PDA

View Full Version : "woede" van chris ngimbi rtl7



bananenplukster
31-05-2011, 14:37
Wie heeft gisteren het interview gezien op rtl7 met chris ngimbi na zijn partij?Is er iets in het verleden gebeurd dat hij zo reageert?krijgt hij niet de waardering?

RTL XL (http://tinyurl.com/3ptmqne)

justsomeone
31-05-2011, 14:42
Ik weet niet waar dat ineens vandaan kwam, ik heb altijd veel bewondering voor hem gehad op de manier waarop hij leeft en hoe hij in het leven staat na alles wat hij in het verleden heeft meegemaakt.
Hoe hij gisteren praatte deed mijn oren klapperen, hij praatte als een straatjong, zeker niet als een rechten student, beetje jammer

Anderson
31-05-2011, 15:20
Ik snap het ook niet helemaal volgens mij is hij juist 1 van de weinige vechters die zoveel lof krijgt op alle forums.

Misschien kwamen de emoties een keertje echt uit wat die allemaal heeft mee gemaakt.

The Bulldog
31-05-2011, 15:47
Hahahaha dus als je geen fan bent van hem, ben je een hater ........ ok.....

tegen Petro?????.... zijn er nog zat die niet op dat nivo zitten waar Ngimbi het zwaar tegen krijgt.....

beetje adrenaline praat....??????

marokkaan
31-05-2011, 15:52
Ik snapte het ook niet.

Wat heeft hij dan meegemaakt waar iedereen het over heeft eigenlijk?

Ps
Vind hem een goede vechter maar petrosyan is enkele maten te groot.

Alhoewel... Ik had ook verwacht dat chahid kickboxles zou krijgen maar je zag dat hij steeds beter in de wedstrijd kwam. Begon ook de derde ronde verrassend goed...

justsomeone
31-05-2011, 16:00
Ik zou ngimbi wel eens tegen kyshenko willen zien.
garantie dat ie ze titel kwijt is

Mauro
31-05-2011, 16:19
beetje adrenaline praat....??????
Denk het ook.
Stond er ook van te kijken, normaal relaxed & bedeesd. Maar we gaan het vast binnenkort zien: Ngimbi vs Petro/Kyskenko

Atila
31-05-2011, 16:22
Die adrenaline praat is helemaal niet erg. En wat Chris zelf al zei, hij is JAREN stil en bedeesd geweest, maar hij heeft ALTIJD respect gehad voor iedereen en dat heeft hij nog steeds. Dat 8-mans toernooi gaat vuurwerk opleveren!

marokkaan
31-05-2011, 17:08
Na dat 8 mans toernooi heeft petro 3 extra winstpartijen op zijn cv :lol:

carlo1
31-05-2011, 17:10
ik denk dat zijn frustratie voort vloeit uit het feit dat hij de huidige it's showtime kampioen is, maar niet door een ieder voor vol wordt aangezien. Zoals je hier al leest denken verscheidene dat hij zijn titel kwijt raakt als hij tegen petrosyan of kyshenko zal vechten. Wat is je titel dan waard als men denkt dat je hem alleen tegen mindere vechters kan verdedigen.
Verder vraag ik mij af of it's showtime een systeem hanteert om de volgende uitdager te selecteren. weet iemand dit?

Khanom Thom
31-05-2011, 17:13
Hahahaha dus als je geen fan bent van hem, ben je een hater ........ ok.....

tegen Petro?????.... zijn er nog zat die niet op dat nivo zitten waar Ngimbi het zwaar tegen krijgt.....

beetje adrenaline praat....??????

Hater!

SjorsWilms
31-05-2011, 17:48
Voor de wedstrijd klonk hij veel rustiger, denk dat het de adrenaline was.

Kemal
31-05-2011, 18:44
tja was een leuke pot in iedergeval..

betuwebiker
31-05-2011, 19:07
Ik zou ngimbi wel eens tegen kyshenko willen zien.
garantie dat ie ze titel kwijt is


X2

The Bulldog
31-05-2011, 19:11
Hater!

yep

Denk dat er zo 5 tot 10 man op te noemen zijn die hem klop kunnen geven voor ie aan petro gaat beginnen

carlsson
31-05-2011, 19:17
x2

Anderson
31-05-2011, 19:19
5 kan ik ook wel opnoemen maar 10 nee echt niet noem ze maar.

