PDA

View Full Version : Manny Pacquaio vs Juan Manuel Marquez 2011 TRILOGY



DAWK1D
22-05-2011, 17:39
http://www.youtube.com/watch?v=nCj39QKF42M&feature=feedu

bananenplukster
22-05-2011, 17:52
Jammer dat we geen pacquaio vs mayweather gaan zien(zie het niet meer gebeuren).

Leventdepevent
22-05-2011, 21:53
thanks!

D1987
23-05-2011, 02:37
De hoop dat Pacquiao - Mayweather nog gaat plaatsvinden heb ik nadat gezeur om die drugstests al laten vallen. Ging nergens over dat gezeur, zowel het zielige gedoe van kamp Mayweather niet, als het moeilijk doen van Pacquiao. Ok, de vorige keer dat hij een test moest doen voor een gevecht verloor hij omdat hij een stijve spier in zijn arm eraan over hield, maar kom op, het kan toch niet zo zijn dat ze de test niet direct na het gevecht kunnen doen? Dan zouden ze elkaar tegemoet komen en de fans de mooiste partij (qua namen) geven van de afgelopen 10 jaar zeker. Mayweather zou dit denk ik echter nooit doen, want hij is hoe dan ook te bang voor gezichtsverlies.

Toch zie ik JMM nog steeds totaal geen kans maken tegen Pacquiao.

DAWK1D
23-05-2011, 07:38
De hoop dat Pacquiao - Mayweather nog gaat plaatsvinden heb ik nadat gezeur om die drugstests al laten vallen. Ging nergens over dat gezeur, zowel het zielige gedoe van kamp Mayweather niet, als het moeilijk doen van Pacquiao. Ok, de vorige keer dat hij een test moest doen voor een gevecht verloor hij omdat hij een stijve spier in zijn arm eraan over hield, maar kom op, het kan toch niet zo zijn dat ze de test niet direct na het gevecht kunnen doen? Dan zouden ze elkaar tegemoet komen en de fans de mooiste partij (qua namen) geven van de afgelopen 10 jaar zeker. Mayweather zou dit denk ik echter nooit doen, want hij is hoe dan ook te bang voor gezichtsverlies.

Toch zie ik JMM nog steeds totaal geen kans maken tegen Pacquiao.

Hij heeft twee keer gewonnen.. :blush:

Marijn Boran
23-05-2011, 10:52
War MARQUEZ!!!

D1987
23-05-2011, 12:11
Hij heeft twee keer gewonnen.. :blush:

JMM heeft nog nooit van Pacquiao gewonnen, eerste partij was een draw en 2de partij (na trilogie met Morales 2 winst, 1 verloren en partijen tegen Barrera en nog wat mexicanen) won Pacquiao op split decision.

Wiseguy
23-05-2011, 13:10
JMM heeft nog nooit van Pacquiao gewonnen, eerste partij was een draw en 2de partij (na trilogie met Morales 2 winst, 1 verloren en partijen tegen Barrera en nog wat mexicanen) won Pacquiao op split decision.

Heb je de partijen wel gezien? De beslissingen waren discutabel. JMM is een slechte matchup voor Manny.

mikeymcd
23-05-2011, 15:26
JMM heeft het Pacquiao iig heel moeilijk gemaakt 2 keer en misschien wel 2x gewonnen, maar denk ik niet dat hij dat dit keer kan doen. Weet het eigenlijk wel zeker. JMM is niet meer wat hij geweest is. Tegen Mayweather kreeg hij gewoon boksles.
Ik zeg dat het net zo loopt als ronde 1 van de eerste partij, alleen dan kan JMM niet meer opstaan

DAWK1D
23-05-2011, 15:54
Heb je de partijen wel gezien? De beslissingen waren discutabel. JMM is een slechte matchup voor Manny.

^THIS

D1987
24-05-2011, 12:05
Heb je de partijen wel gezien? De beslissingen waren discutabel. JMM was een slechte matchup voor Manny.

Punt 1. Discutabel of niet, Pacquiao heeft gewonnen/en 1 draw, en hij zegt dat Pacquiao nog nooit van Marquez heeft gewonnen.
Punt 2. Marquez komt nooit meer zo close bij Pacquiao, Pacquiao is de afgelopen jaren blijven groeien en Marquez is afgezakt.
Punt 3. Ik heb beide partijen live gezien, en jij?

D1987
24-05-2011, 12:07
^THIS

?

Dan nog steeds, discutabel of niet. 1-1-0 in voordeel van Pacman, jij zegt dat hij niet gewonnen heeft.

Facade
24-05-2011, 12:19
Toch zie ik JMM nog steeds totaal geen kans maken tegen Pacquiao.

Feit is idd dat JMM niet twee keer gewonnen heeft. Feit is ook dat JMM op z'n zachtst gezegd kans had of zelfs aanspraak maakte, op de overwinning.

Je opmerking dat JMM nog steeds (implicerend dat dit de vorige twee keer dus ook het geval was) geen kans maakt, is daarom uit de lucht gegrepen en daar wordt op gereageerd.

D1987
24-05-2011, 13:24
Precies feiten waar niets meer aan gedaan kan worden, en we zijn nu 7 jaar verder dan het eerste gevecht.

Surrender
24-05-2011, 15:05
Wordt gegarandeerd knokken!! Only way to beat paquiao is to come at him and keep coming at him en de enigste vechter die de ballen heeft om dit te doen is Marques!!

D1987
24-05-2011, 15:32
Wordt gegarandeerd knokken!! Only way to beat paquiao is to come at him and keep coming at him en de enigste vechter die de ballen heeft om dit te doen is Marques!!

Eindelijk iemand die ik gelijk kan geven

Fightfan
24-05-2011, 16:39
Er zijn er wel meer die met Pacman zouden willen knokken. Zowel Pacman als Mayweather hebben zorgvuldige keuzes gemaakt qua tegenstanders.
Pacman koos steeds "catchweights" maar nu gaat Marquez weer veel omhoog en Pacman erg weinig omlaag.

Als Pacman echt een uitdaging zou willen dan zou hij tegen Williams (k.o. gegaan of niet), Martinez (doe ook een catchweight), Ortiz en anderen kunnen vechten. I.p.v. dat hij "washed up fighters" kiest, zoals Mayweather ook doet.
Of tegen Marquez op een lichter gewicht.

Ik zie weinig van de kampioenen gevaarlijke tegenstanders bevechten. En dit deden de kampioenen van vroeger wel, Pacman in lichtere gewichten ook trouwens.

Marijn Boran
24-05-2011, 19:15
Wordt gegarandeerd knokken!! Only way to beat paquiao is to come at him and keep coming at him en de enigste vechter die de ballen heeft om dit te doen is Marques!!


Marquez is juist niet de vechter die naar Pacquiao toe zal komen, hij is een counterpuncher en als je naar de 2 voorgaande partijen kijkt zie je ook dat Marquez meestal achteruit vecht en countert, Pacquiao is meestal de agressor.