PDA

View Full Version : Hulp nodig bij master scriptie



Neivra
09-06-2011, 15:55
Beste forum leden,

Mijn vraag aan jullie is zouden jullie even de tijd willen nemen ( ongeveer 5 minuten) om een vragenlijst in te vullen voor mijn broer die bezig is met zijn master Marketing. Het gaat om ongeveer 40 vragen, die gaan over deelnamen van consumenten aan het ontwikkelen van producten. In dit geval toegespitst om mode. De intro tekst kan geskipped worden en vervolgens kunnen de plaatjes bekeken worden op de intro pagina.
Dit kan ook nuttig zijn voor de bezoekers van mixfight, het kan namelijk zijn dat dit onderzoek aantoont dat organisaties zoals It's Showtime er baat bij hebben om consumenten te laten deel nemen aan product innovatie.

De site: is.gd/vragen (http://is.gd/vragen)

Alvast Bedankt,

Neivra

Kemal
09-06-2011, 16:29
Done!

Bedankt voor uw bijdrage aan de wetenschap!

wrestler_nl
09-06-2011, 17:41
DONE!!!!
Bedankt voor uw bijdrage aan de wetenschap!

Asura
09-06-2011, 18:10
Done. Als je de eerste pagina opent denk je dat het een uur gaat duren.

Neivra
09-06-2011, 19:19
Jep maar de zijn maar weinig mensen die er langer dan 5 minuten over doen, daarnaast is het ook zo dat als je wil de intro tekst kan skippen en vervolgens alleen de plaatjes bekijkt op de intro pagina:lol:.

Dat was ik er nog vergeten bij te zetten in mijn post alleen dat kan ik nu niet meer aanpassen:blush:. Net zoals het feit dat dit ook nuttig kan zijn voor de bezoekers van mixfight, het kan namelijk zijn dat dit onderzoek aantoont dat organisaties zoals It's Showtime er baat bij hebben om consumenten te laten deel nemen aan product innovatie.

Wellicht dat een mod dit er bij kan zetten??:whistling:

Kemal
09-06-2011, 19:37
Jep maar de zijn maar weinig mensen die er langer dan 5 minuten over doen, daarnaast is het ook zo dat als je wil de intro tekst kan skippen en vervolgens alleen de plaatjes bekijkt op de intro pagina:lol:.

Dat was ik er nog vergeten bij te zetten in mijn post alleen dat kan ik nu niet meer aanpassen:blush:. Net zoals het feit dat dit ook nuttig kan zijn voor de bezoekers van mixfight, het kan namelijk zijn dat dit onderzoek aantoont dat organisaties zoals It's Showtime er baat bij hebben om consumenten te laten deel nemen aan product innovatie.

Wellicht dat een mod dit er bij kan zetten??:whistling:

done ;)

Neivra
09-06-2011, 20:10
Thanks Kemal!

Kemal
17-06-2011, 20:01
Op verzoek van Neivra zet ik er een slotje op omdat de vragenlijst door genoeg deelnemers is ingevuld.