PDA

View Full Version : Strikeforce's Josh Barnett on Brett Rogers' Hair, CSAC, Fedor + Overeem (w/ Workout)



marcelt
14-06-2011, 13:33
http://www.youtube.com/watch?v=FJQO2qtUkrM&feature=player_embedded

GerbenV
14-06-2011, 16:44
Leuke, slimme gast altijd!

Hopen dat hij zijn licence krijgt en voor de verandering eens niet betrapt wordt op anabolengebruik...

Kemal
14-06-2011, 17:45
mooi interview, die Karyn Bryant is trouwens ook een leukert..

Shikoku
14-06-2011, 17:52
Ik vind die Karyn Bryant altijd veel te hyperactief, te snel en blijft moeilijk zelf rustig zonder om alles in een deuk te liggen. Niet dat de onhandigheid van Ariel Helwani altijd zo snugger overkomt, maar ik vind zijn interviews altijd veel beter.

Pulvercris
14-06-2011, 23:15
Ze moeten meer van dit soort interviews doen. Altijd leuk om te zien. Alhoewel sommige vechters gewoon super saai zijn om naar te luisteren. ( Bv: King mo irriteer ik mij mateloos aan), en Josh Barnett is wel een grappig vent.

Mule-Kick
15-06-2011, 09:30
Leuk interview. En ondanks zn slechte (lees: doping) reputatie mag ik Barnett wel. Denk ook dat hij het ver gaat schoppen in de HW GP

Remco
15-06-2011, 10:40
Josh heeft bij mij altijd krediet omdat hij eloquence heeft. Hij weet zich goed uit te drukken. Daarnaast heeft hij de juiste instelling: neemt zichzelf niet al te serieus en is in voor een lolletje links en rechts. Dat, in combinatie met zijn kei- en keiharde partijen (29-5, alleen verloren van Nogueira, Crocop en Rizzo), sommige al op bijzonder jonge leeftijd (zoals dat toernooi bij Superbrawl dat ie op 21 jarige leeftijd won van gekken als John Marsh en Bobby Hoffman), maakt hem uniek. Laatste puntje in zijn voordeel: altijd creatieve, maar riskante submissions. Dat zie je tegenwoordig ook niet veel meer.

Ik hoop dat zijn carriere weer in het gelid komt!