21:28
ff checken straks

maartenjackie
25-05-2011, 23:44
Net af, mooie docu wel. Ben al jaren fan van Badr en draag soms nog z'n kia shirt. Toch zegt hij de storm nog in zich te hebben en een woede uitbarsting of ruis misschien niet kan voorkomen. Door deze docu ben ik bereid hem een kans te geven en een goede promotor voor de sport te worden, maar als de ruis terug komt dmv na trappen etc, Dan stop ik met m'n support.

Ik ben nog steeds je fan,

Succes Badr in de toekomst.

Ush.

pdr
26-05-2011, 08:17
Was op zich een aardige documentaire. In de documentaire kwam wel duidelijk naar voren dat Badr leid aan grootsheidswaanzin en narcistische trekjes heeft. Als vechter is Badr fantastisch maar als men heeft hij een flinke klap van de molen gehad.

MMAFAN-1122
26-05-2011, 08:22
Ik vond interessant! Hij heeft wel goeie zelfkennis, hoop dat hij er nu eindelijk wat mee gaat doen!!

bush1do
26-05-2011, 08:53
Toont wel lef van de man en hij geeft zijn fouten toe.....instelling vam eem toekomstige champ k1

R.H.
26-05-2011, 09:01
Ik vroeg me altijd al af waarom hij nu eigenlijk voor marrokko uit komt. Verder was het een zeker interessante Docu!

The boy
26-05-2011, 09:02
narcist x 2

SjorsWilms
26-05-2011, 09:03
Profiel - Badr Hari
(http://profiel.kro.nl/seizoenen/2011/afleveringen/25-05-2011/)

Hendy
26-05-2011, 09:03
Was zeker het kijken waard!

Kemal
26-05-2011, 09:05
Was zeker het kijken waard!

x2

MJOKKIE
26-05-2011, 09:10
Mooie, intieme documentaire die een inkijk in de ziel van de mens Badr Hari geeft. Niet altijd even mooi wat je daar tegenkomt, maar hij praat er eerlijk over en je ziet hem er mee worstelen. Knap om dat voor een camera te doen. Ik zou Badr wat vaker willen zien zoals op die tennisbaan. Met een grote grijns op zijn gezicht. Dan is het gewoon een heel leuk joch. Maar hij heeft ook die donkere kant en dat werd niet door de makers gemist. Toch heb ik wel wat gemist, want hoe kan je nou een docu maken zonder over een dikke strafzaak te praten. Waarschijnlijk deal dat dat niet zou worden besproken. Maar al met al mooie docu, mooie beelden ook.

simtekf1
26-05-2011, 09:11
Ik vroeg me altijd al af waarom hij nu eigenlijk voor marrokko uit komt. Verder was het een zeker interessante Docu!

Maar de reden die ze aangeven in deze docu is dus gelul, want na zijn 1ste partij tegen Leko, die hij verloor, heeft hij zijn 3 eerste K-1 partijen gewoon onder de Nederlandse vlag gevochten.

simtekf1
26-05-2011, 09:16
Btw, het is goed om een kijkje in Badr's wereld te nemen, het is goed om hem weer bezig te zien, maar ik ben toch wel een beetje bang dat die storm er ooit weer uitkomt en dat het weer verkeerd gaat.
Misschien is het goed voor hem om eens met een psycholoog te gaan praten?

Baske
26-05-2011, 09:23
Vond 't wel interessant. Veel dingen waar ik ook zeker mijn twijfels bij trek, maar dan nog, erg leuk om te zien.

Coldcrust
26-05-2011, 09:28
Badr geeft hier aan dat hij gekweld wordt door een enorme woede in hem waarvan hij de oorsprong niet kent,die hij niet begrijpt en waar hijgeen vat op heeft. Dit maakt hem een onberekenbaar en gevaarlijk persoon maakt zowel binnen als buiten de ring en vanwege dat gebrek aan controle is hij voorbaat niet geschikt om een gevaarlijke sport als kickboksen te beoefenen.
Het is dus een enorm risico om iemand die in een soort van maalstroom van haat en agressie terecht kan komen en dan alle controle verliest in een sportieve krachtmeting te plaatsen.
Pas als hij,zoals hij zelf aan aangeeft te willen,deze energie kan beheersen en kanaliseren is het verantwoord om hem weer te laten vechten maar daar zullen wel wat bezoekjes aan professionele hulpverleners aan vooraf moeten gaan denk ik.

Leventdepevent
26-05-2011, 09:45
narcist x 2

x3 narcistische trekjes ja, verder wel en aardige docu

Mauro
26-05-2011, 09:48
Mooie inkijk, mooie docu.
Miste ook de strafzaak....
En ik hoop echt van harte dat ie zn shit onder controle houdt lees kanaliseert.
Jammer van het narcisme, maar wel een fenomenale vechter.
Tanx voor de openheid Badr.

Wiseguy
26-05-2011, 09:49
Ach vond dit wel verfrissend. Meestal als er een kickboxer op tv komt is het bij een talkshow waarin alle open deuren worden opengetrapt. Dit ging een keer over de persoon en niet zo zeer om de sport.
Vind het mooi dat hij zo open is en niet zo politiek correct zoals anderen.

Darkness
26-05-2011, 09:54
Met Badr Hari zou ik dus niet sparen haha

Peter0711
26-05-2011, 10:03
Het was zeker het kijken waard,alleen heb ik dat gelul over dat natrappen nou wel is gehad,dus het viel me een beetje tegen dat daar de nadruk op werdt gelegd. Wat betreft Badr als persoon vond ik dat deze er niet echt positief uitkwam. Wel eerlijk dat hij toegeeft soms met zichzelf in de clinch te liggen,maar de simpatie die hij daarmee opwekt is bij mij niet genoeg om hem als een positieve aanwinst voor de sport te zien behalve dat het een kijkcijferkanon is. En ik miste inderdaad een aantal belangrijke punten en iets meer spotaniteit van Badr zelf.

Pahlavan
26-05-2011, 10:14
het was een mooie docu maar ik ben het met anderen eens... als persoon kwam badr er niet echt positief uit. wel knap van hem om zo open en eerlijk te praten over veel zaken alleen misschien ligt het aan mij... maar ik vind niet echt dat badr er veel voor doet om een beter beeld over zichzelf te schetsen en zijn gedrag te verbeteren (hij laat het iig niet merken). ik vind dat hij juist vooral zijn slechte kant beschreef in de docu.
misschien is het een goed idee voor hem om met een psycholoog te praten ofzo... want persoonlijk ben ik er niet zo zeker van dat hij niet meer de fout in zal gaan...

