PDA

View Full Version : UFC 131 Results: Dos Santos vs. Carwin **Spoiler**



Kemal
12-06-2011, 10:07
Pay-Per-View Bouts

Junior Dos Santos def. Shane Carwin via unanimous decision
Kenny Florian def. Diego Nunes via unanimous decision
Mark Munoz def. Demian Maia via unanimous decision
Dave Herman def. Jon Olav Einemo via second-round TKO
Donald Cerrone def. Vagner Rocha via unanimous decision

Spike TV Preliminary Bouts
Sam Stout def. Yves Edwards via first-round KO
Chris Weidman def. Jesse Bongfeldt via submission (guillotine)

Preliminary Bouts

Krzystof Soszynksi def. Mike Massenzio via unanimous decision
Nick Ring def. James Head via submission (rear-naked choke)
Dustin Poirier def. Jason Young via unanimous decision
Joey Beltran def. Aaron Rosa via TKO (punches)
Darren Elkins def. Michihiro Omigawa via unanimous decision

Tony
12-06-2011, 11:14
Thanks kemal. Mooi dat JDS gewonnen heeft. Jammer van einemo.

R.H.
12-06-2011, 11:27
was wel een mooie partij van einemo, Ook mooie takedowns van JDS, had ik niet verwacht van hem eigenlijk.

ieatsoul
12-06-2011, 11:46
Leuke gevechten, maar zijn er nog meer mensen die vinden dat de judges het slecht deden gister? Vooral de Omigawa/Elkins fight.

micha
12-06-2011, 11:52
echt jammer van Einemo

goro
12-06-2011, 11:58
echt jammer van Einemo

Wel jammer ja.

Justinian
12-06-2011, 12:08
echt jammer van Einemo
Toch deed hij het niet verkeerd als je bedenkt dat hij zo lang geen wedstrijden heeft gedraaid.

marcelt
12-06-2011, 12:13
Ik vond hem ook best goed vechten. hij ging er op het laatst aan, maar daarvoor draaide hij wel goed.

dietrik
12-06-2011, 12:16
echt jammer van Einemo

nivo overeem/kharitonov toch?

micha
12-06-2011, 12:22
nivo overeem/kharitonov toch?

wacht maar af die komt er wel

basblue
12-06-2011, 12:26
Toch deed hij het niet verkeerd als je bedenkt dat hij zo lang geen wedstrijden heeft gedraaid.

Zou eigenlijk niet uit mogen maken als je de octagon in gaat. Dan had hij eerst bij een andere organisatie zn rentree moeten maken. Als je dan verliest, even geen ufc. Als je wel wint, dan heb je iig weer even aan het leven in de ring geroken....

Het gevecht was goed en entertaining. Hij mag nog wel een keer denk ik.

Of weet iemand al meer?

basblue
12-06-2011, 12:26
Toch deed hij het niet verkeerd als je bedenkt dat hij zo lang geen wedstrijden heeft gedraaid.

Zou eigenlijk niet uit mogen maken als je de octagon in gaat. Dan had hij eerst bij een andere organisatie zn rentree moeten maken. Als je dan verliest, even geen ufc. Als je wel wint, dan heb je iig weer even aan het leven in de ring geroken....

Het gevecht was goed en entertaining. Hij mag nog wel een keer denk ik.

Of weet iemand al meer?

Fyodor
12-06-2011, 13:06
Als pleister op de wonden hebben Herman en Einemo wel de FOTN bonus gewonnen. Sam Stout KOTN en Weidman SOTN.

Vond het een behoorlijke UFC, met als enige teleurstelling de beslissing van Edkins vs Omigawa (robbery) en een saaie mainevent, waar iedereen vuurwerk verwachtte.

Beltran vs Rosa deed af en toe denken aan Frye vs Takiyama. Weinig technische dingen, maar ze gingen er flink voor.

lopez86
12-06-2011, 13:40
wacht maar af die komt er wel

Het zag er idd niet verkeerd uit, en hij heeft ook de afmetingen om een goeie HW te worden.
Maar ik hoop dat je op het gedeelte "hij is 1 van de beste hw's" en "dus hij gaat daar huishouden" terugkomt.
Herman is een broekie vergeleken met de rest van de HW's en de striking van beide kanten was spectaculair maar wel dramatisch zeg.
Het had ook Herman kunnen zijn die KO ging.
Maar Einemo heeft wel potentie.

