PDA

View Full Version : Exclusive: Mayweather Turned Down $65 Mill To Fight Pacquiao



DAWK1D
04-06-2011, 10:58
http://www.youtube.com/watch?v=8hNEwIRvo-8&feature=player_embedded

Floyd Mayweather is bang?

biggz
04-06-2011, 11:48
Zegt genoeg over Mayweather

D1987
04-06-2011, 12:10
Bob Arum is een baas, maar het gevecht zal dus waarschijnlijk nooit meer plaats vinden, waar we allemaal al zo bang voor waren.

lopez86
04-06-2011, 12:10
Idd, jammer.
Ongelooflijk wat een bedrag er neergeteld wordt, is er uberhaupt wel eens een dergelijk bedrag neergeteld voor een bokspartij?
Zo'n grote mond hebben en dan toch niet durven.

Wiseguy
04-06-2011, 12:23
Ik geloof er niets van. Bob Arum is een smerige man.

DAWK1D
04-06-2011, 12:25
Ik geloof er niets van. Bob Arum is een smerige man.

Dat klopt, lang niet alles van wat hij zegt is waar :p

Kemal
04-06-2011, 12:51
65 mill pffffff...

marcelt
04-06-2011, 13:23
Jammer hoor. Wat een bizar bedrag zeg. Floyd durft niet. Reputatie is belangrijker dan echt de beste zijn. Zo is boksen. Daarom heeft Lucia Rijker bijv. nooit de kans gekregen.

ARMENIA
04-06-2011, 13:47
65 mil? ik zou tegen fedor, badr hari, paquiao, tyson, en ali tegenlijk in de ring gaan staan.

Guillermo
04-06-2011, 14:17
65 mil? ik zou tegen fedor, badr hari, paquiao, tyson, en ali tegenlijk in de ring gaan staan.

Met een driedubbele hernia als gevolg :D

DAWK1D
04-06-2011, 14:43
Met een driedubbele hernia als gevolg :D

Die je lekker uit zit op een strand in Hawaii :D

RayOmac
04-06-2011, 14:56
Ik denk dat de kans dat Fedor tegen Lesnar vecht groter is

PD_EC
04-06-2011, 15:57
Zegt genoeg over Mayweather

x2 wat een abnormaal bedrag

lopez86
04-06-2011, 16:18
Ik geloof er niets van. Bob Arum is een smerige man.


Dat klopt, lang niet alles van wat hij zegt is waar :p

Hmm daar zit best wel wat in.
Misschien beter om even te wachten met oordelen, wie weet komt er nog een reactie uit kamp Mayweather.

DAWK1D
04-06-2011, 16:21
Hmm daar zit best wel wat in.
Misschien beter om even te wachten met oordelen, wie weet komt er nog een reactie uit kamp Mayweather.

Yup, maar praatjes vullen geen gaatjes hoe vaak heeft Mayweather wel niet belooft dat het NU zou gebeuren? :p

lopez86
04-06-2011, 16:44
Yup, maar praatjes vullen geen gaatjes hoe vaak heeft Mayweather wel niet belooft dat het NU zou gebeuren? :p

Ik weet t niet, volgens mij staat Mayweather sowieso niet te springen om deze partij, herinner me dat hij gezegd heeft dat hij de partij wou aannemen als Pacquiao zich zou laten testen dmv Olympische doping test, en dat daar de laatste onderhandelingen zijn gestrand (correct me if wrong).

DAWK1D
04-06-2011, 16:54
Ik weet t niet, volgens mij staat Mayweather sowieso niet te springen om deze partij, herinner me dat hij gezegd heeft dat hij de partij wou aannemen als Pacquiao zich zou laten testen dmv Olympische doping test, en dat daar de laatste onderhandelingen zijn gestrand (correct me if wrong).

Klopt ja, en na afloop van de partij Manny - Shane, heeft hij op zijn Twitter geplaatst dat hij het tegen Manny zou opnemen omdat hij totaal niet onder de indruk was van Manny zijn prestatie. Hij zij hier ook bij dat, mocht Manny gebruik maken van verboden middelen dan zou het hem koud laten omdat Manny ondanks dat niks zou voorstellen n.a.v. de wedstrijd tegen Shane.

