PDA

View Full Version : Uitslagen Push it 2 The Limit 4.6.'11



Qtie-Pie
05-06-2011, 09:24
http://i29.photobucket.com/albums/c277/qtiepie/WMTA%20uitslagen/4611UITSLAGENPushIt2TheLimitgalaZonnehuisAdam.jpg

Richelieu
05-06-2011, 09:56
Thanks

Ellen
05-06-2011, 12:47
Was een ouderwets gezellige avond in het zonnehuis! Complimenten aan Sharon en Ali!!! Veel mooie partijen gezien, en een hele goeie sfeer.

Dat er 2 partijen niet door gaan omdat er zoveel gewichtsverschil is kan ik NIET begrijpen. Waarom wegen die trainers hun vechters niet vaker.
Je spreekt toch een gewicht af?!
En dat er 1 vechter niet de ring in kwam omdat ie spoorloos was.......schaamteloos. Je zet je tegenstander, je trainer, en de organisatie die er hard voor heeft gewerkt gewoon voor paal. Het minst wat je kan doen is je trainer bellen.

marcelt
05-06-2011, 12:51
Erg onrespectvol idd. Ellen

Ik zie Hannes Schneider FFC staan. Dat is dezelfde die eerst voor Van Os vocht?

Qtie-Pie
05-06-2011, 13:24
Met recht dat het een 'ouderwetse gezellige Zonnehuis' avond is geweest. Mooie partijen gezien, top sfeer hing er in de zaal. Tja, wat betreft het gewichtsverschil.... Was er ook niet blij mee, te zot voor woorden. Wat betreft de vechter die niet was komen opdagen in de ring,.. Hij was even naar huis gegaan om zijn teennagels te knippen. Niemand in 't Zonnehuis had 'n nagelknipper bij zich?!?
Was een ouderwets gezellige avond in het zonnehuis! Complimenten aan Sharon en Ali!!! Veel mooie partijen gezien, en een hele goeie sfeer. Dat er 2 partijen niet door gaan omdat er zoveel gewichtsverschil is kan ik NIET begrijpen. Waarom wegen die trainers hun vechters niet vaker. Je spreekt toch een gewicht af?! En dat er 1 vechter niet de ring in kwam omdat ie spoorloos was.......schaamteloos. Je zet je tegenstander, je trainer, en de organisatie die er hard voor heeft gewerkt gewoon voor paal. Het minst wat je kan doen is je trainer bellen.

OG
05-06-2011, 15:19
Was echt een TOP gala weer eens in zonnehuis.

Ellen
05-06-2011, 15:43
Erg onrespectvol idd. Ellen

Ik zie Hannes Schneider FFC staan. Dat is dezelfde die eerst voor Van Os vocht?

Klopt dat is dezelfde, van zo iemand hebben we er maar 1 hahaha ;-)
Regina ook complimenten aan jou. Netjes geregeld, en pauze niet te lang. Echt TOP

marcelt
05-06-2011, 15:56
Jopie nog wel bij Van Os ?

Qtie-Pie
05-06-2011, 16:02
Hahaha, zou wat zijn als er 'meerdere' van waren. Dank je wel voor de complimenten ;) Néé, pauze van lange duur was niet nodig. En dat allemaal 'n zonder 'time schedule'.... :)
Klopt dat is dezelfde, van zo iemand hebben we er maar 1 hahaha ;-) Regina ook complimenten aan jou. Netjes geregeld, en pauze niet te lang. Echt TOP

justsomeone
05-06-2011, 16:03
waarom was de partij van maik redan een NC?

Ellen
05-06-2011, 16:57
Jopie nog wel bij Van Os ?

Jawel, maar die traint wel niet wel niet wel niet enz.........dus ook geen vechter waar je van uit kan gaan.
Zou 14 mei reservepartij op ons gala vechten (toernooi B 65 kg) maar nam niet eens de moeite om even af te bellen. Dus je snapt dat ik daar wel klaar mee ben.

Kemal
05-06-2011, 19:33
bedankt voor de uitslagen!

marcelt
05-06-2011, 20:38
Jawel, maar die traint wel niet wel niet wel niet enz.........dus ook geen vechter waar je van uit kan gaan.
Zou 14 mei reservepartij op ons gala vechten (toernooi B 65 kg) maar nam niet eens de moeite om even af te bellen. Dus je snapt dat ik daar wel klaar mee ben.

Ja dat is minder. Lullig voor zijn tegenstander. Schering en inslag dit soort dingen.
Ik zag hem op Fightnight Haarlem waar hij wel een van de spectaculairdere vechters was.

Qtie-Pie
05-06-2011, 21:56
Geen dank, graag gedaan!
bedankt voor de uitslagen!

Richelieu
06-06-2011, 08:22
Ja dat is minder. Lullig voor zijn tegenstander. Schering en inslag dit soort dingen.
Ik zag hem op Fightnight Haarlem waar hij wel een van de spectaculairdere vechters was.

Het is een beetje dubbel denk ik. Voor het publiek zeker een meerwaarde, want alle partijen van hem zijn gewoon hard en spectaculairder, alleen zoals Ellen al aangaf spelen er meerdere dingen mee, zoals een stukje betrouwbaarheid bijv.