Glen
26-05-2011, 10:17
Badr geeft hier aan dat hij gekweld wordt door een enorme woede in hem waarvan hij de oorsprong niet kent,die hij niet begrijpt en waar hijgeen vat op heeft.

Je noemt precies het woord wat ik zocht...
Ik zag een gekweld mens op die bank zitten die zich heel bewust is van zijn tekort komingen.
Het is gewoon pijnlijk als je zelf aangeeft dat je grootste talent 'alles wat je lief is kapotmaken' is.
Goede docu.

univers1l
26-05-2011, 10:25
in deze docu hebben ze veel negatieve punten besproken waardoor je moeilijk kan beoordelen of hij er beter van is geworden, maar dat is wat mensen willen weten, of hij spijt heeft. hij had ook kunnen laten zien hoe hij leeft in marokko en hier. ik heb het idee dat er veel meer is besproken, ze zijn al maanden met hem op stap, maar tv moet je kort samenvatten, dus hebben ze hiervoor gekozen.
wat de strafzaak betreft is er geen woord over gezegd, kan ik me voorstellen als de zaak nog loopt.

en wel grappig hoe hij die agente erop wijst om de kofferbak niet te sluiten, dat gaat met een knopje. lol.
en jeetje luxeapp aan de zuidas is niet mis.

ik had meer verwacht maar ben wel tevreden met zijn uitleg.

willy123
26-05-2011, 10:29
Mooie inkijk, mooie docu.
Miste ook de strafzaak....
En ik hoop echt van harte dat ie zn shit onder controle houdt lees kanaliseert.
Jammer van het narcisme, maar wel een fenomenale vechter.
Tanx voor de openheid Badr.

Hoe is die zaak met die portier eigenlijk afgelopen? Of moet dat nog allemaal beginnen?

bryan
26-05-2011, 10:42
hij sloeg zijn sparringspartner wel aardig knokkie trouwens...Die gast zal wel ff koppijn hebben gehad..

bush1do
26-05-2011, 10:59
hij sloeg zijn sparringspartner wel aardig knokkie trouwens...Die gast zal wel ff koppijn hebben gehad..

dat viel mij ook al op......ik geloof dat ik ff moet nadenken om als sparringspartner op te treden voor badr

Illest
26-05-2011, 11:06
ze betalen die gasten toch om klappen te krijgen?:lol:

maartenjackie
26-05-2011, 11:10
Misschien kan iemand regelen dat Badr op mixfight wat vragen kan beantwoorden?

remco pardoel
26-05-2011, 11:18
Mooie docu van een markant persoon

Wiseguy
26-05-2011, 11:22
Misschien kan iemand regelen dat Badr op mixfight wat vragen kan beantwoorden?

Denk niet dat hij hier voor open staat als je ziet hoe hij hier in het verleden is bejegend.

Ironmike.
26-05-2011, 11:27
Hele mooie docu. ik vind dat ie alles eerlijk heeft verteld en vooral over zijn slechte kant.

btw als Ik tegen badr zou sparren, zou hij eerlijk gezegd weinig kans maken, maar toch blijf je goed BADR !!!!

Marijn Boran
26-05-2011, 12:07
Met wat voor een gasten spart hij dan, leken wel middengewichten. Lekker competitive.

Illest
26-05-2011, 12:54
Badr is zoals hij is....meer kan ik er niet van maken

dat het ooit weer gaat stormen, is vrijwel zeker, maar wanneer....dat is de vraag...

Chane
26-05-2011, 14:13
Mooie docu.
Hij ziet iig wel waar het probleem ligt.

Hij zou s flink onder handen genomen moeten worden door een psychiater.
Maar misschien loopt hij daar ook wel bij.

MJOKKIE
26-05-2011, 14:38
Dat miste ik dus ook. De vraag hoe hij die problemen denkt op te lossen. Of hij daar hulp bij heeft/zoekt of dat hij bijv. gelovig is of niet.

justsomeone
26-05-2011, 14:43
Ik vond hem erg openhartig, maar miste wel een aantal dingen waar denk ik een hoop mensen op zaten te wachten

Bokito22
26-05-2011, 15:11
Ik vond hem erg openhartig, maar miste wel een aantal dingen waar denk ik een hoop mensen op zaten te wachten

zoals?

tnk2k
26-05-2011, 15:51
Hij vergelijkt zichzelf met Nero. Komop zeg.

Tykill
26-05-2011, 16:05
Ik schrok er van dat hij Hesdy zijn familie tijdens de persconferentie bedreigt heeft... Snap wel dat hij hem bang wil maken maar kom op zeg. Dat gaat buiten de fucking sport...

Kemal
26-05-2011, 16:05
http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/article/detail/2437611/2011/05/26/Kickbokser-Badr-Hari-Ik-haat-mijn-tegenstanders.dhtml

tnk2k
26-05-2011, 16:22
Ik schrok er van dat hij Hesdy zijn familie tijdens de persconferentie bedreigt heeft... Snap wel dat hij hem bang wil maken maar kom op zeg. Dat gaat buiten de fucking sport...

Wat zei die nog meer, "ik pak je moeder" "ik pak je vader"

mafkees

dirk5
26-05-2011, 16:24
Wat zei die nog meer, "ik pak je moeder" "ik pak je vader"

mafkees

dang....

elpappi
26-05-2011, 16:27
Tja een boeiende docu. Hij zal echter wel de oorzaak van zijn ongecontroleerde woede moeten vinden d.m.v. een psycholoog. Als hij die oorzaak niet vind gaat het binnenkort weer fout. Zijn reaktie tegenover Mike na de partij in Frankrijk is daar een voorbeeld van. Natuurlijk had hij die partij liever mooier gewonnen maar om je trainer dan weg te duwen met een blik van "lul niet man" is gewoon weer typerend voor zijn karakter.

Redwhitewarrior
26-05-2011, 16:33
Wat zei die nog meer, "ik pak je moeder" "ik pak je vader"

mafkees

''ik pak je tandarts'' ;p

tnk2k
26-05-2011, 16:35
oja haha

makavelli
26-05-2011, 16:45
aan de hand van deze docu kun je alleen maar vast stellen dat het een kwestie van tijd is voordat het weer fout gaat...

univers1l
26-05-2011, 17:31
aan de hand van deze docu kun je alleen maar vast stellen dat het een kwestie van tijd is voordat het weer fout gaat...

of dat wil hij doen blijken, om de druk van zn schouders te minderen.

Tykill
26-05-2011, 17:43
Ik snap ook niet dat hij zegt niet meer te weten of hij bij die buren ruzie heeft geslagen... lol

Facade
26-05-2011, 18:05
Het is afwachten. Ik denk wel dat je zijn analyse van zijn eigen persoon niet als de enige waarheid moet zien als iets dat rotsvast is en nooit meer zal veranderen. Als persoon groeit iedereen en hij is niet de enige op aarde die wat problemen heeft. Waarom zou hij dit op den duur niet wat beter kunnen plaatsen?

