PDA

View Full Version : "1st Round in 2 Minutes I'll Finish Overeem" - Fabricio Werdum vs Overeem



marcelt
14-06-2011, 14:19
http://www.youtube.com/watch?v=sFQ5uF9Kzq8&feature=player_embedded

MMAFAN-1122
14-06-2011, 14:28
Ik ben benieuwd!!!

Kemal
14-06-2011, 14:30
Ik ben benieuwd!!!

ik ook, hoop dat het eerder andersom is ;)

Joshuaa
14-06-2011, 14:33
Ik gok geen kans.

Wiseguy
14-06-2011, 14:52
Dan duurt dit filmpje dus langer dan het gevecht.

justsomeone
14-06-2011, 14:55
Ik gok geen kans.

Wat jij gokt neem ik niet serieus

Djani
14-06-2011, 14:58
Dat spoort van geen kant. Een KO kun je bijna uitsluiten en hij gaat 'm echt niet binnen 2 minuten naar de grond krijgen en submitten. Als ik objectief kijk dan is het meest waarschijnlijke dat Overeem de partij zonder moeite staande houdt en Werdum binnen 1 of 2 rondes sloopt in een kickboksclinic.

Hendy
14-06-2011, 15:27
Dat spoort van geen kant. Een KO kun je bijna uitsluiten en hij gaat 'm echt niet binnen 2 minuten naar de grond krijgen en submitten. Als ik objectief kijk dan is het meest waarschijnlijke dat Overeem de partij zonder moeite staande houdt en Werdum binnen 1 of 2 rondes sloopt in een kickboksclinic. Denk en hoop dat je gelijk krijgt!

wrestler_nl
14-06-2011, 15:55
Ik denk dat Overeem zal winnen via KO maar ik hoop dat Werdum hem weer submit

justsomeone
14-06-2011, 15:57
Ik denk dat Overeem wint op KO, maar ik zal totaal niet verrast zijn als Werdum hem submit

respect
14-06-2011, 16:15
Hoop echt dat Overeem hem ko geeft. 40/60 voor overeem.

dietrik
14-06-2011, 16:16
WAR WERDUM!

pschaar
14-06-2011, 16:16
Ik denk dat Overeem moet oppassen dat hij denkt dat hij er al is....

Hij is al een keer verslagen door hem en ook Fedor....

Dus gewoon rustig beginnen je niet laten verleiden naar de grond en punten scoren staand en staand
blijven vechten wat er ook gebeurt. Mocht je naar de grond gaan/moeten dan snel weer staand ook als je denkt dat je het af kunt maken gewoon weer staan en lowkicks etc uitdelen zodat hij of KO of op punten verliest.

Iggy
14-06-2011, 16:25
Dit is toch gewoon een spelletje. Iedereen weet dat werdum het liefst naar de grond gaat en hier probeert hij dat dus nog meer te benadrukken zodat overeem zich teveel focust op het niet naar de grond gaan met werdum en denk dus dat hij alistair staand wil verrassen.
Maar gaat niet gebeuren. Werdum gaat ko in de eerste ronde

testarossa666
14-06-2011, 16:57
Het verschil in fysieke kracht gaat de doorslag geven.
Ali wint op KO.
Dat denk ik en dat hoop ik!

micha
14-06-2011, 17:02
werdum gaat ko in de 1 e ronde

PD_EC
14-06-2011, 18:03
hoop dat overeem wint

Vinand
14-06-2011, 18:19
Ali zegt dat hij werdum 100% kan verslaan... Veel mensen denkne hetzelfde...

Ik denk dat Werdum veelste underrated is op de forums. Echt een enorm talentvolle BJJ die nog veel trucjes kent ook. Het zou me niks verbazen als hij Ali hard submit. Maar Alistair is wel echt heel erg goed. 40, 60 voor ali gok ik.

blackadder
14-06-2011, 18:34
En laten we zijn zwarte band in Muay Thai niet vergeten. Ik moet zeggen dat ik sinds gister toch wat warmer begin te lopen voor Werdum.

Shikoku
14-06-2011, 19:03
Ik denk dat Overeem moet oppassen dat hij denkt dat hij er al is....

Hij is al een keer verslagen door hem en ook Fedor....


Overeem is nog nergens. Hij heeft immers nog niemand verslagen die het al heeft laten zijn. Maar ik denk niet dat je dat echt kunt vergelijken. Fedor wordt nooit in triangle's gestopt door zijn Sambo trainingpartners en dan kan het gebeuren als je zo gaat donkey kongen dat een van de beste BJJ'er van de wereld je submit als je vast komt te zitten in zijn triangle. Ik denk ook niet dat je de vorige pot van Alistair en Werdum ermee kan vergelijken. Alistair is nu veul en veuls te sterk om in zo'n Kimura vast te komen zitten.


Ali zegt dat hij werdum 100% kan verslaan... Veel mensen denkne hetzelfde...