1Petrosyan
2Saiyok
3Sudsakorn
4Albert Kraus
5Jordan Watson

Verder kom ik niet

Anderson
31-05-2011, 19:20
Mootje Khamal Kyshenko vergeten

justsomeone
31-05-2011, 19:36
motje khamal, mosab amrani, niekyy holzken, arthur kyshenko, Kraus en dan noem ik nog geen eens enkele buitenlandse toppers

The Bulldog
31-05-2011, 19:39
dat bedoel ik.....en lees hem zoals ie staat he...kunnen geven....


er zijn er nog zat in ieder geval om op dat nivo te knokken voor ie tegen de nummer 1 van de wereld gaat staan...

Als ie de kans krijgt is ie gek als hij het niet doet..

lopez86
31-05-2011, 20:01
Ach, wat stellen titels tegenwoordig toch nog voor.

Pansier
31-05-2011, 20:16
Ach, wat stellen titels tegenwoordig toch nog voor.

Hoeveel heb jij er op je naam staan?

TheSpeaker
31-05-2011, 20:20
Het lijkt mij ook de adrenaline, ik vindt het echt een top vechter, zo rustig zo kalm maar ooh zo gevaarlijk!

Ngimbi vs Kyshenko lijkt me een mooie pot!

lopez86
31-05-2011, 20:22
Hoeveel heb jij er op je naam staan?

Ik heb een k3yb0ard W@rr10r titel op mn naam.
Mijn punt is dat een wereldtitel z'n waarde geen volledig recht doet, als er geen systeem is kwa contendership.
Dat is ongeacht de grootte van de organisatie.
Daarbij zijn er 1000 bonden.

The Bulldog
31-05-2011, 20:25
hij heeft wereld titel its showtime , elke vechter die die wil kan zich melden toch?

vind persoonlijk dat Chris daar niet op aan te vallen is...

hij geeft alleen aan tegen de nummer 1 van de wereld te willen....

Anderson
31-05-2011, 20:32
motje khamal, mosab amrani, niekyy holzken, arthur kyshenko, Kraus en dan noem ik nog geen eens enkele buitenlandse toppers

Khamal,kyshenko had ik al opgenoemd. Holzken vecht niet meer -70kg Mosab is te traag op -70kg

Petrosyan188
31-05-2011, 20:49
die jongen is denk ik echt aan het geloven dat die de beste 70kg vechter is van de wereld door die belt... maar dat is die natuurlijk niet hij hoort zelfs niet eens bij de beste 15... petrosyan,kyshenko,khamal,souwer,kraus,buakauw,sat o,amrani,zambidis,drago,chahid,armen petrosyan,yamamoto,kaestner en pajonsuk zijn beter.. overigens zie ik hem de laatste 3 nog wel verslaan maar die geef ik toch meer kans...

overigens petrosyan heeft al ooit gevochten en gewonnen van ngimi

Marchant
31-05-2011, 20:52
hij heeft wereld titel its showtime , elke vechter die die wil kan zich melden toch?

vind persoonlijk dat Chris daar niet op aan te vallen is...

hij geeft alleen aan tegen de nummer 1 van de wereld te willen....

Late we eerlijk zijn lopez86 heeft wel een punt.
Ik bedoel je heb net mooi gewonnen , maar wel van Willy Borrel!!
Deze tegenstander komt totaal niet in de buurt van vechters zoals Petrosyan.

Ze hebben al eens tegen elkaar gestaan trouwens in 2008.

http://www.dailymotion.com/video/x5cof6_georgio-petrosyan-vs-chris-ngimbi_sport

lopez86
31-05-2011, 20:54
die jongen is denk ik echt aan het geloven dat die de beste 70kg vechter is van de wereld door die belt... maar dat is die natuurlijk niet hij hoort zelfs niet eens bij de beste 15... petrosyan,kyshenko,khamal,souwer,kraus,buakauw,sat o,amrani,zambidis,drago,chahid,armen petrosyan,yamamoto,kaestner en pajonsuk zijn beter.. overigens zie ik hem de laatste 3 nog wel verslaan maar die geef ik toch meer kans...

overigens petrosyan heeft al ooit gevochten en gewonnen van ngimi

Lol, Chris hoort echt wel bij de top 10.
Amrani is geen eens een echte 70kg.
Drago en Armen beter???
Slaat helemaal nergens op.

lopez86
31-05-2011, 20:55
Late we eerlijk zijn lopez86 heeft wel een punt.
Ik bedoel je heb net mooi gewonnen , maar wel van Willy Borrel!!
Deze tegenstander komt totaal niet in de buurt van vechters zoals Petrosyan.

