PDA

View Full Version : KSW 16 - Videos. Pudzianowski vs Thompson | Khalidov vs Lindland



90lukass
22-05-2011, 01:39
KSW 16 | MMAVideos.pl (http://www.mmavideos.pl/tag/ksw-16)

bananenplukster
22-05-2011, 02:26
zowel pudzianowski als thompson nooit meer laten vechten wat een drama.Dit gevecht en de gevechten hiervoor van pudzianowski laten zien dat hij het bij de sterkste man competitie moet houden.

Vind je het gek dat overeem zo snel van thompson won ook een drama

Cain
22-05-2011, 02:28
technisch mssn niet altijd even goed:P.. maar het is wel een gevecht met die pudzian..

Djani
22-05-2011, 02:30
Ik sta er echt van te kijken hoe goed KSW evenementen geproduceerd zijn. Ziet er echt goed uit.

Cain
22-05-2011, 02:30
haha wat een finish!

blackadder
22-05-2011, 02:56
zowel pudzianowski als thompson nooit meer laten vechten wat een drama.Dit gevecht en de gevechten hiervoor van pudzianowski laten zien dat hij het bij de sterkste man competitie moet houden.

Vind je het gek dat overeem zo snel van thompson won ook een drama
Die B-klasse partij daarstraks vond je wel mooi. En bij deze toch vermakelijke partij vind je dat alle twee nooit meer moeten mogen vechten?

bananenplukster
22-05-2011, 02:59
Die B-klasse partij daarstraks vond je wel mooi. En bij deze toch vermakelijke partij vind je dat alle twee nooit meer moeten mogen vechten?


Ja vond dit maar een freak show;) , smaken/meningen verschillen nou eenmaal ;)

blackadder
22-05-2011, 03:01
Ja vond dit maar een freak show;) , smaken/meningen verschillen nou eenmaal ;)
Oh. Het was zonder meer een freak partij. Maar wel een mooie. Toch wel twee gasten die wel wouden knokken. Tegen de Overeems, Werdums, Big Foots van deze wereld zouden ze het niet redden. Maar ik vond dit dan toch wel leuk om te zien. Je moet ze alleen niet tegen tegenstanders boven hun niveau laten gaan.

Lionheart
22-05-2011, 04:04
Ja echt een drama die vechters! Haha...

Ik moet KSW wel mijn complimenten geven, de shows gaan er elke keer steeds beter en verzorgder uitzien.

Ik vind de shows van KSW er beter dan de GG en It's Showtime gala's uitzien, qua presentatie en opmaak dan he..
Als je de opmaak van een KSW gala zou hebben met de line up van een It's Showtime of GG event, dan zou het een knalevenement worden!

De ring met witte vloer roept een beetje het oude mooie Pride gevoel bij mij op....;)

lopez86
22-05-2011, 09:25
Ja echt een drama die vechters! Haha...

Ik moet KSW wel mijn complimenten geven, de shows gaan er elke keer steeds beter en verzorgder uitzien.

Ik vind de shows van KSW er beter dan de GG en It's Showtime gala's uitzien, qua presentatie en opmaak dan he..
Als je de opmaak van een KSW gala zou hebben met de line up van een It's Showtime of GG event, dan zou het een knalevenement worden!

De ring met witte vloer roept een beetje het oude mooie Pride gevoel bij mij op....;)

x2.
KSW zet echt topproducties neer.

ijsbier
22-05-2011, 11:05
khalidov tegen lindland een drama? wuh?

Ik vond pudzianowski en thompson trouwens een mooie partij neerzetten, pudzianowski is echt vooruit gegaan en thompson vocht veel slimmer dan ik van hem gewend ben. pudzianowski was alleen helemaal leeg in de tweede ronde, ondanks de extra rust die hij gekregen had. om dit nou een freak match te noemen... het was een mooie gevarieerde partij en zeker geen cafegevecht.

remco pardoel
22-05-2011, 11:50
KSW heeft perfect het Pride gevoel weten neer te zetten...
Wat een show zeg, leuke partijen
En evenals in Japan weten ze in Polen het ook te waarderen dat ze een Pudzianowski vs Thompson op de kaart hebben staan!!

