PDA

View Full Version : Gericht aan MIXFIGHT !!!



Ironmike.
31-05-2011, 11:29
Dit is al de zoveelste keer dat het gebeurt!!

Gisteren plaatste ik video's van de partij van Gokhan saki en Nieky holzken, kom ik vandaag kijken, staan ze er niet meer op en hebben ze zelf die video's erop geplaatst pff!!!

Ik vind dit echt geen klasse, word gewoon misselijk van de mensen die werken voor mixfight, wat bezielt jullie om dat steeds weer te doen? dat was ookal zo met de partij van badr hari die ik erop had gezet, en jullie hem meteen weer hadden verwijderd..

Ik vind dit echt nergens opslaan, als jullie jaloers zijn dat ik meestal eerder dan jullie de video's van de partijen heb, kunnen jullie dat ook gewoon zeggen viezerikken!! dit is de laatste keer dat ik op jullie gare site kom stik in die video's !!!!

DAWK1D
31-05-2011, 11:33
Is mij ook wel eens gebeurd met bepaalde topics.. boeie..

Ironmike.
31-05-2011, 11:36
Is mij ook wel eens gebeurd met bepaalde topics.. boeie..

het gaat mij ook niet om de video's maar om het principe, er zat ook een lange tekst bij waarbij ik had gezegd dat Errol zimmerman doet alsof die badr hari is met zijn baardje..vooral die gedrag tegen mourad bouzidi vond ik nergens op slaan!! ONRESPECTVOL!!!

Tykill
31-05-2011, 11:37
cry me river

Richelieu
31-05-2011, 11:38
Topics zijn gewoon samengevoegd, met een bestaande topic over de beelden van Glory http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?114203

Er is dus niets verwijderd. Het is onzin om hiervoor 2 of 3 verschillende topics te openen. Stuur in het vervolg gewoon een pm naar een mod als er iets niet klopt.

Justinian
01-06-2011, 07:31
Dit is al de zoveelste keer dat het gebeurt!!

Gisteren plaatste ik video's van de partij van Gokhan saki en Nieky holzken, kom ik vandaag kijken, staan ze er niet meer op en hebben ze zelf die video's erop geplaatst pff!!!

Ik vind dit echt geen klasse, word gewoon misselijk van de mensen die werken voor mixfight, wat bezielt jullie om dat steeds weer te doen? dat was ookal zo met de partij van badr hari die ik erop had gezet, en jullie hem meteen weer hadden verwijderd..

Ik vind dit echt nergens opslaan, als jullie jaloers zijn dat ik meestal eerder dan jullie de video's van de partijen heb, kunnen jullie dat ook gewoon zeggen viezerikken!! dit is de laatste keer dat ik op jullie gare site kom stik in die video's !!!!
Belofte maakt schuld, zal je wel ff helpen.

B3 lik3 M3
01-06-2011, 08:59
Whuahahahaha