Kdenk dat het toch wel met zijn overdaad aan narcisme te maken heeft. Hij wil maaral de aandacht, de machtige Badr die zich deze ene keer zal openstellen voor de pers, zag zichzelf destijds als onsterfelijk, wat in zijn hoofd omgaat omschrijft ie als een storm (terwijl een veel lulligere manier 'in de war') zou zijn, enzovoort.
Als dan een tegenstander niet neergaat in het machtsvertoon van Badr zoals ie het zich voorgesteld had, wordt ie boos en vind ie een manier om een verlies niet aan zijn gebrek aan kunnen/talent toe te hoeven schrijven.

tis natuurlijk pure speculatie enzo, maar ik denk dat ie niet moet denken dat zijn problemen uniek zijn en dat er wel degelijk een manier is om vooruit te komen als hij zich ertoe kan brengen hulp te zoeken.

marcelt
26-05-2011, 18:27
Insane in the membrane, insane in the brain...

TheSpeaker
26-05-2011, 18:40
Met wat voor een gasten spart hij dan, leken wel middengewichten. Lekker competitive.


Een van die "middengewichten" is Fikri Ameziane van Siam Gym.. Hij stond laatst in Lyon tegenover Daniel Ghita.. Erg licht is ie niet hoor ;)

Kemal
26-05-2011, 18:50
Uitzending (http://profiel.kro.nl/seizoenen/2011/afleveringen/25-05-2011/)

dirk5
26-05-2011, 19:06
Heb het nu gezien, hele goede docu, maar ik sluit me bij een hoop aan, professionele hulp lijkt me verstandig.

Vooral het zinnetje: Ik hoef iemand niet dood te slaan.

Ik denk dat 95% van de mensen uit nature zou zeggen: ik wil iemand niet dood slaan.

ps. hiermee bedoel ik dus niet dat ik denk dat het een moordlustig persoon is (voordat ik weer iemand over me heen krijg :) )

VetteVis
26-05-2011, 19:20
Ik schrok een beetje van de uitspraak van Badr tijdens de standup (facetoface) tegen Hesdy in de trant van 'ik ga je pijn doen, ik ga je vader en moeder pijn doen' als ik het goed heb verstaan in de docu.
Waarom sleept hij zijn vader en moeder er nou bij?? Dat zeg je gewoon niet, dat is geestesziek.

Anderson
26-05-2011, 19:33
Ik vond het een mooie docu maar er is toch echt iets mis met Badr, leeft een beetje in z'n eigen wereld.

justsomeone
26-05-2011, 19:41
ik heb ze als leeuwen op zien komen en ze zien vertrekken als poesjes



hahaha geweldige uitspraak

respect
26-05-2011, 19:44
Als je elke vechter zijn hoofd gaat analyseren kom je nog wel ergere dingen tegen. was mooie docu over hem maar werkt tegen hem, bedoel na je carriere ok maar zo midden in zijn carriere is dat niet zo handig. Mensen gaan dingen zoeken om je neer te halen en mieren neukers heb je nou eenmaal.
Gaat ons geen reet aan eigenlijk zijn prive of hoe hij het heeft gehad.. knap van hem dat hij het doet en zo open is dat terzijde.Het blijft mooi om hem te zien knokken en als hij weer de fout ingaat jah dan is het jammer voor ons en hem.

TOON
26-05-2011, 19:44
Ik vond het een mooie docu maar er is toch echt iets mis met Badr, leeft een beetje in z'n eigen wereld.

en nog erger is dat er mensen zijn die in zijn wereld willen leven...
is iets niet goed bij die gast, wachten tot het weer mis gaat, das het gevoel wat ik er aan heb over gehouden...

carlsson
26-05-2011, 20:43
maar laten we eerlijk zijn hoe badr is en doet heeft hem geen windeieren gelegd het is nu eenmaal zo mensen houden van sensatie.Door de badboy te zijn is hij zo geliefd bij zijn fans en is hij het kijkcijfer kanon van de k1 en waar badr is is spektakel.En laten we wel eerlijk zijn hij heeft alle grote namen van de k1 verslagen en laten we hopen nog veel van hem zien.

respect
26-05-2011, 20:44
maar laten we eerlijk zijn hoe badr is en doet heeft hem geen windeieren gelegd het is nu eenmaal zo mensen houden van sensatie.Door de badboy te zijn is hij zo geliefd bij zijn fans en is hij het kijkcijfer kanon van de k1 en waar badr is is spektakel.En laten we wel eerlijk zijn hij heeft alle grote namen van de k1 verslagen en laten we hopen nog veel van hem zien.
x2

tnk2k
26-05-2011, 21:56
Het is negatieve aandacht. Respectloos naar je tegenstander, respectloos in de ring binnen en buiten. Ik kijk graag naar Badr omdat die een goede knokker is. Ik geef geen reet om de bullshit erom heen. Sterker ik vindt het sneu voor hem. Ik had hem graag echt zien vechten tegen Remy en Hesdy. Ik heb meer respect voor Hesdy omdat die Badr niet op z'n bakkes heeft gemakt omdat die over z'n ouders begint.

Voor mij is die echt exit. Niet dat hij er wat om geeft, hij ziet zichzelf toch als halfgod...

marcelt
26-05-2011, 22:21
Badr heeft idd. therapie nodig. Vond e.e.a. ook nogal triest. Zonder therapie is het wachten op brokken.
Dat verhaal over die mensen die last hadden van hun buren en geklaagd hadden en dan krijg je ook nog een psycho IN JE HUIS die een van de beste vechters is en die er flink op los gaat slaan. sjonge ,jonge.
Wel goed dat hij eindelijk zijn fouten erkend. en zegt dat hij de sport, de fans, de tegenstander en zichzelf te kort heeft gedaan.
Hij had trouwens nog wel even op het atheneum moeten blijven voor zijn taalkundige ontwikkeling. " Ik ben nou een maal een binnenkropper en emotioneel ingelegd ;-) "

Tykill
26-05-2011, 22:34
Het is negatieve aandacht. Respectloos naar je tegenstander, respectloos in de ring binnen en buiten. Ik kijk graag naar Badr omdat die een goede knokker is. Ik geef geen reet om de bullshit erom heen. Sterker ik vindt het sneu voor hem. Ik had hem graag echt zien vechten tegen Remy en Hesdy. Ik heb meer respect voor Hesdy omdat die Badr niet op z'n bakkes heeft gemakt omdat die over z'n ouders begint.