Asura
04-06-2011, 17:50
Klopt ja, en na afloop van de partij Manny - Shane, heeft hij op zijn Twitter geplaatst dat hij het tegen Manny zou opnemen omdat hij totaal niet onder de indruk was van Manny zijn prestatie. Hij zij hier ook bij dat, mocht Manny gebruik maken van verboden middelen dan zou het hem koud laten omdat Manny ondanks dat niks zou voorstellen n.a.v. de wedstrijd tegen Shane.

Haha, de nr.1 of nr.2 P4P boxer maakt geen indruk op hem, dat is toch onzin:P

En Pac had al ja gezegd op een bloedtest, hou hierbij rekening dat als mayweather om bloedtests in het contract vraagt dat dit altijd alleen voor de tegenstander geld..
Tuurlijk staat hij niet te springen, hij geeft alleen om geld en zijn 0 losses.

DAWK1D
04-06-2011, 18:12
Haha, de nr.1 of nr.2 P4P boxer maakt geen indruk op hem, dat is toch onzin:P

En Pac had al ja gezegd op een bloedtest, hou hierbij rekening dat als mayweather om bloedtests in het contract vraagt dat dit altijd alleen voor de tegenstander geld..
Tuurlijk staat hij niet te springen, hij geeft alleen om geld en zijn 0 losses.

Nou in eerste instantie loopt hij altijd al te verkondigen dat hij een PRICEfighter is en geen PRIDEfighter, dus m.a.w. vecht gewoon tegen Manny want zijn PRICE krijgt hij er toch wel voor.

Marijn Boran
04-06-2011, 18:19
Mayweather was laatst gescheduled tegen Victor Ortiz (WBC Welterweight champion) en dat werd ook direct weer afgezegd. Het lijkt erop dat Mayweather niet staat te springen om weer de ring in te gaan. Laten we hopen dat hij hier op reageert want Pacquiao vs Mayweather zou een schitterende partij zijn.

DAWK1D
04-06-2011, 18:25
Mayweather was laatst gescheduled tegen Victor Ortiz (WBC Welterweight champion) en dat werd ook direct weer afgezegd. Het lijkt erop dat Mayweather niet staat te springen om weer de ring in te gaan. Laten we hopen dat hij hier op reageert want Pacquiao vs Mayweather zou een schitterende partij zijn.

Victor Ortiz is nu ook druk bezig met het trainen voor een Triatlon. En ik denk inderdaad ook dat Floyd het zo wel genoeg vindt hij geniet nu van zijn geld en is lang niet zo hongerig meer om te vechten, laat staan tegen een van de beste vechters van de wereld al niet de beste.

Marijn Boran
04-06-2011, 18:28
Inderdaad ja, als die tegen Pacquiao verliest zou dat zijn eerste verlies betekenen wat juist is wat die niet wilt.

slee
04-06-2011, 19:08
Pacquiao is een vechter (onder contract)van Bob Arum en die praat vaker BS.

Als dit waar zou zijn, zou Floyd "MONEY" Mayweahter Jr. zijn een nieuwe bijnaam moeten krijgen.

Ik denk wel dat Mayweather de reden is dat de twee nog niet tegenover elkaar heeft gestaan en dat komt doordat hij niet zo zeker is van zijn winkansen. Pacquiao daarentegen wil gewoon de ring in, geld verdienen, laten zien dat hij de betere is en denkt niet teveel na over als hij verliest.

Zolja
04-06-2011, 19:50
pfff $65miljoen als dit waar is he dan moet Floyd idd een nieuwe bijnaam zoeken. Want met $65Mil voor een partij zou hij de geschiedenis in gaan. Record stond eerst op Holyfield-Tyson 2 (1997). Met $35Mil voor Holyfield en $30Mil voor Tyson. In 2007 verbroken door De La Hoya-Mayweather. Met $52Mil voor De La Hoya en $25Mil voor Mayweather. Dus tot de dag van vandaag staat De La Hoya met $52Mil boven aan!

Fightfan
05-06-2011, 19:19
Beide Mayweather en Pacquiou worden steeds ontzien qua oppositie.
Pacman met catchweights en Mayweather met steeds nieuwe eisen.
Laat ze gewoon beiden tegen de besten vechten uit hun gewichtsklasse.
Marquez tegen Pacman wordt jammer genoeg ook een aantal kilo's boven Marquez zijn gewicht gevochten..En een aantal jaar te laat.

