PDA

View Full Version : Hoe zit het nu met het gala van Oosterbaan op zaterdag 18 juni??



Durfal
16-06-2011, 12:00
Weet iemand de laatste stand van zaken betreffende het gala van Oosterbaan-gym in Rotterdam
Heeft de burgemeester het nog steeds tegen kunnen houden???

Kemal
16-06-2011, 13:04
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?114509-Gala-18-Juni-Topsportcentrum-afgelast!&highlight=oosterbaan

volgens mij gaat het niet door..

Durfal
16-06-2011, 13:28
Echt waardeloos dit de angst bij alle colleges van B&W na de rellen in hoek van holland en de schietpartij in hoorn zitten er goed in denk ik zo.....
De sport gaat het nog moeilijk krijgen als deze trend zich zo doorzet..............
De Harley dagen worden overal verboden het kickboxen het liefst ook... gaat lekker allemaal.....................
Wat een ellende............................

carlo1
16-06-2011, 16:45
ik heb contact gehad met linda oosterbaan, het gaat zeker weten niet door. Naar ik begreep kunnen de gekochte kaartjes ingewisseld worden bij diegene waar je ze gekocht hebt. Heb je ze via ticketservice, kun je contact opnemen met ticketservice.

stefan
17-06-2011, 15:10
Bij deze en update van de stand van zaken, Aboutaleb heeft als reden gegeven dat hij kickboksen geen sport vind en dat het daarom niet in het Topsportcentrum gegeven mag worden. Alle vergunningen waren wel in orde, het Topsportcentrum is van de gemeente en snapt er zelf ook niets van en wil vanaf nu tot er duidelijkheid is voor ale sporten die gegeven gaan worden eerst toestemming hebben van Aboutaleb. Leefbaar Rotterdam is het niet eens met deze gang van zaken en staat volledig achter Oosterbaan en de organisate en wil de onderste steen boven krijgen. Omdat dit belangrijk gaat worden voor alle promoters in Nederland gaat er nog een brief uit naar de media en de gemeente dus wordt vervolgt.

Stefan

Hendy
17-06-2011, 15:19
Kickboksen geen sport??

micha
17-06-2011, 16:49
echt te gek voor woorden dit!

basblue
18-06-2011, 18:58
Heeft aboutaleb echt gezegd dat kickboksen geen sport is? Daar zakt mijn broek van af.

Zucht...

Slome
18-06-2011, 19:17
Is dat echt gezegt??? ergens zwart op wit??? Hier zakt zelfs mijn broek van af!!!! f*uckin'niet normaal dit..

payap
18-06-2011, 19:30
Zo'n man pretendeert een democraat te zijn en zit daar als burgervader voor alle inwoners van de stad. En hij wil dan even uitmaken voor de mensen wat wel en geen sport is. En hiermee zet hij een groot deel van de inwoners van zijn stad buitenspel.

In en in triest.