Wat doen zij goed wat wij niet doen?
Veel mensen kunnen er maar van dromen om zo'n event te mogen neerzetten

Leventdepevent
22-05-2011, 16:06
vond de partij van pudzian best vermakelijk hoor kheb t weleens slechter gezien,althans t begin ervan....t werd wel steeds minder maar ja de tank was dan ook aardig leeg. enne x3 zeer leuk evenement

Jeru
22-05-2011, 16:26
Zie dat Toni Valtonen tegenwoordig met full sleeve rashguard vecht? Gelukkig weer verloren die ouwe nazi ;)

Sadix
22-05-2011, 16:41
Waarom vecht khalidov niet in strikeforce of ufc?

vind hem echt bikkellll goed!

Lionheart
22-05-2011, 18:38
Waarom vecht khalidov niet in strikeforce of ufc?

vind hem echt bikkellll goed!

x2

appelsap
22-05-2011, 18:47
Heb veel slechtere zwaargewicht partijen gezien dan Pudz-Thompson....

Die Lindland moet echt stoppen. Zo zwaar ko gaan in de laatste partijen en dan nu volledig weggechoked worden....niet gezond...en hij was al niet de slimste....

Sadix
22-05-2011, 18:57
Mamed Khalidov MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Mamed-Khalidov-10489)

zn record is ook erg nice.

ijsblok
22-05-2011, 20:02
Zie dat Toni Valtonen tegenwoordig met full sleeve rashguard vecht? Gelukkig weer verloren die ouwe nazi ;)

vechten met rashguard deettie altijd al hoor... alleen bij m1 mocht dat niet. en hij heeft al vaak genoeg gezegd dat die tattoos jeugdzonden zijn en dat hij geen nazi meer is.

Harrie Nak
22-05-2011, 21:47
Ondergewaardeerde kin? :)

http://i56.tinypic.com/rr1hy0.gif

http://i56.tinypic.com/xldklg.gif

PinPoint
22-05-2011, 23:21
Vergeet niet dat het Pudzianowski zijn 2 of 3 prof partij is. De man kan nog heel wat leren en in tegenstelling tot bv Sapp loopt ie niet weg voor een paar klappen en probeert ie nog 'netjes' te stoten en gaat ie er echt voor. Daarentegen heeft hij wel de Schilt reflex en dat is als ie klappen krijgt hij zijn armen gaat strekken....dat moet ie wel gaan afleren.

Thompson is en blijft een pannenkoek....

En van die Khalidov wil ik graag meer zien!

maartenjackie
23-05-2011, 10:57
Erg mooi gala Indd , leuke zaal, goede scheidsen, goed camera werk. Waarom daar wel en hier niet ? Matt lindland moet egt met pensioen

YoMarK
23-05-2011, 11:16
Ondergewaardeerde kin? :)

http://i56.tinypic.com/rr1hy0.gif

http://i56.tinypic.com/xldklg.gif
Ik had hier echt een WTF moment. Thompson staat bekend om z'n glass chin, weet ie zelf ook, en dan doet ie dit.
Of was het zo dat hij na de eerste punch zo ongeveer KO ging, en bij nummer 4-5 weer wakker werd?

Lionheart
23-05-2011, 11:31
KSW kan in mijn ogen echt uitgroeien tot een toporganisatie!

Als zij de line up beetje bij beetje sterker maken, dan zal het helemaal goedkomen denk ik..

D1987
23-05-2011, 12:08
Ziet er zeker goed uit, jammer van de fight card, maar het kost ook wat om de grotere namen naar Europa te halen.

marrilia
23-05-2011, 12:14
armpunches galore!....wie had kunnen voorzien dat thompson deze partij zou winnen via "triangular"choke....wist trouwens niet dat phill collins aan MMA deed

smike
23-05-2011, 15:34
KSW heeft perfect het Pride gevoel weten neer te zetten...
Wat een show zeg, leuke partijen
En evenals in Japan weten ze in Polen het ook te waarderen dat ze een Pudzianowski vs Thompson op de kaart hebben staan!!

Wat doen zij goed wat wij niet doen?
Veel mensen kunnen er maar van dromen om zo'n event te mogen neerzetten

x2

blackadder
23-05-2011, 15:42
Wat doen zij goed wat wij niet doen?
Veel mensen kunnen er maar van dromen om zo'n event te mogen neerzetten
Wat bedoel je?

SjorsWilms
23-05-2011, 18:22
Wat bedoel je?

Knal gewoon wat leuke lichtshows neer en je hebt een leuk event..