PDA

View Full Version : Exclusive: Mixfightmembers Q&A met Alistair Overeem!



Slome
10-06-2011, 21:37
Exclusief: Mixfightmembers Q&A met Alistair Overeem!

Alistair vertrekt zondag naar Amerika voor misschien wel de grootste uitdaging van zijn mma carriere! We weten allemaal dat Alistair het volgend weekend opneemt tegen Fabrico Werdum.


http://blog.fitted.nl/wp-content/uploads/alistar-overeem-21.png


Wat we niet weten is hoe Overeem zich heeft voorbereid, hoe hij naar dit gevecht toe leeft en wat zijn gameplan is. Mixfight.nl biedt ons Mixfightmembers de mogelijkheid om vragen te stellen aan K-1, Strikeforce en Dream HW Kampioen Alistair Overeem!


- Er zal een selectie worden gemaakt uit de gestelde vragen; dus zorg dat je een originele vraag stelt -

Shikoku
10-06-2011, 21:48
- Denk je dat de Strikeforce overname van Zuffa invloed zal hebben op je K1 carriere en je Dream titel?

wrestler_nl
10-06-2011, 21:49
Je ziet er flink slanker uit dan je laatste gevecht. Waarom heb je besloten om op een lichtere gewicht te gaan vechten?

Tykill
10-06-2011, 21:52
Awsome!

Beste Alistair,

Wat inspireert jou voor zo'n gevecht? Haal je ergens extra motivatie uit? Bijvoorbeeld muziek?

Alvast succes!

mikeymcd
10-06-2011, 21:58
Uiteindelijk zal je voor de UFC titel strijden, nadat je dit toernooi hebt gewonnen. Denk je dat dat niveau nog een stapje hoger is dan het strikeforce niveau en zo ja op welk gebieid dan vooral?

Kemal
10-06-2011, 22:22
Erg vet dat dit mogelijk gemaakt wordt! :thup:

Hoe denk je zelf dat Werdum zich heeft voorbereid op de partij tegen jou, waar moet hij het meeste voor uitkijken?

marcelt
10-06-2011, 22:23
Je hebt je een hele tijd op je K-1 carrierre geconcentreerd en nu moet je tegen een vechter die een vd beste is ter wereld op bjj-gebied. Hoe wil je zorgen dat Fabricio je niet pakt op de grond?

Hoe ga je zorgen tegen het worstelgeweld opgewassen te zijn als je straks tegen de UFC- zwaargewichten moet?

co0per
10-06-2011, 22:25
- Bas Rutten zei dat je zijn o2 trainer gebruikt. Heb je daar veel aan gehad?

- Wanneer komt de volgende Reem episode?

R.H.
10-06-2011, 23:02
Als de kans zich voordoet om het gevecht naar de grond te brengen, zal je deze dan aan pakken of ga je het gevecht zoveel mogelijk staande proberen te houden?

justsomeone
10-06-2011, 23:12
Alistair, ben je bereid om in Nederland een partij tegen badr te vechten.
In het buitenland zou de gage natuurlijk vele malen hoger zijn dan hier in Nederland, maar ben je bereid om met minder genoegen te nemen, en het Nederlandse publiek de match te geven die we allemaal willen zien

Shikoku
11-06-2011, 03:47
Misschien is het handig om een sticky van het topic te maken, zodat het niet direct in de vergetelheid raakt op de latere pagina´s? (Toen ik dit poste was het namelijk al op pagina 2)

Kemal
11-06-2011, 07:13
Misschien is het handig om een sticky van het topic te maken, zodat het niet direct in de vergetelheid raakt op de latere pagina´s? (Toen ik dit poste was het namelijk al op pagina 2)

Wel een goed idee, maar het nadeel van sticky is dat er door veel mensen overheen gelezen word, dit was bijvoorbeeld veelal de reactie bij het topic van de Fedor seminar. ;) We zullen em nog vaak TTT geven :)

Leventdepevent
11-06-2011, 10:14
alweer, dat hebben we toch al eens eerder gehad?

GB Productions
11-06-2011, 11:35
Alistair, in de staredown tegen Spong at je zowat je bitje op. Dat zag er zo gefocust uit, dat ik mij afvraag hoe jij 'in zo'n focus komt'?
Met andere woorden, hoe bereid je je mentaal voor op een gevecht ? Praat jij tegen jezelf ? Wat wordt er allemaal tegen je gezegd in de laatste
momenten voor je oploopt ?

Succes met je wedstrijd en als je dit erna leest, gefeliciteerd met je overwinning !

OES

GB

carlo1
11-06-2011, 11:42
in september 2010 zat ik bij je in het vliegtuig toen je in thailand ging trainen voor de laatste 16, ik zag toen dat je als gevolg van je postuur niet overdwars in het gangetje bij de wc's kon staan, zijn er meer beperkingen die je ervaart als gevolg van je postuur?