Voor mij is die echt exit. Niet dat hij er wat om geeft, hij ziet zichzelf toch als halfgod...

x2 Na het zien van deze docu ben ik er alleen nog maar meer over uit... Tijdens Tony zag ik ook alleen maar agressie zo ver dat hij als een ei door de ring rolde. Na het terug kijken zie je idd dat Badr Mike even weg duwt nadat Tony op geeft... wtf je hebt toch altijd respect voor je trainer of niet???

Van mij mag hij verdwijnen en dat zeg ik niet graag vanwege het talent...

Pernik
26-05-2011, 22:41
is hij het kijkcijfer kanon van de k1 .

Ik vraag me af of dat echt zo is.

tidelot
26-05-2011, 23:20
Ik vraag me af of dat echt zo is.

is niet zo, dat ben jij met je orange belt:sleep1:

justsomeone
26-05-2011, 23:21
Al die mensen die zeggen hij moet in therapie dit dat zus zo.
Ik word er zo moe van he.
Vanachter je toetsenbord is het makkelijk om van alles te roepen.

Tykill
27-05-2011, 00:01
Al die mensen die zeggen hij moet in therapie dit dat zus zo.
Ik word er zo moe van he.
Vanachter je toetsenbord is het makkelijk om van alles te roepen.

Dus jij zegt dat er nu niets mis met Badr is?

McClane
27-05-2011, 00:55
Alles wordt behoorlijk uitvergroot rondom Badr. Neem voetballer Materazzi bijvoorbeeld. Die schuwt het hakken of de familie erbij betrekken ook niet. Suarez die zijn tegenstander bijt. Ik praat niets goed en deze vergelijkingen zijn wellicht een beetje scheef maar een patient wil ik Badr nu ook niet noemen. Wel kreeg ik het idee dat Badr even tot tien moest tellen toen de interviewer met een beetje spot antwoord gaf op Badr's vraag wat hij met zelfbeheersing bedoelde.

marcelt
27-05-2011, 07:09
Al die mensen die zeggen hij moet in therapie dit dat zus zo.
Ik word er zo moe van he.
Vanachter je toetsenbord is het makkelijk om van alles te roepen.

Lijkt het jou niet belangrijk dan (Voor Badr zelf en anderen) dat hij zijn agressie onder controle krijgt?

Leventdepevent
27-05-2011, 07:15
t is idd makkelijk roepen vanachter een toetsenbord, maar wat moet je dan? Hij geeft zelf aan dat ie die "storm" nog bezit en het elk moment kan gebeuren en fout kan gaan. En hij zegt zelf dat hij moet gaan leren om die agressie (of hoe je t noemen wilt) op het juiste moment,op een positieve manier, te gaan gebruiken, dus in de ring lijkt me....dus? Therapie imo

Marco
27-05-2011, 08:41
Badr zou zich nooit meer zo openstellen zei hij in het begin vd docu. Nou ben ik benieuwd wat er nou zo open was aan wat hij vertelde. Ik vond dit geen bijzondere docu. Ik vond het een schijnvertoning.

Facade
27-05-2011, 09:36
Waarom dan Marco?

Ik sluit me bij Marcelt aan, het is niet alleen belangrijk voor de sport, maar ook voor zijn eigen gezondheid dat hij hier wat aan doet.

Marco
27-05-2011, 09:58
@Facade : als je zegt dat je je nooit meer zo opent als in de docu dan verwacht ik meer dan dat er werdt getoond, zoals in deze topic al door div members vermeld, zijn er nog een aantal zaken waar hij wat openheid had kunnen geven.
Het verhaal over de burenruzie komt op mij niet geloofwaardig over; zo van er zullen wel wat klappen zijn uitgedeeld zegt ie erover, en verder weet ie er niks meer van....
Nergens in de docu hoor ik ook maar dat hij ergens spijt van heeft of dat hij fout zat.

Het is duidelijk dat hulp van een psycholoog of iets in die richting hem kan helpen.

Hejar
27-05-2011, 10:32
Badr heeft idd. therapie nodig. Vond e.e.a. ook nogal triest. Zonder therapie is
Hij had trouwens nog wel even op het atheneum moeten blijven voor zijn taalkundige ontwikkeling. " Ik ben nou een maal een binnenkropper en emotioneel ingelegd ;-) "

Volgensmij is het bullshit dat hij atheneum heeft gedaan, ik herinner me nog de documentaire met Thom Harinck. Daarin zag je de directeur van de school, er stond daaronder directeur ROC.

Tykill
27-05-2011, 11:14
Volgens mij weet hij donders goed wat er is gebeurt tijdens die buren ruzie maar zegt hij het liever niet omdat hij zich er voor schaamt.

VetteVis
27-05-2011, 11:41
Met hem sparren is ook geen pretje, die gasten werden half KO getikt.

Wiseguy
27-05-2011, 11:53
Volgensmij is het bullshit dat hij atheneum heeft gedaan, ik herinner me nog de documentaire met Thom Harinck. Daarin zag je de directeur van de school, er stond daaronder directeur ROC.

Ja dat was ook een ROC maar waarschijnlijk heeft hij het atheneum niet afgemaakt en is hij doorgegaan met mavo.

Wiseguy
27-05-2011, 12:03
Trouwens ik bedenk me net dat je op het ROC ook een VWO studie kan volgen.

Illest
27-05-2011, 12:16
;) bedenk me net of google net....

et
27-05-2011, 12:17
vond het mooi om te zien, vind juist dat hij aangeeft ook maar een mens te zijn. juist doordat hij toegeeft niet te kunnen omgaan met de roem.
en vertelt dat zijn grootste talent bestaat uit het zelf kapotmaken dat hem lief is.
en ja, hij heeft wel narcistische trekjes, maar die heb ik ook.. aan iedereen is wel een persoonlijkheid "stoornis" te hangen. stempeltjes noemen we zoiets.

ben benieuwd wat we vanaf nu van hem te zien krijgen in de ring. ik hoop dat 1 jaar rust geholpen heeft.

yuko
27-05-2011, 12:17
Trouwens ik bedenk me net dat je op het ROC ook een VWO studie kan volgen.

Volwassene onderwijs noemen ze dat, uitschot onderwijs zou een betere benaming zijn.

Ondergetekende heeft ook nog een paar certificaten gehaald op deze manier.

Wiseguy
27-05-2011, 12:18
;) bedenk me net of google net....

Bedenk me net.