Ik denk dat Werdum veelste underrated is op de forums. Echt een enorm talentvolle BJJ die nog veel trucjes kent ook. Het zou me niks verbazen als hij Ali hard submit. Maar Alistair is wel echt heel erg goed. 40, 60 voor ali gok ik.

Maar hoeveel BJJ gozers zijn nou nog echt zo gevaarlijk? Ik denk zelfs dat als er iemand gesubmit wordt dat het nog weleens Werdum kan zijn. De pure kracht jiu-jitsu van Alistair is erg sterk en als Ali je in een guillotine heeft of een kimura kom je er niet zomaar uit.

Joshuaa
14-06-2011, 19:47
En waarom dan niet?

K-1sunstarr
14-06-2011, 19:47
Dan duurt dit filmpje dus langer dan het gevecht.

Haha, ik zie hem niet winnen van Ali.
Maar Werdum heeft veel zelf vertrouwen gekregen na zijn overwinning van Fedor.
Ik kijk echt naar dit gevecht uit.

Joshuaa
14-06-2011, 19:48
Wat jij gokt neem ik niet serieus

En waarom dan niet?

justsomeone
14-06-2011, 20:20
En waarom dan niet?


Ik heb Fedor's record net even bekeken en er staan wel top vechters tussen maar ik vind persoonlijk dat hij nog een hoop mensen moet verslaan voor dat ik geloof dat hij DE beste MMA vechter ooit is.

Fedor is een 100% zeker een van de beste MMA vechters ooit maar ik wil hem nog wel zien tegen vechters als Overeem, Velasquez en JDS.

Genoeg?

Joshuaa
14-06-2011, 20:24
Genoeg?

Oooooh dus omdat ik een andere mening heb over Fedor dan de meeste zal dit volgens jou ook wel onzin zijn?

Hoek
14-06-2011, 20:26
Ik denk dat Werdum zal verrassen met z'n stand-up en dat hij naar de benen zal duiken voor takedowns naar leg locks en daar vast veel op getrained heeft

justsomeone
14-06-2011, 20:51
Oooooh dus omdat ik een andere mening heb over Fedor dan de meeste zal dit volgens jou ook wel onzin zijn?

dat zeg ik niet.
jij wilt alleen een vechter die past his prime is nu op laten draven tegen de beste vechters, en als hoij dat wint is hij de beste aller tijden.
dat vind ik best onnozel

Joshuaa
14-06-2011, 21:33
dat zeg ik niet.
jij wilt alleen een vechter die past his prime is nu op laten draven tegen de beste vechters, en als hoij dat wint is hij de beste aller tijden.
dat vind ik best onnozel


Dat snap ik maar dat heeft volgens mij niks te maken met dit topic.

El Bambino
14-06-2011, 21:34
dat zeg ik niet.
jij wilt alleen een vechter die past his prime is nu op laten draven tegen de beste vechters, en als hoij dat wint is hij de beste aller tijden.
dat vind ik best onnozel

2x
Grootste onzin natuurlijk. Fedor is in de herfst zo niet in de winter van zijn carriere, Fedor is de aller aller beste ooit en Overeem zal hm nooit kunnen evenaren!
Werdum is zeer gevaarlijk geworden en ik denk niet dat Overeem over hem heen zal lopen, dat dacht iedereen ook over Overeem tegen Spong!

tidelot
14-06-2011, 22:09
iedereen heeft te hoge verwachtingen voor deze partij.
logisch , het zijn twee toppers tegen elkaar, maar denk dat door al die hoge verwachtingen de partij alleen kan tegenvallen.:blush:

R.H.
14-06-2011, 22:12
klopt, is vaak zo met "grote"partijen als dit, alleen ik heb eerlijk gezegd nog nooit een saaie partij gezien waar overeem in zat. Als Werdum dit wint, ga ik echt janken.

Durfal
14-06-2011, 22:21
sankaku is toch een triangle choke? leg daar dat beestmens van een overeem maar eens in,dat gaat een klus worden.
staand gok ik op ali opde grond wordt het spannender

The Company
14-06-2011, 22:22
Dat is meer bij de UFC. Daar word maanden van de voren gehyped zodat je zin gaat krijgen in een partij die eigenlijk helemaal niet zo bijzonder is.. Bij SF is dit minder.

The Company
14-06-2011, 22:22
Enigste manier hoe ik Overeem zie verliezen is door te gassen.

R.H.
14-06-2011, 22:30
Denk dat werdum dit soort dingen express zegt, maar denk dat hij de partij zo lang mogelijk wil laten doorgaan, maar ik kan in ieder geval niet wachten tot zaterdag!WAR Overeem!

blackadder
14-06-2011, 22:32
Enigste manier hoe ik Overeem zie verliezen is door te gassen.
Dat ik niet zo snel gebeuren.

justsomeone
14-06-2011, 22:48
Dat snap ik maar dat heeft volgens mij niks te maken met dit topic.

Je snapt het?
wat snap je?
Volgens mij heb je geen idee waar over je praat!!!
heb je de Pride periode meegamaakt, of heb je af en toe een youtube filmpje voorbij zien komen?

