PDA

View Full Version : Mixfight café



Asura
06-06-2011, 23:02
Het leek me een goed idee om als Mixfight leden ergens een café af te huren om daar een PPV of stream te bekijken.Ik heb gezocht in het forum naar café's die al PPV's uitzenden, dit waren er vrij weinig en één daarvan is ondertussen gesloten.

De meeste van mijn vrienden weten letterlijk niks van MMA en kickboxen, en het lijkt me leuk om een keer met een grote groep MMA/KB fans naar een event te kijken. Niet iedereen kan naar elk event, het lijkt me dus het beste om dit meerdere keren per jaar aan te bieden. Bijvoorbeeld bij de finale van het SF toernooi, of bij Diaz vs GSP.

Als je geinteresseert bent volg de link en vul de vragen in.
Begon me te vervelen bij de laatste vraag, take no offence ^^.

Mixfight PPVs. (https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFFqdFNiSnA4cmd5Mk1ib1FHMWxUc3c6M Q)

of deze link: http://www.surveymonkey.com/s/7WYPMYZ (http://www.surveymonkey.com/s/7WYPMYZ)

Ik meld het als er een redelijk aantal zich hebben aangemeld. Je aanmelding word niet als bindend gezien.



English
---------------------------------------------------------
Want to join with Mixfight in watching a PPV or stream in a cafe or bar in Holland?
Fill in the questions in the link. It is in Dutch so i shall translate it here.

1: Name or Mixfight ID.
2:Where do you live?
3: Which county do you live?
4.To which regions are you willing to travel to meet up with MF members and watch a PPV?
5. What type of events are you interested in?
6. Are you willing to help paying for the PPV? If so, provide your info under "commentaar"
7. Would you like to help organize ? If so, provide your info under "commentaar"
8.Transport:
OV Alleen: You only have the possibility of public transport
Auto: Only if you want to drive MF members who do not have a ride.
If these don't apply you can skip the question.
9.With what event do you want to start this initiative?

If you have any questions, ask me in a pm or in this thread.

tnk2k
06-06-2011, 23:16
Naam wordt niet geaccepteerd?

tnk2k
06-06-2011, 23:16
Oh, correctie. Als er iets niet is ingevuld dan springt die naar naam.

Khanom Thom
06-06-2011, 23:19
Check! Goed plan...

Kemal
07-06-2011, 08:06
leuk initiatief

amilster
07-06-2011, 08:32
Lijkt me ook erg geinig, ik weet zelfs een leuk zaaltje voor weinig euries (moet maar ff contact met de uitbater opnemen als er belangstel;ling is) met een enorme geluids installatie en beamer, geheel geluiddicht en er kunnen zeker 120 man in

Bazart (http://www.bazart.nl/)

Ik werk er zelf zo nu en dan als vrijwilliger dus ik ben niet helemaaal onbevooroordeeld :P

micha
07-06-2011, 08:51
goed plan maar hij pakt mijn naam niet

RisingSun
07-06-2011, 10:26
Done! Leuk initiatief!

Baske
07-06-2011, 10:49
Ik kan ook m'n naam niet invoeren.

Peter0711
07-06-2011, 10:50
Leuk plan.. Ik zal 'm vanmiddag metteen eve invullen.

Lionheart
07-06-2011, 11:07
Leuk plan!!

Asura
07-06-2011, 11:27
Ik kan ook m'n naam niet invoeren.

goed plan maar hij pakt mijn naam niet

http://www.surveymonkey.com/s/7WYPMYZ

Ik heb een nieuwe aangemaakt waar het hopelijk wel lukt.
Kan een mod deze link in mijn eerste post neerzetten als tweede optie?

thijss
07-06-2011, 11:32
tof idee! heb m even ingevuld!

Redwhitewarrior
07-06-2011, 11:41
Nice, goed initiatief

kickboxer1987
07-06-2011, 14:37
Leuk plan,

wanneer verwacht je de resultaten te verwerken en verdere stappen te zetten?

Soulbringer320
07-06-2011, 14:42
ingevuld

micha
07-06-2011, 14:50
done

Baske
07-06-2011, 14:56
Ingevuld :)

Milk
07-06-2011, 14:56
Goed plan!

lopez86
07-06-2011, 15:49
Done.

Soulbringer320
07-06-2011, 18:02
Ben benieuwd naar een eventuele tussentijdse resultaat.
Vind het een tof idee, maar om daar voor nou ver te gaan reizen.

