PDA

View Full Version : Mousasi vs. Izumi, Takaya vs. Miyata Title Bouts Booked for DREAM (16/7) (SPOILER)



dirk5
30-05-2011, 13:00
Keeping the momentum going from finally promoting their first event of the year, DREAM has announced a host of bouts, including two title fights, for DREAM.17 (afgelopen DREAM was geen 17) to be held at Ariake Colosseum on July 16.

In title matches, former Strikeforce light heavyweight champion, former DREAM middleweight champion and reigning DREAM light heavyweight ace Gegard Mousasi is set to defend his strap against Olympic silver medalist judo player Hiroshi Izumi and DREAM featherweight belt-holder Hiroyuki Takaya will defend his title for the first time against suplex-machine Kazuyuki Miyata, who is undefeated as a featherweight with six consecutive wins.

The first numbered DREAM event for the year will also feature the finals of the Bantamweight Japan Grand Prix Final where Masakazu Imanari and Hideo Tokoro will vie for first place while Atsushi Yamamoto and Kenji Osawa will battle for third and a place in the Bantamweight World Grand Prix which is tentatively scheduled for September.

Finally, former Shooto belt holders Tatsuya Kawajiri and Willamy "Chiquerim" Freire will also clash in a lightweight contest.
DREAM.17 – July 16 at Ariake Colosseum, Tokyo, Japan
Ligh Heavyweight Title Match
Gegard Mousasi vs. Hiroshi Izumi

Featherweight Title Match
Hiroyuki Takaya vs. Kazuyuki Miyata

Bantamweight Japan Grand Prix Final
Masakazu Imanari vs. Hideo Tokoro

Tatsuya Kawajiri vs. Willamy "Chiquerim" Freire
Atsushi Yamamoto vs. Kenji Osawa

wrestler_nl
30-05-2011, 13:15
wie de fock is Hiroshi Izumi?

dirk5
30-05-2011, 13:19
wie de fock is Hiroshi Izumi?

Medal record
Competitor for Japan
Men's judo
Olympic Games
Silver 2004 Athens -90 kg
World Championships
Gold 2005 Cairo -90 kg
Asian Games
Bronze 2006 Doha -90 kg
Asian Championships
Bronze 2004 Almaty -90 kg
Gold 2008 Jeju -90 kg
East Asian Championships
Gold 2007 Shenzhen -90 kg
Universiade
Gold 2003 Daegu -90 kg

zilvere medaille Judo op OS, is eens wat anders dan een fietsketting ;)

wrestler_nl
30-05-2011, 13:30
Medal record
Competitor for Japan
Men's judo
Olympic Games
Silver 2004 Athens -90 kg
World Championships
Gold 2005 Cairo -90 kg
Asian Games
Bronze 2006 Doha -90 kg
Asian Championships
Bronze 2004 Almaty -90 kg
Gold 2008 Jeju -90 kg
East Asian Championships
Gold 2007 Shenzhen -90 kg
Universiade
Gold 2003 Daegu -90 kg

zilvere medaille Judo op OS, is eens wat anders dan een fietsketting ;)

Gaan ze Judo'en dan?!? ;)

Kemal
30-05-2011, 13:31
Thanks Dirk, ik zeg WAR Mousasi!

kooivechter
30-05-2011, 22:51
mousasi naar de ufc svp. in japan is niks meer voor hem

Petrosyan188
30-05-2011, 22:54
mousasi naar de ufc svp. in japan is niks meer voor hem

x2 heel die japan is niks meer en mogen ze wat mij betreft mee kappen zeker als ze hun vechters hun centen niet betalen, K1 zie ik nog wel graag trouwens!!

Vince
30-05-2011, 23:03
x2 heel die japan is niks meer en mogen ze wat mij betreft mee kappen zeker als ze hun vechters hun centen niet betalen, K1 zie ik nog wel graag trouwens!!

? is dat juist niet de org die de vechters niet betaald?
Japan is 1 van de weinige landen waar ze vechtsport begrijpen zou echt zonde zijn als het juist daar zou stoppen.
Heb me toch zitten ergeren toen Depret in zn zak getrapt werd en het publiek ging boeën.

Japan heeft veel geschiedenis met vechtsport en ik steun dit voor de volle 100%

Petrosyan188
30-05-2011, 23:13
aha begrijpen... vandaar dat daar in japan jaarlijks veel minder publiek trekt het is nog wel allemaal leuk en aardig tegen elkaar maar daar heb je geen DREAM voor nodig kan ook met een gezond Senguko... en het niveau trouwens is naar diep triest niveau gedaald hoor.. noem mij nou de japanse toppers... okami en aoki? de eerste heeft nog nooit een topper verslagen en aoki liet wel zien dat het allemaal leuk en aardig is daar in japan maar zodra een topper komt uit USA dat die geen schijn van kans maakt...

Vince
30-05-2011, 23:35
aha begrijpen... vandaar dat daar in japan jaarlijks veel minder publiek trekt het is nog wel allemaal leuk en aardig tegen elkaar maar daar heb je geen DREAM voor nodig kan ook met een gezond Senguko... en het niveau trouwens is naar diep triest niveau gedaald hoor.. noem mij nou de japanse toppers... okami en aoki? de eerste heeft nog nooit een topper verslagen en aoki liet wel zien dat het allemaal leuk en aardig is daar in japan maar zodra een topper komt uit USA dat die geen schijn van kans maakt...

Begrijpen ja, heeft niets met hoeveelheid publiek te maken maar alles met respect iets wat in amerika (en soms ook hier) ver te zoeken is.
Op het lichtgewicht en daaronder zijn er trouwens wel een aantal japanse toppers te vinden.

dirk5
31-05-2011, 08:25
aha begrijpen... vandaar dat daar in japan jaarlijks veel minder publiek trekt het is nog wel allemaal leuk en aardig tegen elkaar maar daar heb je geen DREAM voor nodig kan ook met een gezond Senguko... en het niveau trouwens is naar diep triest niveau gedaald hoor.. noem mij nou de japanse toppers... okami en aoki? de eerste heeft nog nooit een topper verslagen en aoki liet wel zien dat het allemaal leuk en aardig is daar in japan maar zodra een topper komt uit USA dat die geen schijn van kans maakt...'

Je hoeft het niet te kijken, komt nog een bij dat de partijen vaak een stuk spannender zijn dan die hold en grind partijen in de UFC.

DREAM gaat gewoon door, wel of geen geld :)

ps. Aoki is koning!

Jeru
04-06-2011, 10:19
De promo....

http://www.youtube.com/watch?v=2Mf5ezSckr4