Shikoku
05-06-2011, 20:17
Hij heeft sinds 2007 2 keer in de ring gestaan. Ik vind het niet zo gek. Hij heeft geld genoeg en was juist gestopt omdat hij genoeg geld kon verdienen met andere dingen. Het is misschien de hoogste purse aangeboden, maar zelfs dat heeft hij niet nodig. Hij kan nu misschien met pensioen gaan of nog 1 of 2 keer een mindere tegenstander aannemen. Maar Pacquaio is denk ik voor hem een maatje te groot om nu in zijn carreire aan te nemen.

Asura
05-06-2011, 20:21
Dus hij is geen echte boxer maar een lafaard.

Strange Cutbean
05-06-2011, 20:32
Je kan dan wel heeeel veel geld hebben, ik kan mij toch moeilijk voorstellen dat je $65(!) voor een gevecht afwijst. Daar zullen vast wel de nodige addertjes onder het gras zitten.

DAWK1D
05-06-2011, 20:41
Dus hij is geen echte boxer maar een lafaard.

Floyd Mayweather houdt ook helemaal niet van boksen heeft hij gezegd hij deed/doet het puur om het geld..

Asura
05-06-2011, 21:30
Floyd Mayweather houdt ook helemaal niet van boksen heeft hij gezegd hij deed/doet het puur om het geld..

Daarom,. zou een directe disqualificatie moeten zijn voor de Hall of Fame. Hij hoopt gewoon ooit omdat hij Amerikaan is dat ze hem boven Pac zetten in rankings/geschiedenis.

DAWK1D
05-06-2011, 21:32
Daarom,. zou een directe disqualificatie moeten zijn voor de Hall of Fame. Hij hoopt gewoon ooit omdat hij Amerikaan is dat ze hem boven Pac zetten in rankings/geschiedenis.

Yup, maar toch ben ik ervan overtuigd dat Mayweather instaat is om Pacquiao te verslaan. Je kan zeggen wat je wilt over Mayweather, maar de skills heeft ie zeker wel. ;)

redjuh
05-06-2011, 23:26
ja en de belachelijke eisen van mr money met die bloedtests die vlak voor het gevecht gedaan moeten worden...
Floyd is een groot boxer, maar hij is (imo terecht) bang voor PACMAN

blackadder
05-06-2011, 23:33
Zegt genoeg over Mayweather
Het is hem niet om het geld te doen?

slee
06-06-2011, 00:22
Yup, maar toch ben ik ervan overtuigd dat Mayweather instaat is om Pacquiao te verslaan. Je kan zeggen wat je wilt over Mayweather, maar de skills heeft ie zeker wel. ;)

Dat vind ik ook. Ik denk dat Mayweather groter kans heeft om te winnen dan Manny. Zijn "counterpunch" en verdediging is zo sterk en het aanvallende Pacman zou hem alleen in de kaart spelen. Plus het feit dat hij waarschijnlijk zwaarder en sterker is. Kennelijk heeft hijzelf niet zoveel vertrouwen in zijn eigen skills.

Overigens hoop ik dat ik volkomen naast zit en dat Pacman hem sloopt.

KN
06-06-2011, 08:39
Hij heeft sinds 2007 2 keer in de ring gestaan. Ik vind het niet zo gek. Hij heeft geld genoeg en was juist gestopt omdat hij genoeg geld kon verdienen met andere dingen. Het is misschien de hoogste purse aangeboden, maar zelfs dat heeft hij niet nodig. Hij kan nu misschien met pensioen gaan of nog 1 of 2 keer een mindere tegenstander aannemen. Maar Pacquaio is denk ik voor hem een maatje te groot om nu in zijn carreire aan te nemen.
Met al z'n rechtzaken en geldverkwisting zal hij niet eeuwig 'money' blijven. Dan krijg je over een paar jaar twee boxers die uit hun prime zijn, die een matige wedstrijd neerzetten voor veel te veel geld.

DAWK1D
06-06-2011, 09:43
Vergeet niet dat Floyd verschrikkelijk veel geld krijgt voor reclame's e.d. die hij doet