Briant
12-06-2011, 14:04
Einemo moet zn hoofd niet zo laten hangen in de clinch, dat is vragen om knieen.

Briant
12-06-2011, 14:29
pffff inde partij van Damian Maia vs Mark Munoz was er 1 jury lid die ook de eerste ronde aan Mark Munoz gegeven heeft. Dat geloof j toch niet?

Soulbringer320
12-06-2011, 14:42
Wat een Baas die JDS

Petrosyan188
12-06-2011, 14:50
gisteren de beste HW aan de slag gezien op dit moment!! herman verslaat dus gewoon een top3 vechter.... florian is next voor aldo? en lekkere win voor Munoz!! wint gewoon van een titeluitdager niet zo lang geleden en staat 6-1 op MW en verloor alleen maar van okami(de volgende titeluitdager) op split... tijd voor Munoz dat die tegen een sonnen,bisping,stann etc. te komt te staan

Sadix
12-06-2011, 16:08
ik vond Einemo eerlijk gezegd wel tegen vallen.

Had er veel meer van verwacht.

wrestler_nl
12-06-2011, 16:35
Thanks Leuke partijen hoor
ik kijk nu al uit naar velasquez vs JDS wat een fucking vette partij gaat dat worden. Ook heeft JDS goeie takedowns en takedowndefence laten zien. Misschien is Kenny next voor Aldo, ik hoop het wel zal wel een leuke partij worden. Alleen jammer dat Maia heeft verloren van Munoz maar hij liet in de eerste ronde echt goed stand up zien, iets wat we van hem niet gewend zijn. Verder ook VET dat Krystof, Stout en Cerrone hebben gewonnen.

Rverm
12-06-2011, 16:51
ik vond Einemo eerlijk gezegd wel tegen vallen.

Had er veel meer van verwacht.

Ik ook...Geloof wel dat ie beresterk is op de grond, maar hij heeft staand vrijwel alleen iets wat lijkt op een rechtse directe. Wel leuke partij om te zien.

dietrik
12-06-2011, 16:57
ik vond Einemo eerlijk gezegd wel tegen vallen.

Had er veel meer van verwacht.

maar goed dat ie niet tegen carwin stond.

verder jammer van maia, had em wel een overwinning gegund.

Slome
12-06-2011, 17:15
http://cdn0.sbnation.com/fan_shot_images/199570/UFC_131_bloody_Octagon.jpg

(Pic) of the Octagon mat after UFC 131: "Dos Santos vs. Carwin" on June 11 in Vancouver, British Columbia, Canada.
The sweat stained canvas is filled with the blood of the event's competitors, including but not limited to Diego Nunes's head after getting cut by Kenny Florian's razor sharp elbows and Shane Carwin's face after its encounter with Junior dos Santos's fist.

Slome
12-06-2011, 17:15
http://www.youtube.com/watch?v=HDPLvQKIJ5k

Tykill
12-06-2011, 17:53
ik vond Einemo eerlijk gezegd wel tegen vallen.

Had er veel meer van verwacht.

x2

El Bambino
12-06-2011, 18:09
JDS is een beest!
Mocht ie winnen van Velasquez, zie ik niemand van hem winnen voorlopig, nee ook geen Jones, die vreet ie makkelijk op en ook geen Overeem!
JDS is eng!

deco'o
12-06-2011, 19:09
wat is die Peewee een sukkel. Waarom traint hij bjj als hij gelooft dat het niet werkt?

Shikoku
12-06-2011, 19:38
Ik ben het tot op zekere hoogte wel met Herman eens.

Als je BJJ defensief traint kun je als snel als worstelaar een hoge leven BJJ zwarte bant in de octagon verslaan. Voeg handschoenen, zweet, stoten en trappen toe en neem de gi weg en het wordt ineens een heel ander spelletje. De enige die op dit moment dat nog kan als pure BJJ gozer er voor zorgen dat niemand met je naar de grond wil is Roger Gracie. Einemo kan het niet, zelfs Damian Maia is een stand-up vechter aan het worden daardoor. MMA is veel completer geworden sinds de dagen dat je nog echt stijl vs stijl had. Daarom is het ook zo vreemd dat bij BJJ veel mensen nog denken dat dat een uitzondering is, terwijl dat duidelijk niet meer zo is.

justsomeone
12-06-2011, 19:40
voor iemand die met Alistair traint kreeg die erg veel knietjes, je zou zeggen dat hij daar wel op getraind moet zijn met alistair

deco'o
12-06-2011, 20:27
Ik ben het tot op zekere hoogte wel met Herman eens.

