PDA

View Full Version : peter aerts



carlo1
18-06-2011, 09:55
Voor aerts beginnen de jaren nu echt te tellen, als er geen GP in Japan komt. Gaat er dan nog een organisatie bijv een afscheidspartij voor hem organiseren en zo ja, tegen wie zou men hem dan willen zien. Ikzelf het liefst tegen schilt, staat inmiddels 3-2 in het voordeel van aerts en vind het altijd een superspannende wedstrijd.

Baske
18-06-2011, 11:10
Hij heeft zelf gezegd nog even af te wachten hoe de situatie in Japan veranderd, en anders zou hij hier in NL nog een partij draaien. Is echter al een tijdje geleden dat hij dit zei, dus nieuwe vorderingen weet ik ook niet zo goed, als ik eerlijk ben.

Petrosyan188
18-06-2011, 13:28
wat misschien wel goed nieuws is voor hem dat ze in japan nu weer bezig zijn met bv. albert kraus en bij een volgende event never nooit aerts daar zullen vergeten... misschien dat die zijn startgeld wat lager moet bijstellen maar ik ben ervan overtuigd dat die dit jaar zowiezo in japan vecht of er nu wel of geen GP is.... waar ik me meer zorgen zou om maken is sem schilt... die is niet zo populair in japan(als je vergelijkt met aerts,JLB,overeem en Hari) en ik heb het gevoel dat it's showtime niet staan te springen om schilt(eerder voor de wat spectaculaire vechters als spong,saki,zimmerman,hari,ghita etc.) dus ik ben echt benieuwd hoe dit met hem gaat aflopen... misschien een terugkeer naar MMA, kan denk ik zo bij SF beginnen

KN
18-06-2011, 13:49
wat misschien wel goed nieuws is voor hem dat ze in japan nu weer bezig zijn met bv. albert kraus en bij een volgende event never nooit aerts daar zullen vergeten... misschien dat die zijn startgeld wat lager moet bijstellen maar ik ben ervan overtuigd dat die dit jaar zowiezo in japan vecht of er nu wel of geen GP is.... waar ik me meer zorgen zou om maken is sem schilt... die is niet zo populair in japan(als je vergelijkt met aerts,JLB,overeem en Hari) en ik heb het gevoel dat it's showtime niet staan te springen om schilt(eerder voor de wat spectaculaire vechters als spong,saki,zimmerman,hari,ghita etc.) dus ik ben echt benieuwd hoe dit met hem gaat aflopen... misschien een terugkeer naar MMA, kan denk ik zo bij SF beginnen
SF heeft sinds de overname geen nieuwe vechters meer 'aangenomen' zover ik weet, dus ik denk dat de mogelijkheden Bellator of UFC zijn en niet SF helaas.

redjuh
18-06-2011, 15:31
Aerts vs Lebanner in de Arena

The Company
18-06-2011, 16:41
Als Schilt de cut kan maken naar 265 zou hij een versterking zijn voor UFC HW divisie. De HW divisie is niet diep en iemand die 4x de K1 GP heeft gewonnen is makkelijk te hypen.

basblue
18-06-2011, 18:50
Schilt in de ufc. Wow, dat zou gaaf zijn. Die partij tegen Barnet vond ik echt vet.

Wist overigens niet dat schilt 41 Mma partijen achter zijn naam heeft staan. Impressive

SjorsWilms
18-06-2011, 19:02
Als Schilt de cut kan maken naar 265 zou hij een versterking zijn voor UFC HW divisie. De HW divisie is niet diep en iemand die 4x de K1 GP heeft gewonnen is makkelijk te hypen.

Dan moet hij 10-15 kilo afvallen. En hij is niet bepaald dik ofzo.

Kemal
18-06-2011, 19:58
ik zou em wel willen zien tegen Feitosa..

basblue
20-06-2011, 00:14
Feitosa? Die vreet aerts op...

Doe maar le banner, spong of saki

PinPoint
20-06-2011, 00:25
Er is maar 1 partij en dat is tegen Overeem. En dan met het vuur in zijn donder zoals tegen Schilt anders redt ie het niet...
Dan kan Aerts laten zien wat kickboksen betekend! Want dat kan Overeem echt niet.....


Maar eigenlijk was de partij tegen Schilt zij afscheidspartij.....hij moet gewoon niet meer de ring in. Anders pist ie niet alleen bloed maar eet ie ook door een rietje!

justsomeone
20-06-2011, 00:40
Aerts tegen Bonjasky

mooi afscheid voor beide

ARMENIA
20-06-2011, 01:19
Feitosa? Die vreet aerts op...

Doe maar le banner, spong of saki

feitosa eet aerts op? laat feitosa maar eerst van schilt winnen zoals aerts dat 2 maal heeft gedaan..

justsomeone
20-06-2011, 01:24
feitosa eet aerts op? laat feitosa maar eerst van schilt winnen zoals aerts dat 2 maal heeft gedaan..

haha nee denk dat je m verkeerd begrijpt kerel

Petrosyan188
20-06-2011, 01:29
dat meen je niet, tegen Werdum was ie superieur,lol

huh?

redjuh
20-06-2011, 02:07
ik zou em wel willen zien tegen Feitosa..

ik d8 dat Peter hem al eens het canvas van dichtbij heeft laten bekijken... in die K1 GP waar Peter als reserve (musashi) nog de finale haalde

MaTo
20-06-2011, 15:12
Aerts tegen Bonjasky

mooi afscheid voor beide

Dit! Hoewel Bonjasky-Badr, Aerts-Schilt als afscheid ook leuk zou zijn.

basblue
20-06-2011, 20:09
feitosa eet aerts op? laat feitosa maar eerst van schilt winnen zoals aerts dat 2 maal heeft gedaan..

Andersom dus.....

Soulbringer320
20-06-2011, 20:13
wat misschien wel goed nieuws is voor hem dat ze in japan nu weer bezig zijn met bv. albert kraus en bij een volgende event never nooit aerts daar zullen vergeten... misschien dat die zijn startgeld wat lager moet bijstellen maar ik ben ervan overtuigd dat die dit jaar zowiezo in japan vecht of er nu wel of geen GP is.... waar ik me meer zorgen zou om maken is sem schilt... die is niet zo populair in japan(als je vergelijkt met aerts,JLB,overeem en Hari) en ik heb het gevoel dat it's showtime niet staan te springen om schilt(eerder voor de wat spectaculaire vechters als spong,saki,zimmerman,hari,ghita etc.) dus ik ben echt benieuwd hoe dit met hem gaat aflopen... misschien een terugkeer naar MMA, kan denk ik zo bij SF beginnen

Spectaculaire vechters als zimmerman?