PDA

View Full Version : Wie Is De Beste Welterweight Na GSP?



wrestler_nl
22-05-2011, 02:49
- Nick Diaz
- Jon Fitch
- Jake Shields
- BJ Penn
- Josh Koscheck
- Iemand Anders...?

Pahlavan
22-05-2011, 02:51
nick diaz

wrestler_nl
22-05-2011, 02:53
Ik ga zelf voor Jon Fitch. Ik denk dat hij van iedereen kan winnen op welterweight behalve GSP dan. Ik weet dat Fitch niet van BJ won maar ik vond dat hij de gevecht had gewonnen en in een rematch zou ik zeker Fitch kiezen voor de winst. Nu zou ik eerst GSP vs Diaz willen zien omdat de rest al hun kans hebben gehad en ondertussen Fitch tegen BJ of Shields laten vechten en als Fitch dan wint een rematch tegen GSP (als GSP tegen Diaz wint natuurlijk wat ik wel voorspel).

justsomeone
22-05-2011, 07:48
ik denk dat diaz GSP KO slaat

lopez86
22-05-2011, 09:12
ik denk dat diaz GSP KO slaat

Natuurlijk.
Net zoals de rest die dachten dat ze gingen winnen.

Kemal
22-05-2011, 10:07
Ga ook voor Diaz..

el bastardo
22-05-2011, 10:23
Diaz is de enige die ik een grote kans geef tegen GSP. De rest is leuke opvulling.

Petrosyan188
22-05-2011, 11:51
diaz is de beste WW op dit moment... ik zou echt niet weten hoe gsp diaz kan verslaan....

The Company
22-05-2011, 11:53
Fitch is 2# ranked maar Diaz heeft de grootste kans tegen GSP.

El Bambino
22-05-2011, 12:15
GSP is de beste maar niet de leukste om naat te kijken, vecht alleen maar om niet te verliezen. Diaz is veel leuker om naar te kijken.
GSP. 1
Diaz. 2

Petrosyan188
22-05-2011, 12:37
GSP is de beste maar niet de leukste om naat te kijken, vecht alleen maar om niet te verliezen. Diaz is veel leuker om naar te kijken.
GSP. 1
Diaz. 2

stel de partij komt er hoe moet gsp hem verslaan? we weten allemaal de zwakke plek van diaz maar daar is GSP ook niet goed in en staand denk ik dat diaz lights out slaat en op de grond zie ik diaz hem zo op een sub leggen ik weet echt niet hoe gsp zou kunnen winnen....

Redwhitewarrior
22-05-2011, 12:39
Nick laat GSP echt geen 5 rondes overleven. En aangezien Georges zelf niet van de finisches is....
Kijk echt uit naar dit gevecht! WAR Diaz

el bastardo
22-05-2011, 13:20
ik weet echt niet hoe gsp zou kunnen winnen....

Lay n' pray!

kooivechter
22-05-2011, 13:20
nick diaz. uiteindelijk zal hij niet winnen. Diaz zal teveel moeite hebben met het worstelvermogen van gsp. Maar kijk zeker uit naar deze partij

justsomeone
22-05-2011, 15:41
Natuurlijk.
Net zoals de rest die dachten dat ze gingen winnen.

Ik heb het niet over de rest.
Ik heb het over mr diaz

McClane
22-05-2011, 16:03
Ik ga ook voor Diaz.

In de laatste aflevering van Inside MMA zei Fitch dat hij de nummer 2 is vlak achter GSP en daarbij op grote afstand staat op nummer 3. Een beetje groot praat van Fitch in mijn ogen.

Leventdepevent
22-05-2011, 16:08
diaz

redjuh
22-05-2011, 16:40
diaz gaat van gsp winnen

El Bambino
22-05-2011, 22:03
stel de partij komt er hoe moet gsp hem verslaan? we weten allemaal de zwakke plek van diaz maar daar is GSP ook niet goed in en staand denk ik dat diaz lights out slaat en op de grond zie ik diaz hem zo op een sub leggen ik weet echt niet hoe gsp zou kunnen winnen....

GSP zijn team zijn meesters in het neutraliseren van de sterkste van de tegenstander. Diaz zijn boks skills worden door GSP makkelijk genautaliseerd met takedowns en de partij op de grond te houden. Het zou een partij worden a la GSP vs Pitbull!
Zelfs Shlieds werd door GSp naar de grond gedwongen, makkelijk zelfs!