Als je BJJ defensief traint kun je als snel als worstelaar een hoge leven BJJ zwarte bant in de octagon verslaan. Voeg handschoenen, zweet, stoten en trappen toe en neem de gi weg en het wordt ineens een heel ander spelletje. De enige die op dit moment dat nog kan als pure BJJ gozer er voor zorgen dat niemand met je naar de grond wil is Roger Gracie. Einemo kan het niet, zelfs Damian Maia is een stand-up vechter aan het worden daardoor. MMA is veel completer geworden sinds de dagen dat je nog echt stijl vs stijl had. Daarom is het ook zo vreemd dat bij BJJ veel mensen nog denken dat dat een uitzondering is, terwijl dat duidelijk niet meer zo is.

Ik ben het met je eens, maar dat het niet werkt is toch een heel andere uitspraak. Hij heeft er ook geen uitleg bij gegeven, waardoor ik zelf denk dat het meer provocerend is bedoeld.

lopez86
12-06-2011, 21:16
De essentie van BJJ is in het MMA de afgelopen jaren heel anders geworden, maar om te zeggen dat het niet werkt is onzin.

marcelt
12-06-2011, 22:14
voor iemand die met Alistair traint kreeg die erg veel knietjes, je zou zeggen dat hij daar wel op getraind moet zijn met alistair
Dat dacht ik idd. ook.

marcelt
12-06-2011, 22:16
BJJ Rocha kwam er ook niet aan te pas. Hij kon Cerrone niet naar de grond krijgen. Zo wat moest die Rocha een low kicks slikken.

Briant
12-06-2011, 22:24
Als ze nou allemaal stoppen met BJJ trainen, dan wint BJJ weer makkelijk wedstrijden

Chane
12-06-2011, 23:21
Ik vond Einemo echt tegenvallen. Z'n standup zag er niet uit.
Tegen Carwin had ie geen schijn van kans gehad.
JDS is top! De partij tegen Cain wordt gruwelijk. Hoop dat JDS de titel pakt.
Verder vond ik t eigenlijk niet zo'n boeiende UFC.

The Company
12-06-2011, 23:29
Ik vond Einemo echt tegenvallen. Z'n standup zag er niet uit.
Tegen Carwin had ie geen schijn van kans gehad.
JDS is top! De partij tegen Cain wordt gruwelijk. Hoop dat JDS de titel pakt.
Verder vond ik t eigenlijk niet zo'n boeiende UFC.

Ik heb het vanacht live gezien en ik vond het juist een van de vetste UFCs sinds tijden.

Tykill
12-06-2011, 23:31
voor iemand die met Alistair traint kreeg die erg veel knietjes, je zou zeggen dat hij daar wel op getraind moet zijn met alistair

exact wat ik dacht

Tykill
12-06-2011, 23:32
Overeem zou JDS pakken, ik denk dat Overeem het moeilijker zou hebben met Cain, maar daar zie ik hem ook niet van verliezen!

justsomeone
12-06-2011, 23:52
Ik heb het vanacht live gezien en ik vond het juist een van de vetste UFCs sinds tijden.

Wij hebben ook live gekeken vannacht, en t merendeel vond de prelims beter dan de main card.
had van de main card meer verwacht

The Company
12-06-2011, 23:57
Wij hebben ook live gekeken vannacht, en t merendeel vond de prelims beter dan de main card.
had van de main card meer verwacht

Ja vond ik ook, maar overal was het vette kaart. Ik heb net JDS vs Carwin terug gekeken en JDS zit op het laatst nog in een choke. Hij word eigenlijk gered door de bel. Dat had helemaal wat geweest als Carwin had gewonnen op sub.

http://1.bp.blogspot.com/-9qlmKpW36vk/TfQ2xFPw5kI/AAAAAAAADV8/FoBK0F5An2U/s1600/99.gif