Jeru
07-06-2011, 18:06
Vind het een tof idee, maar om daar voor nou ver te gaan reizen.

Ik denk dat dit punt nog het lastigste is. Vooral omdat de meeste van die gala's natuurlijk 's nachts zullen plaats vinden. Nachtbrakend in je eigen huis dit volgen gaat nog wel, maar om het halve land daarvoor af te reizen is misschien iets te veel van het goede...

Verder wel een mooi initiatief. Hopelijk gaat het iets opleveren.

stiffler
07-06-2011, 18:19
done...
top idee !

Kemal
07-06-2011, 18:49
http://www.surveymonkey.com/s/7WYPMYZ

Ik heb een nieuwe aangemaakt waar het hopelijk wel lukt.
Kan een mod deze link in mijn eerste post neerzetten als tweede optie?

done ;)

el bastardo
07-06-2011, 19:09
Is het niks om het de zondag na het event te doen? Dan heb je het event in HD kwaliteit, er komen gegarandeerd meer mensen dan zaterdag nacht en je zit niet met een stream die eventueel kan vastlopen... Just a thought...

Edit: Leuk idee!

lopez86
07-06-2011, 19:10
Ik denk dat dit punt nog het lastigste is. Vooral omdat de meeste van die gala's natuurlijk 's nachts zullen plaats vinden. Nachtbrakend in je eigen huis dit volgen gaat nog wel, maar om het halve land daarvoor af te reizen is misschien iets te veel van het goede...

Verder wel een mooi initiatief. Hopelijk gaat het iets opleveren.

TS: tref een regeling mbt tot slapen op de gehuurde accommodatie, sommige van ons moeten van ver komen.
En nodig dan een stel ringgirls uit als gezelschap, want ik ben bang in het donker.

Asura
07-06-2011, 19:11
Jeru & Soulbringer.

Ik hoop inderdaad dat er een redelijk aantal mensen bereid zijn om ieder geval 1 of 2 regio's verderop te reizen. Met een max rijtijd van 2 uur in de avond en 1,5 uur s'nachts. Ik rijd ook weleens met vrienden naar Antwerpen om uit te gaan, dus van Zeeland of Rotterdam naar Amsterdam rijden is zo slecht nog niet voor 1 SF of UFC card per jaar.

Inderdaad, het gaat om de nachtbrakers. Maar iedereen gaat wel eens laat uit of zit op zijn pc naar de UFC te kijken tot 5 of 6 uur in de ochtend. Om misschien 1 of 2 keer per jaar hieraan mee te doen valt dan op zich nog mee, en het is uiteraard een stuk gezelliger & interessanter dan alleen voor de pc zitten zoals ik weleens doe, of met een klein groepje vrienden die niet snappen wat een armbar is.

Het is dus mijn bedoeling om meerdere keren per jaar, op meerdere locaties in het land zo'n evenement te houden. Dus bijvoorbeeld dat MF leden in het Oosten ook 1x of 2x per jaar een event kunnen bijwonen. Ik heb nog wel een idee op dit gebied maar die houd ik even voor mijzelf totdat ik zeker weet dat ik een event in elkaar kan zetten^^

Ik kijk er iedergeval naar uit om met wat MF leden, echte MMA fans naar een UFC of SF ppv te kijken.

Kickboxer 1987

Zodra ik een redelijk aantal MF leden in ongeveer dezelfde regio heb, zal ik een SF of UFC card aanwijzen. Zodra die mogelijkheid bestaat, open ik een nieuw topic met de aankondiging van het event.Iemand gaf als antwoord A.S.A.P, en dat is inderdaad mijn intentie.UFC 131 & SF: Werdum vs Overeem zijn iets te snel. Dit omdat je meestal café garant moet staan voor een bepaald aantal consumptieverkoop, en als we er dan met 3 man staan heb ik een probleem. Ook moet je meestal iets langer van te voren reserveren.

Er is een piepklein kansje dat Werdum VS overeem lukt, maar waarschijnlijk word het Fedor VS Hendo. UFC 132 vind ik niet superinteressant, maar vind jij dit wel een mooi event, dan krijg je binnenkort nog de kans om hierover je mening te geven.

Belangrijk:!Wil je of kan je deze events niet zien, vul dan alsnog de enquête in want ik ben van plan dit ieder geval dit jaar en volgend jaar nog tot een succes te brengen!