Illest
27-05-2011, 12:55
iedereen heeft issues, dat is waar..

maar dat bij hem het licht uitgaat en hij gaat ' stormen' of whatever.....dat gaat een keer mis....hij zal het een keer bij de verkeerde doen en dan is het einde oefening, zo gaan die dingen...

het ziet er ook niet naar uit dat hij zichzelf ooit volledig zal kunnen beheersen

et
27-05-2011, 16:05
iedereen heeft issues, dat is waar..

maar dat bij hem het licht uitgaat en hij gaat ' stormen' of whatever.....dat gaat een keer mis....hij zal het een keer bij de verkeerde doen en dan is het einde oefening, zo gaan die dingen...

het ziet er ook niet naar uit dat hij zichzelf ooit volledig zal kunnen beheersen

heb je ook helemaal gelijk in, daarom ben ik ook benieuwd naar wat hij in de toekomst in de ring gaat laten zien. maar ik vind zelf wat hij in de docu laat zien heel eerlijk en ook heel menselijk overkomen.

ik hoop dat hij door het laatste jaar zichzelf heeft leren beheersen. want het is wel een spectaculaire vechter. ach ja, Time will tell.

univers1l
27-05-2011, 16:22
wat wordt hier weer afgezeken zeg.
hij geeft bepaalde dingen toe, dat is al een eerste stap.

alles wordt negatief bekeken, dat is jammer jongens.
ik praat niet dingen goed, want was ook geschokt wat hij tegen hesdy zei, maar niet overdrijven over ziek zijn in je hoofd en psychiater etc.
ook dat burenruzie wordt geplaatst alsof hij dat nu heeft gedaan met de kracht en woede van nu, in 2004 was hij een lange slungel van 17 a 18 jaar die wat verkeerd heeft gedaan.
is alsnog niet goed maar niet neerzetten alsof die persoon is doodgemept door de badr van nu( portier van blinq terzijde)

mijn advies is echt een andere trainer, die hier mee weet om te gaan, met alle respect voor mike, die maakt hem aggressiever met zijn visie, want die wil k.o's en kijhkcijferkanon van hem maken.

ook valt me op dat badr sinds semmy schilt overwinning, zijn mooie vechtstijl kwijt is, hij maait te veel terwijl hij echt beter kan.

Tykill
27-05-2011, 16:31
wat wordt hier weer afgezeken zeg.
hij geeft bepaalde dingen toe, dat is al een eerste stap.

alles wordt negatief bekeken, dat is jammer jongens.
ik praat niet dingen goed, want was ook geschokt wat hij tegen hesdy zei, maar niet overdrijven over ziek zijn in je hoofd en psychiater etc.
ook dat burenruzie wordt geplaatst alsof hij dat nu heeft gedaan met de kracht en woede van nu, in 2004 was hij een lange slungel van 17 a 18 jaar die wat verkeerd heeft gedaan.
is alsnog niet goed maar niet neerzetten alsof die persoon is doodgemept door de badr van nu( portier van blinq terzijde)

mijn advies is echt een andere trainer, die hier mee weet om te gaan, met alle respect voor mike, die maakt hem aggressiever met zijn visie, want die wil k.o's en kijhkcijferkanon van hem maken.

ook valt me op dat badr sinds semmy schilt overwinning, zijn mooie vechtstijl kwijt is, hij maait te veel terwijl hij echt beter kan.

Dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Zijn vechtstijl is momenteel echt poep... zo veel overdreven kracht...

Ik maak me ook zorgen om hem als hij Mike weg duwt na partij tegen Tony... toch denk ik dat hij nooit Mike zal verlaten.

Mattie73
27-05-2011, 16:50
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Zijn vechtstijl is momenteel echt poep... zo veel overdreven kracht...

Ik maak me ook zorgen om hem als hij Mike weg duwt na partij tegen Tony... toch denk ik dat hij nooit Mike zal verlaten.

X2

Ik wil weer de Badr zien van vroeger. Neem bijvoorbeeld hoe hij de eerste keer vocht tegen Remy Bonjasky. Prachtig om te zien. Snelle bokscombinaties die hij afronde met een lowkick of een highkick. Badr kan prachtig technisch vechten, dat heeft hij vaak genoeg laten zien. Ik hoop dat hij dat weer gaat doen. Waarom nou zo gefixeerd op die snelle Knock outs???

Nog iets. Met alle respect voor Mike, maar ik weet het niet hoor, een trainer die zelf niet op topniveau geknokt heeft??? Ik denk dat je veel meer kunt leren van een Mousid, Carbin, Hyppolite etc.

A-team
27-05-2011, 17:35
Geef Mike maar de schuld........

univers1l
27-05-2011, 17:44
Geef Mike maar de schuld........

nee dat niet, mike is een geweldige trainer met toopers als joeri mes en melvin manhoef, waar het goed mee is gegaan.
maar badr heeft gewoon iemand anders nodig, een echte leider een baas, bij mike kan badr alles maken lijkt het.

justsomeone
27-05-2011, 17:44
ik wou net zeggen wat is er mis met mike.
de man is een baas in zijn vak

marrilia
27-05-2011, 17:52
wat een misselijk mannetje zeg....grootsheidwaan op en top....toen hij net begon op te komen in het circuit was ik onder de indruk van hem maar voor mij hoeft hij niet meer.

zijn talent staat buiten kijf maar een echte kampioen is binnen en buiten de ring ook een kampioen en niet iemand die de sport door zijn dadan danwel binnen of buiten de ring kapot maakt.

justsomeone
27-05-2011, 18:13
, bij mike kan badr alles maken lijkt het.

niets is wat het lijkt

Tykill
27-05-2011, 18:46
Niets mis met Mike idd.

Zou Badr ook op mixfight lezen vanaf zijn macbook? :P

sjaakie'tje
27-05-2011, 19:16
Wordt dit nog opnieuw later uitgezonden?

Pansier
27-05-2011, 19:26
Wordt dit nog opnieuw later uitgezonden?

Player omroep.nl (http://player.omroep.nl/?aflID=12594284)

Kan je het terugkijken.

sjaakie'tje
27-05-2011, 20:18
Player omroep.nl (http://player.omroep.nl/?aflID=12594284)

Kan je het terugkijken.

Thanks. Maar vind het wel de moeite om op te nemen!

ArjanV
27-05-2011, 20:40
Zeker niks mis met Mike! Groot respect hoe hij zijn zaakjes regelt....en dat doet hij met een nieuweling met net zoveel overgave als met een wereldtopper!

Maar Hari lijkt voor weinig mensen respect te hebben....voor een Peter Aerts en een Sem Schilt blijkbaar wel.....het zal wel niet meevallen maar het zou mooi zijn wanneer een van hen betrokken zou kunnen worden in zijn begeleidingsteam...

123trisweat
27-05-2011, 21:46
tja, viel me op dat Badr het woord 'ik' nogal vaak gebruikt ............