Briant
13-06-2011, 00:03
Ja vond ik ook, maar overal was het vette kaart. Ik heb net JDS vs Carwin terug gekeken en JDS zit op het laatst nog in een choke. Hij word eigenlijk gered door de bel. Dat had helemaal wat geweest als Carwin had gewonnen op sub.

http://1.bp.blogspot.com/-9qlmKpW36vk/TfQ2xFPw5kI/AAAAAAAADV8/FoBK0F5An2U/s1600/99.gif

In die gif hoor je niet de bel, maar JDS werd omgerold omdat hij ontspande nade bel. Van uit de positie die Carwin had is het onmogelijk een guillotine aan te zetten, en hij zou hem vanzelf hebben losgelaten, tenzij hij naar iets van guard kon werken.

Devilprince
13-06-2011, 00:07
Overeem zou JDS pakken, ik denk dat Overeem het moeilijker zou hebben met Cain, maar daar zie ik hem ook niet van verliezen!

Hoezo zou Overeem JDS pakken, alsitair mag wel K-1 kampioen zijn wat nu niet zo heel veel meer voorstelt, Jds heeft een betere boxing en kan ook een punch nemen waar zou overeem JDS het moeilijk mee kunnen maken dan?

justsomeone
13-06-2011, 00:22
Hoezo zou Overeem JDS pakken, alsitair mag wel K-1 kampioen zijn wat nu niet zo heel veel meer voorstelt, Jds heeft een betere boxing en kan ook een punch nemen waar zou overeem JDS het moeilijk mee kunnen maken dan?

Waarom zou zijn K1 titel nu niet meer veel voorstellen?

Devilprince
13-06-2011, 00:26
hij won van Tyrone Spong mooie overwinning, hij won van een geblesseerde Gokhan Saki en een 40 jarige Peter Aerts

Shikoku
13-06-2011, 00:26
Volgens mij kwam het gewoon door de druk op zijn nek want JDS begon al met draaien voor de bel aan. Dat is niet zo gek als heavyweight die al 15 minuten aan het boksen is en dan in side control in een guillotine komt te zitten van iemand met zulke armen die ook nog eens flink wat opgepompter zijn na drie ronden.

Zover het gaat als Overeem-JDS is Overeem denk ik meer compleet in zijn stand-up terwijl JDS veel meer een pure bokser is. JDS heeft een flinke chin terwijl die van Overeem soms toch wat twijfelachtig is. Het is ook maar de vraag of overeem echt drie rondes het vol kan houden want hij heeft niet echt het fysiek van een cardio machine met al die spieren. Ik denk dat Velasquez veel meer een gevaar vormt door zijn geworstel.

Petrosyan188
13-06-2011, 00:33
beste is gewoon de winnaar van de toernooi(dus de winnaar van werdum vs ali) tegen winnaar van JDS/cain ergens begin 2012 en melendez een keer tegen de winnaar van edgar/maynard... Gsp vs diaz komt al en op LHW en MW geloof ik niet dat de Strikeforce top een kans maken tegen de huidige toppers van de UFC!!

justsomeone
13-06-2011, 00:47
hij won van Tyrone Spong mooie overwinning, hij won van een geblesseerde Gokhan Saki en een 40 jarige Peter Aerts

Hij won van een 40 jarige Aerts die nog even Sem Schilt versloeg. Of stelt die Sem Schilt ook niet veel voor?
Aistair is de beste stricker van 2011

Tykill
13-06-2011, 00:54
hij won van Tyrone Spong mooie overwinning, hij won van een geblesseerde Gokhan Saki en een 40 jarige Peter Aerts

Staand sloopt Overeem iedereen in wel MMA. Op de grond is hij goed genoeg om om het gevecht staand door te laten gaan of af te maken op de grond.

lopez86
13-06-2011, 00:55
Staand sloopt Overeem iedereen in wel MMA. Op de grond is hij goed genoeg om het gevecht staand door te laten gaan of af te maken op de grond.

De vraag is of hij worstelend ook goed genoeg is.
Als Junior net zo explosief inschiet op Overeem weet ik het nog zonet niet, zelfde verhaal voor Cain.
Vergeet niet dat Ali nog nooit tegen een echte worstelaar geknokt heeft.