Ze hebben al eens tegen elkaar gestaan trouwens in 2008.

http://www.dailymotion.com/video/x5cof6_georgio-petrosyan-vs-chris-ngimbi_sport

Deze partij is wel 3 jaar oud, en was een invalpartij voor Chris, toen een beginnend A-klasser.
Voor hem toentertijd een unieke kans om op een wereldstage te knokken.
Petrosyan is ongetwijfeld #1, maar vandaag de dag zou deze partij heel anders gaan.
Men kan hem niet afrekenen op deze partij, Chris heeft sindsdien veel partijen gedraait en gewonnen en is nog niet eens op zijn top.

Petrosyan188
31-05-2011, 21:18
Lol, Chris hoort echt wel bij de top 10.
Amrani is geen eens een echte 70kg.
Drago en Armen beter???
Slaat helemaal nergens op.

armen won van de finalist van de laatste k-1 max.. drago vind ik trouwens echt wel beter. ngimbi ziet er allemaal wel leuk en aardig uit maar moet het nog maar eerst laten zien tegen een topper..

lopez86
31-05-2011, 21:22
armen won van de finalist van de laatste k-1 max.. drago vind ik trouwens echt wel beter. ngimbi ziet er allemaal wel leuk en aardig uit maar moet het nog maar eerst laten zien tegen een topper..

Volgens mij heeft hij wel van Chahid gewonnen en die staat ook in je rijtje.
Maargoed, misschien had je dit beter persoonlijk kunnen vertellen toen je nog bij Calmaro trainde, tenslotte trainde hij daar toen ook nog.

Richelieu
31-05-2011, 21:25
armen won van de finalist van de laatste k-1 max.. drago vind ik trouwens echt wel beter. ngimbi ziet er allemaal wel leuk en aardig uit maar moet het nog maar eerst laten zien tegen een topper..

Euh.....Marco Pique & Murat Direkci. Zijn dat dan geen toppers?

Anderson
31-05-2011, 21:28
die jongen is denk ik echt aan het geloven dat die de beste 70kg vechter is van de wereld door die belt... maar dat is die natuurlijk niet hij hoort zelfs niet eens bij de beste 15... petrosyan,kyshenko,khamal,souwer,kraus,buakauw,sat o,amrani,zambidis,drago,chahid,armen petrosyan,yamamoto,kaestner en pajonsuk zijn beter.. overigens zie ik hem de laatste 3 nog wel verslaan maar die geef ik toch meer kans...

overigens petrosyan heeft al ooit gevochten en gewonnen van ngimi


Chahid mwuaaaa Chris n gimbi won van hem, Hafid el Boustati won van hem. Mosab heeft 1 keer -70kg en dat was niet veel soeps. Yamamoto, Keastner, Drago beter als N gimbi.

http://www.youtube.com/watch?v=vO1P_Zcp-kc
http://www.youtube.com/watch?v=plWheSCH-fU&feature=related

Ga nou maar Badr topic openen. Want je lult weer flink uit je nek.

Petrosyan188
31-05-2011, 21:33
Euh.....Marco Pique & Murat Direkci. Zijn dat dan geen toppers?

nou die zie ik niet als de absolute top ofzo en lopez toen die van chahid won was chahid gewoon in een mindere periode hij verloor toen ook zelfs van hafid. overigens klopt het dat ik chris persoonlijk heb gekent en alleen maar lof voor die jongen echt waar!! aardige,ingetogen en nette jongen(daarom vond ik die intervieuw wel heel gek want zo herken ik chris helemaal niet) maar ik laat me mening niet beinvloeden doordat ik iemand ken ofzo en het is niet voor niets dat chris de afgelopen jaren niet in japan heeft gevochten.... en hij heeft z'n kansen daar wel degelijk gehad na al die kwalificatietoernooien...