Ben benieuwd of we dit jaar nog mooie partijen van de Heer Hari zullen zien, K-1 ligt wel een beetje op zijn gat als ik het zo lees

Mr.dragon
27-05-2011, 23:29
Over dat wegduwen van Mike, ik heb het idee dat Badr zich ergerd aan zijn tegenstander, die overduidelijk van een paar niveau's lager is.
Denk dat hij zich daar na de wedstrijd, wanneer Mike hem ongetwijfeld feliciteert, een beetje boos over maakt en het idee heeft: tja waarmee gefeliciteerd winnen van een derderangs broodvechter?

justsomeone
27-05-2011, 23:32
tja, viel me op dat Badr het woord 'ik' nogal vaak gebruikt ............

Ben benieuwd of we dit jaar nog mooie partijen van de Heer Hari zullen zien, K-1 ligt wel een beetje op zijn gat als ik het zo lees

ja gek he als de docu over hem gaat

Darkness
27-05-2011, 23:44
Badr ga zo door! ik kan eindelijk weer genieten van je gevechten!!
In die armoede kom je niet, want ze komen nu als poesjes op en gaan als poesjes weg!
De naam Badr Hari maakt ze al klein.

Je tegenstanders lijken eerder op een ramp na het wedstrijd.

Veel succes verder!

justsomeone
28-05-2011, 00:04
Badr ga zo door! ik kan eindelijk weer genieten van je gevechten!!
In die armoede kom je niet, want ze komen nu als poesjes op en gaan als poesjes weg!
De naam Badr Hari maakt ze al klein.

Je tegenstanders lijken eerder op een ramp na het wedstrijd.

Veel succes verder!

das een goeie, die houden we erin :D

Illest
28-05-2011, 00:07
Zeker niks mis met Mike! Groot respect hoe hij zijn zaakjes regelt....en dat doet hij met een nieuweling met net zoveel overgave als met een wereldtopper!

Maar Hari lijkt voor weinig mensen respect te hebben....voor een Peter Aerts en een Sem Schilt blijkbaar wel.....het zal wel niet meevallen maar het zou mooi zijn wanneer een van hen betrokken zou kunnen worden in zijn begeleidingsteam...

Dat is lang zo gek nog niet wat je zegt.....het zal waarschijnlijk niet snel gebeuren maar stel dat Badr bij een stal als bijv. GG zou zitten.....omringd door andere topvechters....waar hij alleen maar beter door zou worden bij het trainen alleen al...

ben wel benieuwd wat voor effect dat op hem zou hebben....mentaal vooral....wetende dat als hij gekke dingen zou uithalen, hij z'n hele team in diskrediet brengt..

bij Mike's heb ik het idee dat hij alles zou kunnen maken qua misdragingen zonder dat er gevolgen zijn..
hij is het paradepaardje en hij is Badr......alle gekkigheid nemen ze op de koop toe....

als, als, als.....maar goed daar is het forum voor...

moet zeggen dat hij wel erg zelfbewust overkomt....intelligent zelfs....ook al doet hij soms maffe dingen....het is echt geen domme jongen...

Andrew
28-05-2011, 00:38
na dit gezien te hebben heb ik veel meer
respect voor badr, misschien raar maar hij moet
een keer goed knockout gaan. Dat hij wat voorzichtiger
vecht en zo.

Tykill
28-05-2011, 00:42
Dat is lang zo gek nog niet wat je zegt.....het zal waarschijnlijk niet snel gebeuren maar stel dat Badr bij een stal als bijv. GG zou zitten.....omringd door andere topvechters....waar hij alleen maar beter door zou worden bij het trainen alleen al...

ben wel benieuwd wat voor effect dat op hem zou hebben....mentaal vooral....wetende dat als hij gekke dingen zou uithalen, hij z'n hele team in diskrediet brengt..

bij Mike's heb ik het idee dat hij alles zou kunnen maken qua misdragingen zonder dat er gevolgen zijn..
hij is het paradepaardje en hij is Badr......alle gekkigheid nemen ze op de koop toe....

als, als, als.....maar goed daar is het forum voor...

moet zeggen dat hij wel erg zelfbewust overkomt....intelligent zelfs....ook al doet hij soms maffe dingen....het is echt geen domme jongen...

Bij Mikes gym heeft hij volgens mij ook geen echt goede sparrings partners. Bij GG zou hij denk ik heel anders zijn maar nooit van zijn leven dat hij daar ooit zal trainen.

Illest
28-05-2011, 01:49
Bij Mikes gym heeft hij volgens mij ook geen echt goede sparrings partners. Bij GG zou hij denk ik heel anders zijn maar nooit van zijn leven dat hij daar ooit zal trainen.

de sparringspartners uit die docu zullen wel niet representatief zijn voor waar hij normaal mee spart (hoop ik)

maartenjackie
28-05-2011, 08:20
In de docu zie je Hari ook backstage een hoek uitdelen waarna z'n tegenstander er geweldig onderdoor duikt, is dat sam greco? En zijn daar beelden van? Kan niks vinden.

R.H.
28-05-2011, 08:32
Weet het niet helemaal zeker maar volgens mij is dat Peter Graham, dit was de volgens mij de avond voor het gevecht en in het gevecht is Badr door een geweldige trap KO gegaan.

Sjakiezwart
28-05-2011, 08:42
Ik denk ook dat Badr de hulp van een psycholoog moet zoeken. Grappig dat sommige mensen hier dat als een soort diskwalificatie van zijn persoon zien.

Hij is een topsporter en hij moet alles gebruiken om zo goed mogelijk te presteren. Zij dieet en zijn lichamelijke training heeft hij duidelijk al top voor elkaar. Zijn "mindset" laat echter nogal wat te wensen over. Die heeft er voor gezorgd dat hij een aantal belangrijke partijen onnodig verloren heeft.

Waarom daar dan niet hulp bij zoeken? Ik weet zeker dat een goede sportpsycholoog hem kan leren omgaan met zijn woede. Bovendien zou het ook helpen om hem op een andere manier te leren kijken naar presteren en winnen. Hij laat zijn eigenwaarde nu heel erg afhangen van het feit dat hij wel of niet wint en dat heeft duidelijk geen goed resultaat. Als hij daar op een andere manier naar leert kijken, staat niets hem in de weg om de best kickbokser van zijn generatie te worden.

Als het je kan helpen bij je prestaties, waarom dan geen hulp zoeken? Bij een psycholoog lopen hoeft niet te betekenen dat er iets mis met je is, het kan ook betekenen dat je nog beter kunt worden. Bij andere sporten hebben ze dit al lang door, dus waarom bij kickboksen niet?