Hij won van een 40 jarige Aerts die nog even Sem Schilt versloeg. Of stelt die Sem Schilt ook niet veel voor?
Aistair is de beste stricker van 2011

Negeren, die gast is een Badr groupie.

Petrosyan188
13-06-2011, 00:55
hij won van een uitgeputte en gehavende aerts... ik bedoel daar had zelfs bob sapp nog van gewonnen... geblesseerde saki en had lang moeite met spong waarvan ik nog steeds vind dat die nog niet ideaal op z'n gewicht zat... ik vond prestatie wel meevallen... ik had wel willen zien als alistair bv. in de halve finale tegen een redelijke frisse ghita of hesdy had moeten staan of bv. als saki nou tegen aerts moest en alistair tegen semmy... dan had aerts gewoon nog wereldkampioen geworden maar nu doe ik eigenlijk iets waar ik een hekel aan heb... namelijk als als als. kortom wat ik ermee wil zeggen dat ondanks dat die K1 won dat het weinig zegt... want als JDS morgen k-1 gaat beginnen is die binnen no-time ook een van de absolute top... net als bv. anderson silva,melendez,diaz,daley etc.

lopez86
13-06-2011, 00:58
hij won van een uitgeputte en gehavende aerts... ik bedoel daar had zelfs bob sapp nog van gewonnen... geblesseerde saki en had lang moeite met spong waarvan ik nog steeds vind dat die nog niet ideaal op z'n gewicht zat... ik vond prestatie wel meevallen... ik had wel willen zien als alistair bv. in de halve finale tegen een redelijke frisse ghita of hesdy had moeten staan of bv. als saki nou tegen aerts moest en alistair tegen semmy... dan had aerts gewoon nog wereldkampioen geworden maar nu doe ik eigenlijk iets waar ik een hekel aan heb... namelijk als als als. kortom wat ik ermee wil zeggen dat ondanks dat die K1 won dat het weinig zegt... want als JDS morgen k-1 gaat beginnen is die binnen no-time ook een van de absolute top... net als bv. anderson silva,melendez,diaz,daley etc.

Slaat nergens op dit.
Als als als.
Als m'n vader z'n pik 3cm lager had geprikt was ik nooit geboren.
Het is en blijft een toernooivorm waarin altijd alles kan gebeuren.
Als wat jij zegt klopt met je als dan kunnen we bijna elke K-1 en K-1 MAX kampioen wel in twijfel trekken.

Devilprince
13-06-2011, 00:59
Als Junior net zo explosief inschiet op Overeem weet ik het nog zonet niet, zelfde verhaal voor Cain.
Vergeet niet dat Ali nog nooit tegen een echte worstelaar geknokt heeft.



Negeren, die gast is een Badr groupie.

omdat ik een opmerking over Alistair heb, ben ik een badr hari fan, volgens ben jij dan een Alistair groupie. Zoals ik zei JDS heeft betere boxing en kan een punch nemen, overeem heeft betere kicks, maar dat is het ook. En niet zeggen dat Alistair veel sterker dan Carwin is. Carwin is een beest en kon JDS niet op de grond houden. JUNIOR DOS SANTOS all fucking day!!!!!!

justsomeone
13-06-2011, 01:01
Als dit, als dat, als me tante een lul had gehad dan was ze technisch gezien me oom geweest.
Alistair is K1 kampioen, en zal staand vrijwel iedereen domineren in MMA

justsomeone
13-06-2011, 01:02
Slaat nergens op dit.
Als als als.
Als m'n vader z'n pik 3cm lager had geprikt was ik nooit geboren.
Het is en blijft een toernooivorm waarin altijd alles kan gebeuren.
Als wat jij zegt klopt met je als dan kunnen we bijna elke K-1 en K-1 MAX kampioen wel in twijfel trekken.


hahaha LOL

lopez86
13-06-2011, 01:03
omdat ik een opmerking over Alistair heb, ben ik een badr hari fan, volgens ben jij dan een Alistair groupie. Zoals ik zei JDS heeft betere boxing en kan een punch nemen, overeem heeft betere kicks, maar dat is het ook. En niet zeggen dat Alistair veel sterker dan Carwin is. Carwin is een beest en kon JDS niet op de grond houden. JUNIOR DOS SANTOS all fucking day!!!!!!