PD_EC
22-05-2011, 23:17
heb voor diaz gekozen . hoop dat die partij komt Diaz vs GSP

Petrosyan188
22-05-2011, 23:46
GSP zijn team zijn meesters in het neutraliseren van de sterkste van de tegenstander. Diaz zijn boks skills worden door GSP makkelijk genautaliseerd met takedowns en de partij op de grond te houden. Het zou een partij worden a la GSP vs Pitbull!
Zelfs Shlieds werd door GSp naar de grond gedwongen, makkelijk zelfs!

huh? als shields vs gsp op de grond was had shields makkelijk gewonnen, als gsp standup wil vechten wordt het een KO a la daley als GSP wil worstelen legt diaz hem binnen enkele sec. op sub want hij heeft geweldige BJJ... en de worstelcapiciteiten van gsp zijn zwaar overschat diaz wint dit makkelijk!! net zoals Melendez makkelijk de UFC LW zou domineren en Overeem de UFC hw zou domineren

Devilprince
23-05-2011, 00:33
huh? als shields vs gsp op de grond was had shields makkelijk gewonnen, als gsp standup wil vechten wordt het een KO a la daley als GSP wil worstelen legt diaz hem binnen enkele sec. op sub want hij heeft geweldige BJJ... en de worstelcapiciteiten van gsp zijn zwaar overschat diaz wint dit makkelijk!! net zoals Melendez makkelijk de UFC LW zou domineren en Overeem de UFC hw zou domineren

ik ben teleurgesteld in je

justsomeone
23-05-2011, 00:51
ik ben teleurgesteld in je

haha ja GSP zijn worstelwerk is prima

El Bambino
23-05-2011, 09:03
huh? als shields vs gsp op de grond was had shields makkelijk gewonnen, als gsp standup wil vechten wordt het een KO a la daley als GSP wil worstelen legt diaz hem binnen enkele sec. op sub want hij heeft geweldige BJJ... en de worstelcapiciteiten van gsp zijn zwaar overschat diaz wint dit makkelijk!! net zoals Melendez makkelijk de UFC LW zou domineren en Overeem de UFC hw zou domineren

GSP acteert op een hogere niveau dan Diaz. Diaz zijn BJJ is nog niet goed getest door een top contender. Anderson Silva zijn BJJ is ook fenomenal, tog moest ie telkens op zijn rug tegen Son, Bj Pen zijn BJJ is ook fantastico, tog lag ie alleen maar op zijn rug tegen GSP.
Shields was onze enige hoop om saasiste vechter maar de beste in zijn gewicht (GSP) te verslaan, voor de rest zie ik niet wie hem moet verslaan!

smike
23-05-2011, 15:35
Diaz uiteraard, een gruwelijke vechter, een persoonlijke favoriet van mij!

superfreak
23-05-2011, 15:54
Diaz is prachtig om naar te kijken maar GSP is The neutralizer. In de stand up zal hij voornamelijk stick en move doen en punten scoren. Low kicks om het af te maken. Zodra Diaz commit gaat GSP voor de takedown. Eenmaal daar korte GNP en dan weer opstaan. Puur zorgen dat Diaz hem niet vast kan houden op de grond. Dat doet hij dan 5 rondes lang. Diaz heeft een leuke stand up maar zitten ook veel gaten in, gsp zal hem dan wel niet ko slaan maar zeker genoeg punten kunnen maken. Jammer genoeg is dit nu eenmaal hoe het zit.

justsomeone
23-05-2011, 16:46
We zullen zien.
Ik voorspel een KO voor Diaz

Redwhitewarrior
24-05-2011, 11:05
Diaz is prachtig om naar te kijken maar GSP is The neutralizer. In de stand up zal hij voornamelijk stick en move doen en punten scoren. Low kicks om het af te maken. Zodra Diaz commit gaat GSP voor de takedown. Eenmaal daar korte GNP en dan weer opstaan. Puur zorgen dat Diaz hem niet vast kan houden op de grond. Dat doet hij dan 5 rondes lang. Diaz heeft een leuke stand up maar zitten ook veel gaten in, gsp zal hem dan wel niet ko slaan maar zeker genoeg punten kunnen maken. Jammer genoeg is dit nu eenmaal hoe het zit.

In de 25 minuten die de 5 rondes zouden duren zal Diaz hem zeker een keer goed raken en daarna is it ALL OVER!

CainUFC
24-05-2011, 14:42
Jon Fitch.
Diaz is echt geen nummer 2.
Kos, Fitch, Sanchez, Ellenberger, Story en GSP zullen makkelijk TD at will doen bij Diaz. Diaz zal wel weer gecut worden na 2 of 3 dec loses

Surrender
24-05-2011, 14:45
Na GSP?? Sorry gast Nick Diaz staat op mijn lijst VOOR GSP!!

Surrender
24-05-2011, 14:46
We moeten maar w8ten tot 10 december!!!! Warrrrrrr Nick!!! Anybody wanna bet??

Baske
24-05-2011, 15:38
Ik zet in op een decision win van GSP.

mikeymcd
24-05-2011, 16:25
GSP is een klasse apart. Diaz @ nr. 2

edit: en justsomeone elke keer als ik die sig zie moet ik toch minimaal 5x dat filmpje zien. Sick!!

goro
24-05-2011, 16:33
Kid Yamamoto pakt GSP zo!