Pernik
28-05-2011, 10:00
is niet zo, dat ben jij met je orange belt:sleep1:

Kan je wel zzzz gaan doen, maar voor Badr kwamen er in Japan 80.000 mensen op af en nu amper 10.000.

R.H.
28-05-2011, 10:02
Oja dat komt puur door badr , kom op zeg

Anderson
28-05-2011, 10:36
Sinds 2003 komen er geen 80.000 man, Badr vocht toen nog niet voor de k1. Sprookjes bestaan niet.

Wat wel waar is dat Badr de populairste vechter is in de k1 maar zelfs hij kon geen 40.000 man meer trekken naar het stadion

The Company
28-05-2011, 10:40
Weet het niet helemaal zeker maar volgens mij is dat Peter Graham, dit was de volgens mij de avond voor het gevecht en in het gevecht is Badr door een geweldige trap KO gegaan.

http://www.youtube.com/watch?v=Nxik1Pxvujc

Mauro
28-05-2011, 11:22
Ik denk ook dat Badr de hulp van een psycholoog moet zoeken. Grappig dat sommige mensen hier dat als een soort diskwalificatie van zijn persoon zien.

Hij is een topsporter en hij moet alles gebruiken om zo goed mogelijk te presteren. Zij dieet en zijn lichamelijke training heeft hij duidelijk al top voor elkaar. Zijn "mindset" laat echter nogal wat te wensen over. Die heeft er voor gezorgd dat hij een aantal belangrijke partijen onnodig verloren heeft.

Waarom daar dan niet hulp bij zoeken? Ik weet zeker dat een goede sportpsycholoog hem kan leren omgaan met zijn woede. Bovendien zou het ook helpen om hem op een andere manier te leren kijken naar presteren en winnen. Hij laat zijn eigenwaarde nu heel erg afhangen van het feit dat hij wel of niet wint en dat heeft duidelijk geen goed resultaat. Als hij daar op een andere manier naar leert kijken, staat niets hem in de weg om de best kickbokser van zijn generatie te worden.

Als het je kan helpen bij je prestaties, waarom dan geen hulp zoeken? Bij een psycholoog lopen hoeft niet te betekenen dat er iets mis met je is, het kan ook betekenen dat je nog beter kunt worden. Bij andere sporten hebben ze dit al lang door, dus waarom bij kickboksen niet?

X2

TheSpeaker
28-05-2011, 13:05
Wat een gehaat hier, ja de man is fout geweest door 2 keer na te trappen.. Maar nu probeert hij zijn comeback te maken, geeft zelfs een interview en geeft zichzelf helemaal bloot. En dan moet iedereen hier voor Dr Phill spelen?

Let the man be! De woede, de agressie en de K.O.'s you got to love it!

Mauro
28-05-2011, 13:55
Let the man be! De woede, de agressie en de K.O.'s you got to love it!
...and I do love it, heul veul !
Maar je hoeft geen Dr Phil te zijn om te zien dat de beste man issues heeft, juist omdat hij zich zo blootgeeft in deze docu.

Coldcrust
28-05-2011, 14:53
wat wordt hier weer afgezeken zeg.
hij geeft bepaalde dingen toe, dat is al een eerste stap.

alles wordt negatief bekeken, dat is jammer jongens.
ik praat niet dingen goed, want was ook geschokt wat hij tegen hesdy zei, maar niet overdrijven over ziek zijn in je hoofd en psychiater etc.
ook dat burenruzie wordt geplaatst alsof hij dat nu heeft gedaan met de kracht en woede van nu, in 2004 was hij een lange slungel van 17 a 18 jaar die wat verkeerd heeft gedaan.
is alsnog niet goed maar niet neerzetten alsof die persoon is doodgemept door de badr van nu( portier van blinq terzijde)



Maar Badr geeft toch duidelijk aan dat hij een woede in hem heeft waarvan hij niet weet of hij hem kan controleren? Dat is,met het lichaam van nu,dus helemaal levensgevaarlijk..niet alleen binnen maar vooral ook buiten de ring.
Die black-outs..dat is niet iets waar een sportpsycholoog iets mee kan..dan moet je echt naar een psychiater.
Ik weet niet of hij nog moet voorkomen voor dat Blinq verhaal..maar stel dat zich nog zoiets voordoet,dan weegt een rechter dit wel degelijk mee.

ArjanV
28-05-2011, 15:38
Over dat wegduwen van Mike, ik heb het idee dat Badr zich ergerd aan zijn tegenstander, die overduidelijk van een paar niveau's lager is.
Denk dat hij zich daar na de wedstrijd, wanneer Mike hem ongetwijfeld feliciteert, een beetje boos over maakt en het idee heeft: tja waarmee gefeliciteerd winnen van een derderangs broodvechter?

Alsof Badr Hari van te voren niet weet dat hij tegen een zak hooi moet vechten....dan moet ie Simon maar eens aan zijn ballen trekken...

Arabianboy
28-05-2011, 19:04
Voor alle haters: Badr is da man hahahha... :bril: He is back en niemand kan hem stoppem om te vechten.

Mauro
28-05-2011, 19:56
Voor alle haters: Badr is da man hahahha... :bril: He is back en niemand kan hem stoppem om te vechten.
Goeie toevoeging boy, tnx

Facade
28-05-2011, 20:02
Ik denk ook dat Badr de hulp van een psycholoog moet zoeken. Grappig dat sommige mensen hier dat als een soort diskwalificatie van zijn persoon zien.

Hij is een topsporter en hij moet alles gebruiken om zo goed mogelijk te presteren. Zij dieet en zijn lichamelijke training heeft hij duidelijk al top voor elkaar. Zijn "mindset" laat echter nogal wat te wensen over. Die heeft er voor gezorgd dat hij een aantal belangrijke partijen onnodig verloren heeft.

Waarom daar dan niet hulp bij zoeken? Ik weet zeker dat een goede sportpsycholoog hem kan leren omgaan met zijn woede. Bovendien zou het ook helpen om hem op een andere manier te leren kijken naar presteren en winnen. Hij laat zijn eigenwaarde nu heel erg afhangen van het feit dat hij wel of niet wint en dat heeft duidelijk geen goed resultaat. Als hij daar op een andere manier naar leert kijken, staat niets hem in de weg om de best kickbokser van zijn generatie te worden.

Als het je kan helpen bij je prestaties, waarom dan geen hulp zoeken? Bij een psycholoog lopen hoeft niet te betekenen dat er iets mis met je is, het kan ook betekenen dat je nog beter kunt worden. Bij andere sporten hebben ze dit al lang door, dus waarom bij kickboksen niet?

X3, mooi verwoord

justsomeone
28-05-2011, 20:18
Waarom is Mike eigenlijk een betere trainer dan Tom?