Tussenstand: 21 leden: Ik zal hier hoe dan ook iets mee gaan doen, ik hoop nog wel op meer inschrijvingen. Voor suggesties, tips en commentaar, voor bijvoorbeeld een goede bar of café in jouw buurt, stuur me een pm of deel het met ons in deze thread.

Asura
07-06-2011, 19:13
TS: tref een regeling mbt tot slapen op de gehuurde accommodatie, sommige van ons moeten van ver komen.
En nodig dan een stel ringgirls uit als gezelschap, want ik ben bang in het donker.

lol, dit was ik inderdaad van plan. Het is ieder geval belangrijk dat er een grote groep MF-leden uit de regio's eromheen komen, en ik zal dan ook proberen voor leden die van veraf komen zo goedkoop mogelijk accommodatie te regelen.

D1987
07-06-2011, 19:25
ook ingevuld, maar zou een grote event met boksen ook niets zijn?

justsomeone
07-06-2011, 21:05
Het lukt me niet om die lijhst in te vullen.
maar ik ben present met mijn zwager, zeg maar waar en wanneer, en kan eventueel mensen ophalen in regio utrecht

Asura
07-06-2011, 21:09
Het lukt me niet om die lijhst in te vullen.
maar ik ben present met mijn zwager, zeg maar waar en wanneer, en kan eventueel mensen ophalen in regio utrecht

http://www.surveymonkey.com/s/7WYPMYZ (http://www.surveymonkey.com/s/7WYPMYZ)


https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFFqdFNiSnA4cmd5Mk1ib1FHMWxUc3c6M Q

Heb je ze allebei geprobeerd?

@ D1987;Deze trekken toch iets minder publiek denk ik, zelfs Wlad-Haye. Als het balletje eenmaal rolt zouden we wel vaker dit soort dingen kunnen doen.Pac-mayweather doen we zowiezo:P Dan heb je wel een PPV nodig want streams zijn echt niks bij Pac heb ik gemerkt.

SjorsWilms
07-06-2011, 21:28
Vervoer
Deze vraag is niet verplict en kan je overslaan! Als je alleen met Openbaar Vervoer reist kan het handig zijn om dit aan te geven.

Ik ben 2.18, draag een strakke fietsbroek en wat ga jij doen om mij te verslaan?

Lol

Soulbringer320
08-06-2011, 00:55
Ik was diegene die a.s.a.p zei, maar goed.
Feder vs Hendor is toch op dezelfde card als Overeem?

Asura
08-06-2011, 01:04
Weet ik:P en ik was er mee eens.
Overeem zit helaas op een andere card dan Fedor vs Henderson(30 Juli)
Overeem vs Werdum is op 18 Juni.

Asura
08-06-2011, 20:09
Aantal aanmeldingen: 25!

Meerdere mensen hebben ondertussen hulp aangeboden, jullie kunnen binnenkort een pm verwachten.Morgen ben ik vrij dus begin ik met het uitzoeken en contacteren van een goede bar of kroeg;)
De meeste cafés die zich aanbieden zijn voor 100+ gasten, dat zullen we niet halen, maar rond de 50 zou toch mooi zijn.


leuk initiatief

Ja man , maar ik zie nog geen Kemal in de lijst:P

micha
09-06-2011, 00:21
ik neem sowieso een paar mensenmee. Wie weet wat GG leden

justsomeone
09-06-2011, 00:49
als het moet om de tent te vullen kan ik ook wel een man of 5 extra regelen

Asura
09-06-2011, 03:24
Meerdere mensen hebben hulp om te organiseren aangeboden, die hebben ondertussen een PM ontvangen. Het goede nieuws is waar we het ook houden, al 9 mensen hebben aangeboden om te carpoolen, wat zowel handig is voor de studenten zoals ik en om de kosten laag te houden.Veel leden uit Noord Brabant, Limburg, en Gelderland hebben hierbij hun hulp aangeboden, ook ZH, Utrecht en NH zijn voorzien van enkele leden die dit hebben aangeboden. Dus uit welke regio je ook komt, laat afstand geen reden zijn om je niet aan te melden ;)

Bedankt voor alle aanmeldingen en enthousiasme jongens, keep it coming.

justsomeone
09-06-2011, 03:59
Meerdere mensen hebben hulp om te organiseren aangeboden, die hebben ondertussen een PM ontvangen. Het goede nieuws is waar we het ook houden, al 9 mensen hebben aangeboden om te carpoolen, wat zowel handig is voor de studenten zoals ik en om de kosten laag te houden.Veel leden uit Noord Brabant, Limburg, en Gelderland hebben hierbij hun hulp aangeboden, ook ZH, Utrecht en NH zijn voorzien van enkele leden die dit hebben aangeboden. Dus uit welke regio je ook komt, laat afstand geen reden zijn om je niet aan te melden ;)

Bedankt voor alle aanmeldingen en enthousiasme jongens, keep it coming.