Petrosyan188
31-05-2011, 21:37
Chahid mwuaaaa Chris n gimbi won van hem, Hafid el Boustati won van hem. Mosab heeft 1 keer -70kg en dat was niet veel soeps. Yamamoto, Keastner, Drago beter als N gimbi.

*nietszeggende videos*

Ga nou maar Badr topic openen. Want je lult weer flink uit je nek.

kom eens een keer met argumenten ipv dat erom heen lullen... want wa kom jij nou weer aan met badr topic openen oid... ik kan me niet herrineren wanneer ik ooit een badr topic heb gemaakt en hoezo lul ik uit me nek... al die jongens die ik heb genoemd hebben stuk voor stuk betere vechters verslagen dan ngimbi heeft verslagen!!

edit:

ow wacht ik weet het al... je haalt je feiten uit een ranking waar nog niemand van heeft gehoord, maar waar jij telkens altijd mee aankomt dat het zo'n geweldige ranking is... zeg eens eerlijk anderson... wie maakt die ranking?...want ik weet het wel zeker dat het een forumlid is van MF die toevallig ook zijn mening geeft in dit topic en badr bijhaalt en aankomt met nietszeggende youtube filmpjes.... rara wie is het?

lopez86
31-05-2011, 21:42
nou die zie ik niet als de absolute top ofzo en lopez toen die van chahid won was chahid gewoon in een mindere periode hij verloor toen ook zelfs van hafid. overigens klopt het dat ik chris persoonlijk heb gekent en alleen maar lof voor die jongen echt waar!! aardige,ingetogen en nette jongen(daarom vond ik die intervieuw wel heel gek want zo herken ik chris helemaal niet) maar ik laat me mening niet beinvloeden doordat ik iemand ken ofzo en het is niet voor niets dat chris de afgelopen jaren niet in japan heeft gevochten.... en hij heeft z'n kansen daar wel degelijk gehad na al die kwalificatietoernooien...

Ja hoor.
Chris zat toen ook in een mindere periode.
Feit is dat de vorm van de dag de betere vechter bepaald.
Als het nou een DQ was geweest of een Doctor Stoppage ok, maar dit zijn echt geen excuses.
En zelfs van Hafid, alsof Hafid zo'n slechte vechter is.

Richelieu
31-05-2011, 21:45
nou die zie ik niet als de absolute top

Dan ben je denk ik één van de weinigen. Hoezo niet de absolute top?

Anderson
31-05-2011, 22:08
kom eens een keer met argumenten ipv dat erom heen lullen... want wa kom jij nou weer aan met badr topic openen oid... ik kan me niet herrineren wanneer ik ooit een badr topic heb gemaakt en hoezo lul ik uit me nek... al die jongens die ik heb genoemd hebben stuk voor stuk betere vechters verslagen dan ngimbi heeft verslagen!!

edit:

ow wacht ik weet het al... je haalt je feiten uit een ranking waar nog niemand van heeft gehoord, maar waar jij telkens altijd mee aankomt dat het zo'n geweldige ranking is... zeg eens eerlijk anderson... wie maakt die ranking?...want ik weet het wel zeker dat het een forumlid is van MF die toevallig ook zijn mening geeft in dit topic en badr bijhaalt en aankomt met nietszeggende youtube filmpjes.... rara wie is het?

argumenten hij heeft gewonnen wat moet die nog meer doen z'n schoenen poetsen. Zo kan ik ook wel smoesjes noemen dat Sudsakorn niet goed in z'n vel zat toen die tegen Petrosyan vocht of Dekker tegen Sakmongkol of Hippolyte tegen Sakmongko, of Khamal tegen Chahid.

Marchant
31-05-2011, 22:34
Deze partij is wel 3 jaar oud, en was een invalpartij voor Chris, toen een beginnend A-klasser.


Chris had al behoorlijk wat partijen hiervoor gedraaid, dat het een inval partij was oké hij heeft het zeker netjes gedaan ,maar had imo totaal geen kans.