Hoe bedoel je?
Ik denk dat voor Badr de stap richting K1 makkelijker te maken was via Mike

R.D.N
28-05-2011, 23:40
Badr is weggegaan bij Tom,naar Mike toe. Alleen kreeg ik de indruk dat Tom hem later toch wel had weggestuurd,vanwege zijn onsportieve gedrag.
In dit topic http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?113867-afscheidsgala-Clyde-Petres-schietpartij krijgt de trainer er nl van langs dat ie niet heeft ingegrepen/de handdoek heeft gegooid, ik heb Mike nooit zien ingrijpen.


na dat badr weg ging bij thom trainde die eerst bij mousid ff en daarna bij manaart (mejiro gym) en toen pas is die naar mike gegaan.

Tykill
29-05-2011, 00:29
Alsof Badr Hari van te voren niet weet dat hij tegen een zak hooi moet vechten....dan moet ie Simon maar eens aan zijn ballen trekken...

idd haha

STERKE JERKE
29-05-2011, 09:25
Heb net voor de zoveelste keer gekeken naar de special omtrent Badr Hari.

Het mag/moet gezegd worden dat Badr zich absoluut kwetsbaar durft op te stellen tijdens dat interview.
Duidelijk komt naar voren dat Badr een man is die niet alleen zijn grenzen verkend maar duidelijk erover heen durft te gaan...met alle gevolgen van dien.
Het is dan temeer knap als jij je als wereldtopper tijdens zo een uitzending van KRO 's "Profiel" na wikken en wegen en dat nogmaals 1000 keer gedaan te hebben (in je hoofd) aan het einde van de rit je kwetsbare kant durft te tonen.

Ik hoop dat meerdere mensen, net als ik, zich durven te verplaatsen in Badr en zich dan ook gaan afvragen hoe zij zich zouden hebben opgesteld als zij het levenspad van Badr moesten bewandelen...dan doel ik vooral op de kritische mensen die het leven van Badr beter kennen dan Badr en zijn familie zelf!...de mensen die een foutloos ?? leven leiden!

Badr, laat dit de 1e dag van de rest van je positieve opbouwende leven zijn.
voor mij ben jij geen 2e Nero (hij was een psychopatishe eikel die vanuit macht handelde) maar de 1e en enige BADR HARI (de bouwer dus geen (af)breker)!

De neutrale eerlijke houding van THOM HARINCK kon ik trouwens ten zeerste waarderen.

Een objectieve liefhebber van de sport!

Richelieu
29-05-2011, 09:31
Even bovenstaande in de centrale topic geplaatst.

STERKE JERKE
29-05-2011, 09:38
Bedankt voor de correctie.

avinaash
24-06-2011, 14:30
Het was een leuke docu. Vond wel dat Badr nog verknippert overkwam dan dat ik dacht. Weet niet of hij dat zo verteld heeft of dat de maker die stukken eruit gehaald heeft. Verder vind ik dat als hij zo graag echt wil vechten en dat hij er niks aan kan doen dat hij door gaat terwijl een vechter op de grond ligt, dan moet hij maar eens een keer mma gaan doen en dan kan hij meteen zijn afspraak met Overeem nakomen. Overeem vecht een potje K-1 en Badr vecht een potje mma. Waar is dat potje MMA dan gebleven?

Wiseguy
24-06-2011, 14:36
Het was een leuke docu. Vond wel dat Badr nog verknippert overkwam dan dat ik dacht. Weet niet of hij dat zo verteld heeft of dat de maker die stukken eruit gehaald heeft. Verder vind ik dat als hij zo graag echt wil vechten en dat hij er niks aan kan doen dat hij door gaat, dan moet hij maar eens een keer mma gaan doen en dan kan hij meteen zijn afspraak met Overeem nakomen. Overeem vecht een potje K-1 en Badr vecht een potje mma. Waar is dat potje MMA dan gebleven?

Hari's management ontkent dat er ooit een dergelijke deal heeft plaatsgevonden. Het staat ook niet op papier dus het is GG's woord tegen dat van It's showtime. Het zou tevens onverstandig van Badr zijn om die partij er alsnog te laten komen.

justsomeone
24-06-2011, 14:40
Hari's management ontkent dat er ooit een dergelijke deal heeft plaatsgevonden. Het staat ook niet op papier dus het is GG's woord tegen dat van It's showtime. Het zou tevens onverstandig van Badr zijn om die partij er alsnog te laten komen.

dit

Abul Fadl
25-08-2011, 10:43
Wel goed dat hij eindelijk zijn fouten erkend...

Pff, sorry ik lees dit bericht vrij laat ^^. Maar mocht je dit forum nog bezoeken dan raad ik je aan het advies dat je aan Badr Hari hebt gegeven eerst zelf na te leven.


Wel goed dat hij eindelijk zijn fouten erkendHier hoort "erkend" met een "T" te zijn, stam + t.


te kort heeft gedaan.Het werkwoord "tekortdoen" wordt aan elkaar geschreven, dus hierboven is de correcte vorm "tekort heeft gedaan (of heeft tekortgedaan)".

Cheers!

RamonaS
25-08-2011, 10:54
Pff, sorry ik lees dit bericht vrij laat ^^. Maar mocht je dit forum nog bezoeken dan raad ik je aan het advies dat je aan Badr Hari hebt gegeven eerst zelf na te leven.

Hier hoort "erkend" met een "T" te zijn, stam + t.

Het werkwoord "tekortdoen" wordt aan elkaar geschreven, dus hierboven is de correcte vorm "tekort heeft gedaan (of heeft tekortgedaan)".

Cheers!

meld je hier aan: NTR - Het Groot Dictee der Nederlandse Taal (http://grootdictee.nps.nl/) )))

Kemal
25-08-2011, 11:31
Pff, sorry ik lees dit bericht vrij laat ^^. Maar mocht je dit forum nog bezoeken dan raad ik je aan het advies dat je aan Badr Hari hebt gegeven eerst zelf na te leven.

Hier hoort "erkend" met een "T" te zijn, stam + t.

Het werkwoord "tekortdoen" wordt aan elkaar geschreven, dus hierboven is de correcte vorm "tekort heeft gedaan (of heeft tekortgedaan)".

Cheers!

We hebben een neerlandicus ;)

Mauro
25-08-2011, 12:09
Goed man Abul !
Succes alvast met de spellingcorrectie van die tientallen andere draadjes !
En wel allemaal posten he !??

D1987
25-08-2011, 12:38
Heb nog liever dat Badr Hari de K1 wint dan Alistair Overeem. Dat zegt dan denk ik weer meer over mijn haat naar Overeem, want voor Badr heb ik 0% liefde