PDA

View Full Version : MMA partij eindigt in 8sec. door beenbreuk.



Zolja
20-05-2011, 22:27
UCMMA20 - Wayne Brown vs Khalid Ismail


MMA partij eindigt in 8sec. door beenbreuk. Begint bij 6:58

Youtube video info: After a win over Michael Sidwell, Wayne Brown challenged, LDG Fighter, Khalid Ismail. This fight was schedualled for the Sky Sports card but had to be pulled off due to a leg break, check it out.


http://www.youtube.com/watch?v=8TqY6JtphKY&feature=player_embedded


Khalid Ismails eerst MMA partij:


http://www.youtube.com/watch?v=0J6sD8kgXUE

Kemal
20-05-2011, 22:31
Awwww OMG!

Sadix
20-05-2011, 23:07
ga ik dus niet kijken :D

niels
20-05-2011, 23:34
ik trek dat ook niet.. maar bedankt voor de video..

Roque
20-05-2011, 23:53
is het nou zijn standbeen? Hoe kan dat?

el bastardo
21-05-2011, 00:33
ga ik dus niet kijken :D

2x

GilbertYvelFan24
21-05-2011, 00:39
Ik haat dat zo erg he. Als je ziet dat je tegenstander ernstig geblesseerd is of iets gebroken heeft, en hierdoor een wedstrijd wordt gestopt.
Dan ga je toch niet op de kooi zitten en 'flexen' en zitten juichen... en erna lopen te verkondigen dat je het erg vind.

Heb het niet alleen over dit voorval ik zie het vaker. Laatst zag ik een filmje waar een Thai uit de ring vloog en zijn tegenstander doodleuk begon te juichen en te rennen. Zal wel aan mij liggen hoor maar als je zoiets ziet gebeuren lijkt mij het logisch dat je eerst fftjes gaat kijken hoe het met je tegenstander (en het is niet belangrijk of je degene mag of niet), het is en blijft slechts een sport, een emotionele sport maar gedraag je dan ook als een sportman.

ijsblok
21-05-2011, 13:24
is het nou zijn standbeen? Hoe kan dat?
begrijp er ook niks van, lijkt me een kans van 1 op 100 miljoen

ulysse
21-05-2011, 13:54
begrijp er ook niks van, lijkt me een kans van 1 op 100 miljoen

Khalid geeft hem een lowkick en die komt precies aan de binnenkant van de scheenbeen van Wayne, volgens mij breekt die Wayne hierbij zijn kuitbeen.

Voor de mensen die er niet tegen kunnen, filmpje is goed te doen hoor ;) Geen enge, open botbreuk te zien ofzo....

Leventdepevent
21-05-2011, 14:28
Ik haat dat zo erg he. Als je ziet dat je tegenstander ernstig geblesseerd is of iets gebroken heeft, en hierdoor een wedstrijd wordt gestopt.
Dan ga je toch niet op de kooi zitten en 'flexen' en zitten juichen... en erna lopen te verkondigen dat je het erg vind.

Heb het niet alleen over dit voorval ik zie het vaker. Laatst zag ik een filmje waar een Thai uit de ring vloog en zijn tegenstander doodleuk begon te juichen en te rennen. Zal wel aan mij liggen hoor maar als je zoiets ziet gebeuren lijkt mij het logisch dat je eerst fftjes gaat kijken hoe het met je tegenstander (en het is niet belangrijk of je degene mag of niet), het is en blijft slechts een sport, een emotionele sport maar gedraag je dan ook als een sportman.

je haalt de woorden uit mn mond, wat een kut om zo je juichen zeg......

jerul
21-05-2011, 15:20
Khalid geeft hem een lowkick en die komt precies aan de binnenkant van de scheenbeen van Wayne, volgens mij breekt die Wayne hierbij zijn kuitbeen.

Voor de mensen die er niet tegen kunnen, filmpje is goed te doen hoor ;) Geen enge, open botbreuk te zien ofzo....

Inderdaad, hij doet er verstandig aan om niet op dat been te gaan staan en zo blijft de schade beperkt.

Goed te zien!

knift
21-05-2011, 17:10
Ik haat dat zo erg he. Als je ziet dat je tegenstander ernstig geblesseerd is of iets gebroken heeft, en hierdoor een wedstrijd wordt gestopt.
Dan ga je toch niet op de kooi zitten en 'flexen' en zitten juichen... en erna lopen te verkondigen dat je het erg vind.

Heb het niet alleen over dit voorval ik zie het vaker. Laatst zag ik een filmje waar een Thai uit de ring vloog en zijn tegenstander doodleuk begon te juichen en te rennen. Zal wel aan mij liggen hoor maar als je zoiets ziet gebeuren lijkt mij het logisch dat je eerst fftjes gaat kijken hoe het met je tegenstander (en het is niet belangrijk of je degene mag of niet), het is en blijft slechts een sport, een emotionele sport maar gedraag je dan ook als een sportman.

Juist ja 2x

Gilaiir
21-05-2011, 17:40
hmm ik had een klein beetje gehoopt dat zijn been er echt half aan zou hangen ofzo, maar je ziet niks. vind die Ismail wel een beetje een arrogante idioot, met zen gejuig ...

D1987
21-05-2011, 19:25
Je hoort het knappen, maar gelukkig zie je geen open beenbreuk of een voet hangen. Wel naar hoe hij achteraf gaat juichen, vind het eigenlijk dieptriest