Chris heeft sindsdien veel partijen gedraait en gewonnen en is nog niet eens op zijn top.
Klopt 11 partijen in 3 jaar maar tegen niet echt spraakmakende namen , alleen Direkci ,Mes en Pique zijn voor mij echte toppers maar toch ook niet van het kaliber Petrosyan

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/31-5-201121-36-58.jpg

lopez86
31-05-2011, 22:55
Chris had al behoorlijk wat partijen hiervoor gedraaid, dat het een inval partij was oké hij heeft het zeker netjes gedaan ,maar had imo totaal geen kans.


Klopt 11 partijen in 3 jaar maar tegen niet echt spraakmakende namen , alleen Direkci ,Mes en Pique zijn voor mij echte toppers maar toch ook niet van het kaliber Petrosyan



Tja, je hebt daar wel een punt.
Maar Chris wordt hier wel echt tekort gedaan door sommigen.

justsomeone
31-05-2011, 22:57
Tja, je hebt daar wel een punt.
Maar Chris wordt hier wel echt tekort gedaan door sommigen.

Hij word inderdaad wel iets tekort gedaan, maar zo`n uitspatting had ik van hem niet verwacht en vind ik ook niet bij hem passen.
Zoals Marchant al aangeeft, hij heeft van 3 `grote` namen gewonnen, waarvan er al 1tje op zijn retour was (Mes)
Ik hoop dat Simon hem binnenkort een tegenstander van formaat geeft en dan zien we waar chris staat

lopez86
31-05-2011, 22:58
Hij word inderdaad wel iets tekort gedaan, maar zo`n uitspatting had ik van hem niet verwacht en vind ik ook niet bij hem passen.
Zoals Marchant al aangeeft, hij heeft van 3 `grote` namen gewonnen, waarvan er al 1tje op zijn retour was (Mes)
Ik hoop dat Simon hem binnenkort een tegenstander van formaat geeft en dan zien we waar chris staat

Geef ik je helemaal gelijk in.

Khanom Thom
31-05-2011, 23:02
Hier nog een interview wat ik had met Chris een paar jaar geleden (..toen hij mij nog lief vond) ;)

Mixfight interview: Chris Ngimbi (Siam Gym/Black Label) (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?98429-Mixfight-interview-Chris-Ngimbi-%28Siam-Gym-Black-Label%29&highlight)

justsomeone
31-05-2011, 23:03
Hier nog een interview wat ik had met Chris een paar jaar geleden (..toen hij mij nog lief vond) ;)

Mixfight interview: Chris Ngimbi (Siam Gym/Black Label) (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?98429-Mixfight-interview-Chris-Ngimbi-%28Siam-Gym-Black-Label%29&highlight)

vind ie je nu niet meer lief dan:D
tell us

YoMarK
01-06-2011, 00:14
Woede? Heb zojuist zitten kijken, maar vond het reuze meevallen. Beetje ontlading, thats all.

MataLeo
01-06-2011, 01:53
Hee Chris, Gefeliciteerd

Zullen we eens verder gaan met lessen media-training ?

Ach, ik sport tegenwoordig ook weer ..... surfen !

Op het internet !!!! ;-)

Maar heb wel respect voor Champs en laat het ook blijken.

Richelieu
01-06-2011, 10:30
Chris had al behoorlijk wat partijen hiervoor gedraaid, dat het een inval partij was oké hij heeft het zeker netjes gedaan ,maar had imo totaal geen kans.


Klopt 11 partijen in 3 jaar maar tegen niet echt spraakmakende namen , alleen Direkci ,Mes en Pique zijn voor mij echte toppers maar toch ook niet van het kaliber Petrosyan

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/31-5-201121-36-58.jpg

Overigens was de "winst" tegen Pique wel heel discutabel te noemen! In de nasleep daarvan liet hij wel degelijk zien iets van rechten af te weten ;) Met betrekking tot het post-interview na zijn partij tegen Borrel kan ik alleen zeggen dat het puur een ontlading van de spanning/adrenaline is en dus helemaal niets over de persoon hoeft te zeggen.


Hier nog een interview wat ik had met Chris een paar jaar geleden (..toen hij mij nog lief vond) ;)

Mixfight interview: Chris Ngimbi (Siam Gym/Black Label) (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?98429-Mixfight-interview-Chris-Ngimbi-%28Siam-Gym-Black-Label%29&highlight)

haha, ;)

Donjopie
01-06-2011, 11:19
Ik wil toch even reageren op de opmerkingen aan het adres van Chris.