The Company
14-06-2011, 22:52
Dat ik niet zo snel gebeuren.

Waarom? zijn laatste MMA gevechten zijn niet verder gekomen dan de 1e ronde en kickboksen is toch heel wat anders.

blackadder
14-06-2011, 22:57
Waarom? zijn laatste MMA gevechten zijn niet verder gekomen dan de 1e ronde en kickboksen is toch heel wat anders.
Omdat het niet lang genoeg zal duren.

Fan1976
14-06-2011, 23:08
moeilijk moeilijk moeilijk

denk dat vorm van de dag een rol gaat spelen en dat degene die zijn plannetje wel direct kan uitvoeren opdat moment de partij zal winnen. Zou niet overtuigend Werdum of Overeem kunnen zeggen. Wel 1e ronde beslist denk ik.

Silat
14-06-2011, 23:41
Ik denk dat Overeem moet oppassen dat hij denkt dat hij er al is....

Hij is al een keer verslagen door hem en ook Fedor....

Dus gewoon rustig beginnen je niet laten verleiden naar de grond en punten scoren staand en staand
blijven vechten wat er ook gebeurt. Mocht je naar de grond gaan/moeten dan snel weer staand ook als je denkt dat je het af kunt maken gewoon weer staan en lowkicks etc uitdelen zodat hij of KO of op punten verliest.

Zit jij hier even voor Alistair te denken? :wacko:

Ik kan alleen maar hopen en hopen...







...dat ie hem f*cking sloopt!

rollermanskunk
15-06-2011, 00:04
Ik verwacht een afwachtende houding van Overeem waarna er een korte explosie zal plaatsvinden. Als alle kruitdampen zijn verdwenen zal Werdum's hoofd te vinden zijn op een schaal bij de catering-afdeling.

Chane
15-06-2011, 10:01
Ik verwacht een afwachtende houding van Overeem waarna er een korte explosie zal plaatsvinden. Als alle kruitdampen zijn verdwenen zal Werdum's hoofd te vinden zijn op een schaal bij de catering-afdeling.
LOL

pschaar
15-06-2011, 10:50
Zit jij hier even voor Alistair te denken? :wacko:

Ik kan alleen maar hopen en hopen...

Ik hoop ook dat ie hem sloopt.......

Alleen ben ik er nu nog niet 100% zeker van zoals velen dat wel zijn.....En als je maar vaak genoeg tegen iemand zegt dat ie wel zal gaan winnen dan is dat prima maar hij moet het eerst nog even doen....







...dat ie hem f*cking sloopt!

dirk5
15-06-2011, 11:21
Je snapt het?
wat snap je?
Volgens mij heb je geen idee waar over je praat!!!
heb je de Pride periode meegamaakt, of heb je af en toe een youtube filmpje voorbij zien komen?

haha, eerst lees je dit, en dan lees je vervolgens:
Join Date:Jan 2011

te grappig :)

PS WAR ALI, heb al mijn bwin geld maar ingezet

Wiseguy
15-06-2011, 12:10
haha, eerst lees je dit, en dan lees je vervolgens:
Join Date:Jan 2011

te grappig :)

PS WAR ALI, heb al mijn bwin geld maar ingezet

Ja want alleen mensen die op fora zitten hebben pride gekeken ofniet Dirkje?

dirk5
15-06-2011, 12:16
Ja want alleen mensen die op fora zitten hebben pride gekeken ofniet Dirkje?

e kampioen lezen.... ik zeg toch alleen dat het grappig is....

justsomeone
15-06-2011, 13:50
e kampioen lezen.... ik zeg toch alleen dat het grappig is....


Wat heeft een join date daar mee te maken dirkje?

marcelt
15-06-2011, 13:57
Jongens je kan ook iets anders vinden dan een ander zonder elkaar af te kraken.

dirk5
15-06-2011, 14:08
Wat heeft een join date daar mee te maken dirkje?

Dat het bij mij in eerste instatie overkomt dat de ene proleet de andere de les probeert te lezen :)

Ik zeg niet dat het zo is (wat Wisegay suggereert) alleen het kwam zo over dus vond het grappig :) vind dat trouwens nogsteeds :) en maakte daar dus melding van.

justsomeone
15-06-2011, 14:24
Dat het bij mij in eerste instatie overkomt dat de ene proleet de andere de les probeert te lezen :)

Ik zeg niet dat het zo is (wat Wisegay suggereert) alleen het kwam zo over dus vond het grappig :) vind dat trouwens nogsteeds :) en maakte daar dus melding van.

owk,

nou ben vanaf 2006 ongeveer hier `meelezer` geweest, en laatst maar eens een account aangemaakt

Hejar
15-06-2011, 16:05
War Werdum!!!

tidelot
19-06-2011, 11:59
iedereen heeft te hoge verwachtingen voor deze partij.
logisch , het zijn twee toppers tegen elkaar, maar denk dat door al die hoge verwachtingen de partij alleen kan tegenvallen.:blush:


DUS DAT