Nee hoor.
Ik zeg dit omdat je af gaat doen op een K-1 titel (wat per definitie belachelijk is omdat het een toernooivorm is) en je postverleden nogal discutabel is wat Overeem en Badr betreft.
Je zei in voorgaande post helemaal niks over hetgeen wat je nu snel post.

Petrosyan188
13-06-2011, 01:05
ok... het was een legendarische wereldprestatie om van een voormalige wereldtopper in het lichtgewicht te winnen die moest wennen aan HW en een zwaar geblesseerde en gehavende aerts en saki te winnen... mijn fout alistair is de beste ondertussen vond ik de prestatie van JDS gisteren indrukwekkender om carwin te verslaan terwijl overeem de laatste jaren alleen maar een zwaar overschatte rogers heeft verslagen.... of jullie moeten nu zeggen dat rogers van het niveau is van carwin want dan kap ik gelijk met deze discussie

Devilprince
13-06-2011, 01:08
Als dit, als dat, als me tante een lul had gehad dan was ze technisch gezien me oom geweest.
Alistair is K1 kampioen, en zal staand vrijwel iedereen domineren in MMA

goed gezegd vrijwel iedereen, niet iedereen wat is dat voor bekrompen gedachte omdat je K-1 kampioen bent ben je staand beter dan elke MMA vechter; wat gebeurde er dan met Cro Cop, Hoost die verloor van bobb sapp een mma vechter en wat voor een op K-1 regels, manhoeff die verliest van kennedy, zoals ik al zei ,Alistair zie ik niet winnen van JDS of Cain

lopez86
13-06-2011, 01:09
ok... het was een legendarische wereldprestatie om van een voormalige wereldtopper in het lichtgewicht te winnen die moest wennen aan HW en een zwaar geblesseerde en gehavende aerts en saki te winnen... mijn fout alistair is de beste ondertussen vond ik de prestatie van JDS gisteren indrukwekkender om carwin te verslaan terwijl overeem de laatste jaren alleen maar een zwaar overschatte rogers heeft verslagen.... of jullie moeten nu zeggen dat rogers van het niveau is van carwin want dan kap ik gelijk met deze discussie

Niemand heeft het erover dat de prestatie van JDS niet indrukwekkend is, ontkent ook niemand.
Men heeft het over jou mooie non-redenatie over K-1 titels die nergens op slaan.
Kap uberhaupt maar gelijk met de discussie.

justsomeone
13-06-2011, 01:53
Negeren, die gast is een Badr groupie.

http://1.bp.blogspot.com/_JR7-GhHng1c/SxDUn_NXVEI/AAAAAAAAA6s/CEN3U1-qVN4/hilarious-dog-licking-balls.jpg

The Company
13-06-2011, 02:47
Overeem kan op veel verschillende manieren winnen. Sub vanaf zijn rug, bijvoorbeeld een guilotine. Je in de Carwin fight dat subdefence niet waterdicht is van JDS. JDS heeft misschien iets betere boxing maar Overeem heeft betere kicks en vooral zijn knieen zijn dodelijk. Overeem zijn striking arsenaal is veel groter. Ook is hij veel sterker dan JDS hij zou hem naar de grond kunnen gooien net als tegen Rogers en Buentello. Hij is ook beter in de clinch. Het enige twijfelachtige aan Overeem is zijn kin.

Shikoku
13-06-2011, 02:56
Overeem is dan wel sterk. En ik geef hem zeker een kans tegen JDS door zijn uitgebreidere striking achtergrond, maar ik denk niet dat hij hem gewoon kan ragdollen zoals Rogers. JDS is een flinke sterke jongen en geen 120 kilo aan vet zoals Rogers en Buentello. Heeft een veel betere balans en takedown defense. Ik denk niet dat Overeem gewoon maar even JDS omver kan gooien als hij dat wil. Ook weet ik zijn voordeel op het gebied van submissions niet zo zeker. JDS traint met goeie blackbelts in brazilie die op heel hoog niveau in de competitie zitten en dat houdt je scherp. Overeem is meer van het pure spierenwerk zoals zijn arm in guillotine chokes.