Chris was het hele weekend relaxt, zoals hij al zij hij voelde zich goed.
Ik snap zijn reactie na afloop wel, hij wil de waardering die hij verdient. En dat mag hij naar mijn mening ook wel eens zeggen in de camera.
Als je elke dag keihard traint wil je ook de waardering als je 2x de titel behaald.
Dat hij nog niet tegen een Petrosyan heeft gestaan hoeft niet zijn fout te zijn, wellicht wil hij het wel heeeeeel graag.

En respect voor Willy was er zeker !
Voor de partij.
En zeker na de partij, ook vanuit Willy richting Chris !
Tijdens de partij leek het misschien niet zo, maar de verhouding was goed.
Na de partij in het hotel hebben we nog een drankje gedronken met Willy ( die was jarig ) en Chris.
De uitlatingen na de partij kwamen in mijn ogen door de hele overwinningssfeer in het stadion. Logisch toch.

Dus Chris,
Gefeliciteerd met je overwinning !
Dikke respect !

marcelt
04-06-2011, 10:43
Chris is een topper. Hij verloor ff zijn zelfbeheersing. Het is wel gek dat Petro niet voor de It's Showtime titel heeft gevochten. Hij wordt volgens mij door iedereen als nr. 1 in zijn klasse beschouwd. Het is wel frustrerend voor Chris om de champ te zijnen er op aangesproken te worden dat de echte top Kyshenko, Souwer, Buakaw en Petro nog tegen hem moeten .

Coldcrust
04-06-2011, 12:31
Chris heeft allang tegen Petrosyan gestaan,en verloren

Coldcrust
04-06-2011, 12:33
HIj heeft niet van Mes gewonnen maar is zwaar KO gegaan. Cris zijn beste overwinning was op Chahid!

Coldcrust
04-06-2011, 12:37
Die ranking is geen mening maar een weergave van resultaten,feiten dus.

marcelt
04-06-2011, 13:18
Chris heeft allang tegen Petrosyan gestaan,en verloren

Ja ff opgezocht. Al vergeten, was er nota bene bij. Denk wel dat hij in drie jaar veel beter geworden is. Maar Petro is ook niet achteruit gegaan.
En inderdaad verliespartijen tegen Mes, Pique, Harut Grigorian en Stevelmans .
Maar zoals in het programma al gezegd werd : "In order to be the best, you got to fight the best"

Richelieu
04-06-2011, 13:38
Die ranking is geen mening maar een weergave van resultaten,feiten dus.

x2!

Richelieu
04-06-2011, 13:44
En respect voor Willy was er zeker !
Voor de partij.
En zeker na de partij, ook vanuit Willy richting Chris !
Tijdens de partij leek het misschien niet zo, maar de verhouding was goed.
Na de partij in het hotel hebben we nog een drankje gedronken met Willy ( die was jarig ) en Chris.
De uitlatingen na de partij kwamen in mijn ogen door de hele overwinningssfeer in het stadion. Logisch toch.


Maar wat wil je nu hiermee zeggen Johan? Dat je met Wily gezellig een drankje kan drinken? Dat vechters respect hebben voor elkaar? Drankjes drinken kun je met veel meer mensen doen en we weten allemaal wel dat bijna alle vechters respect hebben voor elkaar. Discussiepunt is dat feitelijk gezien deze Belg totaal geen aanspraak had kunnen maken op een Wereldtitelpatij voor zo'n grote organisatie. Leuke kans voor hem, maar denk dat de fans veel andere titelpartijen willen zien dan Ngimbi vs Borrel.

Donjopie
05-06-2011, 23:27
Nee ik probeer de reactie van Chris na de wedstrijd in het geheel te zien.
Hoe hij voor,tijdens en na de wedstrijd was.
De uitlatingen op tv waren een momentopname, een stukje beeld van ongeveer een minuut.
Ik vind dat je op die grond geen stempel op iemand kan drukken.
Dat de titel tegen Willy was.........daar kan je inderdaad over discussiëren.......
Of hij hem heeft verdiend, ja want hij heeft gewonnen.