PDA

View Full Version : It's Showtime Madrid Results **SPOILER**



Kemal
19-06-2011, 00:14
http://www.fightmag.net/wp-content/uploads/Its-Showtime-Madrid-June-18.jpg

Yavuz Kayabasi vs. Zeben Diaz: Zeben Diaz wins via unanimous decision.
Sahak Parparyan vs. Moises Ruibal: Sahak Parparyan wins via majority decision (4-1).
Murthel Groenhart vs. Rafi Zouheir: Murthel Groenhart wins via first round technical knockout.
Karim Bennoui vs. Javier Hernandez: Javier Hernandez wins via unanimous decision.
( Javier Hernandez is the new It's Showtime 61 kg. MAX champion.)
Gago Drago vs. Abraham Roqueni: Abraham Roqueni wins via majority decision (4-1).
Tyrone Spong vs. Loren Javier Jorge: Tyrone Spong wins via decision.

Lionheart
19-06-2011, 00:53
Thanks!!

justsomeone
19-06-2011, 00:57
knap van groenhart

remco pardoel
19-06-2011, 01:38
Twee maal winst binnen twee weken..
Well done Murthel!!

grim reaper
19-06-2011, 12:29
Groenhart had gediskwalificeerd moeten worden voor die trap.

Great Gambler
19-06-2011, 20:49
Ik vond Spong echt weer matig vechten. Hij combineerd amper... Wanneer komt er een rematch tussen saki en spong?

phranq
19-06-2011, 20:51
Groenhart had gediskwalificeerd moeten worden voor die trap.

Nee hoor, dat had pas gebeurd als Rafi niet meer verder gekund of gewild had, nu volstond de gele kaart.

grim reaper
20-06-2011, 12:13
Nee hoor, dat had pas gebeurd als Rafi niet meer verder gekund of gewild had, nu volstond de gele kaart.

Dat zie ik dan anders het is een ongeoorloofde trap ook al had Rafi nog de moonwalk kunnen doen het is een illegale actie die gewoon bestraft moet worden met disqualificatie anders is het hek van de dam.
Andere vechters gaan kopie gedrag doen onder het mom van ja hij kan nog door vechten.

Hendy
20-06-2011, 13:27
En Drago weer een verlies partij.. jammer.

Chane
20-06-2011, 13:42
Heb de partijen nog niet gezien, maar het verbaast me dat Spong op punten heeft gewonnen.

bami112
21-06-2011, 19:12
Dat zie ik dan anders het is een ongeoorloofde trap ook al had Rafi nog de moonwalk kunnen doen het is een illegale actie die gewoon bestraft moet worden met disqualificatie anders is het hek van de dam.
Andere vechters gaan kopie gedrag doen onder het mom van ja hij kan nog door vechten.

x2 is gewoon respectoos gedrag.. echt niet stoer en leuk om naar te kijken!!! dit verziekt de sport gewoon weer beetje jammer..!!! verder leuke partijen.. spanje vocht sterk..

chechen
21-06-2011, 22:34
x2 is gewoon respectoos gedrag.. echt niet stoer en leuk om naar te kijken!!! dit verziekt de sport gewoon weer beetje jammer..!!! verder leuke partijen.. spanje vocht sterk..

het zijn wel altijd die vechters van mike's gym

kobreg
22-06-2011, 00:59
video:


http://www.youtube.com/watch?v=NaOajfCbkQY&feature=player_embedded

Petrosyan188
22-06-2011, 01:02
het zijn wel altijd die vechters van mike's gym

ik ken geen sportievere kickboxer bedenken als melvin manhoef... hmmm zal wel door mike's gym komen....

phranq
22-06-2011, 10:18
Dat zie ik dan anders het is een ongeoorloofde trap ook al had Rafi nog de moonwalk kunnen doen het is een illegale actie die gewoon bestraft moet worden met disqualificatie anders is het hek van de dam.
Andere vechters gaan kopie gedrag doen onder het mom van ja hij kan nog door vechten.


x2 is gewoon respectoos gedrag.. echt niet stoer en leuk om naar te kijken!!! dit verziekt de sport gewoon weer beetje jammer..!!! verder leuke partijen.. spanje vocht sterk..

Dat het een onsportieve actie was ben ik met jullie eens, maar de regels worden toegepast zoals deze in het reglement staan. Je kan het reglement opzoeken op www.fight.nl (http://www.fight.nl). Mufadel heeft dus juist gehandeld.

Fr3ddy
22-06-2011, 14:31
Ook al heeft de scheids juist gehandeld, de regels hebben in deze Rafi ernstig benadeeld. Hij was dusdanig aangeslagen dat hij nooit meer had kunnen winnen van een fitte Groenhart.

grim reaper
22-06-2011, 15:05
Dat het een onsportieve actie was ben ik met jullie eens, maar de regels worden toegepast zoals deze in het reglement staan. Je kan het reglement opzoeken op www.fight.nl (http://www.fight.nl). Mufadel heeft dus juist gehandeld.

Vind ik eeen beetje kort door de bocht begrijp wel dat het de regels zijn.
Dus als Rafi gewoon was blijven zitten zou Groenhart wel gediskwalificeerd worden of kreeg je dan een rare no contest zoals als bij
Petrosyan-Chahid.
Weet jij eigenlijk hoe het zat met die partij en hoe ze tot die conclusie zijn gekomen voor een no contest.