Worf
11-06-2011, 11:48
Dat je een enorm sterke vechter bent lijkt me voor niemand een geheim meer. Maar hoe zit het met je spieruithoudingsvermogen, je cardio? Hoe heb je de enorme kracht zo goed mogelijk proberen te combineren met een goede cardio? En bovenop dit, hoe staat het, denk je zelf, met je cardio?

Veel succes Allistar!

Fyodor
11-06-2011, 13:12
De meeste vragen die ik kan bedenken zijn of al gesteld, of heeft hij al in interviews beantwoord. Desondanks wel een leuk initiatief!

Toch heb ik één vraag:
Waar ik wel benieuwd naar ben, heb je al plannen gemaakt voor wat je na je imposante vechtcarrière wil doen? Een eigen sportschool bijvoorbeeld of ben je daar nu nog niet mee bezig?

Naj85
11-06-2011, 13:25
hoe lang denk je nog te kunnen doorgaan in deze sport? wanneer wil je ongeveer stoppen

ga je nog meedoen aan het K1?

zien we nog Alistair vs Fedor?

wie is jouw grootste held, voorbeeld, inspiratie uit de vechtsport? (ben ik echt benieuwd naar)

Asura
11-06-2011, 15:48
Hoe is Golden Glory de afgelopen jaren gegroeid, rekening houdend met de dominantie van BJJ en worstelen in MMA, en andere trends? En hoe heeft dit jouw verzekerd dat je bij GG op de juiste plek bent, aangezien je tot nu toe niet naar andere teams zoals Greg Jackson geweest ben om je training aan te vullen.

blackadder
11-06-2011, 15:56
Je zei dat je je dit jaar alleen op de SF HW GP wou concentreren. Nu het vervolg en einde van dit weer is uitgesteld tot volgend jaar ga je in de tussentijd ook nog een andere partij doen? DREAM, GLORY, K1 etc?

weks
11-06-2011, 16:18
hoe gaat het met je dochter, kan ze al een goeie armklem zetten en zou je nog meer kinderen willen krijgen?

Zolja
11-06-2011, 16:41
Je hebt nu 3 heavyweight titles, natuurlijk betekenen ze allemaal veel voor je. Maar is er een die net iets meer voor je betekend en waarom?

Guile
11-06-2011, 18:05
Heb je er moeite mee om vragen te beantwoorden voor een forum, waarvan het merendeel zo'n 3 jaar geleden dacht (misschien nu nog wel) dat jij zou verliezen van Gilbert Yvel? Met MMA welteverstaan.

rollermanskunk
12-06-2011, 00:53
Wat vind je ervan dat er nog zoveel vechters (heb je zelf trouwens al je gage van 4 ton ontvangen?) en organisaties nog geld krijgen van de K1-organsiatie FEG terwijl diezelfde FEG doodleuk weer toernooien organiseert in Japan (waaronder K1 Max en Dream) ?

Overweeg je juridische stappen ala Sefo en It's Showtime?

redjuh
12-06-2011, 01:17
hoeveel partijen zou jij het liefst per jaar willen knokken, en tegen wat voor soort tegenstander wil je volgend jaar het liefst je ufc debuut maken?

Robbi
12-06-2011, 02:06
Geachte heer Overeem,

Wat vind u van de partij GSP vs Diaz? en wie is uw favoriet in deze?

U vecht voor uit (kickboxend) maar wat vind u van de karate stijl a la Machida en een beetje zoals GSP (zwarte band kyokushinkai)?

Kemal
12-06-2011, 22:56
TTT

Asura
13-06-2011, 00:40
Zagen we de beste Einemo of presteerde hij niet zoals in de gym?

carlo1
13-06-2011, 15:09
als k1 geen wedstrijden meer organiseert, ben je dan bereid om een keer voor it's showtime te vechten?

Naj85
14-06-2011, 09:11
Geen interview kan zonder een vraag over dit onderwerp:

Wat vind je lekkerder, runderbiefstuk of paardenbiefstuk :p

punch
14-06-2011, 13:31
Beste Alistair,

Zijn de amerikanen analytisch met partijen en strategisch/tactisch verder dan de nederlanders in mma?

DAWK1D
14-06-2011, 16:07
Beste Alistair,

Je hebt een tijd geleden gezegd dat je geïnteresseerd was in het draaien van een bokswedstrijd, hoe zit het met die ambitie? :P
En volg je het boksen ook? Zo ja, wat denk je dat David Haye vs Wladimir Klitschko gaat worden..

Greetings, en veel succes verder!

Wheelie
14-06-2011, 18:50
Topic word gesloten, ik zal het interview vanavond nog plaatsen.
Alistair, bedankt dat je ondanks je drukke schema tijd hebt genomen om deze vragen te beantwoorden.