Wat moet een student nog zo laat op:D

stuederen moet je :D

Asura
09-06-2011, 04:06
xD, ik studeer vooral hoe ik met zo min mogelijk moeite en aanwezigheid me diploma kan halen ^^
Ik ben er vrij goed in trouwens.Als er ook maar ergens een staking van het OV is in Nederland, ben ik vrij ^^

Gisteren moest ik "toevallig" via Amsterdam & Den Haag reizen, helaas was er staking.
Vandaag is er staking in Rotterdam, dus slaap ik ook rustig uit.Hopelijk is er vrijdag een staking in groningen ofzo,

Edit: ey kan je nog die link op surveymonkey in de eerste post invullen. Is toch iets makkelijker om alles bij te houden. Kemal weigert het ook in te vullen:/ Mixfight reporter Boem Boem helpt trouwens ook met de organisatie.

justsomeone
09-06-2011, 04:36
xD, ik studeer vooral hoe ik met zo min mogelijk moeite en aanwezigheid me diploma kan halen ^^
Ik ben er vrij goed in trouwens.Als er ook maar ergens een staking van het OV is in Nederland, ben ik vrij ^^

Gisteren moest ik "toevallig" via Amsterdam & Den Haag reizen, helaas was er staking.
Vandaag is er staking in Rotterdam, dus slaap ik ook rustig uit.Hopelijk is er vrijdag een staking in groningen ofzo,

Edit: ey kan je nog die link op surveymonkey in de eerste post invullen. Is toch iets makkelijker om alles bij te houden. Kemal weigert het ook in te vullen:/ Mixfight reporter Boem Boem helpt trouwens ook met de organisatie.

haha ok ok, ja als t zo kan is t mooi toch:D
maaroged ik zal die link morgen even invullen als ik weer wakker word:d
ga nu maar me bedje in, vogeltjes vluiten alweer en t is licht

Kemal
09-06-2011, 08:18
Aantal aanmeldingen: 25!

Meerdere mensen hebben ondertussen hulp aangeboden, jullie kunnen binnenkort een pm verwachten.Morgen ben ik vrij dus begin ik met het uitzoeken en contacteren van een goede bar of kroeg;)
De meeste cafés die zich aanbieden zijn voor 100+ gasten, dat zullen we niet halen, maar rond de 50 zou toch mooi zijn.

Ja man , maar ik zie nog geen Kemal in de lijst:P

Ik sta drbij ;)

Asura
09-06-2011, 20:47
Thanks man ^

30 leden hebben zich ondertussen aangemeld! (inclusief 3 mods ^^)
'et word sowieso een relaxed avondje.

:beerchug:

Heb je nog niet aangemeld, je vind de links in de eerste post.

Asura
11-06-2011, 15:10
Bump

Baske
11-06-2011, 18:18
ik neem sowieso een paar mensenmee. Wie weet wat GG leden
Dus transport vanuit Breda is er? Top ;)

micha
11-06-2011, 22:06
Dus transport vanuit Breda is er? Top ;)

laat maar weten als je wilt meerijden! Als ik ga kun je mee. plek zat;)

Justinian
11-06-2011, 22:37
Ingevuld, mooi initiatief!

Robbi
12-06-2011, 01:29
Ey,

Dit is de reden dat ik me heb geregistreerd bij mixfight.nl
Zo'n avond wil ik al een tijd regelen, ik heb de locatie en de verzorging maar niet genoeg mensen kunnen regelen.

dus mochten jullie nog een locatie nodig hebben je weet me te vinden (is wel in Beverwijk BTW)

De locatie die ik kan verzorgen heeft ook slaap plekken.

Asura
12-06-2011, 02:44
Klinkt goed, we overwegen wel nog meerdere plekken maar slaapplaatsen is altijd een plus.
Check je inbox.

Asura
18-06-2011, 13:55
ttt

Asura
22-06-2011, 22:51
Ik heb het nogal druk met tentamens, excuses dat ik nog geen locatie heb, over 1,5 week heb ik voldoende tijd om snel een locatie te regelen. Zodra ik er 1 heb die aan de eisen voldoet meld ik het.