PDA

View Full Version : Thaiboksgala Blokhuispoort Leeuwarden verplaatst!



Richelieu
16-06-2011, 16:27
Thaiboksgala Blokhuispoort verzet naar nieuwe locatie!!

LEEUWARDEN - De organisatie moet helaas uitwijken naar een andere locatie aangezien het weer op zaterdag 18 juni dusdanig slecht wordt voorspeld. De keuze is om uit te wijken naar de backup locatie, namelijk sporthal het Kalverdijkje in Leeuwarden aangezien het grote openlucht terrein van de Blokhuispoort niet afgedekt kan worden. Wel zijn er door de wijziging van de locatie meer plaatsen voor publiek beschikbaar gekomen, dus aan de deur zijn er nog kaarten verkrijgbaar. Tijden van aanvang blijven ongewijzigd;

18 JUNI 2011
Open voor publiek: 16.30
Aanvang: 17.30

Adres;
Sporthal Kalverdijkje (LWDKD) (http://www.bvsport.nl/nl/Sportaccommodaties/Sporthallen/sportcentrumkalverdijkje)
Kalverdijkje 77A
8924 JJ Leeuwarden

Richelieu
16-06-2011, 16:34
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/16/1308216986-090.jpg

Marco
16-06-2011, 20:46
jammer maar verstandige keus ! wordt nog steeds een leuk gala uiteraard:thup:

Bagheera
16-06-2011, 21:04
yeah heb er wel zin..maar had de andere (eerste keuze) lokatie ook echt wel wat gevonden!

Richelieu
16-06-2011, 21:23
yeah heb er wel zin..maar had de andere (eerste keuze) lokatie ook echt wel wat gevonden!

Misschien nog iets voor volgend jaar, het gala was uitverkocht maar nu de organisatie uit moet wijken naar het Kalverdijkje creeert het wel meer capaciteit voor de bezoekers.

Coldcrust
16-06-2011, 23:43
Ik denk dat het goed is dat het gala verplaatst is..ondanks dat het gebouw een mooie entree heeft (beetje als een kasteel) en de lokatie apart is vind het namelijk geen echt geschikte accomodatie voor een gala..
Mijn neef heeft daar namelijk zijn bruiloft gevierd dus ik ken de plek..en ook toen regende het en was de binnenplaats niet ideaal toeven..verder zijn er niet echt goede sanitaire voorzieningen en is een afgedankte,verouderde gevangenis gewoon een beetje beklemmende en deprimerende plaats.

citrusfruit
17-06-2011, 01:42
maakt niet uit man, dit is ook een goede locatie. Bovendien gaat Talia slopen!

Richelieu
17-06-2011, 10:04
Ik denk dat het goed is dat het gala verplaatst is..ondanks dat het gebouw een mooie entree heeft (beetje als een kasteel) en de lokatie apart is vind het namelijk geen echt geschikte accomodatie voor een gala..
Mijn neef heeft daar namelijk zijn bruiloft gevierd dus ik ken de plek..en ook toen regende het en was de binnenplaats niet ideaal toeven..verder zijn er niet echt goede sanitaire voorzieningen en is een afgedankte,verouderde gevangenis gewoon een beetje beklemmende en deprimerende plaats.

Rare keuze van je neef dan om te gaan trouwen op zo'n deprimerende plaats ;)

Richelieu
17-06-2011, 15:15
TTT

dietrik
17-06-2011, 15:17
Beter!

Coldcrust
20-06-2011, 14:18
Rare keuze van je neef dan om te gaan trouwen op zo'n deprimerende plaats ;)

Ja maar dat is zijn keuze. Hij komt uit de theaterwereld en behoudens de aankomst en welkomstborrel vondt het feest verder binnen in het gebouw zelf plaats compleet met allerlei optredens en fratsen,...voor zijn themafeest was de lokatie beter geschikt dan voor een gala op de binnenplaats.