PDA

View Full Version : Brendan Schaub talks Big Nog, Shane Carwin, Frank Mir



Slome
13-06-2011, 20:52
Brendan Schaub talks Big Nog, Shane Carwin, Frank Mir


http://www.youtube.com/watch?v=yoxWdavfMZ0&feature=youtu.be

The Company
13-06-2011, 21:17
Man, ik hoop echt dat Nog hem verslaat in Rio. Ik kan Schaub niet uitstaan. Nog toughest HW outthere, 6 jaar geleden wel ja. Alleen maar past prime legends uitdagen. Gonzaga, Crocop en nu Nog en daarna wil hij Mir:thown:

Mir top 3 HW:confused:

Asura
13-06-2011, 21:25
Man, ik hoop echt dat Nog hem verslaat in Rio. Ik kan Schaub niet uitstaan. Nog toughest HW outthere, 6 jaar geleden wel ja. Alleen maar past prime legends uitdagen. Gonzaga, Crocop en nu Nog en daarna wil hij Mir:thown:

Mir top 3 HW:confused:

x2

Shikoku
13-06-2011, 22:25
Ik zou graag zelf Schaub vs Nelson 2 zien. Dan zien we ook direct hoe groot de stappen zijn geweest die Schaub heeft gemaakt.

Ik denk dat hij Nog wel gewoon zal verslaan. Ik vind niet echt dat het een probleem is dat hij de oudere generatie op haar plaats zet. Als Cro Cop, Nog en Gonzaga niet meer van deze generatie zijn wie kan het hun dan beter duidelijk maken als een up en comer. Anders krijg je van die verhalen als Chuck Liddell ´Oh, maar hij wordt wel ge-KO'ed, maar dat zijn wel allemaal top 10 tegenstanders´ Terwijl de enige waar Chuck Liddel nog echt tegen vocht was zichzelf.

Schaub is gewoon heel slim bezig door zichzelf en de 'legendes' goed in te schatten. Ik denk zeker dat als hij Big Nog verslaat dat hij wel wat meer gepusht gaat worden door de UFC want nu vliegt hij nog best veel onder de radar ten opzichte van bijvoorbeeld Mittrione die eigenlijk niemand noemenswaardig vecht. En het ding is ok Schaub heeft al de Chris Tuchserers van de HW divisie verslagen. Het is moeilijk om een talentvolle HW op te bouwen omdat er gewoon niet zoveel all-round kwaliteit zit in de divisie.

Mir vs Schaub lijkt me wel interessant om te zien waar Schaub echt is, mits Mir wat pondjes verliest en weer wat cardio krijgt.

The Company
13-06-2011, 22:48
Zou je het terecht vinden als Schaub een title shot zou krijgen door Crocop Nog en Mir te verslaan? Ik niet.

Het is niet zo moeilijk om een oudere generatie met bijna 40 gevechten op hun record en vele beatings op hun plek te zetten. Nog vecht al sinds 1999 en het is niet zo verwonderlijk dat hij niet top meer is. Zijn kin is gone en hij heeft vele operaties ondergaan. Nou je moet echt ballen hebben om Big Nog 5 jaar uit zijn prime uit te dagen. Als Schaub 34 is kan hij ook niet meer mee met de new-breed.

Shikoku
13-06-2011, 23:08
Zou je het terecht vinden als Schaub een title shot zou krijgen door Crocop Nog en Mir te verslaan?

Simpelweg: Ja.

Je formuleert het negatief. Maar het is niet zo dat er in HW net zoals bij LHW een stuk of 10 jongens rondlopen van een jaar of 30 die allemaal competitief met elkaar in de clinch liggen. Als je puur de UFC heavyweight divisie bekijkt zijn er maar bar weinig jongens aan de top. Het is dat er na JDS vs Velasquez een HW tournament loopt bij Strikeforce waar een contender uit komt rollen maar anders zijn ze er niet.

De UFC gaat op deze manier met de weinige talenten die ze echt hebben in HW omdat er anders geen manier is om ze te promoten je kan niet een naam maken van het verslaan van Chris Tuchscherer, zo simpel is het. Ik denk ook dat je Frank Mir moeilijk in het rijtje kan zetten als Cro Cop en Nog, vooral omdat Mir nog wel iedereen verslaat die onder de top zit. Maar telkens net te kort schiet als hij vecht tegen de jongens die strijden om de titel.

Kemal
13-06-2011, 23:17
Ben benieuwd, laat em eerst maar eens proberen te winnen van Nog..