Petrosyan188
13-06-2011, 03:04
Overeem is dan wel sterk. En ik geef hem zeker een kans tegen JDS door zijn uitgebreidere striking achtergrond, maar ik denk niet dat hij hem gewoon kan ragdollen zoals Rogers. JDS is een flinke sterke jongen en geen 120 kilo aan vet zoals Rogers en Buentello. Heeft een veel betere balans en takedown defense. Ik denk niet dat Overeem gewoon maar even JDS omver kan gooien als hij dat wil. Ook weet ik zijn voordeel op het gebied van submissions niet zo zeker. JDS traint met goeie blackbelts in brazilie die op heel hoog niveau in de competitie zitten en dat houdt je scherp. Overeem is meer van het pure spierenwerk zoals zijn arm in guillotine chokes.

x2!! hij heeft het nog niet laten zien in de UFC maar beschikt wel degelijk over sterke BJJ.. hij traint tenslotte elke dag met de Nog's brothers,machida,spider silva en nunes!!

justsomeone
13-06-2011, 03:19
Respect voor Sam Stout, slaat zijn tegenstander KO, ziet al dat ie helemaal out is, en doet verder niks.
Hoeveel vechters waren er nog opgedoken om er nog ff een paar uit te delen

amilster
13-06-2011, 08:24
x2 vind ik ook een pretigge eigenschap aan vechters

Shikoku
13-06-2011, 08:51
Respect voor Sam Stout, slaat zijn tegenstander KO, ziet al dat ie helemaal out is, en doet verder niks.
Hoeveel vechters waren er nog opgedoken om er nog ff een paar uit te delen

Sommigen hebben er zelfs een carriere van gemaakt.


http://www.youtube.com/watch?v=ZJhfLEOHs4w

Dan is er op uit om iedereen net zoŽn neusje te geven als hij zelf heeft waarschijnlijk :lol:

dirk5
13-06-2011, 09:57
Goeie judges weer man...

Plak een wwe stekker op deze poppenkast, dan kan ik tenminste stoppen met kijken.

Wat een aanfluiting...

El Bambino
13-06-2011, 11:07
Staand sloopt Overeem iedereen in wel MMA. Op de grond is hij goed genoeg om om het gevecht staand door te laten gaan of af te maken op de grond.

HAHAHAHA
tjonge tjonge...Zet dat Oranje bril af joh...
Overeem heeft nog niks, nada, niente laten zien tegen de echte toppers!!
Veel bla bla bla al 3 jaar lang!

marcelt
13-06-2011, 11:14
HAHAHAHA
tjonge tjonge...Zet dat Oranje bril af joh...
Overeem heeft nog niks, nada, niente laten zien tegen de echte toppers!!
Veel bla bla bla al 3 jaar lang!
Ja het wordt echt tijd dat Alistair tegen de echte top komt te staan. We gaan het zien. Staande is hij supersterk. Op de grond? Tja vroeger kon hij zeker wel e.e.a. , maar hoe zich dat verhoudt tot de capaciteiten van sterke worstelaars of supergrapplers als Werdum? Nog 6 dagen!

Damian_Gray
13-06-2011, 12:24
was weer een fantastisch ufc zeg, meer dan de helft gevechten op unanimous decision geeindigd..

goro
13-06-2011, 12:45
was weer een fantastisch ufc zeg, meer dan de helft gevechten op unanimous decision geeindigd..

was weer een fantastisch ufc zeg, meer dan de helft gevechten op KO geeindigd..

GerbenV
13-06-2011, 14:40
Wat een onzin dat Alistairs' K1 titel niets zou voorstellen zeg, dat hij bij de standup top hoort heeft hij ondertussen wel bewezen...

Als hij het gevecht staand weet te houden sloopt ie 8 uit de 10 keer elke willekeurige ufc hw topper.

Heb veel meer vertrouwen in zijn kin sinds ie op een zwaarder gewicht vecht, z'n nek is twee keer gespierder dan op lhw in pride waardoor ie gewoon meer kan hebben.

Wat betreft grappling: zaterdag weten we meer!

Collina
13-06-2011, 14:44
goed gezegd vrijwel iedereen, niet iedereen wat is dat voor bekrompen gedachte omdat je K-1 kampioen bent ben je staand beter dan elke MMA vechter; wat gebeurde er dan met Cro Cop, Hoost die verloor van bobb sapp een mma vechter en wat voor een op K-1 regels, manhoeff die verliest van kennedy, zoals ik al zei ,Alistair zie ik niet winnen van JDS of Cain

Ik ben heel sterk van mening dat Alistair letterlijk alles in huis heeft om van iedereen te kunnen winnen.
Buiten dat hij reusachtig groot en oer sterk is, is hij voor een HW ontzettend snel en een intelligente vechter met altijd een goede gameplan. Alistair heeft altijd goed gepresteerd, maar je kan hem totaal niet meer vergelijken toen hij -93 vocht.
Als je alle gevechten bekijk naar Cro Cop... en zijn training eens bijwoont, vorm je wellicht een andere mening. Daarnaast komt kijken dat hij in zijn hele loopbaan nog geen 5 x heeft afgeklopt op een submission.

Maar goed, een K.O. kan altijd op de loer liggen en zal hij vast wel's verliezen, maar ik blijf van mening dat hij alle skills heeft om letterlijk van iedereen te winnen.

Collina

The Company
13-06-2011, 14:50
HAHAHAHA
tjonge tjonge...Zet dat Oranje bril af joh...
Overeem heeft nog niks, nada, niente laten zien tegen de echte toppers!!
Veel bla bla bla al 3 jaar lang!

Zaterdag kan hij het laten zien tegen een top 3 vechter.

Tykill
13-06-2011, 14:56
HAHAHAHA
tjonge tjonge...Zet dat Oranje bril af joh...
Overeem heeft nog niks, nada, niente laten zien tegen de echte toppers!!
Veel bla bla bla al 3 jaar lang!

Wacht maar, Overeem sloops Werdum en dat is het begin

El Bambino
13-06-2011, 15:05
Zaterdag kan hij het laten zien tegen een top 3 vechter.
JDS was binnen 1 ronde klar met hem.
Zoveel stelt ie niet voor die Werdum, tegen Fedor had ie geluk en fedor is de Fedor niet meer van vroeger!

Overeem moet zich meten tegen een JDS, Velazques, Silva !!

Asura
13-06-2011, 15:07
Werdum was echt niet op zijn best tegen JDS. Ook werd JDS als een makkie gezien om Werdum bezig te houden voordat hij zijn titelshot kreeg, Werdum's titleshot werd telkens uitgesteld en verloor motivatie.

The Company
13-06-2011, 15:19
JDS was binnen 1 ronde klar met hem.
Zoveel stelt ie niet voor die Werdum, tegen Fedor had ie geluk en fedor is de Fedor niet meer van vroeger!

Overeem moet zich meten tegen een JDS, Velazques, Silva !!

Hij heeft ook gewonnen van Bigfoot Silva en hij onderschatte JDS zwaar. Hij wist niet wat hij van hem kon verwachten en bleef dan ook te lang staan met JDS.

El Bambino
13-06-2011, 16:44
Hij heeft ook gewonnen van Bigfoot Silva en hij onderschatte JDS zwaar. Hij wist niet wat hij van hem kon verwachten en bleef dan ook te lang staan met JDS.

Das waar.
Werdum hezft zich in der loop der jaren verbeterd!

marcelt
13-06-2011, 17:23
JDS was binnen 1 ronde klar met hem.
Zoveel stelt ie niet voor die Werdum, tegen Fedor had ie geluk en fedor is de Fedor niet meer van vroeger!

Overeem moet zich meten tegen een JDS, Velazques, Silva !!

Ik denk dat Werdum wel degelijk wereldklasse jiu jitsu heeft en ook worstelend en staand staat hij zijn mannetje. Maar ik denk dat Alistair wel wint. Silva komt hij wellicht vanzelf tegen. Als hij ook het toernooi wint komen JDS, Velasquez, Carwin en Brock ook wel. Zou erg tof zijn!

Shikoku
14-06-2011, 03:30
HAHAHAHA
tjonge tjonge...Zet dat Oranje bril af joh...
Overeem heeft nog niks, nada, niente laten zien tegen de echte toppers!!
Veel bla bla bla al 3 jaar lang!
http://29.media.tumblr.com/tumblr_lf5u1qfenZ1qcgr7io1_500.png